Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 December 2003, 17:26   #1
SirMike
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Solicitatiebrief maken voor echt werk

Hoi ik ben broodnodig op zoek naar een verrekt goed voorbeeld hoe je een solicitatiebrief maakt om echt werk te krijgen, ik moet dit doen om na me school aan de slag te kunnen de politie, ik heb op school niets tot weinig hulp gehad, maar dit moet zo goed mogelijk gebeuren, kan iemand mij helpen, hoe een solicitatiebrief moet beginnen, wat er in het midden moet staan, en hoe het eindigt "ik moet het typen, dus ik hoef het niet te schrijven". Ik hoop dat iemand mij echt kan helpen, want dit beroep wou ik als kindzijnde al.
Hartelijk dank Mike
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 18:22   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

www.monsterboard.nl staan goede tips

mijn laatste was zo

Martijn Beijk
adres
postcode plaats
telefoonnummer
email-adrsl

Donderdag, 27 november 2003

Geachte heer/mevrouw,

Mijn oog viel deze week op de vacature voor Junior Helpdesk Medewerker via de teletekst pagina’s op het infokanaal van Multikabel. Door middel van deze brief wil ik mijn interesse tonen voor de aangeboden functie.

Al gedurende lange tijd ligt mijn interesse bij computers, internet en netwerken. Middels uw vacature wordt mij nu de kans geboden om werk en hobby te combineren. Ik ben ervan overtuigd een goede kandidaat te zijn doordat ik reeds ervaring heb opgedaan als verkoopmedewerker bij Deen en vanwege mijn eerder genoemde interesses.

Als verkoopmedewerker heb ik mijn mondelinge en communicatieve vaardigheden ontwikkeld door het te woord staan van klanten. Daarnaast heb ik de nodige kennis opgedaan bij het vakkundig oplossen van de problemen van de klant. Als verkoopmedewerker was ik tevens genoodzaakt een gezamenlijk eindproduct te leveren. Hierdoor heb ik vaardigheden opgedaan hoe ik als zelfstandig persoon in een team kan functioneren waarbij men ten alle tijden flexibel behoort te zijn.

Vanwege mijn persoonlijke interesses heb ik de nodige ervaring opgedaan in het aanleggen en onderhouden van thuisnetwerken. Daarbij heb ik uiteraard de nodige vaardigheden en kennis opgedaan zoals het werken met routers, switches, NAT, software en verschillende besturingssystemen als Windows en Linux.

Ik vertrouw erop dat, gezien de kwaliteiten die ik uw bedrijf kan bieden, mijn brief en CV genoeg reden zijn om mij uit te nodigen voor een gesprek.


Met vriendelijke groet,

Martijn Beijk



vergeet niet _altijd_ een CV bij te voegen...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 21:06   #3
SirMike
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dank u, je voorbeeld is nuttig
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:33   #4
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
* brief *
Het kan aan mij liggen, maar is dat niet te overenthousiast over jezelf? (eigendunk dus)
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 17:27   #5
SirMike
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb je een beter idee dan elven?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 18:10   #6
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Het kan aan mij liggen, maar is dat niet te overenthousiast over jezelf? (eigendunk dus)
dat moet je juist doen in de brief.. schrijven waarom JIJ beter bent dan de andere solicitanten.... want waarom zouden ze anders jou kiezen?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.