Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 June 2006, 14:44   #1
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard Auw

Hoe hard ben jij ooit een keer gevallen waarvan af en wat heb je er aan over gehouden?


Hehe, het blijft leuk om mensen uit te kunnen lachen
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 14:45   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik wou even stoer doen toen ik 10 was ofzo, en sprong 6 meter naar beneden op een betonnen vloer. Ik heb er niet zo heel veel aan overgehouden behalve dat ik die nacht niet kon slapen omdat mijn knieén zo fucking zeer deden.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 14:47   #3
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ben met skaten weleens op een steentje gaan staan net toen ik in een bocht zat. Vervolgens maakte ik een schroef en kwam op de grond terecht. Gelukkig niets gebroken ofzo, maar wel een hele week last van mijn linkerzij gehad.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 14:49   #4
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

In m'n bikini op de fiest onderuit gaan in een bocht met allemaal kiezels doet ook knap zeer, ik heb er een best groot litteken aan overgehouden op m'n knie.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 14:56   #5
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik stond wat te kloten voor ik in de douche ging, net een karatefilm gekeken ofzo Dus ik sta wat coole moves te oefenen, trap ik vol tegen de hoek van het muurtje naast de douche. AU nou jah, even flink staan vloeken en daarna toch maar douchen, en toen kwam ik er achter dat mijn teen open lag.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 14:58   #6
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

met een mountainbike wedstrijd meedoen op 6 januari, de grond was donders hard bevroren, en ik ga onderuit.. toen lag m'n knie weer open.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 15:03   #7
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik was nooit zo'n kei in afstand lopen, dus voor mij was die test dat je 12 minuten moet rennen best zwaar. Maar goed ik gaf toch alles wat ik had, zelfs nog een eindsprintje maar ja, toen zat er dus net na de finish een kuiltje waar ik in stapte. Ging flink op m'n bek, was ook kotsmisselijk naderhand.

En toen was onze leraar zo aardig om nog eens een potje te gaan voetballen. Ik mocht wel in het doel, omdat ik me niet goed voelde.
De eerste de beste bal die ze schoten kreeg ik vol in mijn noten
Toen ben ik toch maar even aan de kant gaan zitten.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 15:06   #8
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Ik had 2 weken terug een voetbalwedstrijd, en ik was keeper. dus zo'n doorgebroken speler van de tegenpartij komt door, ik duik op die bal, word die bal eerder geschoten dan dat ik hem vasthad.. keihard tegen m'n kaak aan. ik was heel even knock out, en m'n kaak deed donders zeer, bleek later dat hij er nog scheef aanstond ook.
Hij is nu weer recht
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 15:17   #9
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Au, dat lijkt me ook pijnlijk.

Ben weleens met badmintonnen vol op mijn rug gesmashed doet ook behoorlijk pijn.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 15:21   #10
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Een koekepan op je hoofd kan ook knap pijnlijk zijn.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 15:43   #11
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Met je hoofd op de zwembadrand vallen is ook niet fijn, vooral als het in Turkije is en je dan niet mag zwemmen ivm die wond enzo.
ach heb ik ook een keer een Turks ziekenhuis van binnen gezien.
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:01   #12
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

2-liter colafles midden op je teen is ook geen pretje omg wat heb ik het toen uitgeschreeuwd
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:02   #13
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
6 meter....dan breek je je benen schat

4 meter dan.. ik was nog klein he
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:11   #14
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Au, dat lijkt me ook pijnlijk.

Ben weleens met badmintonnen vol op mijn rug gesmashed doet ook behoorlijk pijn.
Vorig jaar had ik een badminton wedstrijd, en mijn teamgenoot stond achter mij, wilde uithalen naar de shuttle en sloeg mij volop op mijn rug (met zijn racket dan he )
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:13   #15
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Piraatje
Vorig jaar had ik een badminton wedstrijd, en mijn teamgenoot stond achter mij, wilde uithalen naar de shuttle en sloeg mij volop op mijn rug (met zijn racket dan he )
Ben blij, ik heb weleens iemand een racket vol tegen zijn achterhoofd zien krijgen. En ik heb zelf weleens iemand een shuttle in zijn gezicht geslagen, zo zijn bril van zijn neus af. Was ook best pijnlijk.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:15   #16
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Ben blij, ik heb weleens iemand een racket vol tegen zijn achterhoofd zien krijgen. En ik heb zelf weleens iemand een shuttle in zijn gezicht geslagen, zo zijn bril van zijn neus af. Was ook best pijnlijk.
Ja shuttles in mn gezicht heb ik ook al vaak gehad, omdat k niet zo groot ben en met de mix aan t net sta. Erg fijn. Racket tegen je hoofd.. das niet goed voor je.

Ik heb ook ooit eens gehad dat ik in de zomer met fietsen keihard over het asfalt ben gegaan.. krijg je van die lekkere schaafwonden.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:19   #17
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

een klasgenootje van me liep een keer met z'n hoofd in het volleybal net en toen vlogen zo z'n benen onder z'n lichaam vandaan en toen lag hij met een hersenschudding op de grond.. dat zag er echt zooo komisch uit,, ik kwam niet meer bij van het lachen
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:24   #18
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik ben een keer gaan kijken bij een voetbal wedstrijd van mijn toemalige zwager. Daar liep dus een kindje achter de goal te spelen. Op een gegeven moment schiet er iemand op doel, hij mist, maar schiet zo tegen het hoofd van dat kind aan. Die vervolgens onderhand een salto maakte en op de tegels terecht kwam.

Dat zag er komisch uit, maar ook heeel erg pijnlijk. vooral omdat er een tand door zijn lippen zat.
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 16:40   #19
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Piraatje
Ja shuttles in mn gezicht heb ik ook al vaak gehad, omdat k niet zo groot ben en met de mix aan t net sta. Erg fijn. Racket tegen je hoofd.. das niet goed voor je.

Ik heb ook ooit eens gehad dat ik in de zomer met fietsen keihard over het asfalt ben gegaan.. krijg je van die lekkere schaafwonden.
Ik speel nooit mixen
Ik heb jaren lang bij een vereniging gezeten waar ik altijd aan club kampioenschappen mee deed, maar nooit competitie. Nu zit ik bij een klein clubje en echt top nivo haal ik niet meer
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 17:03   #20
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Ik speel nooit mixen
Ik heb jaren lang bij een vereniging gezeten waar ik altijd aan club kampioenschappen mee deed, maar nooit competitie. Nu zit ik bij een klein clubje en echt top nivo haal ik niet meer
Ben je oud dan? Ik heb ook geen topniveau.
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 17:46   #21
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle
Hehe, het blijft leuk om mensen uit te kunnen lachen
De meeste berichten zijn wel van jou.


Het eerste wat ik me kan herinneren is eigenlijk niet echt van ergens af te vallen.

Ik was een jaar of vijf en had een 'nieuwe' fiets. Een roze fiets die te klein was geworden voor de dochter van een collega van mijn moeder. Die fiets was nog vrij groot voor mij en had maar één rem.
Maar ik fier als een gieter omdat hij mee mocht als we naar Frankrijk gingen. En elke avond fietste ik de helling op terwijl mijn ouders met de buggy en mijn broertje achter kwam.

Op een avond ben ik zo snel naar beneden gereden dat ik ons huisje miste en gewoon keihard in de prikkeldraad van een wei ben beland.
Toen ik de volgende keer wou vermijden dat dat weer zou gebeuren, draaide ik kort genoeg af om toch niet het huisje te missen. Het huis werd afgebakend met een hoge omheiningsdraad en de enige ingang was afgesloten door een groot ijzeren hekken (er hangt nog een foto van mij voor dat hekken in onze living). Normaal stond dat hekken altijd open en ik was erin getraind om in volle snelheid de oprit van het huis op te rijden. Die dag stond het hekken niet open. Ik moet niet vertellen hoe het is afgelopen zeker?

Wat ik eraan heb overgehouden? Laat het ons zo stellen: het is nooit meer goedgekomen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 19:47   #22
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

ik ben een keer hard van de trap afgevallen op mijn hoofd.. De bult was nog groter als een ei... Hij is wat gekrompen maar nog steeds zicht baar
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 20:06   #23
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

de trap af gevallen, maar dat bleef bij een snee in mn knie. en in italie met mountainbike en al tijdens downhillen de afgrond in. geen verticale helling maar 45 graden ofzo vol met los grind waardoor ik me niet met mn voeten kon stoppen. kon in een reflex nog net t laatste boompje pakken en toen kwam de fiets nog bovenop me het was niet echt pijnlijk, maar wel erg schrikken...zeker omdat de helling een stuk verder naar beneden wel verticaal werd

Laatst aangepast door The6thgate : 13 June 2006 om 20:09
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 21:08   #24
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Keer een hockeystick hard tegen mijn hoofd.. Verder nog niet zo veel geloof ik
  Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 22:09   #25
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Piraatje
Ben je oud dan? Ik heb ook geen topniveau.
Ja, ik ben heel erg oud
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 June 2006, 22:17   #26
Piraatje
Lid
 
Piraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 February 2005
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.658
Standaard

O stom. Ik wilde nog wel n badminton-meeting houden
__________________
Yohoo
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2006, 08:03   #27
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Piraatje
O stom. Ik wilde nog wel n badminton-meeting houden
Het is al een hele tijd geleden dat ik single heb gespeeld hoor
Maar zo'n ukkie als jij moet ik geen moeite mee hebben
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2006, 09:46   #28
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ik ben van de tweede verdieping van eeng ebouw af gelazerd en toen heb allebei mn enkels gebroken
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2006, 09:57   #29
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik was aan het voetballen met mijn broers toen de bal op een dak van een garage terecht kwam. Aan de zijkant van het dak heb je van die scherpe haakjes, zodat kinderen niet op dat dak klimmen. Ik bleef met mijn buik haken aan die dingen. Ik had zo'n diepe snee dat ik niet eens meer iets voelde. Ik had niets door totdat ik zag dat mijn shirt helemaal rood was . Heb nu nog steeds een litteken op mijn buik. Maar echt auw deed het niet
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2006, 13:33   #30
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik wou een keer bij mijn broertje achterop de fiets springen,
toen sprong ik mis en had deed ik wat asfalt happen.
:/
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2006, 20:30   #31
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

--in groep 8 deden we een of ander vaag tikspelletje en toen kreeg ik dus een tik/duw in m'n ruw en ik knalde vol met m'n hoofd tegen de muur aan, heb ik een aardige schaafwond aan overgehouden toen, maar ik had niet gehuild en iedereen had bewondering voor me.
--met het wedstrijdzwemmen met de rugcrawl niet doorhebben dat je al bij de muur bent en er volop tegenop botsen met je hoofd-> lichte hersenschudding+voorsprong kwijt+ iedereen lacht je uit omdat je voor "een klein botsinkje" het zwembad huilend uit gaat.
--of je pleurt gewoon van het trappetje van je hoogslaper af en je kan drie weken op krukken lopen, vanwege een verrekte kruisband in je knie.

nou das wel weer genoeg leedvermaak voor vandaag, tot de volgende keer
xx
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2006, 22:34   #32
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Ik heb een keer met hockey een hockey bal recht op mn bakkes gekregen... (uitloop met een strafcorner) Toen had ik opeens een bult die net zo groot was als mn neus, alleen moest ik ermee eten i.p.v. ruiken... Ik heb er een dooie tand aan overgehouden, nu zie je nog steeds dat de een iets donkerder is als de ander en het was een beetje lastig praten toen...
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2006, 07:31   #33
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Aan het leren fietsen en dan zo over het tuinpad bij de engste buurman van de buurt de gang inrijden en vervolgens op je bek gaan op het hoogpolige tapijt niet zulk vlak terrein was.

Of ondersteboven uit zo'n kleine draaimolen in de speeltuin gaan hangen, er uit vallen en vervolgens je hoofd optillen, hersenschudding + gat in het hoofd
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2006, 08:31   #34
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

behalve dat iemand het nodig vond om met voetbal mijn linker been te breken heb ik niets gehad =)
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2006, 08:53   #35
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

- Oja ik heb ook wel eens een week een stijve nek gehad van mijn wilde avonturen op de kermis enzo..
Gevolg dit jaar ben ik gewoon weer in die attractie geweest en kan mn nek helemaal niet bewegen

- Oja en met tennis met dubbelen wel eens een bal op mn hoofd gekregen omdat mn partner niet zo goed was met serveren
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2006, 09:08   #36
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is wel duidelijk dat de topic starter gewoon der stoere verhaaltjes kwijt wil
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2006, 12:24   #37
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

het is wel duidelijk dat hier iemand jaloers is omdat hij geen stoere verhaaltjes heeft
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2006, 15:45   #38
AdOre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb wel is n ongeluk Gehad met de Gillera Brommertjj En ik ging 25 km/h Per Uur en over n heuveltjj ja daar lag ik dus Bewusteloos ik werd wakker ik dacht wtf is dit En toen kwam n ambu ik moes aant Infuus En die Sjit zooi allemaal Gebruiken Duim En me gezicht ik had n Fokking grote korst onder me neus en Onder me kin dus ik leek net Hithler!!! (szo noemde ze me ook) hahahaha En toen ja toen 1 naCht in t ziekenhuis gebleven ter Opsevatie of hoe je t ook sChrijft ,, En toen naar huis En ik rij ook nooit meer op n Scooter of Gillera! Alleen Auto haha

Xxxx
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2006, 17:21   #39
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

toen ik klein was ben ik ooit heel hard van mijn fiets af gevallen, waardoor ik nu nog een lelijk litteken op mijn knie heb

en toen ik nog kleiner was ben ik van zo'n loopautootje afgevallen in een race met mijn grote neef, waardoor ik met mijn hoofd op de punt van de verwarming viel en een gat in mijn hoofd had. Dat was een dag voor mijn 3e verjaardag geloof ik... heb daar nu een litteken, maar dat zie je gelukkig niet

edit: oh en ik ben regelmatig van een paard afgevallen, waar ik vanalles aan overhield, van blauwe plekken tot gescheurde spieren en hersenschuddingen Maar alles is nu weer in orde
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2006, 19:21   #40
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben een keer op de fiets tegen een bord aangereden. Zo'n soort afzettingshek met rood/witte planken. Ik was tegen iemand aan het praten en lette niet zo goed op.
Weet niet meer precies hoe ik viel en hoe ik er kwam, maar eindigde met 3 hechtingen in mijn hoofd in het ziekenhuis
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 00:56   #41
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Oh ja ik bedenk me net ook dat ik behoorlijk pijnlijke nek heb gehad.
Ik zat met een vriend in de auto, waren onderweg van werk. Wij rijden, raakt die gast voor ons de macht over het stuur kwijt, hij vol remmen, net op tijd gestopt. Wij opgelucht, ik achterom kijken hoe alles erbij lag (we hadden nogal een zooi aan papieren liggen) knalt er een auto achterop ons... En ja dan maakt je nek een hele rare zwiep
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 09:35   #42
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
6 meter....dan breek je je benen schat
ik ben eens dronken een boom ingeklommen en van de 3e verdieping hoogte heb ik me naar beneden laten vallen, dacht de hoogte namelijk wel meee viel.... de val duurde opeen toch best wellang, listig zo een bierbril op want dan lijkt het astvalt zo dichtbij in het donker 3e verdieping is ook zo 6-7 meter als ik het niet mis heb.

ik heb 2dagen niet kunnen lopen omdat het denk ik gekneust was ofzo, erna kon ik weer redelijk "normaal" lopen, ik zeg het je, geen aanrader om eens na te doen, wel om na te vertellen
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 09:36   #43
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

met snowboarden twee keer achterover de berg afgeklapt en op me hoofd/nek terecht gekomen.... toen maar ff gestopt omdat het zo pijn deed, 's avonds had ik dan ook een ei in me nek volgende dag gelukkig weer weg en verder wezen boarden!
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 09:39   #44
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

owja nog een verhaal, terug van uitgaan... begon alweer zo lekker licht te worden.... lekker fietsen een stijle brug op.... dus dacht ff extra had beginnen is het minder zwaar boven op.... ik dus staan om vaart te maken, breekt me trapper af.... de as van de trappen doormidden, die snee langs me been omhoog tot net onderaan me zak ..... godzijdank niet hoger. Ik was aardig beurs en me net nieuwe broek zat een dikke scheur in.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 09:41   #45
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Vroeger met skaten zo vaak gevallen, van vele hoogtes omdat grinden en half pipen leuk was. Heb er niet veel aan over gehouden, de grootste littekens zijn van een autoongeluk
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 10:46   #46
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

die laatste van groov is echt wel eng

Ik had een keer een cross-brommer gevonden En het stuur had ik om mn cross-fiets gezet. Echt een supergroot stuur (zeker als je 12 bent) met zo'n gashendel enzo harttikke gaaf allemaal. En op een zekere dag ging ik ermee van een hele hoge viaduct fietsen. En deed ik wedstrijdje met iemand die een heel groot wapperrend t-shirt aanhad () Die haalde mij toen in en ik bleef met mn grote stuur aan haar t-shirt hangen (en we gingen écht al hard want we waren bijna beneden van dat viaduct ) mijn stuur klapte toen dus meteen naar rechts. (als je nu zelf even net alsof doet of je naar rechts stuurt) En ik werd van mn fiets gelanceerd (head first) en alles was aan de linkerkant van mn lichaan uitstak was een grote schaafwond () ook de linker kant van mn gezicht zat een flinke schaafwond... aaj aaj aaj wat een bloed
Het was ook nog eens zomer, korte broek enzo...

Uit het niets stopte ook meteen een auto en die bracht ons naar een soort klein ziekenhuisje...
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 19:57   #47
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

In een grote groep fietsen achteraan fietsen en dan niet zien dat er een paaltje midden op de weg staat.

Tijdens het opruimen tijdens een gymles op de basisschool moesten we zo'n kast uitelkaar halen en mijn juf zei nog toen ze die delen neerlegde 'pas op voor de uitstekende puntjes', waarop Anne denkt, goh laat ik daar nou eens recht met m'n knie op vallen. Zit nog steeds een litteken van op m'n knie maar dat zie je alleen als je het weet.

Oja en leren inspringen bij touwtje springen, en dan dat touw tegen je harses krijgen
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 20:42   #48
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

Ik weet niet meer hoe het kwam, tegen een rand aangestoten geloof ik toen ik mezelf optrok ergens aan. (zwembad ofzo)
Iig waren mijn knieën superblauw en paars en deed het heel veel pijn. :X
Vooral als je daarna nog een keer je knieën (schrijf je het eigenlijk wel zo? ) stoot.

Verder al superveel gaten in mijn knieën gehad + litteken, omdat ik vroeger super handig was in vallen.

Ook heel veel ik-val-op-me-stuit situaties gehad, en dat is al helemaal geen pretje.

En toen ik nog klein was, liep er een keer een hond tegen me aan en toen viel ik om en brak me arm! En dat deed totaal geen pijn eigenlijk, ik vond mijn bloedneus toen erger

Verder nog wel kleine dingen.
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2006, 22:19   #49
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

toen ik een jaar of 4 was, was ik iemand aan t duwen toen die aan het schommelen was.. Ik had toen nog niet echt door dat diegene ook weer terug geschommeld kwam dus ik bleef gewoon staan en diegene knalde kei hard tegen me hoofd aan. Dat moest gehecht worden.. Nu heb ik dus nog een klein litteken bij het begin van me wenkbrauw

en een paar maanden geleden heb ik me verbrand aan een frietmandje op me werk was gewoon heel stom. ik had dat ding niet goed vast en toen kwam dat mandje (wat net uit t vet kwam) tegen me arm aan. Nu heb ik dus 2 strepen op me arm staan..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.