Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 August 2004, 08:52   #1
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard zelfgemaakte tool voor school

Ik heb een tooltje gemaakt waarmee je eenvoudig de Dikke Van Dale kunt raadplegen. Handig voor school, je verslag, of als je op internet surft en een woord even niet weet.

Het heet ZoekWoord (http://www.chaozz.nl/index.php?fileid=14)


Ik heb het trouwens gemaakt in VB6.
 
Oud 10 August 2004, 19:15   #2
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: zelfgemaakte tool voor school

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
Ik heb een tooltje gemaakt waarmee je eenvoudig de Dikke Van Dale kunt raadplegen. Handig voor school, je verslag, of als je op internet surft en een woord even niet weet.

Het heet ZoekWoord (http://www.chaozz.nl/index.php?fileid=14)


Ik heb het trouwens gemaakt in VB6.
en nu
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 10 August 2004, 19:53   #3
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

het proggie moet je in je taakbalk kunnen zetten vind ik... en dat je het met een shortcutkey kan oproepen ofzow...
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline  
Oud 10 August 2004, 20:24   #4
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je dit overlegd met het bedrijf achter de VanDale? Zonee.. dan zou ik dat maar es rap gaan doen. Hier kan je problemen mee krijgen...
 
Oud 10 August 2004, 20:51   #5
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Heb je dit overlegd met het bedrijf achter de VanDale? Zonee.. dan zou ik dat maar es rap gaan doen. Hier kan je problemen mee krijgen...
of het geheim houden en alleen zelf gebruiken
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline  
Oud 10 August 2004, 23:40   #6
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunFair
of het geheim houden en alleen zelf gebruiken
Ik weet niet of jij ook devved, maar daarvoor doe je dat over het algemeen niet Vandaar mijn note
 
Oud 11 August 2004, 13:53   #7
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat van die taakbalk is een leuk idee. en vrij simpel om in te bouwen. al is een snelkoppeling op je bureaublad ook best snel.. toch?

wat betreft VanDale.. tjah.. die data/website wordt gratis beschikbaar gesteld. mijn tool leest die gratis pagina en laat hem in een browser zien (dat tekst venster is een Internet Explorer die wat is gestripped), dus eigenlijk doe ik niets geks.

sterker nog, mijn tool is gratis.. dus niemand loopt hier inkomsten mis.
 
Oud 11 August 2004, 13:54   #8
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Ik weet niet of jij ook devved, maar daarvoor doe je dat over het algemeen niet Vandaar mijn note
ik dev zelf wel maar heb zeker wel dingen die ik voor mezelf maak omdat ze gewoon handig zijn en de rest hoeft die dingen toch niet te gebruiken
Pakspul is offline  
Oud 11 August 2004, 14:45   #9
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
Dat van die taakbalk is een leuk idee. en vrij simpel om in te bouwen. al is een snelkoppeling op je bureaublad ook best snel.. toch?

wat betreft VanDale.. tjah.. die data/website wordt gratis beschikbaar gesteld. mijn tool leest die gratis pagina en laat hem in een browser zien (dat tekst venster is een Internet Explorer die wat is gestripped), dus eigenlijk doe ik niets geks.

sterker nog, mijn tool is gratis.. dus niemand loopt hier inkomsten mis.
Dat je de data zo op kan vragen zegt niks over de licentie om de data te gebruiken in extere tools. Ik ken nog zo iemand die dit heeft gedaan bij de site tvgids.nl. De tool was voor enkelen bestemd maar is onverwacht zo populair geworden dat de hele site overbelast raakte. Die heeft dus een leuk probleem gehad daarmee.
Bij vandale.nl is het ook wel degelijk te gooien op inkomsten derving, aangezien de site vol staat met reclame voor eigen producten, die mensen niet meer kunnen zien zodra jij dit prog gebruikt. Of jij er geld voor zou vragen doet nog niet eens ter zake.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
ik dev zelf wel maar heb zeker wel dingen die ik voor mezelf maak omdat ze gewoon handig zijn en de rest hoeft die dingen toch niet te gebruiken
Dan moet het dus ook niet op dit forum geplaatst worden zoals nu.
 
Oud 11 August 2004, 15:40   #10
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Dat je de data zo op kan vragen zegt niks over de licentie om de data te gebruiken in extere tools. Ik ken nog zo iemand die dit heeft gedaan bij de site tvgids.nl. De tool was voor enkelen bestemd maar is onverwacht zo populair geworden dat de hele site overbelast raakte. Die heeft dus een leuk probleem gehad daarmee.
Bij vandale.nl is het ook wel degelijk te gooien op inkomsten derving, aangezien de site vol staat met reclame voor eigen producten, die mensen niet meer kunnen zien zodra jij dit prog gebruikt. Of jij er geld voor zou vragen doet nog niet eens ter zake.
als je de reclame niet mag filteren, dan zouden programma's als popup-blockers en banner-stoppers dus ook illegaal zijn. of de textbased browser Lynx (die toont ook geen reclame).
 
Oud 11 August 2004, 16:11   #11
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
als je de reclame niet mag filteren, dan zouden programma's als popup-blockers en banner-stoppers dus ook illegaal zijn. of de textbased browser Lynx (die toont ook geen reclame).
Yep, in feite wel ja. Zodra er aanleiding voor zou ontstaan kunnen ze je de toegang tot de site ontzeggen.
 
Oud 11 August 2004, 19:05   #12
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ik ben blij met mijn Firefox vandale zoeker.. werkt sneller en geeft hetzelfde resultaat..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 11 August 2004, 20:38   #13
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Ik ben blij met mijn Firefox vandale zoeker.. werkt sneller en geeft hetzelfde resultaat..
sneller? hmmm.. dat KAN dus niet.. maar ok.

en trouwens, als FireFox het mag..
 
Oud 11 August 2004, 22:05   #14
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wrm het programma gebruiken als je de website hebt? Offline ben je toch niets met je programma en de website is op de meeste toestellen toch beschikbaar zonder dat je eerst het programma moet gaan downloaden of installeren of wat dan ook.

Vandale op imode is ook nog vet
 
Oud 12 August 2004, 01:10   #15
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
sneller? hmmm.. dat KAN dus niet.. maar ok.

en trouwens, als FireFox het mag..
Leg jij maar eens uit waarom het niet sneller kan, kan wel degelijk
 
Oud 12 August 2004, 12:04   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz


en trouwens, als FireFox het mag..
Wéér een opmerking van niks! Als je die bij FireFox installeert en je zoekt naar een woord dan ga je naar de site van VanDale toe. Inclusief de reclame en alles dus! Dat is bij bovenstaande programma NIET het geval!
Bazzemans is offline  
Oud 12 August 2004, 21:13   #17
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Wrm het programma gebruiken als je de website hebt? Offline ben je toch niets met je programma en de website is op de meeste toestellen toch beschikbaar zonder dat je eerst het programma moet gaan downloaden of installeren of wat dan ook.
zo lust ik er nog wel een paar. je vindt het handig, of niet. als jij liever eerst IE opent, www.vandale.nl intypt en daarna je zoekterm invult.. mijn zegen heb je..


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Leg jij maar eens uit waarom het niet sneller kan, kan wel degelijk
nou. ik zal het je uitleggen. ik maak een http verbinding met www.vandale.nl via een IE-control. ergo, het gaat even snel als erheen browsen of de pagina op andere manieren benaderen. mijn tool download de pagina (wat IE dus ook doet) en laat het zoekresultaat meteen zien.

de snelheid is dus alleen afhankelijk van je internetverbinding.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Wéér een opmerking van niks! Als je die bij FireFox installeert en je zoekt naar een woord dan ga je naar de site van VanDale toe. Inclusief de reclame en alles dus! Dat is bij bovenstaande programma NIET het geval!
grappig zeg... dat je meteen zo onvriendelijk wordt. vooral omdat we het nou niet hebben over de moord op Pim Fortuyn of de situatie in het midden-oosten. maar nee, we hebben het over mijn zelfgemaakte tooltje.

maar goedzo dat je het je zo aantrekt. het siert je.
 
Oud 12 August 2004, 21:48   #18
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz

nou. ik zal het je uitleggen. ik maak een http verbinding met www.vandale.nl via een IE-control. ergo, het gaat even snel als erheen browsen of de pagina op andere manieren benaderen. mijn tool download de pagina (wat IE dus ook doet) en laat het zoekresultaat meteen zien.

de snelheid is dus alleen afhankelijk van je internetverbinding.
Gelukkig weet ik er genoeg vanaf om je uit de droom te helpen: dit is NIET snel
Sneller: socket openen naar vandale, raw http data binnenhalen en block <!-- START - body content--> tm <!-- END - body content--> uitfilterren.
Haal daar de content table uit en strip die van nutteloze opvulling. Klaar.
Paar reg expjes kom je wel een eind mee.

IE control is echt niet snel, het maakt het even snel als surfen met IE. Dat klopt ja
 
Oud 12 August 2004, 22:04   #19
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
sneller? hmmm.. dat KAN dus niet.. maar ok.

en trouwens, als FireFox het mag..
Sneller is het sowieso..
Ik hoef namelijk alleen maar rechtsbovenin een woord te typen en dan enter rammen..
Bij jouw progje moet ik die eerst opstarten. Wat inhoud: Browser naar beneden, mail client naar beneden, irc client naar beneden, shortcut aanklikken. woord in typen.

Ondertussen had ik zo'n beetje het halve woordenboek al op mijn Firefox plugin gevonden. idd.. Sneller dus..

En FireFox gaat naar de pagina van van dale toe. en het lijkt mij dat firefox daar ook zeker wel toestemming voor heeft gekregen.

Leuk progseltje heb je gemaakt. Helaas niet aan mij besteed..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 12 August 2004, 22:05   #20
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Gelukkig weet ik er genoeg vanaf om je uit de droom te helpen: dit is NIET snel
Sneller: socket openen naar vandale, raw http data binnenhalen en block <!-- START - body content--> tm <!-- END - body content--> uitfilterren.
Haal daar de content table uit en strip die van nutteloze opvulling. Klaar.
Paar reg expjes kom je wel een eind mee.

IE control is echt niet snel, het maakt het even snel als surfen met IE. Dat klopt ja
nog sneller zou zijn: gewoon rechtstreeks de database aanroepen.. nix geen gezeur met content enzo..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 12 August 2004, 22:28   #21
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kort samengevat je hebt iets gemaakt wat eigenlijk al bestaat. Ik heb meer vertrouwen in de werking van een website die 90% veilig is dan dat ik jouw programma installeer want als jij wat slechte bedoelingen hebt kan ik men vandale uit de kast nemen ipv te surfen.
 
Oud 13 August 2004, 01:16   #22
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
nog sneller zou zijn: gewoon rechtstreeks de database aanroepen.. nix geen gezeur met content enzo..
Zou sneller zijn in theorie, klopt. Praktijk dus niet. Daar hield ik rekening mee
 
Oud 13 August 2004, 12:29   #23
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Zou sneller zijn in theorie, klopt. Praktijk dus niet. Daar hield ik rekening mee
ok. het programma zou sneller worden.. de manier van handelen niet dus..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 13 August 2004, 19:48   #24
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Gelukkig weet ik er genoeg vanaf om je uit de droom te helpen: dit is NIET snel
Sneller: socket openen naar vandale, raw http data binnenhalen en block <!-- START - body content--> tm <!-- END - body content--> uitfilterren.
Haal daar de content table uit en strip die van nutteloze opvulling. Klaar.
Paar reg expjes kom je wel een eind mee.

IE control is echt niet snel, het maakt het even snel als surfen met IE. Dat klopt ja
gelukkig weet ik er genoeg van om JOU uit de droom te helpen. ik maak namelijk een http connectie:

Code:
   Inet1.Cancel
   Inet1.Protocol = icHTTP
   Inet1.URL = sURL
   b() = Inet1.OpenURL(, icByteArray)
   FP = FreeFile
   Open sFile For Binary Access Write As #FP
   Put #FP, , b()
   Close #FP
filter vervolgens wat ik download en toon het resultaat in een IE venster..
 
Oud 13 August 2004, 21:03   #25
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
gelukkig weet ik er genoeg van om JOU uit de droom te helpen. ik maak namelijk een http connectie:

Code:
   Inet1.Cancel
   Inet1.Protocol = icHTTP
   Inet1.URL = sURL
   b() = Inet1.OpenURL(, icByteArray)
   FP = FreeFile
   Open sFile For Binary Access Write As #FP
   Put #FP, , b()
   Close #FP
filter vervolgens wat ik download en toon het resultaat in een IE venster..
Jongen.. leer eerst eens hoe VB wérklijk in elkaar zit. Dat is het enige wat ik je wil meegeven.
 
Oud 13 August 2004, 22:40   #26
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tis wel een grappig stukje vb code zeg dat we.

Note toe the noobs dit is geen vb.
 
Oud 15 August 2004, 12:00   #27
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe.. ik moet VB leren? grappig dat je dat zegt tegen een fulltime vb programmeur.


en, dit is zeker wel 100% VB. het is een klein stukje uit een procedure van me die dus een http connectie met Vandale.nl maakt en het resultaat download...
 
Oud 15 August 2004, 15:11   #28
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
hehe.. ik moet VB leren? grappig dat je dat zegt tegen een fulltime vb programmeur.


en, dit is zeker wel 100% VB. het is een klein stukje uit een procedure van me die dus een http connectie met Vandale.nl maakt en het resultaat download...
Je gelooft het zelf? Je bent full-time programmeur en komt hiermee op uitgerekend dit forum aanzetten voor een school project. LOL. Ga je tijd es ergens anders verdoen zeg
 
Oud 15 August 2004, 16:48   #29
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Je gelooft het zelf? Je bent full-time programmeur en komt hiermee op uitgerekend dit forum aanzetten voor een school project. LOL. Ga je tijd es ergens anders verdoen zeg
gelukkig hangt mijn levensgeluk niet af van het feit of jij me gelooft of niet. maar het is toch echt zo. misschien zou je eens wat minder je mond moeten gebruiken en wat meer je verstand.

als je ziet waar de tool staat (www.chaozz.nl), dan zie je ook dat daar wat sumiere informatie staat over 'yours truly'.. kortom, eerst lezen, dan blaten.

 
Oud 15 August 2004, 19:16   #30
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
gelukkig hangt mijn levensgeluk niet af van het feit of jij me gelooft of niet. maar het is toch echt zo. misschien zou je eens wat minder je mond moeten gebruiken en wat meer je verstand.

als je ziet waar de tool staat (www.chaozz.nl), dan zie je ook dat daar wat sumiere informatie staat over 'yours truly'.. kortom, eerst lezen, dan blaten.

Je hoeft voor mij niet te komen patsen hoe 'goed' je wel niet bent hoor. Like we care weet je wel. Ik ga dit eerder als ordinaire spam zien dan beoordeling op je werk. Het enige wat je doet is afwimpelen van oprechte kritiek. Waarom zet je het hier in hemelsnaam neer dan.
Beetje jammer voor een beginner.
 
Oud 15 August 2004, 19:23   #31
chaozz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Je hoeft voor mij niet te komen patsen hoe 'goed' je wel niet bent hoor. Like we care weet je wel.
ik post hier zeker niet voor jou of om te patsen. nee, ik heb voor mezelf een tool gemaakt, waarvan ik dacht "hier heeft een student misschien ook wat aan".

Citaat:
Ik ga dit eerder als ordinaire spam zien dan beoordeling op je werk.
god behoede mij..

Citaat:
Het enige wat je doet is afwimpelen van oprechte kritiek. Waarom zet je het hier in hemelsnaam neer dan.
kritiek? je loopt alleen maar te mekkeren omdat je denkt dat je weet waarover je praat.

Citaat:
Beetje jammer voor een beginner.
dit wordt beschamend. je hebt dus nog nix gelezen.. en nog steeds verplaats je een hoop lucht zonder inhoud..
 
Oud 15 August 2004, 19:38   #32
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaozz
ik post hier zeker niet voor jou of om te patsen. nee, ik heb voor mezelf een tool gemaakt, waarvan ik dacht "hier heeft een student misschien ook wat aan".
Spammen dus.

Citaat:

god behoede mij..
Dat je ook es wat nuttigs gaat doen? Mja vreesde ik al.

Citaat:

kritiek? je loopt alleen maar te mekkeren omdat je denkt dat je weet waarover je praat.
Laat jou nou maar het denkwerk doen, dan komt alles in orde... Ik vermaeck mij wel

Citaat:

dit wordt beschamend. je hebt dus nog nix gelezen.. en nog steeds verplaats je een hoop lucht zonder inhoud..
Denk jij wat ik denk? Goedzo. Ik zal me niet bezighouden met wat uit de luchtgegrepen uitspraken van een omhooggevallen pubertje nee. De instelling die jij hebt met betrekking tot deze materie doet mij vermoeden dat jij niet verder bent dan VB 6 voor dummy's, of noem nog wat van die prutsboekjes. Mensen die terdegen het vak verstaan praten wel anders
 
Oud 15 August 2004, 19:41   #33
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

dit ging toch over dat progje?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 15 August 2004, 19:47   #34
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
dit ging toch over dat progje?
Ik weet niet of jij nog wat over het progje weet te zeggen.. en anders weet ik wel hoe we dit kunnen laten aflopen
 
Oud 16 August 2004, 09:26   #35
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

okee, de discussie is nu echt een ordinaire ruzie geworden vol flames.. forumbaas waar blijf je?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 16 August 2004, 11:44   #36
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

gelieve de discussie te staken
verder raad ik chaos aan om zijn uitlatingen bij zich te houden.

zijn laatste reactie is dan ook verwijderd
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.