Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 April 2004, 18:47   #1
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard Telfort ervaringen

geen idee waar het moet.. lijkt me hier.. aangezien het met communicatie te maken heeft.. en dat is internet ook

m'n mams heeft debitel kpn... ze heeft nu 1 of andere aanbieding gekregen dat ze kan overstappen op het netwerk van telfort.

nu probeer ik er dus achter te komen of telford wel een beetje fatsoenlijk werkt met bereik etc.

iemand die me uit de brand kan helpen ?
__________________
hardstikke doooooood

Laatst aangepast door FunFair : 24 April 2004 om 00:44
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2004, 23:37   #2
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry, bij dezen heb ik geen informatie die je zou kunnen helpen, maar wel een tip: 'Telford' is met een t
Telfort
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2004, 00:43   #3
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

doh!! serieus??? vandaar dat ik niks goeds kon vinden op google
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2004, 18:43   #4
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

hmm bij debitel zijn ze wel inorde... m'n moeder krijgt het eerst een week proef en als het haar niet bevalt moet ze ff bellen en kan ze gewoon verder met haar kpn abonnement
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2004, 19:01   #5
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

debitel is wel goed, alleen is het overzetten bij mijn moeder erg fout gegaan, ze zit nog steeds met een extra aansluiting

zelf heb ik telfort en ik vind het wel een aardig netwerk, heb er niet veel problemen mee
alleen is kpn een stukkie beter
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2004, 19:31   #6
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik zei het je 100 jaar geleden toch al?

Telfort=KUT

__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2004, 20:21   #7
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik zei het je 100 jaar geleden toch al?

Telfort=KUT

jah dat had je gezegt jah maar de 1 zegt kut.. en de andere vindt em weer goed....
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 13:35   #8
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
jah dat had je gezegt jah maar de 1 zegt kut.. en de andere vindt em weer goed....
Vinden ze het goed als je alleen op onmogelijke plekken bereik hebt en naar buiten of boven moet rennen om een normaal gesprek te voeren of jezelf tegen de computer aan te zetten
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 16:23   #9
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Telfort heeft goedkope rotzooi, maar daardoor ook niet een echt goede service en ook geen top netwerk. zeker dekking is een hekel punt bij telfort. in de randstad gaat het wel redelijk maar goed is anders en buiten de randstad is het vaak helemaal een ramp

eigenlijk als je echt kwaliteit en service wil zijn er maar 2 goede opties
- kpn
- vodafone

echter aan bijde hangt wel een redelijk groter prijskaartje als een telfort t-mobile of orange.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 16:59   #10
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Telfort heeft goedkope rotzooi, maar daardoor ook niet een echt goede service en ook geen top netwerk. zeker dekking is een hekel punt bij telfort. in de randstad gaat het wel redelijk maar goed is anders en buiten de randstad is het vaak helemaal een ramp

eigenlijk als je echt kwaliteit en service wil zijn er maar 2 goede opties
- kpn
- vodafone

echter aan bijde hangt wel een redelijk groter prijskaartje als een telfort t-mobile of orange.
Ik ben het gewoon een keer met je eens
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 17:19   #11
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Telfort heeft goedkope rotzooi, maar daardoor ook niet een echt goede service en ook geen top netwerk. zeker dekking is een hekel punt bij telfort. in de randstad gaat het wel redelijk maar goed is anders en buiten de randstad is het vaak helemaal een ramp

eigenlijk als je echt kwaliteit en service wil zijn er maar 2 goede opties
- kpn
- vodafone

echter aan bijde hangt wel een redelijk groter prijskaartje als een telfort t-mobile of orange.
En toen sloeg je wederom de plank mis. KPN is alleen goed als het gaat om VEEL bereik. Maar is zeker weten technisch gezien het slechtste netwerk. Sterk verouderd en veel te duur.

Vodafone is ronduit het beste netwerk. Zeer hoge kwaliteit. Ook technisch gezien zeer stabiel. Alleen het prijskaartje is wat hoger.

T-Mobile is een zeer goed netwerk op komst. Zit nu sinds de overname veel meer geld in en zit helaas nog met een aantal kleine kinderziektes die ze ook al hadden toen het nog BEN was.

Orange is ook een zeer goed netwerk, technisch beter dan toen het nog Dutchtone was. Maar niet extreem vooruitstrevend. Weinig technische storingen en dergelijken.

Telfort is een zeer goed netwerk omdat ze zich hebben durven afscheiden van O2. Technische vernuft mee gekregen van de franse mensen maar een heerlijk Nederlands netwerk. Lekker goedkoop. Veel bereik (vergelijkbaar met Vodafone) alleen iets meer last in betonnen gebouwen e.d.

Mijn top 5 gebaseerd op feiten en niet eigen ervaring:
1. Vodafone
2/3. T-Mobile/Telfort
4. Orange
5. KPN
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 17:27   #12
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik heb met telfort echt verrot bereik hoor.. Dus het is niet altijd goed.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 18:11   #13
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
En toen sloeg je wederom de plank mis. KPN is alleen goed als het gaat om VEEL bereik. Maar is zeker weten technisch gezien het slechtste netwerk. Sterk verouderd en veel te duur.

Vodafone is ronduit het beste netwerk. Zeer hoge kwaliteit. Ook technisch gezien zeer stabiel. Alleen het prijskaartje is wat hoger.

T-Mobile is een zeer goed netwerk op komst. Zit nu sinds de overname veel meer geld in en zit helaas nog met een aantal kleine kinderziektes die ze ook al hadden toen het nog BEN was.

Orange is ook een zeer goed netwerk, technisch beter dan toen het nog Dutchtone was. Maar niet extreem vooruitstrevend. Weinig technische storingen en dergelijken.

Telfort is een zeer goed netwerk omdat ze zich hebben durven afscheiden van O2. Technische vernuft mee gekregen van de franse mensen maar een heerlijk Nederlands netwerk. Lekker goedkoop. Veel bereik (vergelijkbaar met Vodafone) alleen iets meer last in betonnen gebouwen e.d.

Mijn top 5 gebaseerd op feiten en niet eigen ervaring:
1. Vodafone
2/3. T-Mobile/Telfort
4. Orange
5. KPN

dat is heel erg je mening, ik vind bijvoorbeeld administratie en service heel erg belangrijk. ik wil geen gedonder hebben met facturen of iets wat niet klopt / onduidelijk is. Ook wil ik als er iets aan de hand is met een duidelijke service desk willen spreken waar je goed geholpen wordt.

Uit persoonlijke ervaring als zeiler kan ik nog steeds melden dat op de friese meren men alleen met vodafone en kpn bereik heeft om te kunnen bellen en gebelt te worden.

Dat het KPN netwerk verouderd is, volgens mij valt dat wel mee ik zie KPN steeds met alle nieuwe technieken aanhobbelen achter vodafone die steeds net iets eerder is zolas

vodafone live ---> imode
vodafone mobile office --> KPN office everywhere
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 18:37   #14
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Telfort heeft goedkope rotzooi, maar daardoor ook niet een echt goede service en ook geen top netwerk. zeker dekking is een hekel punt bij telfort. in de randstad gaat het wel redelijk maar goed is anders en buiten de randstad is het vaak helemaal een ramp

eigenlijk als je echt kwaliteit en service wil zijn er maar 2 goede opties
- kpn
- vodafone

echter aan bijde hangt wel een redelijk groter prijskaartje als een telfort t-mobile of orange.
Gelul. Service is gewoon goed bij Telfort. Absoluut geen problemen mee gehad, die paar keer dat ik service nodig had. Integendeel.. Snel uit te vinden waar je moet zijn en snel een adequate oplossing..
Het bereik is ook echt niet slecht. Ik woon niet bepaald in de randstad en ik heb bijna overal bereik. In de trein altijd bereik (tussen de weilanden dus, niet bepaald randstad). De enige plek waar ik geen bereik heb is in de ondergrondse collegezaal.. En daar heb ik niet bepaald bereik nodig.

Verder heeft Telfort ook een aantal zeer aangename eigenschappen voor -met name- prepaid-bellers... Gratis bellen naar je voicemail. Derde minuut gratis bellen.
Gewoon niet duur.

Wat Koelkast zegt klopt dus gewoon absoluut niet met mijn ervaringen als Telfort-gebruiker... Ik zou je Telfort zeker wel willen aanraden...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 18:48   #15
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ben ik dan de enige die zulk verrot bereik heeft met telfort? Mijn moeder trouwens ook..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 22:11   #16
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
dat is heel erg je mening, ik vind bijvoorbeeld administratie en service heel erg belangrijk. ik wil geen gedonder hebben met facturen of iets wat niet klopt / onduidelijk is. Ook wil ik als er iets aan de hand is met een duidelijke service desk willen spreken waar je goed geholpen wordt.

Uit persoonlijke ervaring als zeiler kan ik nog steeds melden dat op de friese meren men alleen met vodafone en kpn bereik heeft om te kunnen bellen en gebelt te worden.

Dat het KPN netwerk verouderd is, volgens mij valt dat wel mee ik zie KPN steeds met alle nieuwe technieken aanhobbelen achter vodafone die steeds net iets eerder is zolas

vodafone live ---> imode
vodafone mobile office --> KPN office everywhere
Nou het is zeker geen mening.. mede omdat ik zelf alleen nog maar Libertel (nu Vodafone) en Dutchtone/Orange heb gehad.

Service bij KPN is miniem. Altijd lang wachten als je de helpdesk belt (kan nu de statistieken niet vinden, maar is recentelijk een onderzoek naar gedaan) terwijl dat bij Telfort heel kort wachten is. Bij Orange is het wachten ook zeer kort. Helaas is Orange een bout-bedrijf als het gaat om rekeningen en dergelijken. Datgene bij KPN wel beter is. Vodafone is goede service, _overal_ bereik, goede kwaliteit. Duidelijk de nummer 1.

Maar verder gaant op Telfort: Prima service, voldoende bereik, zeer lage prijzen, zeer vooruitstrevend (omdat het nu jong en nieuw opgezet is met ervaring en kennis).
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 April 2004, 23:52   #17
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ben ik dan de enige die zulk verrot bereik heeft met telfort? Mijn moeder trouwens ook..

nee niet alleen jou moeder hoor. mijn oom heeft ook altijd ellende gehad met bereik en telfort. hij had wel signaal maar tijdens het bellen was de verbinding heel slecht en of werdt verbroken.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 13:25   #18
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik heb alleen maar positieve ervaringen met telfort.

kijk ik kan me voorstellen dat je midden op het sneekermeer of midden op de veluwe geen bereik hebt met telfort, maar eerlijk waar, dat zal mij dan ook een worst wezen.

in grensgebieden heb ik ook altijd bereik; op telfort nl of op een buitenlands netwerk.

KPN is dan wel landelijk dekkend, maar ik vind het kostenplaatje gewoon geen meerwaarde t.o.v telfort.


ps: ik heb dan wel een telfort abonnement. en ben uiterst tevreden.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 17:06   #19
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
kijk ik kan me voorstellen dat je midden op het sneekermeer of midden op de veluwe geen bereik hebt met telfort, maar eerlijk waar, dat zal mij dan ook een worst wezen.


MAar als je zoals Koelkast wel regelmatig op het sneekermeer zit ga je natuurlijk voor het beste bereik daar... Maar normaliter voldoet Telfort gewoon hoor... Alleen in de keldercollegezaal heb ik geen bereik, in de trein, tussen de weilanden, overal heb ik redelijk tot goed bereik...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 17:13   #20
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Dan snap ik niet waarom ik geen bereik heb ermee

Als iemand mij thuis belt, is diegene amper te verstaan en valt de helft van de woorden weg.. Dus moet ik naar buiten rennen.

En trouwens, mij is het vertelt in de winkel, dat het bereik niet het meest fantastisch was. Maar bij mij is het vaak gewoon KUT.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 17:34   #21
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

wie weet ligt het aan je telefoon

verder weet ik niet of prepaid of abonnement uitmaakt.
ik kan me voorstellen dat je als prepaid beller geen tot nauwelijks recht heb op service/voorrang.. wat voor een abonnements beller natuurlijk belangrijker is. (ook deze beller is denk ik belangrijker voor de operator... (?) ik ben geen deskundige ..
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2004, 17:42   #22
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Dan snap ik niet waarom ik geen bereik heb ermee
Snap ik ook niet.. De Zilk klinkt niet echt als the place to be, maar dat is Den Dungen of Middelrode ook niet.. Toch goed bereik. En ook in de trein altijd goed bereik..

Waarschijnlijk gewoon pech dus dat net bij jou het bereik slecht is, terwijl in het merendeel van Nederland (op de Sneekermeren na dan ) het bereik gewoon goed zal zijn...

Maar het lijkt mij dat in Enschede (of waar Funfairs mam ook moge wonen) dat geen probleem zal zijn...

Ik heb trouwens zelf telfort prepaid, dus dat maakt ook niet uit (@ Dex).

Wat doet dit topic trouwens in Computers en Internet?!
Hoort in Cybertalk natuurlijk...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2004, 18:31   #23
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

werk zelf in een tel shop en kan je vertellen dat telfort zwaar kut is het enige wat goed aan telfort is is hun dealer support lijn en hun vertegenwoordigers .
Mbt op bereik is telfort de slechtste in NL. ik heb de gehele netwerkkaart van telfort gezien en alleen maar witte stukken (wit= geen bereik)

tip neem van debitel voda/kpn of ga gewoon over op een normaal netwerk bv voda / kpn / t-mobile die wel goed bereik hebben daar heb je nooit gezeik mee, verder krijg je bij deze profiders veel hogere toestel korting (except KPN )

denk er ook aan als je gaat verlengen zijn ook de toestel prijzen veel hoger en krijg je bij hun haast geen korting wat wel bij t-mobile / orange / voda is.

ik denk zelf dat t-mobile het beste in de buurt komt want die is toch wel 1 van de goedkopere netwerk is wel minder dan kpn / voda (qua netwerk) maar gaat goed mee.

verder snap ik verder niet waarom hier iedereen telfort zo goed vindt
denk dat degene die dit posten allemaal uit groote steden komen duh...

Laatst aangepast door Underworld : 27 April 2004 om 18:35
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2004, 18:36   #24
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Orange is by the way geen bout bedrijf , bijna alijd bereik ( ook waar KPN , Vodafone en T-mobile alle3 geen bereik hebben ) en rekeningen kloppen tot nu toe altijd , snelle klantenservice en zeer uitstekende roaming service ( bellen in t buitenland )

T-mobile was in het begin echt heel erg met bereik , ik zat toen bij ben , en in het centrum van vlissingen , in mijn eigen durpke en in de wat minder grote plaatsen 0 bereik , dat is nu wel verbeterd gelukkig ( me broertje heeft t-mobile)

Vodafone heeft me pa , niet echt heel erg over te spreken , bereik is wel goed maar nooit hoger dan de rekeningen echt tyfus duur zijn hun , en de roaming zuigt daar dus duidelijk wel ( in frankrijk bijna nergenst bereik , en als je bereik had 2,30 € ofzow voor een minuutje bellen )

KPN (hi) heb ik een abotje van gehad, en dit was echt belachelijk duur , na veel klagen abo na 2,5 maand opgezegd ( belminuten werden dus per minuut geteld , soms dubbel en smsen was 3 belminuten ofzow )

Telfort geen ervaringen mee , behalve de telefooncelen
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2004, 18:48   #25
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

@underworld,
ik denk dat het hier de telfort gebruikers zijn die vooral laten zien dat ze tevreden zijn ern weinig tot geen last ervan hebben.

jij baseert je meningen echter op witte vlekken op een kaart, wat geen maat is voor de werkelijkheid als je het mij vraagt.

bel zelf anders eens een tijdje telfort, cross het halve land door en je mening is verandert,

ook de extra diensten die telfort aanbied ben ik zeer tevreden mee, en vooral ook de prijs...geen enkele aanbieder zit volgens mij hieronder. ?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2004, 22:42   #26
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
@underworld,
ik denk dat het hier de telfort gebruikers zijn die vooral laten zien dat ze tevreden zijn ern weinig tot geen last ervan hebben.

jij baseert je meningen echter op witte vlekken op een kaart, wat geen maat is voor de werkelijkheid als je het mij vraagt.

bel zelf anders eens een tijdje telfort, cross het halve land door en je mening is verandert,

ook de extra diensten die telfort aanbied ben ik zeer tevreden mee, en vooral ook de prijs...geen enkele aanbieder zit volgens mij hieronder. ?
tele 2 mobiel wel , maar dan heb je ook echt een papierwinkel nodig wil je kunnen bellen ( opwaarderen kan alleen via rekening overschrijving , en van abo's hebben hun nog nooit gehoord ).
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2004, 19:19   #27
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
@underworld,
ik denk dat het hier de telfort gebruikers zijn die vooral laten zien dat ze tevreden zijn ern weinig tot geen last ervan hebben.

jij baseert je meningen echter op witte vlekken op een kaart, wat geen maat is voor de werkelijkheid als je het mij vraagt.

bel zelf anders eens een tijdje telfort, cross het halve land door en je mening is verandert,

ook de extra diensten die telfort aanbied ben ik zeer tevreden mee, en vooral ook de prijs...geen enkele aanbieder zit volgens mij hieronder. ?
heb het zelf ook gehad, en andere sim gehad en in 2 verschillende telefoons gebrobeerd, maar goed, meningen verschillen nou een maal over het netwerk,

bij ons komt er een vertegenwoordiger langs die vet aardig is van telfort niet dat dat er toe doet maar het feit dat hij zelf ook nergens bereik met telfort heeft en daarom met voda belt.

het zal ook best een goed netwerk worden maar een netwerk wat nu ook al voor de 3e x van naam veranderd heeft geen goed verleden.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2004, 19:54   #28
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Mijn nicht heeft telford en is er niet echt tevreden mee.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2004, 21:02   #29
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

Zou bij KPN blijven, kpn is D8 ik beste netwerk van Nl.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2004, 21:47   #30
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Underworld
het zal ook best een goed netwerk worden maar een netwerk wat nu ook al voor de 3e x van naam veranderd heeft geen goed verleden.
dit is natuurlijk geheel irrelevant.
mijn internet provider is ook al een stuk of 4x ofzo van naam veranderd..

het heeft te maken met de eigenaar, en niet met de verleende diensten.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2004, 01:00   #31
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik weet niet hoe recent die negatieve ervaringen van jullie zijn met Telfort? Ik kan me echt geen enkel probleem met Telfort herinneren... En dat terwijl ik toch al een jaar of vier met Telfort/ O2/ Telfort bel...


En dit topic hoor in Cybertalk!! Da's toch logisch?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2004, 13:44   #32
Underworld
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
dit is natuurlijk geheel irrelevant.
mijn internet provider is ook al een stuk of 4x ofzo van naam veranderd..

het heeft te maken met de eigenaar, en niet met de verleende diensten.
weet je dat zeker, ik kan mij niet bedenken dat met o2 / telfort (oude) de 3e minuut gratis was,
-vroeger was een telfort abbo stukken goedkoper dan nu,
- plus het gratis afluisteren van je voicemail was ook vroeger niet,
en dat alles nadat het 3x van naam is veranderd...zijn indeed positieve dingen maar wel verschillen, het doet er dus wel degelijk toe wie de eigenaar van het bedrijf is , met O2/telfort (oude) zou dit nooit geweest zijn.


slechte service; reageren niet meer als je klachten/opmerkingen hebt.

prepay
heb je ooit een nieuwe simkaart nodig omdat deze stuk zou gaan om wat voor redenen dan ook en wat steeds vaker voor komt.
Is die bij telfort voor geheel eigen rekening €22,-
(nieuwe sim is op dit moment 10 eurie)

Laatst aangepast door Underworld : 29 April 2004 om 13:55
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2004, 14:48   #33
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

nah iig.. met service zit het wel goed, want het gaat allemaal via debitel dusz...
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.