Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 September 2010, 19:47   #1
Wondering
Lid
 
Geregistreerd op: 21 September 2010
Berichten: 1
Red face Verliefd op mijn beste vriendin

Hallo,

Ik zal beginnen vanaf het begin.
Eind vorig jaar (December) , had mijn toekomstige beste vriendin verkering met iemand,
Ik kreeg op dat moment steeds meer contact met haar, en ze vertelde haar problemen aan mij.
Ik heb haar geholpen, maar ondertussen werd ik verliefd op haar.
Heb hier even me gezeten, en toen heb ik haar gevraagd om iets leuks te doen, ze had me door en ze zei: “Ik wil wel wat met je doen, maar als vriend en niet als meer”. Hartgebroken natuurlijk, contact verloren. Dit was begin Februari eind Januari.

Later toch weer contact opgezocht (Maart) , omdat ik iemand nodig had vanwege moord op mijn tante, ze heeft me hier heel erg mee geholpen en we waren weer als dik en dun, ik werd zelfs weer verliefd op haar ( hierom heb ik mezelf gehaat).
Maar ze had naast mij, ook nog contact met een van mijn beste vrienden, meer contact als met mij zelfs.
Ik kreeg de ergste eigenschap, Jaloezie. Want ik was geweldig bevriend met haar, maar had het uit handen gegeven. En ik wou het terug maar ik kreeg niet zoveel contact als hij met haar.
Ze kregen zelfs verkering (Juli), Jaloezie, Jaloezie, Jaloezie…
Ik ging op vakantie en kon mijn gedachte niet van haar af krijgen had zelfs een foto van haar op mijn mobiel gezet zodat ik haar kon zien ( best wanhopig ).

Na de vakantie zei ze tegen mij, dat het toch anders was met hem dan ze dacht, ze twijfelde heel erg (terwijl ze in het begin zei dat het niet zo was). Ik heb haar goed geholpen. En het is uit tussen hun gegaan.( Midden Augustus)

Ik begin nu steeds meer gevoelens voor haar te krijgen, en weet niet wat ik er mee moet, want af en toe dan praten we elkaar de oren van de kop, en de andere keer valt het gesprek stil..
Ik weet niet of ik het haar moet vertellen? Of zwijgen?? Of wachten omdat ze het pas uit heeft met mijn beste vriend die nog steeds op haar is???

Help Help.
Alsjeblieft

Grtz.
Wondering is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 September 2010, 19:54   #2
Baloe
Cool
 
Baloe's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 February 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 6.897
Standaard

niet zo veel overdrijven.. zoals je in je verhaaltje doet..

en vertel t dr gewoon, ze zal t mss al gemerkt hebben. als je niks verteld, ga jij je ook steeds meer kut voelen, vertel je t wel en wijst ze je af, is t ook kut, maar weet je waar je aan toe bent
__________________
Life is spontaneous

Don't take it too seriously
Baloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2010, 08:52   #3
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

mijn roommate is ook verliefd op men beste vriendin,al lang eigenlijk.
hij is alleen kansloos om haar hart te winnen en ik denk dat hij het zelf wel weet,en soms denken de mensen dat wij samen zijn maar wij weten beter.
blijkbaar is het toch moeilijk om voor jongens en meisjes gewoon bevriend te zijn,tot best friends toe.

eigenlijk wel triest
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2010, 13:04   #4
PeterV
Lid
 
PeterV's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 September 2010
Locatie: Haarlem
Berichten: 59
Standaard

Zoals Baloe al zei zou ik het wel zeggen. Als je de hele tijd wacht voor niks wordt je er ook niet vrolijk van en erger nog dan kan je ook niet verliefd worden op iemand anders.

Het is natuurlijk aan jouw om te bepalen of je dat nu meteen doet gezien het feit dat haar ex vriend een goede vriend van jou is.

Maar hoe langer je wacht, hoe langer je je klote gaat voelen. En als je eerlijk bent kun je dus gewoon zeggen dat ze er niks mee hoeft te doen, maar dat jij haar gewoon helemaal te gek vindt. En vraag dan wat zij er nou van denkt. Als zij zegt dat zij jouw ook te gek vindt ben je mazzel, als ze zegt dat ze liever vrienden is, dan blijf je vrienden en ga je verder kijken.

succes
PeterV is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.