Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 November 2006, 17:08   #1
yeeehvetcool
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy geen jongen maar meisje

hej ik ben n jongen maar zou graag n meisje zijn als mn ouders niet thuis zijn leg ik mij 2 staartjes en draag ik topjes en rokjes n make uop ik zou graag meisje zijn ik durf het niet tegen mn ouders te zeggen wat nu ?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2006, 17:40   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Mensen op internet er mee lastig vallen... oh dat doe je al Mocht je vrienden hebben kun je het daarbij proberen en anders verzwijgen voor altijd voor je ouders of vertellen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 09:28   #3
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

Het tegen je ouders zeggen, als je dit echt wilt.
Mocht het een bevlieging zijn, dan kan je beter je mond houden en gewoon doen wat je nu doet.
Als je echt graag een meisje wilt zijn, dan zijn daar wel wat mogelijkheden voor, operaties enzo, maar dan zul je toch echt eerst naar je ouders moeten stappen. Ik snap dat je het niet durft te vertellen, maar het zijn wel je ouders en die horen je te respecteren zoals je bent (of wilt zijn).
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 15:04   #4
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat Saduf zei
  Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2006, 15:23   #5
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Kijk alle mannen zitten graag aan vrouwen. Wil je nu een vrouw worden om aan jezelf te zitten?
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 12:27   #6
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

om mee te lachen is het niet. er zijn zo nog wel veel mensen. als je dat echt wilt zijn zeg het je ouders gewoon of laat je met opzet "betrappen". misschien willen ze het eerst niet aanvaarden maar ze zullen wel moeten. dat je in een verkeert lichaam zit is niet jou fout. een tijdje terug was het nog op telefacts een jonge van 7 die echt er uit ziet als een meisje. op z'n 4 jaar vroeg ie wanneer z'n penis er af ging. en z'n ouders en z'n grotere broer zeggen nu "zij,haar" tegen hem.
je hoeft het niet te zeggen tegen je ouders als je zelf nog niet 100% zeker bent, anders kun je dat maar beter wel doen..

xx
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 14:21   #7
Deadangel
Trotse RMP'er
 
Geregistreerd op: 17 December 2006
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Mocht je vrienden hebben kun je het daarbij proberen en anders verzwijgen voor altijd voor je ouders of vertellen
Nogal grof.

Euhm , ik zou niets zeggen , zeker niet tegen de mama ^^ , anders word het nog een verhaaltje voor tijdens de koffieklets.
__________________
Yesterday is history and tomorrow's a mystery.
Deadangel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2006, 15:18   #8
Funky^^
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

snap precies wat je bedoelt met koffieklets.. altijd he die buurvrouwen onder elkaar^^
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 14:47   #9
Ginger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door yeeehvetcool Bekijk Bericht
hej ik ben n jongen maar zou graag n meisje zijn als mn ouders niet thuis zijn leg ik mij 2 staartjes en draag ik topjes en rokjes n make uop ik zou graag meisje zijn ik durf het niet tegen mn ouders te zeggen wat nu ?
VAak komt een bepaald gedragspatroon toch wel uit. Give it a rest waarom zou je het je ouders vertellen, ze hebben vast al een vermoeden.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 15:46   #10
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

tja als je serieus een geslachtsidentiteitsstoornis hebt is het wel erg
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2006, 07:39   #11
Deadangel
Trotse RMP'er
 
Geregistreerd op: 17 December 2006
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Funky^^ Bekijk Bericht
snap precies wat je bedoelt met koffieklets.. altijd he die buurvrouwen onder elkaar^^
Vreselijk!
__________________
Yesterday is history and tomorrow's a mystery.
Deadangel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2006, 21:30   #12
Improvement
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf Bekijk Bericht
ik zou het niet vertellen, en lekker voor jezelf houden. Denk er over een jaar of 10 nog maar es aan, want nu zit je lekker in de puberteit en slaat je lichaam gewoon op hol
Sluit ik me volledig bij aan. Zet geen ondoordachte stappen, voordat je echt absoluut zeker bent van je zaak. Want vreemd doen als je ouders weg zijn, is ook een symptoom van ADHD. Kun je ons wellicht wat meer informatie geven?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2007, 22:04   #13
Anin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe oud ben je eigenlijk?
En hoe lang heb je dit al?

Want als je net in de puberteit komt, en je hebt dit gevoel nog maar een paar maanden, gaat het misschien vanzelf wel over.
Het is misschien te vergeleiken met al die 16-jarige meisjes die ineens denken dat ze bi zijn, gaat meestal vanzelf over, en sommigen zijn ook echt bi-seksueel.

Maar als je dit gevoel al vanaf je 9e bv. hebt, en je bent inmiddels 20, is het natuurlijk een heel ander verhaal. En dan zou ik het er toch eens met je ouders over hebben, of met je huisarts ofzo. Die kunnen je dan verder helpen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2007, 16:27   #14
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet je wat ik me altijd afvraag. Maakt het nou echt zoveel uit of je een jongen of meisje bent? Je kan tegenwoordig ongeveer hetzelfde. Mannen hebben ook make-up op. Vrouwen werken. Je kan op alle geslachten vallen waar je maar zin in hebt. waarom zou je van het andere geslacht willen zijn? Voor die paar extra kledingstukken die vrouwen hebben,ongesteldheid en een piemel vrij leven?
Kun je me dat uitleggen?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2007, 14:55   #15
anoniempje34
Lid
 
anoniempje34's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2007
Locatie: roffa
Berichten: 76
Standaard

Ik zat vroeger met het zelfde probleem als jou alleen ben ik een meisje en wilde en jonge zijn. ik weet niet hoe oud je nu bent mr als je nog heel jong bent dan kan jou gevoel van nu misschien veranderen. tot mijn 10 wilde ik ook altijd een jonge zijn. bijna me hele school wist het. de kinderen van me klas weten dat ik nu gewoon weer een meisje wil zijn. maar sommige mense van me school denken nu nog steeds dat ik een jonge wil zijn. soms hoor ik wil je nou een jonge of een meisje zijn en dan denk ik laat ze praten. maar ik denk dat je het je ouders nog niet moet vertellen pas als je ongeveer 3 jaartjes ouder bent en nog steeds een meisje wil zijn. het hangt er ook vanaf hoelang je dit al wil als je het al je hele leven wil dan gaat dit denk ik niet zolang meer duren. als je het pas sinds een paar jaartjes wil dan gaat het nog lang duren. maar wacht er gewoon een paar jaartjes mee om het aan je ouders te vertellen. ik heb dat ook 10 jaren lang gehad. denk er gewoon een paar jaartjes over na en als je het dan nog wilt vertel het dan aan je ouders
anoniempje34 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.