Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 August 2006, 22:50   #1
weknie
Lid
 
Geregistreerd op: 20 June 2006
Locatie: gelderland
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar weknie
Standaard voel me eigen radeloos

Ik voel me eigen zwaar klote.Zal het verhaal vanaf het begin af aan vertellen.Ik ben nu al een half jaar verliefd op een meisje,en mijn gevoel dacht dat ze mij ook wel zag zitten.We gingen veel met elkaar om,konden het heel goed met elkaar vinden enz.En ik dacht echt dat het wel iets zou worden tussen ons.Maar net vertelde ze me op msn,dat ze op de kermis in Oss een Duitser had ontmoet.En ze vertelde dan ook nog zo'n heel verhaal hoe romantisch ze het had gehad .Ik voel me eigen nu echt genaait,en gekwetst en radeloos,wat moet ik nu doen,ik vind haar nog wel leuk.
weknie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2006, 00:48   #2
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het klinkt alsof jullie een relatie hebben waarin je beiden niet doorhebt wat de ander voor je voelt.
Jij bent namelijk gek op haar en zij ziet jou (zoals ik het hoor) meer als een vriend waar ze goed mee kan praten.
Althans ik ken weinig meiden die een jongen express gaan lastig vallen met verhalen over andere jongens als ze weten dat diegene waar aan ze het vertellen verliefd op hun is.
Dus lijkt me het beste als je haar gewoon verteld wat je voor haar voelt, en dan merk je vanzelf wel hoe zij tegenover jou staat.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2006, 08:17   #3
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat een gelul, jullie zijn gewoon vrienden, jonge als je half jaar wacht tot je iets onderneemt ben je al lang te laat
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2006, 19:13   #4
Jobbertj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door weknie
Ik voel me eigen zwaar klote.Zal het verhaal vanaf het begin af aan vertellen.Ik ben nu al een half jaar verliefd op een meisje,en mijn gevoel dacht dat ze mij ook wel zag zitten.We gingen veel met elkaar om,konden het heel goed met elkaar vinden enz.En ik dacht echt dat het wel iets zou worden tussen ons.Maar net vertelde ze me op msn,dat ze op de kermis in Oss een Duitser had ontmoet.En ze vertelde dan ook nog zo'n heel verhaal hoe romantisch ze het had gehad .Ik voel me eigen nu echt genaait,en gekwetst en radeloos,wat moet ik nu doen,ik vind haar nog wel leuk.

Sowieso ben je wel wat laat met iets ondernemen natuurlijk, maar ik begrijp dat het niets aan de situatie verandert omdat je je sowieso klote voelt.

Ik moet toegeven, ik heb precies hetzelfde verhaal meegemaakt. Ik ontmoette Nancy, leuke meid en na een maandje vroeg ik 'r uit naar de bios. Eén dag nadat we samen uit geweest waren had ze verkering gekregen met Darwin, leuk voor haar maar ik voel me klote...

Wat ik gedaan heb: simpel, ik heb haar geblokkeerd op msn zodat we nagenoeg geen contact meer hebben, je liefdesgevoel (voor haar) verdwijnt wel! En zij weet (omdat je haar negeert) dat zij fout is geweest
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.