Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 October 2010, 07:01   #1
FNG
Lid
 
Geregistreerd op: 21 August 2010
Berichten: 5
Standaard Verliefd, maar ze is bezet, maar toch....

Hallo,

Ik zit met een verwarrend(in elk geval voor mezelf) in de liefde. Het zit zo: Nu een jaar terug gaf een meisje van het werk mij aan meer dan leuk te vinden. Voor mij onverwachts en doordat ik wat verlegen ben deed ik niet al te veel. Sterker nog: niks: ontweek haar meer. Nadat ze het gezegd had lette ik er wel mer op, wat ze deed etc. en ja was wel duidelijk eigenlijk.

Ik ontweek haar dus en de weken vlogen weg, tot ze eind december dus een andere jongen ontmoette(dit is dus allemaal achteraf gepraat, dit wist ik TOEN nog niet). Die jongen bleek haar wel leuk te vinden en zoch de volgende dag via hyves contact met haar, van het een kwam dus blijkbaar het ander. Ik was ondertussen nog omd bezig door nauwelijks wat naar haar te doen eigenlijk, terwijl ik haar inmiddels dus al wel leuk vond.

Op een gegeven moment(maand ofwa later) ving ik wel zoiets op, sterk eigenlijk. Dat gaf voor mij al een verloren gevoel, maar wist niks zeker, maar op zich was het wel duidelijk dat er iets was. Ik werd hier door losser op de een of andere manier, en deed dus weer anders(normaal) tegen haar. Dit viel klaarblijkelijk op en in 1 keer floot ze me na in het magazijn op het werk, dit was eind februari. Najah toen werd ik dus gek, ik weet dus niet of ze toen een vriend had ofniet, wist ik toen eigenlijk niet zeker. Maarja deed weer niks.

Tijd vloog dus weer voorbij en na verloop van tijd werk ik wat losser, deed meer, en kreeg ook dat gevoel terug. Gebeurde gewoon zat dingen waarvan ik een goed gevoel kreeg, dacht dat het goed ging komen, maar toen ving ik dus o pdat ze een vriend had. Was voor het eerst dat ik dit direct hoorde, maar had haar er nooit over gehoord in m'n buurt, terwijl andere het dus blijkelijk wel wisten.. Dacht dat het klaar was, maarja als ze dat weekend daarna haar tegen kom met uitgaan en daar weinig bijzonder gebeurd, maar zij de volgende dag je terug krabbelt op hyves(wat ze dus adners nooit deed) van eej alles goed, vond je het leuk dan>? Ik vond het wel gezellig, moet je vaker doen. (Dit allemaal was in juni)

Najah sindsdien gebeuren er genoeg dingen, waardoor je tussen twee werelden leeft, je krijg een goed gevoel , of dat terecht is weet ik niet, tis een spontane meid, maarja toch dingen waarvan ik dacht tja wat koet ik hiermee... Nu nog dus, tis allemaal wel wat weggezakt vanuit die mate, maar je zit met veel vragen. Vond ze me toen leuk? Boven haar huidige vriend, maar door dat ik altijd niks deed is het niks geworden? Etc.

Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, heb dus nooit echt kunnen later merken aan haar dat ik haar dus (ook??) leuk vind. Heb wel wat kleine dingen gedaan wat anders was, maarja dit stelde ook niet veel voor. Haar langer aankijken dan normaal en ze vroeg toen zo van wat is er? en draaide toen om en ik zag haar lachen. En een ander iets was bijv. dat ikj naar lachde toen ik haar tegenkwam in het magazijn, was een van die eerste dingen wat ik deed en toen werd zij wel wat rood volgens mij.

maarja voor mij is het een lastige situatie, baal ervan dat ik niks gedaan heb toen, maarja dat is allemaal achteraf. Nu weet ik niet wat ik precies moet gaan, HOE ik het beste tegen haar kan doen etc. Vind haar dus echt leuk ,maarja heb het zelf verpest..
FNG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 October 2010, 09:40   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

je zegt het zelf al he?
bakkes niet opengetrokken, dus zelf verneukt.
schouders ophalen, desnoods even traantje wegpinken, en doorgaan met je leven.
tegen haar moet je gewoon doen zoals je tegen iedereen doet.
zij kan er ook niks aan doen dat ze het niet met alle macht uit je heeft zitten trekken.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.