Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 September 2005, 22:28   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Question Stelling: privéleven

Stelling:
Het privéleven van publieke figuren: publiek of privédomein?


Moet de pers bekende figuren privéleven gunnen? Of mogen ze om elke hoek staan wachten, mensen achtervolgen voor die ene goede foto? Hoort het bij de bekendheid dat je geen privéleven hebt, of zijn er toch grenzen?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 23:10   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Hoezo priveleven gunnen? Iedereen heeft recht op een priveleven dat fotografen/reportes/journalisten daar op inbreken is gewoon een heel ander verhaal.

Je vraagstelling moet zijn: Vind je het kunnen dat mensen op het priveleven van anderen inbreken?


En mijn antwoord is Nee, want iedereen heeft recht op een priveleven en als een beroemd iemand een fotograaf of journalist slaat/mishandeld of weet ik veel wat mee doet vind ik kunnen. Stel je voor dat iemand jou stalkt wat zou jij doen? Je gaat vast naar de politie vind je het dan raar dat bekende mensen gaan zeiken?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 September 2005, 23:46   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als je de lusten van het beroemd zijn wilt hebben, moet je ook de lasten dragen...
Anders hadden ze maar in de bouw moeten gaan ofzo.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 09:32   #4
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Als je de lusten van het beroemd zijn wilt hebben, moet je ook de lasten dragen...
Anders hadden ze maar in de bouw moeten gaan ofzo.

˛ that .

ze weten op voorhand dat dit erbijkomt.
het is een keuze die ze zelf maken.
all hoe wel ik mijn tijd niet verdoe aan zo een dingen te lezen of te bekijken, zo een mensen zijn voor mij niet intersant genoeg.
blame media in het algemeen !
  Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 15:31   #5
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Ik denk niet dat bijvoorbeeld Willem-Alexander er om gevraagd heeft om zo beroemd te worden. Zelfs de bekende acteurs of zangers/zangeressen en bands en weet ik het allemaal hebben hier niet om gevraagd. Zij willen of geld verdienen, of vinden muziek maken/acteren leuk. Moeten ze daarom meteen achtervolgd worden door de paperazzi?
Camera-geile mensen misschien, maar zelfs hen wens ik het niet toe.

Die lasten zitten er niet automatisch bij, die geeft de massa aan ze. Daarom vind ik de stelling, 'als ze de lusten willen, dan ook de lasten' wat egoďstisch.
De lusten zitten bij het werk, die krijgen ze van de werknemer, het zingen/acteren/land leiden. De lasten krijgen ze pas als de massa, dit heeft niets met de werkgever te maken.
Ik heb het gevoel dat de lusten en de lasten uitspraak, 'als je de lusten wil, dan ook de lasten' altijd bij elkaar horen, dat ze niet gescheiden kunnen worden. Ik heb even geen goed voorbeeld bij de hand.

Ik zelf vind het wat asociaal van mensen om er zo geďnteresseerd te zijn (leven van de beroemdheden).
Het zal de pers niet boeien wat zijzelf doen (ethisch of niet), zolang ze er maar geld mee verdienen. Dit gedoe zal dus nooit stoppen uit initiatief van de pers. Dus als jij artikelen etc leest leest waarvoor 'paperazzi acties' voor nodig waren, bedenk dan goed dat je iemands leven verkut (niet zo sterk natuurlijk, en misschien niet bij de mensen die het leuk vinden, maar toch).
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 15:33   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik kan hier niet echt over oordelen; simpelweg omdat het privé-leven van alle BN'ers me werkelijk 'wurst' zal zijn. Ik lees al die rotzooi helemaal niet, slaapverwekkend gewoon..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 17:11   #7
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ach, als ze wat moeten promoten. Dan weten ze dondersgoed alle camera's te vinden..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 17:58   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank
Ach, als ze wat moeten promoten. Dan weten ze dondersgoed alle camera's te vinden..
Ja maar daar ging de vraag ook niet over, dan gaat het niet tegen de wil van een beroemdheid in.

Tsja ik ben het eigenlijk eens met Foetsy, de meeste artiesten willen gewoon geld verdienen met iets dat ze leuk vinden, en dat is geen reden om inbreuk te maken op hun privéleven.

Het enige dat er door paparazzi wordt bereikt is dat iedereen kan zien dat ook beroemdheden hun onvolmaaktheden hebben. Leedvermaak is het leukste vermaak.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 21:48   #9
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Ja maar daar ging de vraag ook niet over, dan gaat het niet tegen de wil van een beroemdheid in.

Tsja ik ben het eigenlijk eens met Foetsy, de meeste artiesten willen gewoon geld verdienen met iets dat ze leuk vinden, en dat is geen reden om inbreuk te maken op hun privéleven.

Het enige dat er door paparazzi wordt bereikt is dat iedereen kan zien dat ook beroemdheden hun onvolmaaktheden hebben. Leedvermaak is het leukste vermaak.
Ik vind het dan behoorlijk hypocriet om de pers wel te gebruiken als je ze nodig hebt. Dan moeten ze ineens alle schnabbels af, elke dag met hun kop op tv, in alle bladen om hun verhaal te doen. Maar als ze een keer op wintersport lazerus zijn, dan mogen daar geen foto's worden gemaakt?


Beroemd heden zoeken vaak de pers, dus gebeurt dat andersom ook...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 21:55   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo tank

Beroemd heden zoeken vaak de pers, dus gebeurt dat andersom ook...
Das inderdaad alles wat ik er ook over kwijt wil!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 22:01   #11
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ze willen vaak buitenproportioneel veel geld verdienen met iets wat ze leuk vinden... Maar ik denk dus dat hun werk meer inhoudt dan alleen dat 'iets leuks', ze krijgen namelijk betaald om een publiek figuur te zijn.
Dat wilt niet zeggen dat er geen grenzen zijn, integendeel, maar als publiek figuur moet je bepaalde extra lasten dragen die niet voor 'normale' personen zijn weggelegd.
Dat weet je als je er voor kiest om in de showbizz te gaan.

@ Bartje: ik interesseer me ook totaal niet in bladen als de story enzo, maar dat weerhoudt me niet van het hebben van een mening.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2005, 22:08   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
[b
@ Bartje: ik interesseer me ook totaal niet in bladen als de story enzo, maar dat weerhoudt me niet van het hebben van een mening. [/b]
Ik deel Tank's mening in deze, daar heb ik inderdaad geen bladen bij nodig!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 14:34   #13
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

maar waarom moet die publiek figuur dan extra lasten dragen? Want die lasten geven de mensen ze toch? Niet bij de werkgevers waar ze dat buitenproportionele geld verdienen toch?
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 14:47   #14
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
Het zal de pers niet boeien wat zijzelf doen (ethisch of niet), zolang ze er maar geld mee verdienen. Dit gedoe zal dus nooit stoppen uit initiatief van de pers. Dus als jij artikelen etc leest leest waarvoor 'paperazzi acties' voor nodig waren, bedenk dan goed dat je iemands leven verkut (niet zo sterk natuurlijk, en misschien niet bij de mensen die het leuk vinden, maar toch).
Ik denk dat er even een verschil moet worden gemaakt tussen pers/journlistiek en paparazzi.
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 14:47   #15
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
maar waarom moet die publiek figuur dan extra lasten dragen? Want die lasten geven de mensen ze toch? Niet bij de werkgevers waar ze dat buitenproportionele geld verdienen toch?
De mensen zijn hun werkgevers... Het publiek is de werkgever van een artiest. En het publiek rekent blijkbaar tot de taak van de artiest dat hij of zij beperkt wordt in haar prive-leven.
En daar staat over het algemeen ook heel wat tegenover...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 14:49   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
Ik denk dat er even een verschil moet worden gemaakt tussen pers/journlistiek en paparazzi.
Mwa, ook in de serieuze journalistiek kom ik meer dan geregeld dingen tegen uit het priveleven van artiesten. Natuurlijk moet je enig onderscheid maken, maar het is zeker niet zo dat degenen die zich als serieus journalist beschouwen heilig zijn wat dit betreft.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 14:58   #17
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

ja oke, als ik de pers zeg bedoel ik eigenlijk grotendeels de paparazzi.

Tyskie, je hebt gelijk.
Ik bedoelde eigenlijk (denk ik nu) waarom moet (of wil) de mens als werkgever de artiesten etc lastigvallen door er indirect de paparazzi op af te sturen?
Maar daarop kan ik zelf het antwoord ook wel op geven denk ik...
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 16:37   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kijk; het hele showbizz-wereldje rust op het 'zien en gezien worden'. Hoe meer je met je kop in het nieuws komt, des te groter is de kans op een 'transfer' naar een beter betaalde baan. Dat een blad niet alleen maar kan teren op goednieuws-shows is logisch en terecht, en daarom zullen artiesten ermee moeten leren leven dat er ook in geval van minder goed nieuws over hen geschreven zal worden!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 17:20   #19
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Het gaat niet alleen om artiesten trouwens, maar ook bijvoorbeeld om mensen van het koninklijk huis die elk moment van hun vrije tijd moeten worden vastgelegd op de gevoelige plaat. Dat is toch gewoon onzin? Maarja half Nederland smult ervan, dus het zal toch niet ophouden
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 September 2005, 17:29   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Diezelfde leden van het Koninklijk huis hoeven hun hele leven geen reet uit te voeren maar krijgen wel van de belastingbetaler bakken met geld toegestopt. Dus daar hoeven we zéker geen medelijden mee te hebben. Eerder met de mensen die met hard werken iets bereikt hebben en daardoor toevallig interessant geworden zijn voor de pers..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2005, 13:59   #21
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Diezelfde leden van het Koninklijk huis hoeven hun hele leven geen reet uit te voeren maar krijgen wel van de belastingbetaler bakken met geld toegestopt. Dus daar hoeven we zéker geen medelijden mee te hebben.
Niet iedereen deelt die mening denk ik.
Niet alleen mensen uit de shobizzwereld worden vastgelegd door de paparazzi
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2005, 12:25   #22
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Diezelfde leden van het Koninklijk huis hoeven hun hele leven geen reet uit te voeren maar krijgen wel van de belastingbetaler bakken met geld toegestopt. Dus daar hoeven we zéker geen medelijden mee te hebben. *knip*
Dat blijft geen reden om inbreuk te maken op iemands privéleven.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2005, 14:17   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Dat blijft geen reden om inbreuk te maken op iemands privéleven.
Wat moeten die sloebers er dan voor doen? Ik snap absoluut niet wat het nut is van dat hele koningshuis en als het er al is waarom daar zoveel geld naartoe moet gaan.

Overigens interesseert het me geen hol; ik lees niks, ik kijk niks en ik luister niks over dat oersaaie koningshuis dus wat mij betreft laten ze die lui inderdaad gewoon aan hun lot over.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2005, 17:56   #24
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bekende mensen kiezen voor een bekend leven, maar dat is nog steeds hun baan en ook zij hebben recht op een prive leven. Dat ze promotiewerk doen voor hun nieuwste film, serie, cd, tour, noem maar op ok, dat is ook niet meer dan logisch. Maar dat ze gestalked worden en dat ze gefotografeerd worden vanuit hoge bomen die in de tuin van buren staan vind ik toch echt te ver gaan.
Laat die mensen ook nog een eigen leven hebben zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2005, 20:14   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Bekende mensen kiezen voor een bekend leven, maar dat is nog steeds hun baan en ook zij hebben recht op een prive leven. Dat ze promotiewerk doen voor hun nieuwste film, serie, cd, tour, noem maar op ok, dat is ook niet meer dan logisch. Maar dat ze gestalked worden en dat ze gefotografeerd worden vanuit hoge bomen die in de tuin van buren staan vind ik toch echt te ver gaan.
Laat die mensen ook nog een eigen leven hebben zeg
Toch is het een simpel gevolg van hoe de media werkt. Kijk; voor die promotionele acties e.d. weet men van gekkigheid vaak niet hoe snel men op iemand met een camera af moet rennen. Dat diezelfde media (van wat mindere 'vakbladen' vaak) ook op een andere manier moet scoren is een logisch gevolg daarvan. Wat lees jij als je bij de kapper zit?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2005, 18:20   #26
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Toch is het een simpel gevolg van hoe de media werkt. Kijk; voor die promotionele acties e.d. weet men van gekkigheid vaak niet hoe snel men op iemand met een camera af moet rennen. Dat diezelfde media (van wat mindere 'vakbladen' vaak) ook op een andere manier moet scoren is een logisch gevolg daarvan. Wat lees jij als je bij de kapper zit?
niet dat soort dingen.
Dus dat mensen snel op een camera afstappen is de oorzaak dat diezelfde mensen ook worden gefilmd (of gefotografeerd etc) als ze dat niet willen?
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2005, 19:28   #27
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Ik vind het ook wel horen bij het bekend zijn. Elke baan heeft zijn voor- en nadelen en bekend zijn ook. Verder kunnen ze ook niet verwachten dat alleen de leuke dingen van ze in beeld worden gebracht, want dat willen ze dan weer wel..
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2005, 21:42   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
niet dat soort dingen.
Dus dat mensen snel op een camera afstappen is de oorzaak dat diezelfde mensen ook worden gefilmd (of gefotografeerd etc) als ze dat niet willen?
Zo werkt de media nu eenmaal. Media is onafhankelijk en heeft als taak mensen nieuws te brengen. Simpel voorbeeldje: wat moet een oorlogsfotograaf doen wanneer hij een klein kinderlijkje ziet? Zijn camera wegdoen of niet?

Media brengen goed en slecht nieuws. Media kunnen je maken en breken en media hebben dus ook interesse in showbizz..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2005, 13:10   #29
Jildou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hallo die lui weten waar ze aan beginnen
eigen schuld dikke bult
ik heb er totaal geen medelijden mee
  Met citaat antwoorden
Oud 27 September 2005, 21:04   #30
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jildou
hallo die lui weten waar ze aan beginnen
eigen schuld dikke bult
ik heb er totaal geen medelijden mee
Je mag niet vergeten dat je als kindsterretje er gewoon wordt ingegooid zonder zelf goed te beseffen wat de gevolgen allemaal zijn.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2005, 16:48   #31
puer1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Hoezo priveleven gunnen? Iedereen heeft recht op een priveleven dat fotografen/reportes/journalisten daar op inbreken is gewoon een heel ander verhaal.

Je vraagstelling moet zijn: Vind je het kunnen dat mensen op het priveleven van anderen inbreken?


want iedereen heeft recht op een priveleven
???
  Met citaat antwoorden
Oud 29 September 2005, 20:06   #32
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puer1
???
misschien moet je dat wat specificeren
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 September 2005, 12:50   #33
ImaginaryDreams
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Als je de lusten van het beroemd zijn wilt hebben, moet je ook de lasten dragen...
Anders hadden ze maar in de bouw moeten gaan ofzo.
Mee eens ...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.