Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 October 2006, 22:21   #1
Vecto
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Eerste keer Fijn of juist Vervelend?

Ik zou graag willen weten hoe men hun eerste keer heeft ervaren. Was het fijn of juist vervelend, vaste relatie of voor 1 keer, buiten of binnen, uit liefde of gewoon voor de seks en uiteraard wat jullie leeftijd was.

Mijn 1ste keer was een zeer slechte ervaring. Ik was 15 en ging net een paar maanden stappen. we hadden die avond een feestje en het bier vloeide rijkelijk. Toen kwam ik haar tegen zij (ook 15) zat bij mij op school en we hadden al eens een beetje staan flirten en ook wel eens gezoend. toen wilde zij al meer maar ik vond mezelf daar nog niet klaar voor. dat ging dus niet door. maar deze avond was anders zij had wat gedronken en ik ook. we hadden die avond een beetje staan flirten op een afstandje en toen ik naar huis ging kwam ze me buiten nog even opzoeken. van het een kwam het ander. en voor ik het wist lagen we ergens op een afgeschermd stuk grasveld al liggend te zoenen. zij was ontzettend geil weet ik nog wel want we lagen nog maar amper en ze begon al alles te betasten, ik weet nog dat ik dacht 'en ze zeggen altijd dat jongens alleen maar aan sex denken' nou dit was wel anders. ze wilde dat ik haar ter plekke nam. ik wist even niet wat ik moest doen, maar voor ik het wist lag ze me al te pijpen.(dit overigens zonder condoom) (wist wel dat een kans op een SOA via pijpen zeer klein is.) dus liet haar begaan. daarna wilde ze verder, maar ik had geen condooms. dat leek haar niet te deren. maar mij wel. wist ik veel met wie zij het allemaal al gedaan had. dus wij in de stad zoeken naar zo'n automaat. na een half uur weer terug met de condooms gingen we verder. nu wilde ik ook graag. maar ik had geen ervaring wist alleen hoe je een condoom om moest doen. zeg maar. nou wat er toen allemaal gebeurde zal ik jullie besparen maar er gingen wat dingen moeizaam. zowel bij haar als bij mij. we zijn ook beiden niet klaar gekomen die avond en de dag erna had ik spijt van deze 'ontmaagding'. ben wel blij dat alles veilig is gegaan, maar als ik had mogen kiezen achteraf had ik liever ontmaagd geweest door iemand waarmee ik iets had op een plek beter dan buiten en op een rustigere manier als toen. maarja ervaring maakt de man zeggen ze toch. dit was er voor mij duidelijk 1 die niet meer voor zal komen als het aan mij ligt.

nou dit was mijn ervaring. wil jij het ook delen met dit forum vertel het dan hieronder, maar hou echte details voor jezelf. het gaat om de grote lijnen en vooral wat je ervan vond. Fantasien hoef je ook niet te typen zijn we namelijk niet in geinterreseerd.
Dit is bedoeld voor de mensen die nog de eerste keer moeten meemaken een soort van in te lichten wat de meesten het fijnste vinden. en gewoon ervaringen uitwisselen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2006, 16:45   #2
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eum... mijn eerste keer was met een jonge waar ik al bijna 1 jaar me verkeerde. Toen het gebeurde was ik 13(2 weken voor ik 14 jaar werd)
Onze ouders hebben een caravan op dezelfde camping. op die camping was die dag een groot feest met openlucht bal. ook al was ik maar 13 ik mocht bacardi drinken van mn ouders en hij ook samen met enkele vrienden hebben we daar dan gelachen en vooral bacardi gedronken om 1 uur 's nachts gingen we naar de caravan "we waren moe", daar lagen we in de zetel en was ik hem aan het uit dagen ik had nooit verwacht dat werkelijk HET ging gebeuren maar van het een kwam het ander...
Het was heel leuk en heel veel pijn heb ik niet gehad.
en ik verkeer nu nog met hem

jou eerste ervaring vind ik wel erg voor je ...

xx
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2006, 14:15   #3
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn 1e keer ging best wel snel. Vond 't wel lekker, maar was niet zo heel lang.

Was 14, nu nog steeds ;p & waren aan 't oppassen.
Na beetje rommelen erg geil & toen tsja, gebeurde 't.
Deed 10 sec pijn, daarna niet meer.

En de andere oppas dagen waren ook leuk
  Met citaat antwoorden
Oud 5 October 2006, 18:22   #4
Prestige
Lid
 
Prestige's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2006
Locatie: Haarlem
Berichten: 1.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DarkThoughts
Mijn 1e keer ging best wel snel. Vond 't wel lekker, maar was niet zo heel lang.

Was 14, nu nog steeds ;p & waren aan 't oppassen.
Na beetje rommelen erg geil & toen tsja, gebeurde 't.
Deed 10 sec pijn, daarna niet meer.

En de andere oppas dagen waren ook leuk

Ben blij dat je mijn oppas niet bent!
Prestige is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:00.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.