Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 29 October 2006, 20:54   #1
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Zus van je lief

Wat de je in hemelsnaam als de zus van je lief opeens na vele jaren plezier je behandeld alsof je te veel bent

vroeger waren we goede vrienden en nu geeft ze steeds zo "subtiele" steken.

het irriteerd me echt verschrikkelijk ze heeft commentaar op m'n kleren wat ik eet hoe ik praat echt op alles!!!

Het is al zo erg dat ik gewoon geen zin meer heb om naar m'n vriend thuis te gaan terwijl hij toch niet de dupe moet zijn?!
Mijn moeder zegt dat z'n zus gewoon jaloers is op mij omdat ik zo goed overeen kom met d'r vader. daar kan ik toch niet aan doen? hij koopt wel veel voor me. wat ik eigenlijk heel verveldend vind. zou ze daarom zo reagere? ik weet het niet meer
wat denken jullie ?? of heb je dat ook al is meegemaakt??
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2006, 20:55   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Vraag het haar zelf, alleen dan kom je er waarschijnlijk achter.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2006, 21:00   #3
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

alsof ik haar ooit nog spreek. daar krijg ik de kans niet voor, krijg ik meteen één of andere opmerking naar m'n kop
  Met citaat antwoorden
Oud 29 October 2006, 21:55   #4
Babydress
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja gewoon vragen man!
Als je het zo irritant vind en je zegt er nix van dan houdt het toch ook niet op.

volgens mij kon je dit best wel bij jezelf nagaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2006, 20:24   #5
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan het gewoon niet. ze was normaal m'n beste vriendin een beetje een voorbeeld voor me. en nu ineens zomaar van de ene op de andere dag geeft ze grove opmerkingen over elk ding dat ik doe, commentaar op m'n uiterlijk, wil ze alles wat ik heb enz...
Ik heb het gevoel dat ik gewoon te veel ben en weg moet
ik kan m'n vriend toch niet dumpen als dat is wat zij wil
ik durf haar gewoon niet spreken. ik wil haar niet nog kwader maken op mij ...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2006, 21:04   #6
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nauwja this ookw el moeilijk lijkt me om opeens een van je beste vreindinnen als schoonzus te hebben. Dan heb je 2 rollen zeg maar. Ik denk dat hetw el went. je kunt er effe iets over zeggen. dat jullie relatie verandert is maar dat je dat eigenlijk helemaal niet wil en gewoon hoopt dat het weer word zoals het was.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2006, 10:10   #7
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Schijt aan zijn zus..
Je kan haar gerust negeren ofzo. Dat zal best moeilijk zijn als het eerst een goede vriendin van je was etc..

Ik kon ook totaaaaal niet opschieten met mn schoonouders, dus ik weet hoe kut het is om bij iemand thuis te komen
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2006, 21:19   #8
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het rare is ik heb al 2 jaar een relatie et m'n vriend en er waren nooit problemen met z'n zus alleen nu het laatste half jaar wel :s
Haar oudste zus(halfzus van 35) zegt dat dus mijn 'schoonzus' gewoon een heel jaloers en bezitterig persoon is en dat ik vroeger niet zo goed overeen kwam met haar pa en nu wel en dat ze daarom jaloers is en zo op m'n kap zit en dat ik het me niet moet aan trekken. allemaal goed en wel toch vind ik het raar hoe mensen zo ja opeens anders kunnen doen

nja ik heb nog et geluk dat het alleen 1 van de schoonzussen is en niet heel de schoonfamilie
xx
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2006, 21:21   #9
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daar blijf je gewoon van af, bah!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2006, 22:01   #10
hopeloosmeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet je wat ik enk ze is gewoon jarloers omdat je vriend steets meer aandacht krijg dan haar ik weet het bijna zeker en sta sterk in je schoenen en vraag het ik weet dat het moeilijk is maar probeer het
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.