Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 30 June 2009, 19:30   #151
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Het zou best eens kunnen.
Alles kan onmogelijk zelf zijn onstaan
Hoe kan de natuur zo precies en perfect in elkaar steken? Hoe kan het dat een appel precies groot genoeg is om in je hand te houden? Waarom is een boom precies hoog genoeg om eronder te schuilen?
Er was laatst op de Italiaanse TV een vrouw die een ongeneeslijk letsel had aan haar benen. Dat was verklaard door dokters, die zelf ook persoonlijk in het programma kwamen. Die vrouw nam een bad in ijskoud heilig water in Medjugorje, ze genas onmiddelijk. Medjugorje is een Katholieke plaats in Bosnië waar heel veel wonderen zijn gebeurd. Zo komt er al honderden jaren water uit een kruisbeeld van Jezus stromen, dat nergens op aangesloten is. Ook huilen Mariabeelden bloed, wat ook onverklaarbaar is. Als je het niet gelooft, er zijn veel bewijzen en foto's van. Ook veel filmpjes op YouTube gaan erover. Het grootste wonder dat nog regelmatig voorkomt in Medjugorje is de draaiende zon. De zon maakt er regelmatig dansende bewegingen, enkele bekende Italianen hebben het ook gezien en vertelden het vol verbazing op TV. Ook hiervan is op YouTube veel te vinden.
Een pompoen past niet in mijn hand.

Next?
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 30 June 2009, 20:18   #152
Hellblazer
Lid
 
Hellblazer's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Berichten: 585
Standaard

Waarom zou alles niet zelf kunnen ontstaan?
Dit zijn inderdaad domme argumenten, behalve die vrouw maar daar geloof ik dus geen zak van.

dus ook ik zeg next
Hellblazer is offline  
Oud 30 June 2009, 20:19   #153
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kkoppi Bekijk Bericht
het zou best eens kunnen.
Alles kan onmogelijk zelf zijn onstaan
hoe kan de natuur zo precies en perfect in elkaar steken? Hoe kan het dat een appel precies groot genoeg is om in je hand te houden? Waarom is een boom precies hoog genoeg om eronder te schuilen?
Er was laatst op de italiaanse tv een vrouw die een ongeneeslijk letsel had aan haar benen. Dat was verklaard door dokters, die zelf ook persoonlijk in het programma kwamen. Die vrouw nam een bad in ijskoud heilig water in medjugorje, ze genas onmiddelijk. Medjugorje is een katholieke plaats in bosnië waar heel veel wonderen zijn gebeurd. Zo komt er al honderden jaren water uit een kruisbeeld van jezus stromen, dat nergens op aangesloten is. Ook huilen mariabeelden bloed, wat ook onverklaarbaar is. Als je het niet gelooft, er zijn veel bewijzen en foto's van. Ook veel filmpjes op youtube gaan erover. Het grootste wonder dat nog regelmatig voorkomt in medjugorje is de draaiende zon. De zon maakt er regelmatig dansende bewegingen, enkele bekende italianen hebben het ook gezien en vertelden het vol verbazing op tv. Ook hiervan is op youtube veel te vinden.
lsd?
blabla1993 is offline  
Oud 30 June 2009, 20:55   #154
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Een pompoen past niet in mijn hand.
zo bedoel ik het helemaal niet
ik bedoel zelfs het grootste stuk fruit is voor de mens van gewone grootte, je hebt geen fruit of groente van 30 meter doorsnede. Rotsen en bomen wel. waarom?


Citaat:
Origineel gepost door Hellblazer Bekijk Bericht
Waarom zou alles niet zelf kunnen ontstaan?
Dit zijn inderdaad domme argumenten, behalve die vrouw maar daar geloof ik dus geen zak van.
Ten eerste: noem jij jezelf slimmer dan een nationale TV? Wacht maar.
En ja hoor, de mensheid en de natuur en ons denken en een willekeurig voorbeeld: de voortplanting en het menselijk lichaam met alles dat perfect in elkaar zit; dat alles kan ontstaan uit twee atomen

Laatst aangepast door KKOPPI : 30 June 2009 om 21:02
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 20:56   #155
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Omdat de natuur zo is en we het gewoon zijn?Voor hetzelfde geld hadden we 2 hoofden en dan vonden we het doodnormaal.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 30 June 2009, 21:28   #156
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Ten eerste: noem jij jezelf slimmer dan een nationale TV? Wacht maar.
En ja hoor, de mensheid en de natuur en ons denken en een willekeurig voorbeeld: de voortplanting en het menselijk lichaam met alles dat perfect in elkaar zit; dat alles kan ontstaan uit twee atomen
TV is meestal een domme hoop stront ja.
En aap, leer de beginselen van de evolutietheorie eens, ja? Dingen zijn zo 'perfect' omdat dingen die niet goed aangepast zijn aan de omstandigheden minder goed kunnen overleven, minder voortplanten en dus op den duur uitsterven.
blabla1993 is offline  
Oud 30 June 2009, 22:52   #157
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
TV is meestal een domme hoop stront ja.
En aap, leer de beginselen van de evolutietheorie eens, ja? Dingen zijn zo 'perfect' omdat dingen die niet goed aangepast zijn aan de omstandigheden minder goed kunnen overleven, minder voortplanten en dus op den duur uitsterven.
Gelul. Jouw evolutietheorie is kant en klare onzin, er zijn geen bewijzen van dat belachelijke aap-naar-mens gedoe. Wel zijn er bewijzen dat het klets is. pas is er een schedel gevonden van uit de tijd dat jouw mensapen leefden, die exact overeenkomt met de huidige mensenschedel. Er is geen tussenfiguur, als we een uit de meest afgesloten stammen in het Amazonegebied hier opvoeden, verschilt hij voor geen nanometer met de mensen hier.
En nu is TV ineens een hoop domme stront? Dat had je 100% zeker nooit gezegd voordat je mijn suggestie las. Verdiep je eens in mijn verhaal; het klopt als een bus.
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 22:52   #158
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Er is ook geen bewijs dat God bestaat.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 30 June 2009, 22:56   #159
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Er is ook geen bewijs dat God bestaat.
Blijkbaar dus wel. Maar als jij in je luie stoel blijft zitten kom je ook niet verder dan dom te zeggen dat God niet bestaat
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 22:59   #160
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Aan jou soort mensen heb ik dus een schijthekel om eerlijk te zijn.
Geef me 1 bewijs dat God bestaat,een bewijs waar wetenschap niet tegenop kan.Shoot.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 30 June 2009, 23:09   #161
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Aan jou soort mensen heb ik dus een schijthekel om eerlijk te zijn.
Geef me 1 bewijs dat God bestaat,een bewijs waar wetenschap niet tegenop kan.Shoot.
Wat heeft dat er nou ineens mee te maken? Volgens mij kan jij gewoon niet tegen mijn verhaal op. En kan jij niet lezen? Ik zeg dat er genoeg bewijzen zijn, steenharde, maar daar zou je echt wat jaren voor moeten studeren en verdiepen, echt waar. Ik heb die kennis al, en dan lijkt alles zó vanzelfsprekend. Buiten dat zijn er talloze mensen die op het randje van de dood zijn geweest, en die ongelofelijke dingen hebben gezien.
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:15   #162
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Je zegt dat er genoeg bewijzen zijn,geef me eens een voorbeeld van zo'n bewijs?En die bijna dood-ervaringen waar jij over lult zijn echt niet meer dan waanideeën hoor.Men grootmoeder kreeg 2 jaar geleden een hartaanval.9 hartstilstanden die ze wonderbaarlijk overleefde.Ze zei daarna ook wel dat ze dingen zag zoals dode familie van vroeger enzovoort.Ik heb daarna op internet er heel wat over opgezocht en in de meeste forums kwamen ze dus ook tot de conclusie dat het hersenspinsels zijn en niet meer.Het gaat erom of je erin gelooft of niet.Ik geloof niet dat er een God is,jij gelooft van wel.Ik ben blij voor je dat je gelooft dat je na je dood in de hemel rijstpap met een gouden lepel kan eten,of wat jij er ook van verwacht maar dat klinkt als bullshit in mijn oren.En zolang jij geen goede argumenten hebt en die kunt bewijzen ga ik ook niet openstaan voor jou 'kennis'.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 30 June 2009, 23:25   #163
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Je zegt dat er genoeg bewijzen zijn,geef me eens een voorbeeld van zo'n bewijs?En die bijna dood-ervaringen waar jij over lult zijn echt niet meer dan waanideeën hoor.Men grootmoeder kreeg 2 jaar geleden een hartaanval.9 hartstilstanden die ze wonderbaarlijk overleefde.Ze zei daarna ook wel dat ze dingen zag zoals dode familie van vroeger enzovoort.Ik heb daarna op internet er heel wat over opgezocht en in de meeste forums kwamen ze dus ook tot de conclusie dat het hersenspinsels zijn en niet meer.Het gaat erom of je erin gelooft of niet.Ik geloof niet dat er een God is,jij gelooft van wel.Ik ben blij voor je dat je gelooft dat je na je dood in de hemel rijstpap met een gouden lepel kan eten,of wat jij er ook van verwacht maar dat klinkt als bullshit in mijn oren.En zolang jij geen goede argumenten hebt en die kunt bewijzen ga ik ook niet openstaan voor jou 'kennis'.
Nu kan ik ook allemaal filmpjes gaan zitten sturen, maar daar begrijp jij waarschijnlijk ook al niks van. En nog een, en jammer dat het boek van Gloria Polo niet in het Nederlands vertaald is. Verder komen we hier niet, onmogelijk om het verhaal rond God hier rechtop te zetten. Je zult het toch allemaal onzin noemen, maar wacht maar af. O ja en nog iets: Hersenspinsels zijn fabeltjes.
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:31   #164
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Concentreer je dus eens op alles wat ik tot nu toe geschreven heb, en lees niet alleen mijn laatste reactie snel door en geef vervolgens niet alleen antwoord op mijn laatste zin... Jullie begrijpen er geen barst van en jullie zullen er tot je dood geen barst van begrijpen.
Daar met jullie.
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:32   #165
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Ik snap één ding niet.

Waarom wind jij je erover op dat de mensen hier het niet begrijpen, volgens jou?
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline  
Oud 30 June 2009, 23:34   #166
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Als God bestaat,waarom zou hij dan uberhaupt moeilijke tijden creëeren?Hij lijkt me best sadistisch,eerst zorgt ie voor een moeilijke tijd en dan doet hij lekker alsof hij medelijden heeft.Btw geloven veel mensen in een God omdat ze steun zoeken in moeilijke tijden.In WO2 zaten de kerken vol met gelovigen.Vroeger werden veel verhaaltjes zo verzonnen zodat veel mensen zich zouden bekeren tot het Christendom zodat de priesters enzo veel geld verdienen aan hen,(die info heb ik dus van het internet).Ook geloof ik ergens gelezen te hebben dat de bijbel zo vaak herschreven is zodat priesters altijd geld konden uitbuiten van hun volgelingen.Ook het monster van loch ness is begonnen met een priester die een arme man hielp die werd aangevallen door het monster waardoor de priester een spreuk zei en het monster in het loch ness verdreef.Na dat dat in de krant kwam bekeerden veel mensen zich tot het Christendom (bron wikipedia,heb ooit een spreekbeurt over het monster van loch ness moeten doen).Hersenspinsels zijn evengrote fabels als een leven na de dood.
En ik heb nog steeds geen bewijs.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff

Laatst aangepast door Icarus : 30 June 2009 om 23:38
Icarus is offline  
Oud 30 June 2009, 23:37   #167
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Het zou best eens kunnen.
Alles kan onmogelijk zelf zijn onstaan
Hoe kan de natuur zo precies en perfect in elkaar steken? Hoe kan het dat een appel precies groot genoeg is om in je hand te houden? Waarom is een boom precies hoog genoeg om eronder te schuilen?
Er was laatst op de Italiaanse TV een vrouw die een ongeneeslijk letsel had aan haar benen. Dat was verklaard door dokters, die zelf ook persoonlijk in het programma kwamen. Die vrouw nam een bad in ijskoud heilig water in Medjugorje, ze genas onmiddelijk. Medjugorje is een Katholieke plaats in Bosnië waar heel veel wonderen zijn gebeurd. Zo komt er al honderden jaren water uit een kruisbeeld van Jezus stromen, dat nergens op aangesloten is. Ook huilen Mariabeelden bloed, wat ook onverklaarbaar is. Als je het niet gelooft, er zijn veel bewijzen en foto's van. Ook veel filmpjes op YouTube gaan erover. Het grootste wonder dat nog regelmatig voorkomt in Medjugorje is de draaiende zon. De zon maakt er regelmatig dansende bewegingen, enkele bekende Italianen hebben het ook gezien en vertelden het vol verbazing op TV. Ook hiervan is op YouTube veel te vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=7vUQIynCNYU

Zie je dat? Das een ufo. Weet je? Het is gefaked.

O en die natuur shit waar je het over had, dat heet biologie.
Dat je dat allemaal gelooft respecteer ik wel hoor, maar ben JIJ ooit op die plek geweest? Je zegt dat de zon daaro af en toe danst. Weet je, als je honderd km verder staat, danst die zon niet. Dat betekend dat de zon niet danst, want dan zouden we het vanaf een andere plek als die heilige plek ook moeten kunnen zien.
Vollemaan is offline  
Oud 30 June 2009, 23:48   #168
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Het is toch allemaal ongelofelijk met jullie... Deze pagina barst van voorbeelden of hoe je eraan kunt komen? Kan jij maar een ding tegelijk verwerken? Ik bljf dus bij mijn conclusie en zeg voor de tiende keer DAT JE JE ZELF IN MIJN REACTIES MOET VERDIEPEN, DAAR HEB JE JE VOORBEELDEN.
Zo werkt het niet met geloof, jullie begrijpen er tot je dood toch helemaal geen bal van. Maar ja ik weet nu al dat jullie nergens aan beginnen, "het is toch dom allemaal". Ik zag net een topic: Normale mensen 1 - 0 Christenen. Wat halen jullie in je genaaide kop? De 'normale mensen' eindigen onder de Christenen en NEE DAT IS GEEN ONZIN.

"WACHT MAAR"
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:51   #169
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Het is toch allemaal hopeloos met jullie.
Ik stop hier en ik reageer niet meer op van die belachelijke onzinnige reacties van jullie. Je kunt nu huilen wat je wilt maar ik heb gelijk, ik zweer dat jullie mij ooit gelijk zullen geven.

Einde
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:52   #170
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Ok nu haat ik je officieel.Verander niet van onderwerp en geef me 1 bewijs ipv altijd een flauw excuus te zoeken of te zeggen dat ik me moet verdiepen in jou posts,want als jij niet openstaat voor mijn mening doe ik ook geen moeite om me in jou 'gezeik' te verdiepen.Bewijs dat God bestaat daar 1 bewijs te geven met een onderbouwde mening en dan praten we verder.Alle mensen zijn gelijk Chirstenen of niet.Maar in mijn ogen zijn Christenen die hun mening opdringen (zoals jij) niet normaal.Waarom?Omdat ze alleen in zichzelf geloven en niet luisteren naar anderen.Daarom.Ik wacht op je bewijs.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 30 June 2009, 23:52   #171
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Die voorbeelden? De voorbeelden die jij noemt, is een interview en webcam gelul. Hoe kun je in GODSNAAM erop vertrouwen dat die lui niet dingen in het hoofd halen, of alles bij elkaar zitten te liegen? Vooral je webcam filmpje was volkomen onbetrouwbaar.
Vollemaan is offline  
Oud 30 June 2009, 23:54   #172
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Het is toch allemaal hopeloos met jullie.
Ik stop hier en ik reageer niet meer op van die belachelijke onzinnige reacties van jullie. Je kunt nu huilen wat je wilt maar ik heb gelijk, ik zweer dat jullie mij ooit gelijk zullen geven.

Einde
Ik zou je gelijk kunnen geven als je je mening kon bewijzen ipv altijd van onderwerp te veranderen.En ik ben blij dat je denkt dat je gelijk hebt.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 30 June 2009, 23:55   #173
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Het is toch allemaal hopeloos met jullie.
Ik stop hier en ik reageer niet meer op van die belachelijke onzinnige reacties van jullie. Je kunt nu huilen wat je wilt maar ik heb gelijk, ik zweer dat jullie mij ooit gelijk zullen geven.

Einde
Zo, en nu terug naar limburg jij.




















aap
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 1 July 2009, 00:52   #174
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

KKOPPI je lult poep omdat:

1. je geef totaal geen antwoord op de voorbeelden en punten die aangevoerd worden door bovenstaande forummers, je ontwijkt ze alleen.

2. Als je ook maar het vaagste idee had hoe moleculen en atomen in elkaar zaten en de basis van gen wetenschap begreep wist je dat uiteindelijk al het leven op aarde overeenkomsten vertoont en uiteindelijk uit dezelfde bouwstenen bestaan die enkel een andere richting op zijn ontwikkeld. Dus jouw punt dat dit onwaarschijnlijk is faalt. Stop aminozuren in een potje en doe er electriciteit bij, en alleen al de eencellingen die zich gaan vormen zullen zich steeds meer van elkaar gaan verschillen, ookal komen ze uit het zelfde aminozuur en dus dezelfde bouwstof voort.

3. Je redenatie achter het feit dat als je iemand van een afgelegen stam in het westen op gaat voeden en dat hij dan net als ons is is hier misplaatst.
Dit heeft er mee te maken dat in de laatste ijstijd de mensen soort Cro Magnon hun hersen inhoud ontwikkelde tot onze huidige capaciteit. Dit is een gevolg van evolutie, en is niet altijd zo geweest. Een Neanderthaler zou zich niet kunnen settelen, nog niets begrijpen, ookal zou je hem vanaf het moment dat hij een baby was opvoeden.

4. Je beweert dat er oude schedels zijn gevonden die er precies zo uitzien als de moderne mensenschedel, maar je voert geen bron aan. Ik beschouw dit punt dan ook als ongefundeerd, en verwerp het.

5. Je noemt ons dom omdat wij zeggen dat God niet bestaat. Toch kan je zelf niet bewijzen dat hij dit wel doet. Als wij hier dom roepen, dan doe jij hetzelfde. Mensen hebben in vroegere tijden namen bedacht voor alle dingen die ze begrepen, en de dingen die ze niet begrepen noemden ze Goden. Heel lang vereerden de mensen de Zon als een God. nu weten we dat het gewoon een ster is. God is niks anders dan een naam voor het onverklaarbare. En de wetenschap reduceert het aantal onverklaarbare verschijnselen elke dag. de term "God" legt het af tegen de wetenschap, en het aantal onverklaarbare "wonderen" waaruit godsdienst fanatici putten wordt met de dag kleiner.

6. Je roept dat Christenen de enige normale mensen zijn. Ik woon in een dorp waar tegen mij wordt verteld dat ik naar de hel ga omdat ik me zwart kleed, metal luister, en metalen kettingen draag. Daarnaast heeft religie, en dan met name het Christendom in de tijd dat ze dag macht had de vooruitgang van de mensheid compleet stilgezet met haar dogma's en het verbranden van iedereen die anders dacht of zaken aan de kaak stelde waar de bijbel geen antwoord op had. Hallo Middeleeuwen.

7. Het is erg makkelijk om te roepen dat we het pas na onze dood zullen begrijpen. Dan leven we niet meer om deze discussie te hervatten niet waar?
Een erg zwak punt dat niet meer dan een maskering is voor het feit dat je door je munitie heen bent en nu door middel van cliché uitspraken de aftocht probeert te blazen.

8. Je noemt ons star, maar jij bent degene die gaat schelden, en alleen maar roept "maar ik heb gelijk". Dit is star, een kokervisie, en gigantisch bekrompen. Naast het feit dat alleen dit al aanduidt dat je de discussie verloren hebt, belichaam je voor mij ook nog eens de zielige bekrompen stereotype zelfvergenoegzame domme rot christenen die ik elke dag over me heen krijg en waar ik een rothekel aan heb.

ik dank u voor de aandacht.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 1 July 2009, 00:56   #175
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
-
Hey jij hoort de God of fail te zijn, niet de God van win!

Laatst aangepast door blabla1993 : 1 July 2009 om 01:07 Reden: leuk jongen, het originele bericht staat erboven
Vollemaan is offline  
Oud 1 July 2009, 00:56   #176
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

^ Epic win.

EDIT : die post van alex dus,niet van maraska.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 1 July 2009, 00:59   #177
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
^ Epic win.

EDIT : die post van alex dus,niet van maraska.
Wellus
Vollemaan is offline  
Oud 1 July 2009, 01:01   #178
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Tering. Dat was een lange post td!
You owned him.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline  
Oud 1 July 2009, 01:03   #179
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Couldn't resist.
Ik raak altijd gefrustreerd door dit soort mensen en dan moet ik ze onderuit halen.
En grondig.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 1 July 2009, 01:03   #180
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 7 December 2008
Berichten: 644
Standaard

oelof zegt:
Wat vond je van de post van td?
Reilly Lindy zegt:
Ik vond dat hij die andere gast de grond in boorde. Geniaal ^^.
Roelof zegt:
Same here

Laatst aangepast door Vollemaan : 1 July 2009 om 01:05
Vollemaan is offline  
Oud 1 July 2009, 01:07   #181
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

zo goed voor mijn ego dit.
daarom ben ik dus forum God.
XD
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 1 July 2009, 01:09   #182
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
zo goed voor mijn ego dit.
Is dat op een gegeven moment niet volgroeid?
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline  
Oud 1 July 2009, 01:09   #183
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
zo goed voor mijn ego dit.
daarom ben ik dus forum God.
XD
*mompelt iets dat ik ook god ben*
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 1 July 2009, 01:09   #184
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

dat expandeert zonder enige limiet
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 1 July 2009, 01:15   #185
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Oh.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline  
Oud 1 July 2009, 12:06   #186
Hellblazer
Lid
 
Hellblazer's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Berichten: 585
Standaard

Hmm.. een avondje niet online geweest en dikke discussie gemist
Het reageren op die vent heeft geen zin meer, td heeft alles al gezegd
Nette post td
Hellblazer is offline  
Oud 1 July 2009, 12:12   #187
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

misschien komt ie nog wel terug, dan kan ik nog een keer
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Oud 1 July 2009, 13:39   #188
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

One day,I wanna be like him!
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 1 July 2009, 23:18   #189
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
One day,I wanna be like him!
zeg dat maar ja
volgens mij staan jullie best van mijn verhalen te kijken, zelf kunnen jullie kloothommels alleen maar lullen dat mijn verhaal niet klopt. Jullie begrijpen het niet zeg ik toch? En wie verandert er nou steeds van onderwerp?
KKOPPI is offline  
Oud 1 July 2009, 23:19   #190
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
zeg dat maar ja
volgens mij staan jullie best van mijn verhalen te kijken, zelf kunnen jullie kloothommels alleen maar lullen dat mijn verhaal niet klopt. Jullie begrijpen het niet zeg ik toch? En wie verandert er nou steeds van onderwerp?
jij, Nu net weer.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 1 July 2009, 23:20   #191
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Oja, Ging jij niet weg?
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 1 July 2009, 23:20   #192
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
zeg dat maar ja
volgens mij staan jullie best van mijn verhalen te kijken, zelf kunnen jullie kloothommels alleen maar lullen dat mijn verhaal niet klopt. Jullie begrijpen het niet zeg ik toch? En wie verandert er nou steeds van onderwerp?
Jij doet er alles aan om mijn vragen te ontwijken,dus jij.En iedereen hier heeft schijt aan jou en jouw verhalen.Ik denk dat je beter kan gaan sterven zodat je jou God wat gezelschap kan gaan houden op die wolkjes hierboven als je hem toch zo hard aanbidt.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff

Laatst aangepast door Icarus : 1 July 2009 om 23:34
Icarus is offline  
Oud 1 July 2009, 23:21   #193
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Maraska Bekijk Bericht
Die voorbeelden? De voorbeelden die jij noemt, is een interview en webcam gelul. Hoe kun je in GODSNAAM erop vertrouwen dat die lui niet dingen in het hoofd halen, of alles bij elkaar zitten te liegen? Vooral je webcam filmpje was volkomen onbetrouwbaar.
Kijk jij italiaanse TV? Ik lach me hier dood wat verzinnen JULLIE allemaal wel niet
KKOPPI is offline  
Oud 1 July 2009, 23:22   #194
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Als het zo bekend was zou het niet alleen op Italiaanse tv komen,spast.
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 1 July 2009, 23:23   #195
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Kijk jij italiaanse TV? Ik lach me hier dood wat verzinnen JULLIE allemaal wel niet
Ga jij is jointjes roken ofzo. Je zit in de pubertijd joh.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 1 July 2009, 23:27   #196
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Jij doet er alles aan om mijn vragen te ontwijken,dus jij.En iedereen hier heeft schijt aan jou en jouw verhalen.Ik denk dat je beter kan gaan sterven zodat je jou God wat gezelschap gaan houden op die wolkjes hierboven als je hem toch zo hard aanbidt.
Er is een heilige, Padre Pio, die is in 68 gestorven. Ze hebben hem begraven, en vorig jaar is hij opgegraven. Zijn lichaam is nog intact en precies hetzelfde als toen hij begraven is. Jullie willen toch allemaal letterlijke voorbeelden.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
KKOPPI is offline  
Oud 1 July 2009, 23:28   #197
KKOPPI
Lid
 
Geregistreerd op: 22 September 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Als het zo bekend was zou het niet alleen op Italiaanse tv komen,spast.
Dat is het hem net. Het wordt niet bekend omdat iedereen bang is. Alleen in Italie zijn ze verstandig, nog 'keurig' katholiek.
KKOPPI is offline  
Oud 1 July 2009, 23:31   #198
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Lolz, Italianen zijn het meest liegende volk van europa.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 1 July 2009, 23:34   #199
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

En dat bewijst dat God bestaat omdat... ?
__________________
BelgenGay. Ik ben Pfaff
Icarus is offline  
Oud 2 July 2009, 00:55   #200
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
KKOPPI je lult poep omdat:

1. je geef totaal geen antwoord op de voorbeelden en punten die aangevoerd worden door bovenstaande forummers, je ontwijkt ze alleen.

2. Als je ook maar het vaagste idee had hoe moleculen en atomen in elkaar zaten en de basis van gen wetenschap begreep wist je dat uiteindelijk al het leven op aarde overeenkomsten vertoont en uiteindelijk uit dezelfde bouwstenen bestaan die enkel een andere richting op zijn ontwikkeld. Dus jouw punt dat dit onwaarschijnlijk is faalt. Stop aminozuren in een potje en doe er electriciteit bij, en alleen al de eencellingen die zich gaan vormen zullen zich steeds meer van elkaar gaan verschillen, ookal komen ze uit het zelfde aminozuur en dus dezelfde bouwstof voort.

3. Je redenatie achter het feit dat als je iemand van een afgelegen stam in het westen op gaat voeden en dat hij dan net als ons is is hier misplaatst.
Dit heeft er mee te maken dat in de laatste ijstijd de mensen soort Cro Magnon hun hersen inhoud ontwikkelde tot onze huidige capaciteit. Dit is een gevolg van evolutie, en is niet altijd zo geweest. Een Neanderthaler zou zich niet kunnen settelen, nog niets begrijpen, ookal zou je hem vanaf het moment dat hij een baby was opvoeden.

4. Je beweert dat er oude schedels zijn gevonden die er precies zo uitzien als de moderne mensenschedel, maar je voert geen bron aan. Ik beschouw dit punt dan ook als ongefundeerd, en verwerp het.

5. Je noemt ons dom omdat wij zeggen dat God niet bestaat. Toch kan je zelf niet bewijzen dat hij dit wel doet. Als wij hier dom roepen, dan doe jij hetzelfde. Mensen hebben in vroegere tijden namen bedacht voor alle dingen die ze begrepen, en de dingen die ze niet begrepen noemden ze Goden. Heel lang vereerden de mensen de Zon als een God. nu weten we dat het gewoon een ster is. God is niks anders dan een naam voor het onverklaarbare. En de wetenschap reduceert het aantal onverklaarbare verschijnselen elke dag. de term "God" legt het af tegen de wetenschap, en het aantal onverklaarbare "wonderen" waaruit godsdienst fanatici putten wordt met de dag kleiner.

6. Je roept dat Christenen de enige normale mensen zijn. Ik woon in een dorp waar tegen mij wordt verteld dat ik naar de hel ga omdat ik me zwart kleed, metal luister, en metalen kettingen draag. Daarnaast heeft religie, en dan met name het Christendom in de tijd dat ze dag macht had de vooruitgang van de mensheid compleet stilgezet met haar dogma's en het verbranden van iedereen die anders dacht of zaken aan de kaak stelde waar de bijbel geen antwoord op had. Hallo Middeleeuwen.

7. Het is erg makkelijk om te roepen dat we het pas na onze dood zullen begrijpen. Dan leven we niet meer om deze discussie te hervatten niet waar?
Een erg zwak punt dat niet meer dan een maskering is voor het feit dat je door je munitie heen bent en nu door middel van cliché uitspraken de aftocht probeert te blazen.

8. Je noemt ons star, maar jij bent degene die gaat schelden, en alleen maar roept "maar ik heb gelijk". Dit is star, een kokervisie, en gigantisch bekrompen. Naast het feit dat alleen dit al aanduidt dat je de discussie verloren hebt, belichaam je voor mij ook nog eens de zielige bekrompen stereotype zelfvergenoegzame domme rot christenen die ik elke dag over me heen krijg en waar ik een rothekel aan heb.

ik dank u voor de aandacht.
KKOPPI je negeert al mijn punten.
Zo makkelijk heb ik nog nooit iemand uitgeluld.
Ga de discussie aan of blijf weg.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.