Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 7 January 2005, 22:59   #1
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het spijt me hoor, maar als je dan over hielenlikkers hebt dan moet je Stevie ook niet noemen. Stevie is één van de grootste meelopers hier op het forum, ik zie Stevie absoluut geen objectieve beslissingen nemen.

Headliner's grote kwaliteit is mensen afzeiken. En nee dat zeg ik niet omdat hij mij altijd afzeikt van zo kinderachtig ben ík niet. Ik zie hem niet iets toevoegen aan dit forum. Ik ben benieuwd wat PFP voor argumentatie heeft over het aanstellen van Headliner als FB want het argument dat hij geen hielenlikker en nieuweling is vind ik geen reden om iemand aan te nemen.

The Phit zou natuurlijk een goede FB zijn voor sport en datzelfde geldt voor Bart. Maar als ik de staff zou zijn zou ik toch kiezen voor Bart omdat hij ook duidelijke kwaliteiten voor het discussieforum heeft, meestal goede onderbouwing en kennis van feiten.

Mijn lijst zou zijn: AMF, Bartje581, PFP en mezelf

Bart om bovenstaande redenen

AMF lijkt me iemand die goed advies zou kunnen geven op het gebied van de liefde en die daarom erg geschikt voor zowel L&D en het Meidenforum

PFP zou erg goed zijn voor feedback en klaagcorner, feedback is hij al regelmatig te vinden om opheldering te vragen over dingen en het lijkt me dat hij ook goed opheldering kan geven.

En mezelf ja ach, het is ook zinloos om te solliciteren op iets waar je jezelf niet geschikt voor acht.
 
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.