Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 March 2009, 22:13   #1
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard Hoe was jouw dag?

Omdat de andere verlopen is:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...light=jouw+dag

Beschrijf je dag, wat ga je doen of heb je gedaan?
Vertel het hier!


Vanochtend was het vroeg, heel vroeg. Ik fietste rustig naar huis en zag de straatverlichting schijnen op het half versleten asfalt waar waarschijnlijk al miljoenen keren verschillende voertuigen overheen zijn gereden en wat het maakt dat het nodig toe is aan vervanging. Nadat ik mijn huis al kon zien kreeg ik steeds meer slaap. Wat een ellende, volgende week maar weer eens rustig aan doen. Eenmaal voor de deur parkeer ik mijn fiets en zet ik 'm in het slot. 'Dat was een eind zeg.' Ik stak de sleutel in het slot van de deur en draaide hem om. De deur kraakte zo typisch als hij altijd kraakt. Het leek nu alleen harder omdat het heel stil was. Ik besefte opeens dat het best donker was en dat ik maar snel door moest lopen naar boven. Eenmaal boven aangekomen gooide in mijn kleren in de wasmand, poetste mijn tanden en ging liggen. Wat ik me herinner was dat het ongeveer zes uur in de ochtend was en dat alles draaide; Love it. Ik sliep een paar uur en werd rond negen alweer wakker en keek op mijn altijd leuke wekkeradio. 'Dit kan niet' dacht ik. Ik moet weer slapen. Uiteindelijk lukte dit mij na een half uur naar het rolgordijn te staren waardoor een paar stralen licht vielen. Zodoende ik weer in slaap viel werd ik gebeld door een imbeciel die wel dacht dat ik zin had om een potje voetbal te doen. Oei, minder leuk. Ik drukte de beste man in kwestie weg en vervolgde mijn reis naar dromenland. Ik droomde gek genoeg niet, wat ik meestal wel doe. Toen ik weer wakker werd keek ik weer op mijn frivole wekkerradio. kwart voor twee. Dat kon ik wel merken want ik had een heel smerig smaakje in mijn mond, bitter, en een slijmerig, bah. Ik stapte uit bed en zag dat ik mijn kamer maar weer eens een keer moest opruimen, maar niet nu en ook niet vandaag. Ik stond op en vervolgde mijn weg naar de badkamer om me even op te frissen. Bij elke stap gonste het keihard binnenin mijn hoofd. Dat is pas kut. Ik nam een wamre douche en voelde me al iets beter. Droogde me af en bekeek mezelf eens in de spiegel. 'je bent wel wat aangekomen jochie.' 'Ach ja, wat kan het kwaad.' Ik liep weer naar mijn kamer en trok een simpele trainingsbroek en een verwassen shirt aan. Tijd om naar beneden te gaan. Eenmaal beneden was het ook al stil. Ik besefte me weer dat mijn ouders een verjaardag hadden en dat alle kinderen mee moesten. Ik niet, ik had een vrijstelling omdat ik uitgaan zo leuk vind. Wat een grap. Ik voelde eens aan mijn oor. Dat bloedde gister heftig. Een bekende vond het leuk om daar aan te trekken, joepie, daarna nog een potje knokken gezien. Wanneer ik mijn brood kon smeren kon ik niet kiezen tussen twee soorten hagelslag. Ik riep hulp van de hond in. Deze tikte met zijn poot de vruchtenhagel aan. 'Ook goed.' Eerst had ik goede dorst. Want dat hoort erbij, nadorst en hoofdpijn. Zondag as it should be. Ik at mijn brood op en zapte wat op de tv. Mijn leuke broertje had hem op TMF laten staan. Ik keek een kwartiertje en besefte dat ik geen enkel blank persoon had gezien. Ik veegde wat kruimels van mijn mik en liep naar de computer. 'Hotmail.' Na het lezen van mijn mail wierp ik maar eens een blik op de grote klok. 4 uur ondertussen. Ouders weer thuis. Ma kwam met een groot verhaal. Er was ingebroken bij een vrouw waarvan haar man kortgeleden overleden was. De inbrekers hadden tot haar verdriet de urn door de kamer gesmeten. Ik vond het wel grappig en zei dat de man in kwestie altijd al een beetje verstrooid was; dood of levend. Mama vond dat ook. Ik ging wandelen met de honden. De twee waren zo blij met mij dat ze mochten gaan wandelen dat ze ver voor mij uit wilden lopen. Ze snuffelden vrolijk aan het gras en één van de twee legde een flinke drol. Ik frummelde mijn Ipod in mijn oren en zetten een goed muziekje op. Ik liep verder. Twee breezers stonden op de hoek van de straat te smsen en te giebelen. Toen ze de honden zagen schrokken ze een beetje, ze wilden gedag zeggen, Ze hielden denk ik niet van dierenseks. Toen ik aan de andere kant van het park kwam stak ik een sigaret op. 'Lang geleden' dacht ik heel ironisch. De muziek dreunde vrolijk door mijn hoofd die nog steeds een beetje verrot voelde van binnen. Toch deed de frisse lucht het wel goed. Ik liep terug via de voor mij bekende weg en kwam weer aan bij de garagedeur. Ik ging naar binnen en hing mijn jas op. De honden wilden graag de huiskamer in, dat mocht ook wel van mij. Mijn ouders waren ondertussen weer naar een andere verjaardag met alle jongens. Ik ging weer niet mee, want 1verjaardag is al kut, laat staan twee. Ik pakte 1 van mijn favo bladen OOR en bladerde wat naar recensies. Ondertussen kreeg ik best wel honger want de voorwaarde was natuurlijk wel dat ik mijn eigen eten moest regelen. 'Patatzaak.' Ik pakte het geld dat op de schouw van de openhaard lag en trok mijn jas weer aan. Ik liep naar buiten en gooide de deur dicht en draaide hem in het slot. Mijn fiets stond nog onaangeroerd opzij van het huis. Dat deed me ineens denken aan vorige week, toen er een paar autoruiten waren gesneuveld en er wat navigatiesystemen gejat waren. eenmaal aangekomen bij de patazaak deed ik een bestelling. Wat het leuke is, is dat er naast de patataak een afhaalchinees zit en dat alle chinezen bij de patatzaak werken. Ik betaalde en kreeg mijn bonnetje met wisselgeld terug. Ik baande mij een weg naar een tafeltje en pakte een oud blad en ging het lezen. Er kwamen twee vrouwen tegenover mij zitten beginnen over hun horoscoop en dat één van de twee had gehoord wie er ontmaagd was. Fascinerend. Om de paar minuten werden de nummers van de bestellingen omgeroepen door een typisch chinese stem en het gebruikelijke accent. 'Éénelnegaltig!' ik stond op en haalde mijn bestelling. Ik liep naar buiten maakte mijn fiets open en zwoegde weer mijn weg naar huis. Thuis aangekomen ging ik lekker eten en zette ik de tv aan. Een glas cola ontbrak nog. De hoofdpijn was al wat minder en het 'het was gezellig; sms verkeer ook. Hoera, ik leef nog. De patat oorlog smaakte zoals ik van deze zaak gewend was. De pindasaus was alleen iets anders. Dat mocht verder niet boeien. Er was zoals gebruikelijk geen hol op tv. Ik zapte weer wat en zag het programme van BFF. Ik wist niet hoe snel ik weer door moest zappen en uit mijn zapfrustratie kwam ik binnen 10 seconden van 16 naar 28 waar Discovery ingesteld staat. Dat was wel even lachen. Ik keek nog wat mail en las het forum onder andere nog eens door. Tegelijk besefte ik dat ik nog steeds mijn kamer moest opruimen én mijn belasting spul moest regelen voor 1 april. Die kwam hard aan. Ik gaf de honden te eten en ruimde mijn zooi op. Wat ik eigenlijk nog wil gaan doen is vroeg naar bed in plaats van laat slapen, want dat is beter. Of het gaat lukken weet ik niet. Ik keek nog eens op Msn en pakte weer de OOR. Mijn ouders kwamen weer thuis en hadden weer de bekende zin dat het eten nooit smaakte daar en dat de mensen kut zijn. ik weet ook wel hoe mijn oom en tante zijn; als je zelf wat te drinken pakt controleren ze ook direct of je je glas niet te vol inschenkt en of je drinkt met je pink omhoog. Dat mijn neefje nog leeft is best wel een wonder. Toch heeft die jongen een drumstel. Dat zal wel te maken hebben dat ze hem op iets moeten laten rammen voordat hij op zijn ouders gaat rammen. Als ik daar ben dan is hij wel rustig, komt vast omdat hij daarvoor en daarna een uurtje mag drummen. Ik heb ook nog een stukje wipe-out gekeken maar vond alleen dat stukje leuk op die plateaus en die roterende balk die ze eraf slapt. Ik moest meteen denken aan die jongen die bukte. Wel jammer dat dat niet mag. Hij was best slim.
Ik ga maar eens een glas cola pakken.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.

Laatst aangepast door Mr. Macphisto : 22 March 2009 om 22:18
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2009, 22:27   #2
Microshit
Lid
 
Microshit's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 March 2009
Locatie: Op een stoel
Berichten: 217
Standaard

Ik zal het kort houden... ik heb de hele dag aan boekverslagen zitten werken en dat zal wel nachtwerk worden....

Tussendoor nog wel gegeten,gedoucht en wipeout gekeken
Microshit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 12:45   #3
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

Vanochtend binne 3uur heen en terug naar den bosch.. Moest echt opschiete vanochtend.. Klote projechten ook altijd.. toen maar is naar de bioles.. oer saai.. dat mens begon weer te schreeuwen dat wij onze bekke moeste houde. Daarna maar na 2 presentatie's luisteren. Kzit nu bij informatica.. en die gast is zoals altijd weer de les uit gelope.. nog maar 1 les informatica en dan geen informatica lessen meer..
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 14:05   #4
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Weer school van 10 tot 3. Daarna thuis wat boekhouding doen en werken van 6 tot 9
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 17:50   #5
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Kutdag,heb ruzie met me beste vriendin..
Icarus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 18:11   #6
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2 schoolexamens verneukt, gaat goed zo.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 18:18   #7
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
2 schoolexamens verneukt, gaat goed zo.
Kijk, zo hoort het.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 19:36   #8
tommy almighty
pastafari
 
tommy almighty's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 March 2009
Locatie: ken je toch niet
Berichten: 1.593
Standaard

ben hele nacht ziek geweest van overdosis shoarma en kon daarom niet leren....... so verneukt en mag het niet inhalen want de leraar geloofde het niet
__________________
just because i'm losing, doesnt mean i'm lost.
I will be what I set out to be, without a doubt undoubtely!
tommy almighty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 19:39   #9
Microshit
Lid
 
Microshit's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 March 2009
Locatie: Op een stoel
Berichten: 217
Standaard

dat soort dingen moet je ook niet tegen je leraar zeggen he

Mijn dag begon half zes vanmorgen, klote boekverslagen die ik weer ns tot het laatste moment heb uitgesteld. Laatste twee deze middag/avond maar gemaakt en morgen inleveren, hopelijk nog op tijd

Op school alleen doelloos geweest en een beetje zitten kloten... 5 gehaald voor een boek-presentatie Niet veel anders dan gebruikelijk dus
Microshit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 22:45   #10
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Ik was van plan nogmaals vroeg te gaan slapen. Een pak administratie weerhoud mij daar weer van. Morgen weer vroeg op.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 22:49   #11
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Mijn dag was geweldig.
Vollemaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2009, 23:06   #12
Dreadztr
Lid
 
Geregistreerd op: 11 March 2009
Berichten: 33
Standaard

Examens zijn bezig. Dus... Kan beter

- Yikes -

'k denk dat ik richting het plekje vertrek dat beter zou zijn dan alle andere plekjes.


Mon Lit ^_^
Dreadztr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2009, 08:01   #13
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

- school van 9 tot half 2.
- post wegbrengen.
- op de bank hangen!
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2009, 08:04   #14
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Zo school tot 3 uur, en een proefwerk maken wat ik niet geleerd heb.
Daarna op mijn broertje passen.
Vanavond naar gitaarles.
Heel druk krijgen met school.

Goh, wat heb ik een zin in vandaag
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2009, 08:16   #15
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dreadztr Bekijk Bericht
Examens zijn bezig. Dus... Kan beter

- Yikes -

'k denk dat ik richting het plekje vertrek dat beter zou zijn dan alle andere plekjes.


Mon Lit ^_^
Examens en dan nog zo laat naar bed, niet echt slim lijkt me
Vollemaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2009, 12:11   #16
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wow wat was ik destijds blij dat ik klaar was met die stomme boekverslagen
Maar nu heb ik ook genoeg andere dingen aan m'n hoofd...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2009, 15:26   #17
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Kutdag.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2009, 16:56   #18
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weggelopen bij ak, niet naar sk geweest, liever energydrink drinken mt een vriend en lekker in de zon zitten. na een half uur meligheid van mn vrienden werd ik ook melig met gym. voor sk moet ik zelf een straf bedenken van de leraar en de toets inhalen. bio was prut en vriendin van me had de hik dus dat was wel grappig.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 14:08   #19
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

school gehad van 9 tot 2. Nu even relaxen en om 6 uur weer werken tot 9.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 14:12   #20
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Net school gehad. Zometeen druk met huiswerk zijn.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 18:37   #21
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

2 uurtjes gespijbeld, na school de stad in geweest en kroontjeding voort feest gekocht, te laat thuis en macaroni gegeten ofzoo
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 20:59   #22
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Heel de dag geleerd voor examen frans en ken nog altijd niet alles.Kuttaal.
Icarus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 21:25   #23
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

Helemaal in de stress voor laatste toetsperiode.. die gast van na kan dus echt niet uitlegge.. ik snap der nou nog niets van.. en net een stoppetester gemaakt.. ff kattekwaad uithalen bij na.. moet ie maar normaal gaan uitlegge..
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 21:26   #24
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ~DoOsJ~ Bekijk Bericht
ik snap der nou nog niets van..
Ik betwijfel zwaar of dat door die gast komt.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 21:27   #25
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

nee.. gaat ie weer.. dat komt niet door mij.. als de hele klas niet boven een 6 uit kan komen.. en heb ik nog mazzel met een voldoende
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 21:31   #26
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Ik betwijfel zwaar of dat door die gast komt.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 21:36   #27
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

je valt in de herhaling..
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 21:54   #28
Microshit
Lid
 
Microshit's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 March 2009
Locatie: Op een stoel
Berichten: 217
Standaard

wtf is nou in godsnaam een stoppetester?

doe nou maar relax... t zijn proefwerken.. die bijten echt niet hoor

*probeert de productregel te snappen*
Microshit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 22:08   #29
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

hoe kan ik nou relaxed zijn als het moeilijke pw's zijn en ik er helemaal gek van word.. en de product regel is simpel.. das zo ongeveer het enigste wat ik snap van wiskunde..
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 22:11   #30
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

productregel .. productregel ..

Waarom hebben jullie het steeds over die dingen die ik wel moet kennen maar niet weet?
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 22:13   #31
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

mss.. omdat je niet oplet in de les.. is maar een suggestie
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 22:28   #32
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ~DoOsJ~ Bekijk Bericht
mss.. omdat je niet oplet in de les.. is maar een suggestie
Moet je nu echt zo hard mijn topic gaan verneuken?

OT:

Zo slapen, morgen weer vroeg op, half zes, en dan werken tot 3 of 4.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 22:31   #33
~DoOsJ~
Just Somebody :)
 
~DoOsJ~'s Avatar
 
Geregistreerd op: 1 March 2009
Berichten: 2.924
Standaard

als jij dat zo vind dan ja..
__________________
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
~DoOsJ~ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2009, 22:32   #34
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Houd je klep dan is een keer. Ga niet op zulke reacties. Ik wil nu geen offtopic post van jouw in mijn topic zien.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 00:03   #35
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Een draak van een dag.
7:30 - opstaan
8:30- trein
9:30- op school
9:45 - redactievergadering
10:00-13:00 eindredactie plegen over alle 47 stukken.
13:00- 16:00 opmaak op de Macs met Indesign.
16:10-17:00 draaiboek&dummy
17:00-18:45 printen, nieten, en verspreiden.
19:00 trein naar huis
20:00 thuis

zeer handig als je trein een kwartier te laat is, er zo veel fouten in alle artikelen zitten dat ik kankerveel heb moeten laten herschrijven en corrigeren ( als chef eindredactie moest ik wel ), Macs die vastlopen als je vanuit Indesign wilt printen, printers die gaan roken, zodat je voor alle 250 exemplaren van het tijdschrift over 17 printers verspreid zit, fouten met de dummie waardoor het page count niet uitkomt..
wat een dag.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 15:24   #36
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

OT; kutdag.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 16:36   #37
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niet geslapen, opgestaan, ontbeten, geen frans geleerd, gefietst, niks gedaan op school, leraren die schreeuwen, energydrink, chagrijnigheid, moe zijn, instorten, door de regen fietsen, voorspatbord van mn fiets er af getrapt, fietsenmaker, kruidvat, thuis, woedeuitbarsting + depriheid, en nu vet blijjj
en deegje krijgt een kus!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 16:39   #38
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
energydrink,
Waren bij jou de openmaaklipjesdingen ook anders dan normaal?
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 16:44   #39
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Waren bij jou de openmaaklipjesdingen ook anders dan normaal?
twas tijdens frans op school, bij de appie gehaald want dat is zegmaar dichtbij. euroshopper yeah achja het doet etzelfde. lipjes waren gewoon gewoon.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 16:47   #40
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

heresy!

die van slammers zijn hier iig. anders nu
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 16:52   #41
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
en deegje krijgt een kus!
Jij ook.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 17:22   #42
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Porn?

ot.

net terug en vanavond bankhangen.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 17:56   #43
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Moet eigenlijk een proefwerk leren.
Ik kan mezelf er niet toe zetten.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 19:24   #44
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoef niks meer hahaa lekker dan!
be jealous!
  Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2009, 20:44   #45
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

I am.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2009, 16:19   #46
Tessa338
Lid
 
Geregistreerd op: 23 February 2009
Berichten: 150
Standaard

Moesten lezen uit Bijbel ....
Kan het nog saaier??
Tessa338 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2009, 17:30   #47
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Ja.

OT; Kutdag.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2009, 19:55   #48
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tessa338 Bekijk Bericht
Moesten lezen uit Bijbel ....
Kan het nog saaier??
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Ik zelf vind de bijbel dus niet saai.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2009, 20:29   #49
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Ik ook niet.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2009, 23:55   #50
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

niet saai, maar ook niet meer van deze tijd imo.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:36.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.