Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 December 2005, 10:52   #1
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Question Gezeik met de buren

Nou gister was het weer eens zover, ik heb een overbuurman waarmee we een licht conflict hebben over zijn schuur.
Gister was het weer zover meneer was weer lekker aan het ruzieen over mijn pa (die er niet was ) dus ik moest het maar overnemen en me laten bedreigen

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt en hoe zijn jullie hiermee omgegaan???
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2005, 21:58   #2
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het enige wat hier dikwijls voordoet is dat onze achterburen klagen over geluidsoverlast..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2005, 16:02   #3
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

In ons vorige huis. De buurman zat constant bij ons naar binnen te kijken, dus hadden we een hoog hek neergezet, te hoog. Hij had er toen voor gezorgd dat we hem af moesten breken, want we hadden geen bouwvergunning. En hij zat er mee dat hij niet meer naar binnen kon kijken
Wij zijn er niet mee omgegaan, maar gewoon verhuisd niet daarom, maar omdat het gewoon een kut buurt was.
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 15:00   #4
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
een conflict over zijn schuur...ga je daar moeilijk over doen?
leg dat schuur verhaal eens uit dan
Ow maar das wel logisch iets hoor.
Kijk het zit zo, die man heeft 2 a 3 jaar geleden de boerderij tegenover ons gekocht.
Toen was er op zich nix aan de hand, want het was bij ons al duidelijk dat hij er zijn bedrijf in ging runnen (reclame bedrijf).
Maar voor we het wisten kwam er een brief van de gemeente dat hij er een manege achter wou zetten met een grote schuur recht voor ons mooie uitzicht en dat hij hier de buurt van op de hoogte had gesteld.
Nou mooi dat wij dus van nix wisten.
Dus ja zoals logisch gingen wij de man wat tegen werken en omdat wij dit voornamelijk waren en de buurt het een beetje liet varen, werd de man al snel een van onze grote vijanden door zijn sneue en kinderachtige acties.
Zo heeft hij namelijk al meerdere malen geprobeerd mensen aan te rijden uit de buurt waaronder me broertje en me pa.
Hij heeft al meerderemalen valse meldingen gemaakt over dat we olie in de tuin hadden liggen en dat er asbest op de daken waren, en dat soort dingen dus.

Nou was het zaterdag zo dat die man zijn mest in een weiland gooide wat dus niet van hem was.
Dus me pa had daar een foto van gemaakt en daar was meneer kwaad over en kwam maar naar zijn huis.
Nou is het mooie dat hij zelf niet eens durft om naar ons toe te komen, nee hij stuurt zijn collega waar hij mee samen werkt om mij maar ff te intimideren.
Dat lukte dus niet
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 19:58   #5
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard Re: Gezeik met de buren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou gister was het weer eens zover, ik heb een overbuurman waarmee we een licht conflict hebben over zijn schuur.
Een licht conflict? Hoe pak je dat aan? Ga je dan met zaklampen naar elkaar schijnen ofzo?
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 20:04   #6
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wij hebben hier geen last met de buren, maar ook geen contact.

Heel de buurt leeft hier zo zijn eigen leventje... Maakt me niet uit.

Trouwens ik heb niet eens een knap buurmeisje dus veel mis ik niet
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2005, 20:18   #7
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Gezeik met de buren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
Een licht conflict? Hoe pak je dat aan? Ga je dan met zaklampen naar elkaar schijnen ofzo?
nee hij gaat op de straat staan schelden
Ik bel gewoon de politie
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.