Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 June 2005, 21:12   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Post UFO's

UFO's, al een tijdje geleden dat we er iets van gehoord hebben. Bestaan ze volgens jou of niet?
Er is zelfs iemand die beweert dat hij ze kan oproepen:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/54571
Kan dit?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2005, 21:50   #2
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

alleen al om die newszender geloof ik er al niks van
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2005, 10:44   #3
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

'lichtjes' indruk wekkend... zonder meer...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2005, 20:18   #4
mathalaylias
Lid
 
Geregistreerd op: 23 March 2005
Berichten: 79
Standaard

ik denk wel dat er buitenaards leven bestaat, maar dat er mensen zijn die ze gezien hebben en ze gefilmt hebben nee daar geloof ik nie in
mathalaylias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2005, 10:24   #5
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

denk ook wel dat er buitenaards leven bestaat

het heelal is oneindig, dus eigenlijk lijkt het me haast onmogelijk dat er maar op 1 planeet leven is
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2005, 11:51   #6
mathalaylias
Lid
 
Geregistreerd op: 23 March 2005
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
denk ook wel dat er buitenaards leven bestaat

het heelal is oneindig, dus eigenlijk lijkt het me haast onmogelijk dat er maar op 1 planeet leven is
er is ook een einde aan het heelal, niets is oneindig
mathalaylias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2005, 12:06   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Ik geloof er niet in
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2005, 12:24   #8
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik geloof niet dat er buitenaards leven is binnen ons zonnestelsel en zeker niet dat ze ons komen bezoeken... Maar het lijkt me sterk dat er binnen het helaas niet meer leven is. Onze zon is slechts een van de miljoenen sterren, dan zal er vast wel ergens nog een planneet zijn waar de perfecte omstandigheden zijn voor leven.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2005, 12:41   #9
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

in dit geloof ik ook echt niet!
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2005, 14:06   #10
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk niet dat dit mogelijk is want dan was het waarschijnlijk al wel gedaan in naam der wetenschap lijkt mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 June 2005, 15:41   #11
mathalaylias
Lid
 
Geregistreerd op: 23 March 2005
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ik denk niet dat dit mogelijk is want dan was het waarschijnlijk al wel gedaan in naam der wetenschap lijkt mij.
wat niet gedaan? foto's genomen van buitenaards leven?
trouwens dit is wat de wetenschap er over denkt.

Citaat:
exobiologie, de studie van het mogelijk bestaan en de eventuele evolutie van leven op andere hemellichamen dan de aarde. Het woord exobiologie werd voor het eerst gebruikt in 1960 door J. Lederberg, bij een vergadering van de Internationale Commissie voor Ruimteonderzoek.

Exobiologie is een vakgebied, waarin o.m. biologen, chemici, fysici, astronomen en geologen samenwerken.

De schattingen van het aantal N van buitenaardse beschavingen in ons Melkwegstelsel lopen sterk uiteen en kunnen voorgesteld worden door de vergelijking van Drake:

N = R* · fp · ne · fl · fi · fc · L, waarin R* de vormingssnelheid van sterren, gemiddeld over de geschiedenis van het Melkwegstelsel, is, fp de fractie van dit aantal sterren met planeten, ne het gemiddeld aantal planeten van elk systeem met omstandigheden geschikt voor leven, fl de fractie van die geschikte planeten waarop leven is ontstaan, fi de fractie van die planeten waarop intelligent leven is ontstaan, fc de fractie van díe planeten met intelligent leven waar een technische beschaving is en L de gemiddelde levensduur van dergelijke beschavingen. Ongeveer in het midden van de Drake-vergelijking bevindt zich een van de belangrijkste factoren: fl, de waarschijnlijkheid van het ontstaan van leven op een planeet met de juiste omstandigheden hiervoor. Vele exobiologen zouden fl gelijk aan één stellen (dwz. dat leven altijd ontstaat als de omstandigheden geschikt zijn). Anderen zouden hier een waarde 0, 001 of zelfs 0,000 001 kiezen. Het bestuderen van dit onderwerp vormt een centraal gebied binnen de exobiologie. De experimenten hebben aangetoond dat de spontane vorming van biologisch belangrijke moleculen, die nodig zijn voor leven (bijv. aminozuren: abiotische evolutie), inderdaad plaatsvindt onder geschikte omstandigheden, zoals bijv. in gasmengsels die een model zijn voor de oeratmosfeer van de aarde. De verdere ontwikkeling van leven uit deze biologische bouwstenen blijft echter een moeilijk theoretisch probleem. Zie verder bij leven.

Encarta® - Encyclopedie. © 1993-2002 Microsoft Corporation/Het Spectrum. Alle rechten voorbehouden.
srr voor het lange artikel

Laatst aangepast door mathalaylias : 5 June 2005 om 15:44
mathalaylias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2005, 14:41   #12
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is gewoon allemaal nep!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2005, 16:37   #13
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

en is er nou nog wat gebeurd of niet?
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2005, 18:32   #14
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

allemaal nep
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2005, 22:51   #15
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er was laatst bij kopspijkers nog een stukje over. Toen ging Jack langs 3 van die mega nerds die wel in UFO's geloofden. En die hadden zogenaamd die vrouwen gezien. Die wilden niet op de foto, maar die hadden ze ff getekend. Zaten ze daar met z'n drieen te geilen op die foto's .

Maar ontopic, ik vind het lachwekkend dat mensen er echt in geloven.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2005, 16:04   #16
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Er was laatst bij kopspijkers nog een stukje over. Toen ging Jack langs 3 van die mega nerds die wel in UFO's geloofden. En die hadden zogenaamd die vrouwen gezien. Die wilden niet op de foto, maar die hadden ze ff getekend. Zaten ze daar met z'n drieen te geilen op die foto's .

Maar ontopic, ik vind het lachwekkend dat mensen er echt in geloven.
wel... ik vind het eerder lachwekkend wanneer mensen er echt niet in geloven. Wat dit programma betreft, heb ik wel mijn bedenkingen.
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2005, 17:58   #17
silverchair
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk ook wel dat er buiten deze levende wezens op de aarde wel iets. Kan me niet voorstellen dat er maar een soort planeet is waar op geleefd wordt..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 June 2005, 20:23   #18
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Mijn ouders hebben ooit eens een 'home-made'-reportage gezien erover en de dag erna haarfijn verteld: een gezien vierde kerstavond op de boerenbuiten. Het had gesneeuwd en alles lag wit. Rond middernacht hoorden ze iets buiten, maar ze vonden het niet echt heel verdacht. Een beetje later werden ze overmeesterd door buitenaardse wezens. De persoon die filmde (met een gewone camera overigens) liep op een gegeven moment naar boven om een droge broek aan te trekken. (Je kon zien dat hij het van schrik in zijn broek gedaan had.) Het enige bewijs dat teruggevonden is, was de videocamera. De familie hebben ze nooit meer teruggezien na die avond.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat het een Amerikaanse uitzending was, dus dat maakt het op zich al een pak ongeloofwaardig.

Buitenaards leven... pfft... het lijkt me weinig aanneembaar. Er is een kans dat er ergens op een of andere verre planeet in ons of in een ander zonnestelsel leven bestaat, maar dan is er een vraag die ik mezelf toch wel stel: zijn ze ver genoeg ontwikkeld om even ver te staan als ons of zelfs verder dat ze eventjes zomaar zouden kunnen langskomen hier?
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 00:31   #19
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

ze bestaan mss wel, niet dat ut me boeit, zolang ze maar niet laag over mn huis vliegen zodat ik wakker ervan wordt
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 23:21   #20
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

iedereen vraagt zich af is het mogelijk .. vraag jullie mss eens af .. waarom zou het niet mogelijk zijn ?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2005, 16:02   #21
freakymy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tis toch te gek voor woorden: ze bestaan niet !!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 09:47   #22
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb je daar bewijzen voor ?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 12:08   #23
freakymy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb jij bewijzen dat ze wel bestaan ?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 14:20   #24
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is nu net het probleem ... mensen zeggen altijd ze bestaan niet .. maar niemand kan het bewijzen ... als mensen dan zeggen ze bestaan kunnen ze hun makelijker verdedigen met het antwoord .. : waarom zou enkel op de aarde leven zijn ? en er zijn al foto's opgedoken van mensen die denken een ufo te zien ?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 16:10   #25
freakymy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die foto's bleken achter af nep te zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 16:52   #26
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

er zijn merdere foto's opgedoken waarvoor niemand een verklaring kan geven .. ik heb het niet enkel over deze foto's he ...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 16:57   #27
freakymy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach ja als jij zo graag wilt dat ze bestaan (het beste ermee)
maar ik vertrouw maar op de heilige boeken (daar staat nergens dat ze bestaan)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 18:29   #28
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jij gelooft in u boeken ik in nieks
maar ik zeg dat de mogelijkheid er zeker is dat ze er zijn ..

veel gelluk ook met u boeken
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 19:02   #29
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathalaylias
ik denk wel dat er buitenaards leven bestaat, maar dat er mensen zijn die ze gezien hebben en ze gefilmt hebben nee daar geloof ik nie in
mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 20:45   #30
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freakymy
Heb jij bewijzen dat ze wel bestaan ?
Da's het probleem met onze samenleving: de mens wil pas geloven dat het er is, als hij het gezien heeft. (Of geloven dat het niet bestaat omdat er bewijzen zijn dat het er niet is.)
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 22:14   #31
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Het is moeilijker te bewijzen dat ze niet bestaan dan dat ze bestaan.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2005, 22:27   #32
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Ik denk ook wel dat er buiten deze levende wezens op de aarde wel iets. Kan me niet voorstellen dat er maar een soort planeet is waar op geleefd wordt..
idd...
dat ze al helemaal alles van technologie weten en dat ze met die ufo's rondvliegen :S
nee dat zker niet ..

maar ik geloof best dat er ergens in het heelal wel leven is..
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2005, 08:21   #33
Kamui
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Mijn ouders hebben ooit eens een 'home-made'-reportage gezien erover en de dag erna haarfijn verteld: een gezien vierde kerstavond op de boerenbuiten. Het had gesneeuwd en alles lag wit. Rond middernacht hoorden ze iets buiten, maar ze vonden het niet echt heel verdacht. Een beetje later werden ze overmeesterd door buitenaardse wezens. De persoon die filmde (met een gewone camera overigens) liep op een gegeven moment naar boven om een droge broek aan te trekken. (Je kon zien dat hij het van schrik in zijn broek gedaan had.) Het enige bewijs dat teruggevonden is, was de videocamera. De familie hebben ze nooit meer teruggezien na die avond.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat het een Amerikaanse uitzending was, dus dat maakt het op zich al een pak ongeloofwaardig.

Buitenaards leven... pfft... het lijkt me weinig aanneembaar. Er is een kans dat er ergens op een of andere verre planeet in ons of in een ander zonnestelsel leven bestaat, maar dan is er een vraag die ik mezelf toch wel stel: zijn ze ver genoeg ontwikkeld om even ver te staan als ons of zelfs verder dat ze eventjes zomaar zouden kunnen langskomen hier?
Ik had dat ook gezien maar of dat geloofwaardig is weet ik niet. Op sommige momenten zoals de camera hun batterij die bijna plat was terwjil het meisje de kogels uit de geweer haalde en baf: batterij plat - toevallig nietwaar ?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2005, 17:39   #34
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zolang niemand met een duidelijk bewijs komt bestaan ze voor mij niet.....
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2005, 03:09   #35
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Waarom zou iemand van een andere planeet wel een manier hebben gevonden om van hun planeet naar Aarde te vliegen en wij met veel moeite een aantal personen veilig te laten landen op de maan?

Maar ik heb wel het gevoel dat er op een andere planeet ook leven is. Alleen wij kunnen het niet bewijzen en zij kunnen ook niet aantonen dat de Aarde bestaat met leven erop
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2005, 12:08   #36
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
Waarom zou iemand van een andere planeet wel een manier hebben gevonden om van hun planeet naar Aarde te vliegen en wij met veel moeite een aantal personen veilig te laten landen op de maan?
het zou toch kunnen dat ze technologisch wat verder zijn. Misschien kunnen wij het over een paar honderd jaar ook wel makkelijk. Hun manier van ontwikkelen is misschien wel heel anders verlopen. Dat wij het pas na enkele 10-duizenden jaren is gelukt hoeft niet te zeggen dat andere intelligente organismen er evenlang over doen. Kan korter, kan langer etc.
Ik weet er vrij weinig vanaf maar je kan toch moeilijk zeggen dat wij mensen het meest geavanceerd zijn in het hele universum terwijl je vrijwel niets weet van andere levensvormen in dat universum.
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2005, 11:26   #37
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
het zou toch kunnen dat ze technologisch wat verder zijn. Misschien kunnen wij het over een paar honderd jaar ook wel makkelijk. Hun manier van ontwikkelen is misschien wel heel anders verlopen. Dat wij het pas na enkele 10-duizenden jaren is gelukt hoeft niet te zeggen dat andere intelligente organismen er evenlang over doen. Kan korter, kan langer etc.
Ik weet er vrij weinig vanaf maar je kan toch moeilijk zeggen dat wij mensen het meest geavanceerd zijn in het hele universum terwijl je vrijwel niets weet van andere levensvormen in dat universum.
Als je ervan uitgaat dat de mens een fout is van de natuur, valt deze theorie wel in het water.
Het was nooit de bedoeling om een soort zoals de mens te creëeren, dit is slechts toevallig gebeurd en de verdere ontwikkeling was ook slechts 'toevallig'.
Ik denk niet dat je er mag vanuit gaan dat er ergens op een andere planeet wezens rondlopen die intelligenter zijn dan ons. (Dit klinkt misschien heel arrogant.)
Leven op een andere planeet is mogelijk: daarvoor heb je zelfs geen zuurstof nodig, daar de eerste micro-organismen op de aarde ook anaërobe organismen waren. Het zou goed kunnen dat zij kunnen overleven door de zwaveldampen. Alleen is de vraag of ze werkelijk zo intelligent zijn dat ze ook vliegende schotels enzo kunnen maken om ons even een bezoekje te brengen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2005, 11:33   #38
saeyk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik meen es ergens gelezen te hebben dar er nog minstens 100.000 andere planeten in het heelal zijn waar er leven is (alle ansen werden berekend en zo). Als er op, een planeet één levensvorm voorkomt dan is het aannemelijk dat er op diezelfde planeet nog veel meer levensvormen zijn. De kans dat eentje daarvan intelligent genoeg is om dingen te maken en zo lijkt mij redelijk groot
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2005, 21:04   #39
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Als je ervan uitgaat dat de mens een fout is van de natuur, valt deze theorie wel in het water.
Het was nooit de bedoeling om een soort zoals de mens te creëeren, dit is slechts toevallig gebeurd en de verdere ontwikkeling was ook slechts 'toevallig'.
Ik denk niet dat je er mag vanuit gaan dat er ergens op een andere planeet wezens rondlopen die intelligenter zijn dan ons. (Dit klinkt misschien heel arrogant.)
Leven op een andere planeet is mogelijk: daarvoor heb je zelfs geen zuurstof nodig, daar de eerste micro-organismen op de aarde ook anaërobe organismen waren. Het zou goed kunnen dat zij kunnen overleven door de zwaveldampen. Alleen is de vraag of ze werkelijk zo intelligent zijn dat ze ook vliegende schotels enzo kunnen maken om ons even een bezoekje te brengen.
Alles wat de evolutie heeft voortgebracht is toevallig (of altijd al zeker geweest, hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt (mijn visie staat ergens anders al vermeld ))
Inteligentie is betrekkelijk, onze maatstaaf (goeie woord?) loopt van de meest onderonwtikkelste/onintelligentste wezens tot ons om het bot te zeggen. Misschien discusseren ze op een andere planeet wel hoe het komt dat op deze planeet maar zo laag ontwikkelde wezens rondlopen.
Misscien is het wel zo dat wij over een paar honder jaar uitsterven (broeikaseffect, energie tekort, weet ik veel). Is dat intelligent? Je kan beter wat dommer zijn en je wat minder vermenigvuldigen, anders vorm je een plaag zoals de mens is geworden. Ergens anders zijn ze misschien wel zo intelligent (intelliegnter dan ons bedoel ik nu) dat ze juist in harmonie leven met de rest van hun planeet of iets dergelijks. Hun voorouders hebben misschien wel het gat weten te overbruggen waarin wij leven.

Ik bedoel dat wij nu zo hard al de energiebronnen waar wij behoorlijk afhankelijk (olie, niet de zon bedoel ik) van zijn zo snel opmaken, dat wij uitsterven voordat wij zover hebben kunnen evolueren dat wij dat zelf heel makkelijk beseffem en vanzelf maatregelen daartegen nemen. Op een andere planeet is dat misschien wel gebeurt.

Ik verzin nu maar wat hoor, maar ik zie niet waarom zoiets onmogelijk zou zijn, daarom zeg altijd maar: alles kan!
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2005, 20:03   #40
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

dit is wel interessant vond ik zelf

http://www.netro.ca/disclosure/npccmenu.htm
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.