Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 April 2005, 16:18   #1
Den Bosch boy13
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up FC den bosch

Fc den bosch rulezzz. Ik denk dat ze niet eens laatste gaan worden. IK bedoel de laatste wedstrijden:
tegen roosendaal 2-1 winst
tegen psv 3-0 verloren (duh)
tegen feyenoord 4-1 gewonnen
teggen groningen verloren 2-1
en nu tegen nec 2-2 (met een beetje veel geluk)

Dat terwijl de graafschap nu veel minder speelt. Alleen jammer dat ze hum beste spelers verkopen ( van de ouweland naar roda jc en van de laak waarschijnlijk naar heerenveen)
Ik denk dat de graafschap laatste wordt en den bosch een na laatste. Ik denk ook dat sparta gaat promoveren.

Hoe denken jullie erover wie er degradeerd en welke club gaat promoveren.




PS: ja ik weet dat we kutsupporters hebben met de wedstrijd tegen roda jc vooral :@ ze maken heel den bosch kapot. Maar voor de rest DEn bOsch rulezzzzzz.

  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 16:25   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

een mede-fc den bosch fan!

ik heb er ook weer dik vertrouwen in dat ze het gaan halen ze speelden gisteren ook weer helemaal niet slecht, en dwongen zelfs dat beetje geluk af wat ze de hele competitie nog gemist hebben!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 16:32   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Laat Den Bosch maar mooi laatste worden. Kunnen ze volgend seizoen weer bovenaan meedoen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 16:33   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Laat Den Bosch maar mooi laatste worden. Kunnen ze volgend seizoen weer bovenaan meedoen
pff zo gaat het al jaren, ik wil wel een keer wat anders
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 16:34   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
pff zo gaat het al jaren, ik wil wel een keer wat anders
Ja, maar Graafschap is een mooiere club
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 16:34   #6
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Los van het feit dat de Graafschap veel kansen tegen kreeg en Ajax beter was, hielt de Graafschap Ajax 86 minuten op een gelijkspel waarvan 76 min. met 10 man. Zo beroerd is het dan ook weer niet..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 16:41   #7
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

RodaRulezzz
  Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 16:50   #8
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Aan deze discussie waag ik me niet meer.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 17:16   #9
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Los van het feit dat de Graafschap veel kansen tegen kreeg en Ajax beter was, hielt de Graafschap Ajax 86 minuten op een gelijkspel waarvan 76 min. met 10 man. Zo beroerd is het dan ook weer niet..
tja, zo den bosch hield ajax ook 88 minuten op 0-0 (wel met 11 man). zegt meer over ajax dan over den bosch of de graafschap
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2005, 18:23   #10
Den Bosch boy13
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar komt ook nog bij dat den bosch van feyenoord wint
Oke feyenoord speelde kut en met 10 man maar dan moet je toch maar zien te winnen. En den bosch heeft ook heel het seizoen verneukt mt wisman. Jezus wat een shittrainer. Sinds van grinsven trainer is gaat het veel beter. En den bosch had pech door vaak of met 1-0 te verliezen door dikke pech of door op de paal te schieten. En tegen ajax hadden ze gewoon moeten gelijkspelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 12:21   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Het behoeft geen betoog dat ik weinig heb met FC Den Bosch na vorige maand. Anderzijds zou het mooi zijn om dan volgend jaar revanche te halen, ware het niet dat dan waarschijnlijk het leger rondom het stadion gestationeerd is waardoor er toch niks mogelijk is.

Daarnaast ben ik absoluut sympatiesant van De Graafschap. Een geweldig mooie club die absoluut in de eredivisie thuis hoor. Het liefst had ik RBC eruit, maar dat gebeurt toch niet meer. Atlhans, niet rechtstreeks.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 12:26   #12
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

qua historie en tradities vind ik de graafschap ook een mooiere club dan den bosch en zeker als rbc. ook de achterban van de graafschap vind ik echt goede supporters. maarja, ik heb op dit moment toch liever dat de graafschap eruit vliegt dan den bosch
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.

Laatst aangepast door Stevie : 26 April 2005 om 13:04
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 12:40   #13
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

mooier dan..
liever dan...

__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 12:46   #14
slobjong
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

interreseert me niets zolang SPARTA maar kampioen word en terugkomen waar ze horen.



EREDIVISIE
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 12:52   #15
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie ook liever dan Den Bosch RBC eruit vliegen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 13:00   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

RBC heeft nog wel mijn sympathie omdat het een Brabantse club is, maar feitelijk gezien is het een club van niets inderdaad..

Hoewel het wel een voorbeeld is van hoe je met goed beleid van onder uit de eerste divisie toch in de eredivisie kunt komen... en vorig jaar speelden ze toch echt alleraardigst.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 13:05   #17
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
mooier dan..
liever dan...

zei je iets?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 13:08   #18
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard Re: FC den bosch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Bosch boy13

Dat terwijl de graafschap nu veel minder speelt. Alleen jammer dat ze hum beste spelers verkopen ( van de ouweland naar roda jc en van de laak waarschijnlijk naar heerenveen)
nooit geweten dat die twee bij de graafschap spelen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 13:11   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobjong
interreseert me niets zolang SPARTA maar kampioen word en terugkomen waar ze horen.

EREDIVISIE
Alsjeblieft zeg, weer Wiljan Vloet in de eredivisie Hoewel het natuurlijk wel 6 gegarandeerde punten zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 13:52   #20
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
RBC heeft nog wel mijn sympathie omdat het een Brabantse club is, maar feitelijk gezien is het een club van niets inderdaad..

Hoewel het wel een voorbeeld is van hoe je met goed beleid van onder uit de eerste divisie toch in de eredivisie kunt komen... en vorig jaar speelden ze toch echt alleraardigst.
Dat is inderdaad waar. Het geldt ook voor RKC, maar dan nog in sterkere mate. RKC Waalwijk is in veel opzichten te vergelijken met de Graafschap, met het verschil dat daar wel sprake is geweest van doordacht beleid. De Graafschap heeft een grotere achterban dan RKC, maar heeft ook het probleem dat het in een klein verzorgingsgebied speelt en ingeklemd zit tussen andere clubs. Toch staat er elk jaar een goed elftal in Waalwijk en speelt het altijd aardig voetbal.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 14:00   #21
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ben altijd groot voorstander van volksclubs, de zogenaamde 'tradizionsverreine'. Clubs met een levendige aanhang in de positieve zin van het woord. Met alle respect, maar bij RKC en RBC heb ik geen eredivisiegevoel als ik daar op bezoek kom..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2005, 14:50   #22
Den Bosch boy13
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Re: Re: FC den bosch

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
nooit geweten dat die twee bij de graafschap spelen

Nee die spelen ook niet bij de graafschap maar bij den bosch, heb het er onduidelijk neer gezet
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 13:10   #23
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...9214/sc=7dd024

Triest verhaal weer.. Speler wordt goed betaald door club, maar voelt zich in zijn 'eer' aangetast omdat hij vroegtijdig weer gewisseld wordt. Dus laat meneer het afweten in de belangrijkste fase van het seizoen en denkt hij er over om naar de arbitragecommissie te stappen om zijn contract te laten ontbinden. Ik wens hem veel succes, maar die kerel zal zich er alleen zelf mee in de vingers snijden, want voor de eredivisie komt hij gewoon tekort.

Nu is Powell niet meer dan een zeer modale speler, die Den Bosch dankbaar moet zijn dat ze hem een kans hebben gegeven en dat hij nog 29 wedstrijden mee heeft mogen spelen. Maar dat je een keer gewisseld wordt hoort toch gewoon bij het werk? Het is logisch dat hij het niet leuk vindt, dat is het ook niet... maar bestaat er wel een baan waarin alles leuk is?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 13:12   #24
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik hoop dat ie nooit meer fcdb wil spelen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 13:49   #25
Den Bosch boy13
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down

Ik vind het gewoon gelul van powell dat hij zo gaat zeiken in een belangrijke periode van het seizoen. Ik bedoel het is lullig maar ik vind niet dat je gelijk naar een nadere club moet gaan. Ik vond hem toch zoiezo niet de beste speler van den bosch(dat zijn v/d ouweland en v/d laak), maar jah. het enige wat hij ermee zal bereiken is dat hij naar een andere club gaat. En dat zal er toch wel een zijn in de eerste divisie
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 14:17   #26
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik zie het trouwens niet zo zitten a.s. zondag. ik hoopte nog dat heerenveen afgelopen weekend punten zou verspelen, dan zou vitesse nog een kans maken en zeker willen winnen bij de graafschap volgende week. nu zijn ze uitgevoetbald en geloof ik niet dat ze zich nog helemaal kunnen opladen voor een wedstrijd tegen de nr 17. ik hoop dat hetzelfde het geval is voor utrecht, maar als den bosch en de graafschap winnen is de kans verwaarloosbaar klein dat den bosch nog 17 kan worden. dus het enige wat ik kan doen is hopen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 14:30   #27
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Je vergeet wel de "strijd" tussen de Graafschap en Vitesse.. Daardoor ben ik er eerlijk gezegd weer niet zo gerust op dat wij Vitesse treffen..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 14:44   #28
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van mij had graafschap wel een puntje mogen krijgen van NEC afgelopen zondag, gewoon om die superboertjes een laatste kans te geven om zich in de eredivisie te behouden.
Nu moeten ze die Nepperts maar afmaken, en ik gun het ze van harte
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 15:09   #29
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Je vergeet wel de "strijd" tussen de Graafschap en Vitesse.. Daardoor ben ik er eerlijk gezegd weer niet zo gerust op dat wij Vitesse treffen..
ja ik weet niet, is dat zo beladen dan?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 15:27   #30
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ja ik weet niet, is dat zo beladen dan?
Tja.. Meer voor het publiek denk ik en voornamelijk aan de kant van de Graafschap. Het blijft echter iets waarmee je rekening kan houden. Voor Utrecht geldt eigenlijk dat het -altijd- een club is die alles geeft..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 18:58   #31
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet het nog niet ik gun het wel het meeste aan Den Bosch dat ze niet direct degraderen want ik vind ze laatste tijd inderdaad goed spelen dus ik heb liever dat Den Bosch 17e wordt dan de Graafschap dus succes
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2005, 22:12   #32
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Utrecht heeft Ricky Kruys en die zal zijn vader wel willen helpen.. Hoewel het natuurlijk twijfelachtig is of hij de rest van de ploeg daarmee ook zal motiveren, maar je weet nooit. Utrecht speelt al wel een half jaar zeer matig, dus kansloos is Den Bosch niet. En Vitesse tegen de Graafschap... Gezien het spel van de Graafschap verwacht ik er niet veel van, zeker met al die geschorsten en geblesseerden. Maar Vitesse is ook klaar en die zullen ook geen laatste keer meer vlammen denk ik.
Eigenlijk verwacht ik dat beide ploegen gewoon weer verliezen, geheel in de stijl van dit seizoen.

Maar in feite heeft Den Bosch het gewoon afgelopen zondag laten liggen, daar hadden ze minimaal een puntje moeten pakken. En tegen NAC had er meer ingezeten wat recente wedstrijden betreft.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2005, 13:48   #33
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Eigenlijk verwacht ik dat beide ploegen gewoon weer verliezen, geheel in de stijl van dit seizoen.
Ik eigenlijk ook.. Dat zou betekenen dat als de Graafschap met 3 doelpunten of minder verschil verliest nacompetitie speelt..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 15:26   #34
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Ik eigenlijk ook.. Dat zou betekenen dat als de Graafschap met 3 doelpunten of minder verschil verliest nacompetitie speelt..
Nou, het ziet er naar uit dat het inderdaad zo loopt, nog 3 minuten in Den Bosch, maar dat gaat ongetwijfeld niet meer gebeuren. Veel succes in de nacompetitie alvast!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 16:04   #35
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

nouja, het zat er wel in. het enige wat ik wel vervelend vond is dat fc utrecht volgens mij het hele seizoen nog niet zo goed speelde als in de eerste helft vandaag maarja. ik had er al rekening mee gehouden. ik wil de graafschap veel succes wensen in de nacompetitie, hoewel ik vrees wel dat het moeilijk gaat worden.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 16:16   #36
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Is al bekend tegen wie De Graafschap het zal mogen opnemen? Ik vrees ook dat het erg lastig zal worden en dat ze het zullen moeten afleggen tegen Sparta of VVV, maar wellicht dat ze het op mentaliteit kunnen overleven.

Edit: sparta, helmond en zwolle dus. Is te doen. Volgens mij kunnen ze beter Sparte treffen dan VVV.
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 22 May 2005 om 16:22
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 16:24   #37
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Geen slechte wedstrijd van de Graafschap vandaag, een puntje was terecht geweest.. Vitesse speelde overigens niet bijster sterk, maar toonden aan het eind toch wel dat ze wilden winnen..

Nacompetitie iig bereikt, maar zal idd niet makkelijk worden..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 16:34   #38
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Edit: sparta, helmond en zwolle dus. Is te doen. Volgens mij kunnen ze beter Sparte treffen dan VVV.
volgens mij kun je daar weinig over zeggen.. vvv heeft de eerste helft van het seizoen echt geweldig gespeeld maar is daarna ingezakt. sparta heeft tot een paar weken terug meegedaan om het kampioenschap, misschien dat ze daarom iets meer vermoeid zijn? tja, tis altijd afwachten.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 16:38   #39
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Graafschap en Volendam moeten nacompetitie winnen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 17:13   #40
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch jammer Den Bosch gedregradeert, had zelf toch liever De Graafschap zien degraderen maarja het is niet anders.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 18:53   #41
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
volgens mij kun je daar weinig over zeggen.. vvv heeft de eerste helft van het seizoen echt geweldig gespeeld maar is daarna ingezakt. sparta heeft tot een paar weken terug meegedaan om het kampioenschap, misschien dat ze daarom iets meer vermoeid zijn? tja, tis altijd afwachten.
Meestal is het ook een vrij grote klap voor een team om net geen kampioen te worden.. Maar het is gewoon afwachten..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 19:02   #42
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Sparta was helemaal gefixeerd op het kampioenschap terwijl VVV naar de nacompetitie kon toewerken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 19:09   #43
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Toch jammer Den Bosch gedregradeert, had zelf toch liever De Graafschap zien degraderen maarja het is niet anders.
Waarom dat dan precies? De Graafschap heeft een geweldige aanhang en leeft gigantisch in de regio. Bij Den Bosch komen amper 6000 man kijken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 20:51   #44
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Waarom dat dan precies? De Graafschap heeft een geweldige aanhang en leeft gigantisch in de regio. Bij Den Bosch komen amper 6000 man kijken..
ik vind dat Den Bosch laatste tijd betere prestaties heeft geleverd dan de Graafschap.
Kijk en als we gaan beoordelen op grote van de aanhang dan schieten we ook niet echt op he .
Maarja het is ook maar mijn mening de realiteit is dat Den Bosch gedegradeerd is en De Graafschap nacompetitie doet.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 21:49   #45
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

FC Den Bosch leeft ook enorm in deze regio, Bart.. onderschat dat niet. Feit is wel dat Den Bosch een veel kleiner achtergebied heeft dan De Graafschap.

Maar de Graafschap is inderdaad een mooie club, alleen wordt het tijd dat ze daar eens iets mee gaan doen want dat wanbeleid heeft een niet-eredivisiewaardig elftal opgeleverd. Hopelijk staat er volgend seizoen wat beters als ze het redden in de nacompetitie.
En toch blijf ik vinden dat de spelersgroep van Den Bosch meer potentie in zich heeft.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 21:56   #46
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben ik volledig met je eens, Tijs
  Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 23:03   #47
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Ben ik volledig met je eens, Tijs
Dat FC Den Bosch een grote aanhang heeft zie ik anders vrij weinig van terug. Ik weet niet waar het aan ligt, maar als je een stadion van 10.000 man nog niet vol kunt krijgen in een stad met 130.000 inwoners dan kun je toch bijna niet anders dan concluderen dat je iets verkeerd doet? Kijk; dat mensen in de stad een voorkeur hebben voor FCDB, dat zal ongetwijfeld, maar per saldo koop je daar natuurlijk niks voor. Daarbij heeft De Graafschap een hoger budget dan FC Den Bosch, wat weinig anders betekend dan dat het ook onder het bedrijfsleven (in Den Bosch toch heel wat groter dan in de achterhoek). Is het achterland Den Bosch/Rosmalen/Zaltbommel trouwens kleiner dan De Achterhoek? Hooguit in strekkende centimeters, maar qua inwoners toch zeker niet. Ulft en Silvolde klinken dan wel als grote gemeenten, maar meer dan anderhale man en een paardenkop woont er toch niet.

Wat betreft de selecties ga ik ook niet met je mee, behalve dan dat ze beiden niet eredivisiewaardig zijn. Beiden haalden slechts 19 punten, een kollosale 13 minder dan RBC wat niets anders betekend dan dat De Graafschap blij mag zijn dat we in Nederland als enige Europese land maar 1 club laten degraderen in eerste instantie..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 May 2005, 23:21   #48
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Leven in de regio is wat anders dan het stadion volkrijgen. Zaltbommel ligt in de bommelerwaard, zoveel binding heeft dat ook weer niet met Den Bosch. Verder ligt de stad ingeklemd tussen een groot aantal andere steden met BVO's.

Dat is heel wat anders dan de Achterhoek met De Graafschap als symbool van die regio. Maar dit neemt niet weg dat Den Bosch zeker leeft hier in de regio, maar het is wel verklaarbaar dat de Graafschap een groter achterland heeft.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 09:42   #49
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

dat fcdb het stadion nooit eens uitverkocht krijgt heeft denk ik ook te maken met de naam van de club. in den bosch en omgeving heeft fcdb nog steeds de stempel ordinair en alleen voor 'asociale mensen' uit de graafswijk. ook het regelmatige wangedrag van sommige supporters heeft daar wel degelijk iets mee te maken. dat is er namelijk de reden van dat bij 16 van de 17 wedstrijden de kassa's op de wedstrijddag gesloten waren. en dan kun je dus al minder snel denken: even weer een wedstrijdje den bosch kijken. dankzij de negatieve berichten over de supporters denkt een vader in omgeving den bosch minder snel: ik zal even met mijn kinderen naar fcdb gaan dan een vader in omgeving doetinchem, denk ik.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2005, 23:38   #50
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
...
Mijn opmerking sloeg op de laatste zin van Tijs waar ik enigzins cynisch op reageerde gezien onze recente discussie.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.