Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 October 2002, 17:37   #1
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard duits luisteren!

ik moet voor 2e fase duits luisteren 10 uur inleveren, wie kan mij helpen?!?!?!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 18:16   #2
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wij doen dat tijdens de lessen ?
ik had btw een 7.6 (dossiertoets) maar misschien kan je gewoon naar de duitse tv kijken (wolf op rtl 4) en geef een verslag, luisteren doe je op de tv namelijk ook
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 18:34   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb Duits1,2 .. maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt eigenlijk

Wij moeten iig dit jaar luistertoetsen doen, en ook een hele zooi handelingsdelen waarbij het om luisteren gaat: een journaal, een talkshow, een quiz, een krimi, etc kijken op de Duitse televisie en daar wat opdrachten bij maken. (en dan heb ik het over VWO6)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 18:59   #4
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik heb Duits1,2 .. maar ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt eigenlijk

Wij moeten iig dit jaar luistertoetsen doen, en ook een hele zooi handelingsdelen waarbij het om luisteren gaat: een journaal, een talkshow, een quiz, een krimi, etc kijken op de Duitse televisie en daar wat opdrachten bij maken. (en dan heb ik het over VWO6)

ik doe 5 havo, en ook luistertoetsen, maar ik moet dus luister verslagen maken van bijv tv pogramma's en radio dingen, zoals nieuws en talkshows enz, maar ik moet er in totaal 10 uur geluisterd hebben, misshien heeft iemand dit, je met er nl. een klein verslagje van maken
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 20:45   #5
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nee sorry, die heb ik allemaal in moeten leveren. De leraar bewaart ze dan allemaal in een dossiertje voor je eindexamen ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2002, 22:42   #6
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Nee sorry, die heb ik allemaal in moeten leveren. De leraar bewaart ze dan allemaal in een dossiertje voor je eindexamen ofzo
kut is dat he!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2002, 14:35   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


kut is dat he!
Hmjah mij maakt het niet uit, dan raak ik ze in ieder geval niet kwijt Maar voor mensen die het over willen schrijven is het een ander verhaal, hehe.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 October 2002, 17:51   #8
F_asd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb gisternacht tot 3.45 zitte werken aan dat klotedossier..
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2002, 15:46   #9
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Hmjah mij maakt het niet uit, dan raak ik ze in ieder geval niet kwijt Maar voor mensen die het over willen schrijven is het een ander verhaal, hehe.
nou het inlever is gelukt, maar zal wel afgekeurd worden!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 November 2002, 10:58   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by admiral95


nou het inlever is gelukt, maar zal wel afgekeurd worden!
Hmm, bij ons worden die handelingsdelen niet zo streng nagekeken, het moet naar behoren zijn, dus als je iets wat er op lijkt inlevert is het vaak wel oke
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2002, 16:19   #11
mirthe
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je had ook zo kunnen doen:
pak de radiogids, kijk wat voor ducomentaires, talkshows en wat je nog meer mag kijken zijn. Schrijf op van welke zender en de titel. Kijk op teletekst. Ga daarna naar internet. Want van de meeste duitse zenders bestaan ook internetsites.
Daar kun je dan kijken naar een verslagje van het programma.
Ik moet hetzelfde als jij, doe 4 havo. (Hoef alleen stuk minder uren vol te maken gelukkig.)
Maar ik zou dit toch gebruiken voor de volgende periode dat je dit moet doen ! Heel handig, en hoef je dus niet elk programma helemaal te gaan kijken !
  Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2002, 23:06   #12
admiral95
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mirthe
je had ook zo kunnen doen:
pak de radiogids, kijk wat voor ducomentaires, talkshows en wat je nog meer mag kijken zijn. Schrijf op van welke zender en de titel. Kijk op teletekst. Ga daarna naar internet. Want van de meeste duitse zenders bestaan ook internetsites.
Daar kun je dan kijken naar een verslagje van het programma.
Ik moet hetzelfde als jij, doe 4 havo. (Hoef alleen stuk minder uren vol te maken gelukkig.)
Maar ik zou dit toch gebruiken voor de volgende periode dat je dit moet doen ! Heel handig, en hoef je dus niet elk programma helemaal te gaan kijken !
jah, zo heb ik het redelijk egdaan, maar veel te beknopt, nu moet ik nog eel wat uren over doen!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.