Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 6 June 2007, 20:10   #1
leigh-ann
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy weglopen?

hey, ik speel al een paar dagen met het idee omhet thuis af te bollen. Ik ben het hier beu.
Ik ben ondertussen al een jaar en een paar maand samen met mijn vriend en hebben een paar dagen geleden ongelooflijke ruzie gehad.
De oorzaak hiervan was wel dat toen ik thuiskwam en ik het vertelde aan mijn ouders, al hetgene wat zij slecht vonden aan hem er ineens uitkwam Ze hadden al wel keren gezegd tgen mij wat ze minder vonden aan hem, maar dit was echt te veel voor mij.
Ik vertelde dan dat ik het wou goedmaken met mijn vriend en het was precies of ze wouden mij in de verkeerde richting sturen ( het uitmaken dusss). Het deed pijn!
Ik had dus niet lang daarna gebeld met mijn vriend en hij is die dag nog langs geweest om het uit te praten. Tussen ons is nu alles terug in orde.
Ik ben dus ondertussen ook nog te weten gekomen dat mijn grootvader hem ook totaal niet kan hebben. Hij zou heel gelukkig zijn moest het uit zijn tussen ons. En dit heeft hij al gedurende onze hele relatie voor zichzelf gehouden! Ik geloofde echt niet wat ik hoorde toen mijn vader het vertelde.
Ik was echt woedend op hen!
Ik heb dus deze avond weer ruzie gehad met mijn ouders erover en ben het echt aan het overwegen om weg te lopen.....Ik wil naar mijn vriend, niet hier thuis in in dit verstikkende gevoel......
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2007, 21:37   #2
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Zorg iig dat je genoeg geld hebt waar je ouders niet bij kunnen?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2007, 21:45   #3
rayne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoe oud ben je? Dat hangt al heel van af van het feit of je eens kan kijken ergens heen te gaan. Maar als ik jou was ( en je hebt een 18+ leeftijd ) zou ik eens overleggen of je een paar weekjes bij je vriend zijn thuis terecht kan.
Maar je ouders en grootvader.... het is en blijft familie, het is echt niet prettig om de rest van je leven er ruzie mee te hebben. Ze zouden meoten accepteren dat jij bij je vriend wilt zijn.

Een week of wat langer bij je vriend of ergens anders intrekken kan een oplossing zijn, maar dit niet doen zonder dat ze het weten. Laat het je ouders weten met de boodschap van: "Het is echt genoeg geweest, ik neem mijn eigen keuzes en kies voor mijne vriend, en dat ze hun erbij zullen moeten neerleggen. Dat je nog graag bij ze wilt blivjen maar dat je op dit moment je ruimte nodig hebt." ***Wijze raad van euhmmm?? nonkel fons? ***
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2007, 22:25   #4
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

probeer zo ver mogelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 6 June 2007, 22:26   #5
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maak er een uitdaging van
  Met citaat antwoorden
Oud 7 June 2007, 19:47   #6
leigh-ann
Guest
 
Berichten: n/a
Red face merci

Hey bedankt iedereen voor de antwoorden. Het zat er deze avond weer dik tegen....ik ben bijna doorgegaan, maar men ouders waren zooooo kwaad...ik dierf niet....ik wil hier echt weg!!
  Met citaat antwoorden
Oud 8 June 2007, 08:28   #7
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Ik wil ook wel eens wat
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2007, 18:37   #8
^Jumpyy_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Je hebt van die momenten dat het even niet meer gaat.
Maar om weg te lopen schiet je niks mee op.
Praat met je ouders en als ze niet luister wil.
Maak het dan duidelijk, nodig je vriend 1x uit thuis om te praten mischien helpt dat! Succes

Laatst aangepast door Chrizlybeer : 13 June 2007 om 02:13
  Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2010, 14:10   #9
Karin2316
Lid
 
Geregistreerd op: 18 October 2010
Berichten: 1
Standaard

[B]Heyy, ik ben ook net weggelopen van huis, omdat mn vader, in een dronken bui ineens tegen me zei dat ik een waardeloos kind ben, dat hij me eerder moest verkopen en dat hij 19 jaar lang voor mij moest knokken, om mij op het "rechte pad te brengen". Ik zal je dit vertellen, ik rook niet, ik blow niet, ik drink niet, ik kon altijd te vroeg huis en nu krijg ik de schuld van iets, wat mijn zusje eigenlijk gedaan heeft. Ik hoop dat alles goed komt, want ik ben ten einde raad!!

Groetjesss
Karin2316 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2010, 16:03   #10
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Het rechte pad is niet alleen maar braaf zijn. Daar hoort ook puberen bij, want zoals jij jezelf vergelijkt is ongezond
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 October 2010, 22:57   #11
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Karin2316 Bekijk Bericht
[B]Heyy, ik ben ook net weggelopen van huis, omdat mn vader, in een dronken bui ineens tegen me zei dat ik een waardeloos kind ben, dat hij me eerder moest verkopen en dat hij 19 jaar lang voor mij moest knokken, om mij op het "rechte pad te brengen". Ik zal je dit vertellen, ik rook niet, ik blow niet, ik drink niet, ik kon altijd te vroeg huis en nu krijg ik de schuld van iets, wat mijn zusje eigenlijk gedaan heeft. Ik hoop dat alles goed komt, want ik ben ten einde raad!!

Groetjesss
Epic Fail.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.