Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 November 2003, 16:16   #1
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Ik voel me minder

Het is natuurlijk 100x uitgebreider dan hier uitgelegd, maarja ik doe mijn best.

Ik ben hier alleen thuis, me moeder is de enigste gezelschap hier thuis. Ik ben druk met school, en vooral deze week met tentamens leren. Ik verveel me vaak. Ben een erge dromer, wil dingen graag doen, maar komt vanwege allerlei redenen niks van.
Toch maak ik vaak tijd vrij, ook zelfs op dagen wanneer het echt niet kan. Tijd vrij om samen wat dingen te gaan doen ofzo. I
Na de tentamens heb ik weer een paar weken waar het super rustig is met me opleiding.
Ik ben heel erg vrij, mag en kan op zich alles. (Natuurlijk niet dat' veelgeld heb ofzo)

Bij me vriendin is het helemaal anders.

Ze zit thuis met 2 zussen 1 broer, vader, moeder,en zelfs nog 1 baby.
Ze heeft een redelijk vast rooster, redelijk druk mee.. Ze heeft dan ook de vaste dingen die ze moet doen van huis. Dat zelfs het afwassen aaaaaaaaaltijd voor gaat.
Vandaag vroeg ik of ze weers bij mij wil langskomen, want ik kom veeeel vaker daar. Leek me gezellig enzow, heb me kamer ook al een tijdje anders en gezellig gemaakt.. Zegt ze heel opgewekt dat ze haar zusje weg moet brengen en ophalen van dansmarietjes (Het is maar 500 meter fietsen, en niet ff iemand anders van hun grote gezin kan dat ff doen voor 1 keer....).....
dus dat betekent dat ze tot +/- 8 uur thuis moet zitten.. Dus ze kan niet s'avonds langskomen, omdat ze per se om half 10 thuis moet zijn... En de avond daarna, daarna en daarna is er ook wel weer wat.
Zucht denk ik dan.
Ze heeft ook geen geld en de ouders geven haar niet veel zakgeld.

Ik doe zo verdomde veel voor de'r.. Ik ben degene met geld en dat voor zo'n anderhalf jaar nu al.
Hierdoor kunnen we ook niet zoveel doen.

Dan kom ik met een ideetje als een dagje strand.. wat we (%$#%$#%#$) als een jaar lang willen doen.., maar kan dan niet. Jah dat is duur, maar met 40% korting..., (van mijn OV), valt het nog te doen, en dan delen we nog ff de kosten..
Of keertje klimmen in Enschede.., of weet ik wat..
Het komt er nooit van.

Vrijheid v.d ouders heeft ze ook niet veel.

De gedachte die ik vaak heb, is; bel mij nu maar eerst eens, kom jij maar met een idee, haal jij mij maar eens op, kom jij maar eens langs, laat eens wat zien van jouwn kant.



Laatst aangepast door Eelcotje : 10 November 2003 om 17:22
  Met citaat antwoorden
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:10.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.