Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 September 2003, 19:54   #101
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Beste man,

Ook voor jou, aangezien je het welicht gemist hebt: deze jongeman heeft zich kéurig aan zijn afspraken gehouden. Mannenforum terug? Dan bartje uit meiden.
Wel een beetje zwak van de crew hoor
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 19:56   #102
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Wel een beetje zwak van de crew hoor
hehehe Droogkloot
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 19:56   #103
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Kampie

Ik hou van Koeliewoelie... Dus ik kan het niet zijn...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:01   #104
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ik hou van Koeliewoelie... Dus ik kan het niet zijn...
Nee, jij kan t sowieso nie zijn Tijs, want je bent onbetrouwbaar want je keek in meiden, weet je nog?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:01   #105
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ik hou van Koeliewoelie...
wie niet?
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:02   #106
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Nee, jij kan t sowieso nie zijn Tijs, want je bent onbetrouwbaar want je keek in meiden, weet je nog?
Keek ik daar in ja?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:09   #107
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Keek ik daar in ja?
Ik mag het in feite uiteraard niet zeggen, want dan loop ik natuurlijk op de zaken vooruit en doe ik suggesties die er absoluut niet zijn, maar tóch heb ik het donkerbruine vermoeden dat hij tóch, ondanks deze uiteraard bijzónder van onbetrouwbaarheid getuigende misdaad dat hij tóch op je heeft gestemd met 'ja'.

Maaaaarrrr, dit is natuurlijk allemaal onnozel geneuzel, Koelkast is recht door zee geweest en heeft Nee gestemd, ook al ben je net als ik overigens, gewoon te vertrouwen, en heb je niemand je pass gegeven enz enz enz
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:15   #108
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nee?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:30   #109
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

- Het is achterlijk om eerst mensen voor te stellen in een topic en dan boos te worden als de voorgestelde mensen serieus overwogen worden.
Uhu uhu, maar hij denkt dat de ledenstemmen tellen...
Hoe meer andere namen er genoemd worden, hoe kleiner de kans op FB te worden huh

*Ik denk het mijne er over*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:41   #110
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Uhu uhu, maar hij denkt dat de ledenstemmen tellen...
Hoe meer andere namen er genoemd worden, hoe kleiner de kans op FB te worden huh

*Ik denk het mijne er over*
Zijn ledenstemmen niet belangrijk dan Saartje? Tijs en ik hadden het al lang aangedragen dat dit ons inziens absoluut geen goede wijze was om een FB te kiezen. Daar leken veel mensen het mee eens (lees leden-staff er maar op na). En dus nog stééds wordt er beslist op de ouderwetse manier die niet werkte

*daar denk ik dan het mijne over *
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:44   #111
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zijn ledenstemmen niet belangrijk dan Saartje? Tijs en ik hadden het al lang aangedragen dat dit ons inziens absoluut geen goede wijze was om een FB te kiezen. Daar leken veel mensen het mee eens (lees leden-staff er maar op na). En dus nog stééds wordt er beslist op de ouderwetse manier die niet werkte

*daar denk ik dan het mijne over *
Nee, ledenstemmen zijn totaal niet belangrijk... Als het er op aankomt zijn het wel de FB's en de beheerders hier die kiezen, en dan kunnen al die leden met hun kont bloot gaan zitten, geen énkel dat er dan nog iets kan aan veranderen...

Jullie vroegen meer inspraak... Jullie kregen meer inspraak... Ze vroegen aan jullie wie jullie goed vinden, en wat jullie er van denken... Jullie hebben je zegje mogen doen... en de rest van 't werk is nu aan hen...

Er is trouwens toch niemand die zegt dat ze iemand moeten kiezen die daar in die topics aangedragen zijn? Of wel soms? Volgens mij hebben FB's en beheers nog steeds de vrije keuze wat ze het besten vinden voor het forum of niet...

*BLUB*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:48   #112
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Nee, ledenstemmen zijn totaal niet belangrijk... Als het er op aankomt zijn het wel de FB's en de beheerders hier die kiezen, en dan kunnen al die leden met hun kont bloot gaan zitten, geen énkel dat er dan nog iets kan aan veranderen...

Jullie vroegen meer inspraak... Jullie kregen meer inspraak... Ze vroegen aan jullie wie jullie goed vinden, en wat jullie er van denken... Jullie hebben je zegje mogen doen... en de rest van 't werk is nu aan hen...

Er is trouwens toch niemand die zegt dat ze iemand moeten kiezen die daar in die topics aangedragen zijn? Of wel soms? Volgens mij hebben FB's en beheers nog steeds de vrije keuze wat ze het besten vinden voor het forum of niet...

*BLUB*
Wat heb jij een grenzeloos vertrouwen erin Nog stééds heb je niet gereageert op het punt van Tijs en mij omtrent dat dit systeem dus niet werkt. Bovendien, diezelfde crew heeft het inderdaad voortreffelijk gedaan de laatste tijd Velen hebben duidelijk laten merken veel interesse te hebben in het forum, en er is tijdig, en volgens de regels (die er niet zijn ) opgetreden tegen vele mensen. Nee, niets dan hulde aan iedereen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 20:53   #113
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Wat heb jij een grenzeloos vertrouwen erin Nog stééds heb je niet gereageert op het punt van Tijs en mij omtrent dat dit systeem dus niet werkt. Bovendien, diezelfde crew heeft het inderdaad voortreffelijk gedaan de laatste tijd Velen hebben duidelijk laten merken veel interesse te hebben in het forum, en er is tijdig, en volgens de regels (die er niet zijn ) opgetreden tegen vele mensen. Nee, niets dan hulde aan iedereen

Ik had tyskie zen reactie niet gezien... Wel, in dat geval is hij ook niet te vertrouwen... Maar het forum-verneuk-gedoe van toen met de rest van de groep, heb jij toch wel meer op je kerfstok staan

En er zijn mensen in de crew die hun best gedaan hebben in mijn ogen ja, of je dat nu aanstaat of niet...
Behalve met Irene had ik ook met niemand problemen...

Jij moet eens een keertje minder haatdragend zijn, en proberen met wat meer mensen overeen te komen... Het zal ook een groot stuk aan de sfeer veranderen hoor...

[edit] En jah, ik heb er 100% vertrouwen in...
Sommige dingen zijn eenmaal te vertrouwen, en andere niet
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:00   #114
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bart jongen, ga gewoon en loop niet zo te zeiken. Dit slaat ook nergens op
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:04   #115
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ik had tyskie zen reactie niet gezien... Wel, in dat geval is hij ook niet te vertrouwen... Maar het forum-verneuk-gedoe van toen met de rest van de groep, heb jij toch wel meer op je kerfstok staan

En er zijn mensen in de crew die hun best gedaan hebben in mijn ogen ja, of je dat nu aanstaat of niet...
Behalve met Irene had ik ook met niemand problemen...

Jij moet eens een keertje minder haatdragend zijn, en proberen met wat meer mensen overeen te komen... Het zal ook een groot stuk aan de sfeer veranderen hoor...

[edit] En jah, ik heb er 100% vertrouwen in...
Sommige dingen zijn eenmaal te vertrouwen, en andere niet
Tyskie was ook op de hoogte van die pass hoor En hij heb er weinig mee gedaan, net als ik trouwens En of je dat nu wilt geloven of niet, dat is zo. Verdert is dat ver verleden tijd overigens.

Verder heb ik ook met slechts 2 mensen in de crew problemen. Kan voorkomen toch? Zelfs met de door velen gehaten Plankje heb ik nog nóóit problemen gehad. Met BlueWolf heb ik felle discussies gehad, maar daar kwamen we altijd uit. Zelfs met Koelkast (die ik onder die 2 'probleem'-gevallen noem) kan ik bij tijd en wijlen best mee praten.

Het probleem zit 'm er ook niet in dat ik die mensen haat of iets dergelijks, maar dat ik gewoon vind dat ze hun werk niet goed, of matig doen. Waar zijn nu de regels, Saartje? Als JoeyB onder een meiden-account surft, dan dient toch ergens precíes te staan welke straf volgt Wanneer Forza, of Joy 6 topics opent, dan moet ik toch ergens kunnen vinden wat de straf is? Bovendien had het zo ver niet hoeven komen als Joy, of Forza, in een eerder stadium meerdere waarschuwingen had gekregen. Dáár doel ik op. Ik heb bijvoorbeeld Tijn gemeet, een hele aardige gast, jij kent BW, vind je zelf ook een aardige jongen, wel meer dan dat. Maar daar gáát het in dit geval dus niet om. Ik weet niet of je al wist dat ik daarop doelde, maar daar doelde ik dus op
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:05   #116
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
Bart jongen, ga gewoon en loop niet zo te zeiken. Dit slaat ook nergens op
Aan mensen die even om de hoek komen kijken en wat posten hebben we inderdaad niets.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:07   #117
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die bart reageert eigenlijk nog best veel voor iemand die het forum verlaten heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:09   #118
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
Bart jongen, ga gewoon en loop niet zo te zeiken. Dit slaat ook nergens op
idd
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:10   #119
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tyskie was ook op de hoogte van die pass hoor En hij heb er weinig mee gedaan, net als ik trouwens En of je dat nu wilt geloven of niet, dat is zo. Verdert is dat ver verleden tijd overigens.

Wéinig mee gedaan? Je had er gvd NX moeten mee doen...


Citaat:
Het probleem zit 'm er ook niet in dat ik die mensen haat of iets dergelijks, maar dat ik gewoon vind dat ze hun werk niet goed, of matig doen. Waar zijn nu de regels, Saartje? Als JoeyB onder een meiden-account surft, dan dient toch ergens precíes te staan welke straf volgt Wanneer Forza, of Joy 6 topics opent, dan moet ik toch ergens kunnen vinden wat de straf is? Bovendien had het zo ver niet hoeven komen als Joy, of Forza, in een eerder stadium meerdere waarschuwingen had gekregen. Dáár doel ik op.

Ben ik het mee eens, dat er duidelijke regels moeten komen, maar dat hoef jij zo niet te doen. Ik denk dat mijn kleine teen dat ondertussen ook wel wist... Dat JoeyB en Forza te ver gingen, heb ik ook altijd geroepen... Dat ze een ban verdienden, heb ik ook altijd gezegd... Wel, ik heb nu ook niet direct de prijs van de wereldvrede gekregen huh...


Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld Tijn gemeet, een hele aardige gast, jij kent BW, vind je zelf ook een aardige jongen, wel meer dan dat. Maar daar gáát het in dit geval dus niet om. Ik weet niet of je al wist dat ik daarop doelde, maar daar doelde ik dus op
Wat-de-neuk heeft dit er weer mee te maken? Waarom doel je op zoiets? Ik veronderstel dat BlueWolf totaal NIETS hiermee te maken heeft wat ik zeg... Dus sleur hem er ook niet tussen...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:11   #120
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Aan mensen die even om de hoek komen kijken en wat posten hebben we inderdaad niets.
neej aan jou hebben ze iets ofzow
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:13   #121
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
die bart reageert eigenlijk nog best veel voor iemand die het forum verlaten heeft
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:26   #122
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmm dus men gaat nu ook al van ons verwachten dat we een heel regelstelsel op gaan stellen (wat min of meer der al is) van als je dit en dit doet, dan krijg je die en die straf.

Het moet niet nog gekker worden want dan krijgen we binnekort ook nog eens al dat gezeik met advocaten zeker
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:40   #123
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18

Wéinig mee gedaan? Je had er gvd NX moeten mee doen...


[/b]
Ben ik het mee eens, dat er duidelijke regels moeten komen, maar dat hoef jij zo niet te doen. Ik denk dat mijn kleine teen dat ondertussen ook wel wist... Dat JoeyB en Forza te ver gingen, heb ik ook altijd geroepen... Dat ze een ban verdienden, heb ik ook altijd gezegd... Wel, ik heb nu ook niet direct de prijs van de wereldvrede gekregen huh...



Wat-de-neuk heeft dit er weer mee te maken? Waarom doel je op zoiets? Ik veronderstel dat BlueWolf totaal NIETS hiermee te maken heeft wat ik zeg... Dus sleur hem er ook niet tussen... [/B]
Volgens phitje heb jij er ook onder ingelogd

Verder heeft het vrij weinig zin op je te reageren verder, je hebt naar eigen zeggen toch altijd gelijk.

En queenie, rot in godsnaam op, wat kom jij hier in godsnaam doen Blijf lekker weg als je geen zinvolle bijdrage hebt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:42   #124
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

ik pas ook voor een regel systeem waar specifiek uit staat gestippeld wat precies niet mag en als je het wel doet welke straf je dan krijgt. Zo krijg je de situatie waar er altijd wel net iets te vinden is wat er niet letterlijk in staat en dan kun je er niets tegen doen.

voorbeeld :
"er stond niet in de regels dat ik via een ubb hack het admin paswd mocht achterhalen en vervolgens de hele leden database mocht wissen" nee staat er niet letterlijk in dus mag er geen OW verzonden worden. Voor zo een situatie wil ik passen.

De regels die we hadden waren veel algemeener en spraken ook een beetje aan op goed fatsoen van de gebruikers. Die regels die er nu niet meer zijn omdat ze door iemand of door meerderen zijn verwijderd door gebruik te maken van wachtwoorden van crew leden.

Hey ik zie mensen die nu zeuren dat er geen regels zijn zich aan diezelfde dingen schuldig maken en hiervoor altijd heel hoog hebben gespeeld door vol te houden dat zij er niets mee te maken hadden.

Dat is natuurlijk wel slim eerst de regels weg mikken en vervolgens steen en been klagen dat er geen regels zijn

Regels goed maken kost tijd, Ik heb ze niet iemand die tijd te veel heeft en er zin in heeft mag zich melden per pm
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:42   #125
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm dus men gaat nu ook al van ons verwachten dat we een heel regelstelsel op gaan stellen (wat min of meer der al is) van als je dit en dit doet, dan krijg je die en die straf.

Het moet niet nog gekker worden want dan krijgen we binnekort ook nog eens al dat gezeik met advocaten zeker
Goh, niet te vroeg na anderhalf jaar zeg Verder rickclan ook een bijzonder zinvolle bijdrage met idd. Sterk, jung!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:43   #126
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Het is onmogelijk om op alle gebieden regels op te stellen die duidelijk zijn voor iedereen en geen ruimte geven tot twijfel....

Wat ik eerder in een superlange post op ledenstaff had beschreven, over hoe dit forum in mijn ogen er uit zou moeten zien. Het lijkt mij het beste dat elk forum zijn gedragsregels kent en dat er een algemene regelgeving komt omtrent avatars, bans, onderschriften, meiden- en mannenforum, de standaard regels omtrent posten (spam, uppen oude topics en dergelijke).
In de diverse subfora kan dan in een gedragsregels verwezen worden naar deze algemene regels, plus aanvullende, verdiepende regels voor het betreffende subforum...

Hierbij dient met natuurlijk altijd de regel op te nemen dat een FB posts kan verwijderen die in zijn ogen niet kunnen, hoewel ze op zich aan de regels lijken te voldoen. Dit om te voorkomen dat men misbruik kan maken van leemtes, die er uiteraard zullen zijn...

Verder vind ik dat deze gedragsregels open moeten zijn (zodat de discussie omtrent twijfelachtige beslissingen in de openbaarheid kunnen worden bediscussieerd) en dat deze threads goed in de gaten moeten worden gehouden en worden ge-update als na aanleiding van een discussie iets anders wordt besloten. Ook moeten discussies die voorbij zijn verwijderd worden, zodat de thread overzichtelijk blijft voor mensen die dat niet dagelijks lezen.

Rol van de FB's en beheerders:
FB'en houden op hun eigen forum de boel in de gaten en leiden de zaak. Zij stellen in principe ook de gedragsregels op...
De beheerders controleren de zaak, verlenen hun goedkeuring aan de gedragsregels en kunnen wijzigingen eisen. De FB'en zijn verantwoordelijk voor hun forum en kunnen daarop worden gewezen door de beheerders, die op hun beurt verantwoording zullen moeten afleggen aan Spill.
Spill dient dus wel zo nu en dan de boel in de gaten moeten blijven houden, maar dienen verder kunnen zij zich beter afzijdig houden en zich niet geforceerd met het dagelijkse beleid bezighouden...


Punkt..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 21:46   #127
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
ik pas ook voor een regel systeem waar specifiek uit staat gestippeld wat precies niet mag en als je het wel doet welke straf je dan krijgt. Zo krijg je de situatie waar er altijd wel net iets te vinden is wat er niet letterlijk in staat en dan kun je er niets tegen doen.

voorbeeld :
"er stond niet in de regels dat ik via een ubb hack het admin paswd mocht achterhalen en vervolgens de hele leden database mocht wissen" nee staat er niet letterlijk in dus mag er geen OW verzonden worden. Voor zo een situatie wil ik passen.

De regels die we hadden waren veel algemeener en spraken ook een beetje aan op goed fatsoen van de gebruikers. Die regels die er nu niet meer zijn omdat ze door iemand of door meerderen zijn verwijderd door gebruik te maken van wachtwoorden van crew leden.

Hey ik zie mensen die nu zeuren dat er geen regels zijn zich aan diezelfde dingen schuldig maken en hiervoor altijd heel hoog hebben gespeeld door vol te houden dat zij er niets mee te maken hadden.

Dat is natuurlijk wel slim eerst de regels weg mikken en vervolgens steen en been klagen dat er geen regels zijn

Regels goed maken kost tijd, Ik heb ze niet iemand die tijd te veel heeft en er zin in heeft mag zich melden per pm
Wat dacht je van regels voor ieder subforum? Dunkt mij dat bijvoorbeeld onder de subtitel 'chatten' iets heel anders valt op ADB, dan op discussie of waar dan ook. Daar doelde ik ook meer op. Je kunt het trouwens ook overdrijven, voor bepaalde zaken kun je geen regels verzinnen. Maar die zijn de laatste tijd ook niet aan de orde geweest. Wat wel aan de orde is geweest zijn bijzonder veel flames. Scheldende leden, en spammers. Waren daar goede regels voor geweest, dan had dat adequaat aangepakt kunnen worden. Dat is nu dus niet gebeurt..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:23   #128
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Flappiejj
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:28   #129
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
Flappiejj
Flappie, jij moest leren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:43   #130
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Flappie, jij moest leren
ik denk dat we Flappie nog een hele tijd zullen zien
denk dat hij niet 1-2-3 vertrekt
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:50   #131
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
ik denk dat we Flappie nog een hele tijd zullen zien
denk dat hij niet 1-2-3 vertrekt
Ligt eraan hoe snel de FB's bekend zijn Verder, voor de minder geïnformeerden: flappie ben ik, en loes ook

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:52   #132
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Flappiejj klinkt wel liev ja
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:54   #133
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey bart! maak je ff druk

  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 23:21   #134
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Volgens phitje heb jij er ook onder ingelogd

Verder heeft het vrij weinig zin op je te reageren verder, je hebt naar eigen zeggen toch altijd gelijk.

En queenie, rot in godsnaam op, wat kom jij hier in godsnaam doen Blijf lekker weg als je geen zinvolle bijdrage hebt
ach arrogante eikel houd je smoel toch. Ik meen dat iedereen hier mag komen en posten of ligt het aan mij?????
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 23:23   #135
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Queenie
ach arrogante eikel houd je smoel toch. Ik meen dat iedereen hier mag komen en posten of ligt het aan mij?????
Zolang je een fatsoenlijke inhoud aan je post geeft wel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 23:24   #136
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Volgens phitje heb jij er ook onder ingelogd
OK, ik ben dan wel weg, maar toch, dit lees ik wel. En dit is niet waar .
En Bartje, hou gewoon aan je woord. Gister zei je nog dat je wegbleef totdat bekend zou worden hoe de nieuwe FB staf eruit zou zien.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 23:24   #137
Queenie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zolang je een fatsoenlijke inhoud aan je post geeft wel
erm ok meneer!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 23:30   #138
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
OK, ik ben dan wel weg, maar toch, dit lees ik wel. En dit is niet waar .
En Bartje, hou gewoon aan je woord. Gister zei je nog dat je wegbleef totdat bekend zou worden hoe de nieuwe FB staf eruit zou zien.
Niet waar!! Ik zou weggaan als Banaan het werd.. Ennem, dat klopte dan niet, je had saartje jou pass gegeven inderdaad, ik zat scheef te denken..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 23:34   #139
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Niet waar!! Ik zou weggaan als Banaan het werd.. Ennem, dat klopte dan niet, je had saartje jou pass gegeven inderdaad, ik zat scheef te denken..
IDD jah, die heb ik aan iedereen gegeven
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 16:05   #140
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Volgens phitje heb jij er ook onder ingelogd

Verder heeft het vrij weinig zin op je te reageren verder, je hebt naar eigen zeggen toch altijd gelijk.

En queenie, rot in godsnaam op, wat kom jij hier in godsnaam doen Blijf lekker weg als je geen zinvolle bijdrage hebt
LoL
Ik ingelogd onder irene?
Doe me niet lachen

Ik heb van verschillende mensen gewoon paswoorden gekregen op msn, zonder ik er achter vroeg, maar ik ben dus NIET gaan kijken...

Of je me geloofd of niet, kan me eigelijk niet schelen, maar ik ben tot tegenstelling van jou, wél te vertrouwen, dus maakt jou denkwijze over mij ook niets uit
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 16:07   #141
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Phitje
OK, ik ben dan wel weg, maar toch, dit lees ik wel. En dit is niet waar .
Thnx phitje... Hopelijk geloofd ie me nu

Zielig hoor bartje
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 16:10   #142
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

geloofd?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 16:53   #143
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
geloofd?
je snapt me wel
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 16:56   #144
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
je snapt me wel
Nee, leg uit...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 17:21   #145
Miss_Sweetgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ligt eraan hoe snel de FB's bekend zijn Verder, voor de minder geïnformeerden: flappie ben ik, en loes ook

Flappiejj
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 23:05   #146
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ben te vertrouwen saartje ---> PUNT . En nee, ik geloof er geen ZAK van, verder kun je even mooi op Phitje zijn 2e post reageren, bovendien boeit het me nog geen knip met de vingers voor de ogen wat jij van me vindt. Dag saartje
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 25 September 2003 om 23:07
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 23:08   #147
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl
Flappiejj
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2003, 09:39   #148
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik ben te vertrouwen saartje ---> PUNT . En nee, ik geloof er geen ZAK van, verder kun je even mooi op Phitje zijn 2e post reageren, bovendien boeit het me nog geen knip met de vingers voor de ogen wat jij van me vindt. Dag saartje
Jij bent niet te vertrouwen
En ik ben niet de enige hier die dat weet

Trouwens, als je deze tweede post van phitje bedoeld :
Citaat:
IDD jah, die heb ik aan iedereen gegeven
Ik vrees dat ie eerder SARCASTISCH op jou bedoelt is...




EN IK BEN ER 100% ZEKER VAN DAT JIJ NOOIT FORUMBAAS WORD HIER... Ik denk niet dat de mensen op staff apen zijn, en jou spelletje nog niet door hebben
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2003, 10:01   #149
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Leuk joh, wat een argumentatie Is hetzelfde als ik zou roepen:

Die saartje moet een ban hebben, jullie zijn toch niet zo blind dat jullie dat niet doorhebben!! Ik weet zeker, binnen nu en een week heeft ze een ban!!! Die mensen op Staff zijn toch niet helemaal achterlijk

Is pre-cies hetzelfde als jij zegt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2003, 10:02   #150
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wat een gezeik hier, de hele tijd oude koeien uit de sloot halen.....niks beters te doen zeker?
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.