Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 10 March 2002, 03:48   #1
Asmooh
Ik wel, Jij ook?
 
Asmooh's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 February 2001
Locatie: Delft
Berichten: 214
Stuur een bericht via ICQ naar Asmooh
Unhappy ik leef in me eigen wereldje en weet niet meer wat ik moet doen

Hallo iedereen,
Voor de mensen die afvragen wie ik ben ik ben Darkie zoals ik altijd al bekend was hiero.

Ik heb een probleem..
Zoals iedereen weet leef ik in me eigen wereld.
Ik durf niemand in mijn wereld te laten omdat ik weet dat die gene dat niet aan kan.
Als ik iemand in me wereld wil laten moet ik vertrouwen in die gene hebben! en dat is het probleem
ik durf geen vertrouwen in iemand te hebben
of echt 100% van iemand te houden.

Ik heb altijd een masker op die alles sterker maakt..
Als ik zeg ik mag je mag ik die gene niet maar wil die gene geen pijn doen..
ALs ik tege iemand zeg ik hou van je ken ik het neit menen..

Zelfs me ex kon ik niet 100% vertrouwen ook al hadden we een maand..
Me innerlijk laat gewoon niemand toe..
Ik denk heel erg veel na over het leven!, vaak kom ik uit bij "wat is het leven" wat is het doel van leven..
dan hoor je maak er van wat je er van ken maken!

Als ik me masker af zet woor ik depri
als ik hem oplaat lieg ik

En mensen vertrouwen durf ik dus echt niet!
ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!...

Verder ben ik heel erg voorzichtig ik durf geen meisje meer te zoenen..
als ik iemand niet ken durf ik dat niet..

en als ik terug denk na alles heb ik spijt dat ik bepaalde dingen heb gedaan kleine dingen als bv zoenen met een meisje heb ik spijt van
maar omdat me masker dat dee en me hart niet wou!

ik ben nogal :confused: over het leven!

is er iemand die dit ook heeft, of weet iemand het doel van het leven of wat ik ken doen?
want mezelf veranderen dat gaat echt heel moeilijk


Greets
Asmodeus

The truth is out here
__________________
[url=http://www.yoforum.nl]YO! Forum[/url]
Asmooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 11:36   #2
knijn
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Darkie ik weet echt niet wat het is om in een eigen wereldje te leven. Waarschijnlijk is het niet gemakkelijk om er uit te komen. 't Is ook gemakkelijker gezegd dan gedaan he om eruit te komen.
Maar volgens mij ontbreekt er zelfvertrouwen. Waarom zou je een masker moeten opzetten? Bang om gekwetst te worden? Je moet jezelf zijn Darkie, je hoeft helemaal nergens bang voor te zijn. En nog iets: Life doesn' t suck, Life goes on
da moet ge denken als ge tegenslag hebt
greetz knijn
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 12:46   #3
Asmooh
Ik wel, Jij ook?
 
Asmooh's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 February 2001
Locatie: Delft
Berichten: 214
Stuur een bericht via ICQ naar Asmooh
Standaard

Citaat:
Originally posted by knijn
Darkie ik weet echt niet wat het is om in een eigen wereldje te leven. Waarschijnlijk is het niet gemakkelijk om er uit te komen.
ik moet er juist nietr uitkomen want dan ga ik zelf ten onder
ik moet mensen toegang geven tot mijn wereld
me masker zorgt dat ik gewoon ken levem hier
maar ik durf niemand te vertrouwen ( in me eigen wereld te laten)

't Is ook gemakkelijker gezegd dan gedaan he om eruit te komen.
zie boven

Maar volgens mij ontbreekt er zelfvertrouwen. Waarom zou je een masker moeten opzetten? Bang om gekwetst te worden?
nee, en ja ik ken gewoon niet uitleggen aan normale mensne wat ik zie of me uberhaupt voel
omdat ik weet dat normale mensen dat niet begrijpen


Je moet jezelf zijn Darkie, je hoeft helemaal nergens bang voor te zijn.
me innerlijke muur (me eigen port port waar ik door moet om uit me wereld te gaan houdt me tegen!

En nog iets: Life doesn' t suck, Life goes on
da moet ge denken als ge tegenslag hebt


ik heb wel meer tegen slagen gehad, maar ik heb ooit iemand in me eigen wereld gelaten, als je daar toewgang tot hebt kun je alles met me doen...
die persoon heeft me van binne uit helemaal kapot gemaakt

greetz knijn
__________________
[url=http://www.yoforum.nl]YO! Forum[/url]
Asmooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 13:18   #4
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey liefurt,

i know what you mean en ik weet ook datdr nu iets met je is. maarik dnek dat we je dr niet bij kunnen helpen en dat je alles voorjezelf een beetje op een rijtje moet gaan zetten.
mijn beste vriendin heeft ook zon masker en tjah ikook. het heeft vaak te maken met het weg lopen van problemen omdat je dr mee in de knoop zit.
maarhet is heel moeilijk om het onder woorden te brengen wat je voelt hoe je je voelt en een ander en van te overtuigen dat je nou eenmaal zo ben..

probeer een beetje bij jezelf na te gaan waarom je zo denkt en misschien heel erg moeilijk maar probeer iemand te vinden waar je die woorden mee kan delen. neem iemand waarvan je hoopt dat ie eerlijk is en betrouwbaar en begin langzaam dan te vertellen wat er is en hoe.

steld deze persoon je later teleur omdat door een of andere reden hij/zij je vertrouwen heeft beschadigt ben je alijd nog een klein deel van je verhaal kwijt.

ik denk dat het ook met de pubertijd te maken heeft je gaat opzoek naar je eigen ik en datkan soms vervelende confrontaties hebben. de een heeft he wat meer als de andere en jij blijkbaar heel veel. tis niets om je voor te schamen alleen je vrienden moeten het alleen begrijpen en ik dnek dat jij wel zulke vrienden heb!

suc6! je weet me te vinden

liefs mandy
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 13:37   #5
Asmooh
Ik wel, Jij ook?
 
Asmooh's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 February 2001
Locatie: Delft
Berichten: 214
Stuur een bericht via ICQ naar Asmooh
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
hey liefurt,
he schat


i know what you mean en ik weet ook datdr nu iets met je is. maarik dnek dat we je dr niet bij kunnen helpen en dat je alles voorjezelf een beetje op een rijtje moet gaan zetten.
mijn beste vriendin heeft ook zon masker en tjah ikook. het heeft vaak te maken met het weg lopen van problemen omdat je dr mee in de knoop zit.
maarhet is heel moeilijk om het onder woorden te brengen wat je voelt hoe je je voelt en een ander en van te overtuigen dat je nou eenmaal zo ben..
overtuigen dat je zo bent gaat niet zo makkelijk omdat andere je dan voor gek verklaren


probeer een beetje bij jezelf na te gaan waarom je zo denkt en misschien heel erg moeilijk maar probeer iemand te vinden waar je die woorden mee kan delen. neem iemand waarvan je hoopt dat ie eerlijk is en betrouwbaar en begin langzaam dan te vertellen wat er is en hoe.
dat durf ik niet aan
niet meer


steld deze persoon je later teleur omdat door een of andere reden hij/zij je vertrouwen heeft beschadigt ben je alijd nog een klein deel van je verhaal kwijt.
jah weet niet hoor
iemand die ik niet vertrouw vertel ik niet alles tegen


ik denk dat het ook met de pubertijd te maken heeft je gaat opzoek naar je eigen ik en datkan soms vervelende confrontaties hebben. de een heeft he wat meer als de andere en jij blijkbaar heel veel. tis niets om je voor te schamen alleen je vrienden moeten het alleen begrijpen en ik dnek dat jij wel zulke vrienden heb!
welke vrienden???
had ik die dan :confused:

suc6! je weet me te vinden

liefs mandy
__________________
[url=http://www.yoforum.nl]YO! Forum[/url]
Asmooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 13:53   #6
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heyz

tuurlijk heb je vrienden dat weet je net zo goed als ik en ik ben ook nog steeds ene vriend(innetje) van je hoor!!

en weet je je zecht dat je dat niet kunt het vertellen maar ergens moet je dan een klein beteje harder zijn voorjezelf zijn omdat het gewoon beter is voor jezelf. nog 1 keer een flinke trap onder je hol en gaan gooi het dr maar uit desnoods tegen mij

vertrouwen is er niet van de een op andere moment dat moet groeien en dat komt door met iemand een band te schepen het kan iemand zijn irl maar ook op de computer praat een beetje met elkaar voel je fijn en op je gemak en vertel wat dr is het hoeft niet nu en ook niet morgen pas al jij het kan...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 13:56   #7
Asmooh
Ik wel, Jij ook?
 
Asmooh's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 February 2001
Locatie: Delft
Berichten: 214
Stuur een bericht via ICQ naar Asmooh
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
heyz

tuurlijk heb je vrienden dat weet je net zo goed als ik en ik ben ook nog steeds ene vriend(innetje) van je hoor!!

en weet je je zecht dat je dat niet kunt het vertellen maar ergens moet je dan een klein beteje harder zijn voorjezelf zijn omdat het gewoon beter is voor jezelf. nog 1 keer een flinke trap onder je hol en gaan gooi het dr maar uit desnoods tegen mij

vertrouwen is er niet van de een op andere moment dat moet groeien en dat komt door met iemand een band te schepen het kan iemand zijn irl maar ook op de computer praat een beetje met elkaar voel je fijn en op je gemak en vertel wat dr is het hoeft niet nu en ook niet morgen pas al jij het kan...
mja weet niet of ik dat wel aan kan.
nee dat weet ik vertrouwen is niet van 1 op het andere moment
maar iemand die ik 6 jaar kende vertrouwde ik niet eens

via de computer praat ik wel
maar irl durf ik dat niet
__________________
[url=http://www.yoforum.nl]YO! Forum[/url]
Asmooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 14:10   #8
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

robeer het dan via de computer dat lucht echt op!
ik sla ook dicht als het irl moet maar achter de computer is het gewoon makkelijker kom op jongen je kunt het als je het maar echt wil vertrouwen kan dr ineens zijn ligt aan de persoon en of je het zelf ook wil als je blijft zeggen ik wil dr vertrouwen maar ik kan het niet werk je het alleen maar tegen je bent het waard geef de moed niet op! kom op he...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 14:22   #9
Asmooh
Ik wel, Jij ook?
 
Asmooh's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 February 2001
Locatie: Delft
Berichten: 214
Stuur een bericht via ICQ naar Asmooh
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
robeer het dan via de computer dat lucht echt op!
ik sla ook dicht als het irl moet maar achter de computer is het gewoon makkelijker kom op jongen je kunt het als je het maar echt wil vertrouwen kan dr ineens zijn ligt aan de persoon en of je het zelf ook wil als je blijft zeggen ik wil dr vertrouwen maar ik kan het niet werk je het alleen maar tegen je bent het waard geef de moed niet op! kom op he...
__________________
[url=http://www.yoforum.nl]YO! Forum[/url]
Asmooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 14:49   #10
Rijntje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Dark_raver


voor alles schijnt ene oplossing te zijn dus ook voor dit alleen moet het even vinden en ik weet dat je dat kunt! ;-)

kuzzzie mandy
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 16:11   #11
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

hoi,

het enigste wat ik kan bedenken is met iemand erover te praten...nou hoeft dat niet gelijk een psycholoog te zijn. misschien een goede vriend(in) of je ouders. of een familielid. zo kom je ook nergens. zelf heb ik er geen last van dus daar kan ik niet over meepraten. suc6
kizz Bianc
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2002, 19:56   #12
foolproof
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ik leef in me eigen wereldje en weet niet meer wat ik moet doen

Citaat:
Originally posted by Dark_raver
Hallo iedereen,
Voor de mensen die afvragen wie ik ben ik ben Darkie zoals ik altijd al bekend was hiero.

Ik heb een probleem..

*knip*

ik ben nogal :confused: over het leven!

is er iemand die dit ook heeft, of weet iemand het doel van het leven of wat ik ken doen?
want mezelf veranderen dat gaat echt heel moeilijk

same 4 me
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2002, 20:27   #13
mirre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heee

ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt(zo niet, verbeter me maar)

Ik leef ook soms zo min of meer in een eigen wereld , ik praat nergens over, zeg weinig, ga altijd me eigen gang, men weet eigenlijk mar heel weinig van mij af, en over problemen kan ik ook niet praten. Iedere keer neem ik me voor om wat te zeggen(denk hele gespreken uit) maar uiteindelijk zeg ik het gewoon niet. ik klap dicht, en laat de andere praten, het komt er gewoon niet uit.
Ik probeer daar wel wat aan te doen, en het gaat wel iets beter nu, je moet gewoon proberen en je voor nemen om jezelf meer te laten zien, een vriendenkring om je heen te bouwen, maar vooral jezelf zijn, en iederekeer weerv p[roberen een kleine stap verder te nemen, je moet niet van jezelf verwachten dat je in eenkeer jezelf helemaal kan veranderen, maar gewoon stap voor stap en heel goed op jezelf letten, kijken hoe je reageerd in sommige sithuaties, kijken wat daar goed en fout aan is, en pravberen het een volgende keer net iets anders te doen. Maar het is moeilijk


ik hoop dat je er wat aan hebt,

mocht je willen praten (o.i.d) mirre014@hotmail.com
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2002, 22:40   #14
carolief
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar, Darkie.. ik krijg het verhaal niet helemaal compleet.. waarom heb je dan zo weinig vertrouwen in de mensen om je heen?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2002, 01:56   #15
BPBoy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wel man, dat is klote he...

Ik denk dat de enige wie je echt kunt vertrouwen je ouders zijn. Maar zoals ik kan afleiden heb je het tot dusver nog niet makkelijk gehad en is misschien die band ook niet wat het moet zijn.

Als je echt van je problemen afwil zal je een beetje, misschien voor de zoveelste keer je trots opzij moeten schuiven en met iemand gaan praten. Een socioloog of psycholoog. Dat is niet makkelijk, ik weet het maar je moet zo maar denken, als ik verder blijf gaan hoe ik nu bezig ben dan zal je zeker nog vernederd en misschien nog ongelukkiger worden en dan is het misschien toch beter van die moeilijke stap te zettenen er komaf mee te maken.

BPboy
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2002, 10:31   #16
sylver17
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by BPBoy
Wel man, dat is klote he...


Als je echt van je problemen afwil zal je een beetje, misschien voor de zoveelste keer je trots opzij moeten schuiven en met iemand gaan praten. Een socioloog of psycholoog. Dat is niet makkelijk, ik weet het maar je moet zo maar denken, als ik verder blijf gaan hoe ik nu bezig ben dan zal je zeker nog vernederd en misschien nog ongelukkiger worden en dan is het misschien toch beter van die moeilijke stap te zettenen er komaf mee te maken.

BPboy
helemaal mee eens.. deze persoon is er voor om JOU te helpen!! het is zijn/haar beroep dus hoef je ook niet bang te zijn dat er onzin verteld wordt..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2002, 12:21   #17
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb het ook en mijn ouders weten dat. Ik heb het al mijn hele leven. Ik heb altijd gelogen over alles (ook school enzo, maar dat is bijzaak). Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik ben errug wisselvllig. Ik kan van het ene moment op het andere helemaal down worden of x-treem vrolijk. of hyper actief enzo. Het is kut. Je moet in iedergeval gaan zorgen dat er iemand in je leven komt die je begrijpt. en die vinden is heel moeilijk. Ik vind nog steeds dat niemand mij snapt. Ze bekijken alles van de totaal andere kant. maar ja. anders. hebbie msn? hezz_the_goddess@hotmail.com mail of meld me maar aan bij msn ofzo

dikke zoen *smak* Heather
  Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2002, 16:08   #18
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Ik denk dat iedereen wel zo'n masker heeft, ik heb t ook. Maar het breekt je op, das bij mij gebeurd en das helemaal kut.
Ik word vaak uitgescholden en deed alsof t me niks kan schelen.
Ik speelde t zo goed dat ik t zelf geloofde.
Maar nu de terugslag en die is nog veel zwaarder dus probeer er wat aan te doen !
Suc6
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 March 2002, 16:57   #19
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien vertrouw je mensen niet omdat ze jou niet vertrouwen?..


...
sorry ik ken jou niet zo goed
ik weet wel waar je toe in staat bent..
en dat kan pijn doen...


maar succes lex..
succes


*knufz*

~my~
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 12:28   #20
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb zelf ook tijden gehad dat ik me geheel afsluitte van de buitenwereld.
Zoals gezegd in me eige wereld zit.
Vaak is het gevolg dat je gepest word door anderen zoals bij mij het geval was.
Ik ben zelf langzaam geprobeerd om ook met de buitenwereld te zitten en niet de hele tijd te piekeren over mezelf.
En dat moet je ook doen..
Anders raak je waarschijnlijk naar een tijd erg depro
  Met citaat antwoorden
Oud 14 April 2002, 12:55   #21
forza_blondjes
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard -

hehe zoiets heet pubertijd
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 06:10   #22
MrOizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm je moet nog een keer los komen je bent bevroren zeg maar in je huidige staat.... Je moet proberen je over te geven aan mensen die je het meeste vertrouwd, begin gewoon met kleine dingen.
Suc6 en spreek je later
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2002, 19:21   #23
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Haihai,

Ik ben ook 1 van de velen die dit heeft.. Bij mij is het soms ook heel extreem. Ik haal van alles in mijn hoofd, allerlei fantasieën enzo, om mezelf gerust te stellen en sterker te maken. Het helpt wel, maar het probleem is dat ik mezelf helemaal terugtrek. Vroeger kon ik zo aan een stuk doorlullen, nou is het anderz. Ik háát praten, ben duz het liefst alleen. Doordat ik zo stil ben, leggen mensen nie gauw contact met me. Dat is vaak niet erg, maar ja, zo leer je ook niemand kenne natuurlijk...

Het is bij mij heel kut omdat mijn beste vriendin een populair iemand is. Zij heeft veel vrienden, is erg geliefd. Als we uitgaan denk ik vaak, wat moet ik hier?! Ik ben maar een lelijk, dom kind waar niemand op zit te w8en.. Dat breekt me op ut moment echt op..

Veranderen?? Kun je niet. Ik doe me heel stoer voor, alsof ik alleen maar ruzie zoek en vet arro ben. Probeer spontaner te zijn, overal tussen te komen. Dat werkt niet, ik ben zoals ik ben en thats it. Het gaat vaak een tijdje goed maar na afloop denk ik; waar ben ik in hemelsnaam mee bezig?? Ik ben een lief, rustig en betrouwbaar mens, das gewoon zo. Laatst heb ik mijn vriendin helemaal verrot gescholden toen ze me belde, over NIX! Eigenlijk alleen omdat mijn beste vriendin haar niet mag en ik behoorlijk was.. Ik voelde me behoorlijk klote na afloop..

Moraal; ik snap wat je bedoelt, alleen niet waarom je mensen niet vertrouwd.. Okeej, lijkt me logisch wrom nie maar iedereen heeft zo zijn redenen.

Ik wens je veel sterkte!
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2002, 21:06   #24
BrOkEnDoLL
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard moeilijk

kzou je willen helpen, ik volg menswetenschappen en zou later willen verder gaan in de psychologie,theoretisch ken ik er al wat van (van in de lessen psychologie natuurlijk) maar op praktisch vak zou ik tog ook al is iets willen doen,vandaar dat ik op deze forum wat ronddool en mensen probeer te helpen, zo help ik onrechtstreeks ook mezelf ik kan men theorie toepassen en dergelijken,wat niet egt makkelijk is maar enfin... euhm EIGEN WERELDJE?? ff denke...tfeit dat je dit probleem blootgeeft is wel al en stap in de goede richting, op een of andere manier geef je jezeff dan tog een beetje bloot, hebben mensen in je verleden wel eens misbruik gemaakt van het feit dat je hen je vrtrouwen geschonken hebt??dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn,heb je soms rare dromen, of een of andere droom die je al je hele leven hebt??deze kunnen onrechtstreeks verband houden met je manier van doen,vele dromen verwijzen naar mentale problemen,vele zelfs naar gebuertennissen voor, tijdens of vlak naa de geboorte die ook al had je toen nog geen besef invloed hebben op je hele gedrag dus als je zo'n droom hebt, zeg het mij ofzo, je mag me altijd toevoegen aan je msnlijst tinaverstraeten@msn.com want ik kan hier wel een uitleg zitte geven over de mogelijke oorzaken maar zolang ik niet met je kan communiceren is het moeilijk om te analyseren waar het probleem vandaan komt en wat de eventuelle oplossing zou kunnen zijn dus voeg me gerust toe!!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2012, 00:38   #25
nuts78
Lid
 
Geregistreerd op: 17 October 2012
Berichten: 1
Standaard ik weet wel een antwoord

ik zelf kamp met het zelfde probleem. ze noemen het ook wel ptss.
ik weet niet op wat voor antwoort je hoopt. dat er een pilletje voor is of je je alleen begrepen wilt voelen.
Maar als je een oplossing wilt zoek je er hulp voor, ga naar de docter laat je doorverwijzen naar het ggz en werk aan je problemen. klinkt makkelijk is het niet, maar als je er achter staat dat je niet meer zo wilt denken, word het een behoorlijk tijtje knokken en meschien wel de rest van je leven. kan het niet mooier maken,. maar dan word het wel makkelijker.
nuts78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2012, 12:31   #26
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Dit is al 10 jaar oud???
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2012, 12:35   #27
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Ik hoop dat de TS internet heeft in het gesticht.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2014, 23:04   #28
xxxLoveyouxxx
Lid
 
Geregistreerd op: 21 March 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Asmooh Bekijk Bericht
Hallo iedereen,
Voor de mensen die afvragen wie ik ben ik ben Darkie zoals ik altijd al bekend was hiero.

Ik heb een probleem..
Zoals iedereen weet leef ik in me eigen wereld.
Ik durf niemand in mijn wereld te laten omdat ik weet dat die gene dat niet aan kan.
Als ik iemand in me wereld wil laten moet ik vertrouwen in die gene hebben! en dat is het probleem
ik durf geen vertrouwen in iemand te hebben
of echt 100% van iemand te houden.

Ik heb altijd een masker op die alles sterker maakt..
Als ik zeg ik mag je mag ik die gene niet maar wil die gene geen pijn doen..
ALs ik tege iemand zeg ik hou van je ken ik het neit menen..

Zelfs me ex kon ik niet 100% vertrouwen ook al hadden we een maand..
Me innerlijk laat gewoon niemand toe..
Ik denk heel erg veel na over het leven!, vaak kom ik uit bij "wat is het leven" wat is het doel van leven..
dan hoor je maak er van wat je er van ken maken!

Als ik me masker af zet woor ik depri
als ik hem oplaat lieg ik

En mensen vertrouwen durf ik dus echt niet!
ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!...

Verder ben ik heel erg voorzichtig ik durf geen meisje meer te zoenen..
als ik iemand niet ken durf ik dat niet..

en als ik terug denk na alles heb ik spijt dat ik bepaalde dingen heb gedaan kleine dingen als bv zoenen met een meisje heb ik spijt van
maar omdat me masker dat dee en me hart niet wou!

ik ben nogal :confused: over het leven!

is er iemand die dit ook heeft, of weet iemand het doel van het leven of wat ik ken doen?
want mezelf veranderen dat gaat echt heel moeilijk


Greets
Asmodeus

The truth is out here
Ik heb dit ook heel erg... Niemand vind mij leuk... Tenminste niet echt echt leuk. Mijn vriendinnen gebruiken me, mijn zus af en toe en mijn vader en moeder, daar heb ik niks aan. Ik doe alsof er niks aan de hand is, maar wat valt er anders te doen?
xxxLoveyouxxx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 18:04   #29
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Hoe zie je eruit? Anders gebruikt TD je ook hoor
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 18:08   #30
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

eerst foto's
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2014, 18:39   #31
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

en leeftijd <16jr?
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2014, 00:02   #32
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

nee, mijn ondergrens is 20 tegenwoordig
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2014, 19:45   #33
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

jeminee.. moet niet gekker worden
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2014, 22:14   #34
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

TD wordt groot enzo
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 March 2014, 23:29   #35
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2014, 00:24   #36
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

I is srs
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2014, 07:04   #37
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Oh, nothing personal! I just saw a bull going to the toilet and take a poopoo
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2014, 11:50   #38
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.