Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 29 March 2004, 02:02   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Unhappy Ik wil,zij wilt,wat is het probleem dan?

Dus, het zit zo...

Ik heb net 3maand verkering gehad... Ik zie haar echt verschrikkelijk graag, en zij mij ook... De eerste 2 maand waren absoluut geweldig, ik heb me lang niet zo goed nimeer gevoeld. Totdat...
Zij en men moeder klikten niet echt,het werd eerder een zwaar accident. Het werd erger en erger, totdat het zover kwam en ik haar zelfs een maand niet meer mocht zien. Nuja, ze zit in men klas, dus op school zie ik haar wel nog maar je weet wel...dat is anders... En in het begin lukte dat nog...maar na een tijdje begon het ons beiden op de zenuwen te werken. Ik zocht naar momenten alleen thuis, en ik heb er niet 1 gekregen! Ik kon niet stiekem met haar afspreken zonder dat men ouders het wisten
Dit begon haar enorm te frustreren. Nu de dag voordat we 3 maand samen waren ging het weer redelijk goed,want ik had haar beloofd dat we de volgende dag samen konden zijn. En dat was ook zo, na een maand te moeten wachten,waren we eindelijk weer eens alleen samen, en het was geweldig.
Maar...dan komt ze na het weekend naar me toe, en zegt ze me:"heeft het nog wel zin?"Ze wou het uitmaken...Maar ze was niet zeker,ze hield nog steeds enorm veel van me, maar ze wist niet of ze zo verder wou gaan. Na een heel week van getwijfel, heb ik de vrijdag besloten om het uit te maken, want ik heb geen zin om verder te gaan in twijfel. Hoorde ik van haar beste vriendin dat ze tog ook van plan is om het uit te maken die dag. Ik was redelijk opgelucht, omdat ik dacht dat we dan vriendelijk uiteen konden gaan en gewoon verder gaan als maatjuhs...
IK WAS VERKEERD Nuja, de volgende week heeft ze helemaal niets gezegd tegen mij, helemaal niets! In het begin ging het nog,maar naar het einde toe... De laatste dag was het schooluitstap naar Engeland. Toen ik haar daar zag, met haar vrienden,mij ontwijkend en anderen vastpakkend...ik brak gewoon en ben staan huilen in een toilet... Ik hou nog superveel van haar... Nu,opt eind van de dag, ze stapte vroeger van de bus, en net voor ze afstapte zei ze dan voor het eerst iets tegen me: ze vroeg of ik verliefd was op haar beste vriendin!?
Dat is dus niet het geval, ik was zeer blij toen ze met me wou spreken, maar ze stak mij echt neer toen het bleek dat ze zoiets wou zeggen...
Toen vroeg ik haar waarom ze niet tegen me kon spreken... Blijkt dat ze ook nog superveel van me houd, maar dat als ze tegen me spreekt, ze pijn heeft, en het nog moeilijker is om te verwerken...EN DAT ALLEMAAL DANKZIJ MEN OUDERS:@

en nog een vraagje:ik hou nog zoveel van haar, en zij nog zoveel van mij...en tog:ik wil haar wel terug,en zij wil mij ook terug,maar langs een andere kant ook weer niet...Waarom is dat?
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up

Laatst aangepast door Suepahfly : 29 March 2004 om 02:04
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 March 2004, 07:48   #2
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat het handig is om een keer af te spreken met haar om er eens over te gaan praten, want jullie vinden elkaar gewoon hardstikke leuk, dus jullie zijn nu alleen maar bezig met hard om elkaar heen draaien. Zo weet je nog niet waar je aan toe bent.
Misschien is het gewoon handig om er een keer over te praten, als dan blijkt dat het samen niet meer kan, heb je tenminste duidelijkheid

maar sterkte hè!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2004, 23:59   #3
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat je toch eens ernstig met je ouders moet gaan praten, want wie denken ze wel neit dat ze zijn zich te bemoeien met jouw liefdesleven.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2004, 19:57   #4
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Ahja, ben ik nog vergeten te zeggen...
Ze is jarig vandaag, en een vriendin van haar volgende week, dus geve ze samen een kampvuur feest... Ze vroeg aan mij of ik derna ook bleef slapen bij haar...

Moet ik er iets meer achter zoeken???
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2004, 00:13   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik zou er niet meer achter zoeken..

ik zou het zien als een vorm van (her?)-acceptatie.

(of heb ik je verhaal verkeerd begrepen? :/ )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2004, 06:44   #6
lekkerkim
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Ahja, ben ik nog vergeten te zeggen...
Ze is jarig vandaag, en een vriendin van haar volgende week, dus geve ze samen een kampvuur feest... Ze vroeg aan mij of ik derna ook bleef slapen bij haar...

Moet ik er iets meer achter zoeken???

nee natuurlijk niet

wel jongen je moet er gewoon van gaan genieten
  Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2004, 06:57   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
Ahja, ben ik nog vergeten te zeggen...
Ze is jarig vandaag, en een vriendin van haar volgende week, dus geve ze samen een kampvuur feest... Ze vroeg aan mij of ik derna ook bleef slapen bij haar...

Moet ik er iets meer achter zoeken???
Nope, het enige wat je er heeeeel misschien achter kan zoeken is een triootje
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.