Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 26 June 2007, 15:47   #1
Miigirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Help please

Haai
Ik ben verliefd op een jongen en hij is 12. En ik 15. (maar hij lijkt wel 14) Maar ja is dat een heel groot punt of is het Love is for everything gedoe? Mijn ouders maken er een grapje van en zeggen nou en. Maar ik krijg van al mijn vrienden en vriendinnen te horen dat hij echt way too jong is... Help!
Ook ga ik best wel goed met hem om, en ik heb al dingen geprobeerd (om duidelijk te maken dat ik hem leuk vind) zoals: knieen tegen elkaar, omhelzen, hem achterna zitten. Maar ik zoek eigenlijk een seintje waarmee je zegt: ik vind jou meer dan leuk. Vrijdag is er een feest waar hij natuurlijk komt, en ik wil best met hem zoenen (duh!) maar ik wil dat absoluut niet doen als hij er niet klaar voor is, of mij niet leuk vind. Jongens zijn zo moeilijk over hun gevoelens! Ik weet nog echt niet of hij seintjes afgeeft of hij me leuk vindt of niet. Want kijk, hij is aardig tegen iedereen, dus ik weet niet of hij mij speciaal leuk vindt. Hij reageert opzich positief als ik hem omhels maar ik kan niet aflezen of hij wilt dat ik hem zoen of dat het gewoon vriendschap is. Please help me!
x
(willen jullie aub reageren voor vrijdag!! thankz! )
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2007, 08:05   #2
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

o.O

insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2007, 12:20   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Als ie tegen iedereen aardig doet zou je het ook gewoon kunnen zeggen. En who cares dat er 3 jaar verschil tussen jullie zit? nu lijkt dat een boel maar later is dat echt heel weinig. En als ie toch ouder lijkt dan ie eigenlijk is.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.