Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Games
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2?

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 April 2003, 18:21   #1
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Namga !

Namco ( oa Time Crisis , tekken , soul caliber ) en sega ( Als je dat niet kent :X ) gaan fuseren . Hier het bericht van namco's website . Het is wel letterlijk in het engels vertaald door Babelfish , dus het kan er misschien raar staan /overkomen


Citaat:

In reporting regarding the merger proposition to the Sega corporation being attached


As reported, the fact that merger is offered formally from our company vis-a-vis the Sega corporation is fact.

Our company and the Sega corporation from September 20th of 2001, we tie the inclusion business tie-up contract in amusement business field. After that, we were advancing story from last year destined for entire integration, but we had discontinued at one time with the desire of the Sega corporation.

To compete this time again, as a long time rival the Sega corporation and our company which haul amusement industry, keeps combining strength in all business fields showed the largest integrated effect, those which contribute to also the development of amusement industry were convinced, concerning merger offered.

Hopelijk komt er geen overkill aan dezelfe games . Namco heeft al meer dan 3 arcade shooters ( Ninja cop , point blank , time crisis ) en daar heeft Sega er ook al 2 van ( House of the dead en virtua cop ) en zo is het bij nog meer spelgenres .
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 20:23   #2
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

tekken op de cube dat wordt tof
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 20:37   #3
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
tekken op de cube dat wordt tof

Misschien , er zijn geruchten dat Tekken 5 Multieplatform word en er zijn ook geruchten dat het Xbox Only word . Ik denk eigenlijk dat PS only word . Namco heeft niet zoveel met de xbox nadat de ex-exclusieve Dead to rights flopte .Maar M$ kan natuurlijk ook voor de exclusiviteit betalen , ze doen er alles voor om populair in Japan te worden....
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 20:46   #4
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou



Misschien , er zijn geruchten dat Tekken 5 Multieplatform word en er zijn ook geruchten dat het Xbox Only word . Ik denk eigenlijk dat PS only word . Namco heeft niet zoveel met de xbox nadat de ex-exclusieve Dead to rights flopte .Maar M$ kan natuurlijk ook voor de exclusiviteit betalen , ze doen er alles voor om populair in Japan te worden....
wat het hun schelen ze maken genoeg omzet
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 20:55   #5
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

straks krijg je soul caliber met sonic ff mega offtopic vette cu2 heb je
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 20:55   #6
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
wat het hun schelen ze maken genoeg omzet

Idd , ze worden nooit populiar in Japan , of ze moeten een Miljoen seller Exclusief op de xbox laten verschijnen ( Dragonquest 8 of 9 , FF 12 ) Dat werkte ook bij de PSX met FF 7 . Als FF7 niet op de PSX was geweest , zou je de naam PSX nu niet kennen .
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 20:56   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou



Idd , ze worden nooit populiar in Japan , of ze moeten een Miljoen seller Exclusief op de xbox laten verschijnen ( Dragonquest 8 of 9 , FF 12 ) Dat werkte ook bij de PSX met FF 7 . Als FF7 niet op de PSX was geweest , zou je de naam PSX nu niet kennen .
3 words metal gear solid
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 21:16   #8
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
3 words metal gear solid
Voor MGS worden wel Xboxen voor verkocht als die exclusief zou komen .maar FF 12 of DQ 8 zou een veel grotere impact hebben . Zie Resident evil maar, heeft tegenvallende verkoopcijfers doordat het van platform overging . Bij FF ging dat anders toen het van de snes naar PSX ging werd het een systemseller en verkocht het superveel . Ik weet niet waarom ze dat FF meer diggen dan Re ofzo , maarja .
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 16:09   #9
urban-tiger
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha namga kan je ook zien als misspelde manga!
maare de xbox zal zeker wel succesvol worde in Japan met FF en DQ, tenzij die weer de falen, en kutspelle blijke te zijn.....
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 17:35   #10
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
maare de xbox zal zeker wel succesvol worde in Japan met FF en DQ, tenzij die weer de falen, en kutspelle blijke te zijn.....

FF en DQ zullen er nooit opkomen , want het is van Square-enix en die ontwikkelen alleen voor de succesvolste console in Japan . FF:CC op de Gamecube is ook van een speciaal bedrijf van Square dat word gefinacieerd door Nintendo . Anders was dat spel er ook nooit geweest . Maar als het zo zou zijn dat het op de xbox zou komen en dat het ook nog is kut spellen zijn , dan verkoopt het nog steeds goed . Kijk maar naar Devil May Cry 2 op de PS2 . Ook een vreselijk kut spel , maar verkoopt goed ( in Japan dan )
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 17:40   #11
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou



FF en DQ zullen er nooit opkomen , want het is van Square-enix en die ontwikkelen alleen voor de succesvolste console in Japan . FF:CC op de Gamecube is ook van een speciaal bedrijf van Square dat word gefinacieerd door Nintendo . Anders was dat spel er ook nooit geweest . Maar als het zo zou zijn dat het op de xbox zou komen en dat het ook nog is kut spellen zijn , dan verkoopt het nog steeds goed . Kijk maar naar Devil May Cry 2 op de PS2 . Ook een vreselijk kut spel , maar verkoopt goed ( in Japan dan )
als 1 kut was geweest dan was dmc2 helemaal klaar voor de doofpot
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 18:09   #12
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

idd . Capcom schijnt nu trouwens ook te willen fuseren nadat heel veel games slechte verkoop cijfers hadden ( Project no3 , RE 0 ) Ik denk dat Nintendo het beste kan fuseren met Capcom , maar daar zal M$ denk ik wel een stokje voor steken .Als M$ dat zou doen , dan verneuken ze wel een beetje de game-industry .Vooral kut voor de gamecube fans , want Capcom bracht de beste spellen op de cube . Maar we zullen zien , misschien wilt capcom niks met M$ omdat het een Amerikaans bedrijf is . Verwacht trouwens niet dat capcom of Nintendo ooit failliet zal gaan . Ze zijn daar veels te groot voor . Alleen als ze jarenlang slechte verkoopcijfers zal het wel failiet gaan . Maarja zelf 3DO is nog niet failiet met die Army men Crap.....
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2003, 20:21   #13
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

nintedno moet wel heel goed hun best doen om falliet te gaan want die gba brengt ook veel geld in het laadje dat vergeten de domme xbox eigenaars snel als ze weer eens zitten te zeuren dat de gaecube faalt
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 08:44   #14
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
nintedno moet wel heel goed hun best doen om falliet te gaan want die gba brengt ook veel geld in het laadje dat vergeten de domme xbox eigenaars snel als ze weer eens zitten te zeuren dat de gaecube faalt
idd , maar nokia komt nu ook met een handheld , ook gewoon met cartridges , en je kan er nog mee bellen ook

weet effe nie zo snel waar ik dit vandaan haal , maar k heb het ergenst gelezen.
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:26   #15
lou
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ik_ben_de_man

idd , maar nokia komt nu ook met een handheld , ook gewoon met cartridges , en je kan er nog mee bellen ook

weet effe nie zo snel waar ik dit vandaan haal , maar k heb het ergenst gelezen.

N-cage of zoiets heet het . Het had dacht ik betere specs dan de GBA .maar dat zegt niet veel , want de Neo geo Pocket Color was ook mooier dan de color toen der tijd , en die verkocht ook niet . Maar Nokia heeft nog niet zo'n grote naam als Nintendo in Handheld Games , daar moeten ze eerst voor zorgen en de prijs is veels te hoog .( ben de precieze prijs vergeten , maar ongeveer anderhalf tot twee keer zo veel als een GBA SP ) Ik denk dat de N-Cage zal floppen . Maarja we zullen weer zien...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2003, 15:36   #16
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by lou



N-cage of zoiets heet het . Het had dacht ik betere specs dan de GBA .maar dat zegt niet veel , want de Neo geo Pocket Color was ook mooier dan de color toen der tijd , en die verkocht ook niet . Maar Nokia heeft nog niet zo'n grote naam als Nintendo in Handheld Games , daar moeten ze eerst voor zorgen en de prijs is veels te hoog .( ben de precieze prijs vergeten , maar ongeveer anderhalf tot twee keer zo veel als een GBA SP ) Ik denk dat de N-Cage zal floppen . Maarja we zullen weer zien...
ik vind het mooi nieuws misschien komen er eindelijk goede nieuwe orginele spellen op de gba(waarschijnelijk niet maar hopen kan altijd)
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.