Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 July 2006, 13:48   #1
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard Anders val je ff flauw :?

Net heb ik een vaccinatie moeten halen omdat ik zaterdag nacht naar Turkije vertrek. Ik kwam daar binnen bij de GGD.. Ik was toch wel zenuwachtig omdat ik behoorlijk bang ben voor naalden. Tijdens het prikje was er niets aan de hand. Het deed geen pijn ofzo.. Daarna moest ik gaan afrekenen en k voelde me ineens heel duizelig worden.. Daarna viel ik dus flauw :s
Een jongen die ook in de wachtkamer zat die ving me gelukkig op, anders was ik met me hoofd op de rand van de balie gevallen..

hetzelfde gebeurde toen ik me piercing liet zette. door de spanning stoomt t bloed uit je hoofd. en verbruik je al je suikers.. dan gaat t dus fout toen ik bij kwam zag ik 10 min alleen maar vlekke voor me ogen.. heb thee met extra suiker gedronke en met me hoofd tusse me bene moete zitten, zodat r weer bloed terug kon stromen..

Twas ff schrikken allemaal!! Doordat ik t vaker mee had gemaakt kon ik het gelukkig op tijd aangeven dat ik duizelig werd.. Zodat de meneer van de balie op tijd die jongen kon roepen Mijn redder...

Meer mensen zoiets vaker meegemaakt?
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 15:25   #2
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee, wel heel vaak het gevoel gehad dat ik ging flauwvallen... da's ook geen pretje
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 15:57   #3
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Nee idd.. ik kan me niet herinneren wat er in die secondes is gebeurt. dat is zon naar gevoel. toen ik weer bij kwam zag ik ook nog zo lang echt vlekken voor me ogen.. best angstig..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 16:21   #4
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Jep, ook toen ik vaccinaties moest halen. Was best een stress-periode, maar ik ging er juist heel stoer heen van 'dat doe ik wel even' Helaas kreeg ik onverwacht een spuit in mn kont En toen vond m'n lichaam het wel genoeg. Ben er best wel even naar van geweest. Nu durf ik bijna niet terug om weer spuiten te halen, of bloed prikken ofzo :/ ook al gaat het vast wel goed, ik heb na het flauwvallen ook nog spuiten gehad, toen mocht ik gaan liggen en was er niets aan de hand.. maar ik vind het nu echt niet meer zo leuk
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 17:19   #5
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

een keer van de zon, zat met een paar vriendinnen buiten op een bankje in het park en voelde me opeens heel beroerd worden, viel ik zo flauw en mijn vriendinnen schrokken zich echt kapot want ik had ook niet gezegd dat ik me niet lekker voelde ofzo

edit: move naar gezondheid & lifestyle
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 17:45   #6
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Heb ik nog nooit gehad, ik ben ook niet zo bang voor prikken en bloed enzo.
Ik ben wel een keer flauw gevallen omdat ik een mixje van paracetamol, hoestdrank en slaapmiddel had genomen, en dat mixt niet zo geweldig
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 17:45   #7
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kom maar terug als je hand er af valt..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 17:46   #8
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1keertje in de makro was de dagen ervoor al beetje ziek enzo. en hele dagen ode bank liggen. niet veel gegeten, dsu niet veel energie. Toen ginge mn ouders ne broertje naar de marko en k wou persee mee:S dus ikke mee, radio kijken(moest een nieuwe hebben vond ik) viel k daarvoor zo ineens vlauw
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 18:06   #9
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Ik heb t ook een keer gehad op me werk.. toen was t zoo verschrikkelijk warm. en t was behoorlijk druk.. toen ging t ook ff mis

toen ik klein was had ik nooi last van flauwvallen na spuitjes ofzo.. sinds die piercing is dat eigenlijk. en daar heb eigenlijk ook helemaal geen pijn of last van gehad

Heb verder niet echt last van die vaccinatie.. alleen wat pijn in me arm en af en toe hevige hoestbuien

Laatst aangepast door MissDuplex : 13 July 2006 om 19:10
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2006, 22:14   #10
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik heb het trouwens ook een keer gehad na het uitgaan, en ik had niet teveel gezopen ofzo we stonden met de fiets te wachten, wordt het ineens zwart voor mn ogen. dat was ook heel vaag?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2006, 01:33   #11
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik mag hopen dat je ook daadwerkelijk de binnenlanden van Turkije gaat bezoeken, anders heb je echt je geld en moeite verspild aan een vaccinatie..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2006, 13:45   #12
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Bazzemans
Ik mag hopen dat je ook daadwerkelijk de binnenlanden van Turkije gaat bezoeken, anders heb je echt je geld en moeite verspild aan een vaccinatie..
Ja daar gaan we sowieso ook nog heen.. Maar t hotel ligt aan de kust.. de vacciantie werd vergoed door de verzekering.. Dus anders maakte t nog niet zoveel uit..
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2006, 14:54   #13
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

ik ben pas nog flauwgevallen op het vliegveld, toen ik naar Dublin ging. Ik was gespannen+het was warm+weinig gegeten
Ook ben ik weleens flauwgevallen op het softbalveld en tijdens een concert. Ik kan niet zo goed tegen de hitte geloof ik...
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2006, 14:56   #14
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Goed blijven drinken he
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2006, 14:32   #15
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

ik ben nog nooit daadwerkelijk flauwgevallen, maar als ik heel moe ben heb ik 's ochtends voor het ontbijt vaak het gevoel dat ik ga flauwvallen, misselijkheid, duizeligheid en vlekken voor mijn ogen. Ik kan dan eigenlijk altijd op tijd met mijn hoofd tussen mijn benen gaan zitten, zodat het minder wordt en als ik dan iets heb gegeten is het vaak helemaal over
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2006, 14:49   #16
AdOre
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben nog nooit flauwgevallen het lijkt me best eng als je bijkomt denk je echt van WTF gebeurd hier?! Maar goed Hopen dat t bij jouw niet meer gebeurd Natuurlijk ;;

Xxx
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.