Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Bekijk resultaten enquête: Wie halen er Europees Voetbal (buiten Feyenoord of Ajax)?
Roda JC, RKC Waalwijk en NEC 5 55,56%
Roda JC, RKC Waalwijk en FC Utrecht 0 0%
Roda JC, RKC Waalwijk en NAC 0 0%
Roda JC, NEC en FC Utrecht 1 11,11%
Roda JC, NEC en NAC 1 11,11%
NEC, RKC Waalwijk en FC Utrecht 1 11,11%
NEC, RKC Waalwijk en NAC 1 11,11%
NEC, FC Utrecht en Roda JC 0 0%
NEC, FC Utrecht en NAC 0 0%
RKC Waalwijk, FC Utrecht en NAC 0 0%
Stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 May 2003, 11:33   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up Europees Voetbal..

Roept U maar
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2003, 12:37   #2
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb op roda, nec, rkc gestemd. roda is denk de club die het het beste kan doen in europa, netzoals utreg, maar bartje gun ik het wel. rkc is mijn 2e cluppie, en ze verdienen het zeker om europees te gaan, en nec is ook leuk voor de afwisseling. op zich vind ik het ook best als nec en nac omwisselen. verder ben ik niet zo een voorstander van utreg europees, maar das meer mijn mening, en denk qua niveau volgend jaar zonder kuijt, wapenaar, vreven, dat zal ze denk niet echt versterken

maar ik mis az en heerenveen eigenlijk. mijn meest ideale combinatie is az, rkc en roda. dus daar gaat eigenlijk mijn voorkeur naar uit

Laatst aangepast door Superjood : 15 May 2003 om 12:39
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2003, 13:50   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou het niet weten, de subtop wisselt zo vaak, geen enkele club onder de top 3 is zo constant dat je zeker weet dat ze Europees gaan halen.

Dus kies ik maar zoals ik het zou willen. En daarbij kijk ik dan automatisch naar het stadion, de aanhang, de talentjes, leuke voetballers, mogelijkheden in Europa. Maar dan wordt het nog lastig, want bijna al deze clubs hebben financiële problemen en de vraag is met welke selectie ze dan volgend seizoen Europa in zouden moeten. Het grootste voorbeeld is natuurlijk FC Utrecht. In de huidige vorm met de huidige spelersgroep kunnen ze misschien wat bereiken, maar hoe zit dat volgend jaar? Zelfde geldt voor RKC, nu voetballen ze aardig, maar misschien moeten ze hun beste spelers wel verkopen.

Ik twijfel nog tussen Roda JC, NEC en FC Utrecht en Roda JC, NEC en NAC. Qua stadions enzo kunnen we met die clubs het beste in Europa aankomen denk ik
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2003, 14:20   #4
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

NAC wil ik sowieso niet Europa in hebben. Hun gezanik rond Sergio en Cristiano, waarbij ze de hele achterban gemobiliseerd hebben, hun gigantische schuld, hun wederom gezanik toen ze een griepje hadden.. Wat een hekel heb ik aan die club
  Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2003, 15:27   #5
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

NEC RKC en Roda... hoop ik
Roda zal het verst komen, al vind ik niet dat ze het hebben verdiend, RKC verdiend het daarintegen wel... draaien telkens hoog mee enzo, leuk voetbal ook wel... NEC verdiend het ook niet als je ziet hoe belabberd di hebben gespeeld, al draaien ze wel telkens bovenin mee...
Als NAC zou spelen zoals ze in het begin van het seizoen deden zie ik hun ver en graag in europa maar dat doen ze simpelweg niet meer... t wordt nog een alnge weg
al heb ik er zelf niet veel vertrouwen in (in ons) maargoed... waarschijnlijk eindigen we toch weer 8e ofzo... maar dat boeit niet... misschien gaan we europa ook wel in
whoe dan ook, ik ga wel mee
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 00:42   #6
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

degene die nec rkc utreg heb gedaan, moet wel ff toelichtgen vind ik
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 12:43   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zolang NEC maar europees haalt
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 15:07   #8
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En ik maar denken dat Utreg al europees had gehaald omdat ze in de finale van de beker staan en Feyenoord al europees heb...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 15:18   #9
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
En ik maar denken dat Utreg al europees had gehaald omdat ze in de finale van de beker staan en Feyenoord al europees heb...
had j etoch beter die topic van barje moeten doorlezen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 May 2003, 16:07   #10
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
En ik maar denken dat Utreg al europees had gehaald omdat ze in de finale van de beker staan en Feyenoord al europees heb...
daarom moet Fey 3e worden en de amstel cup winne, dan zijn die paupers uit die DOM'me'Stad niet door (tenzij ze toch 6e worden)
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 21:50   #11
Dante Thomas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

roda,nec en nac.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 May 2003, 15:48   #12
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

NEC en NAC had ik goed,
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:22.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.