Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 January 2004, 11:11   #1
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Van Persie naar Arsenal?

Beetje hetzelfde verhaal als Robben. Misschien gaat Van Persie al per direct naar Londen. Kan hij niet beter nog even in Nederland blijven (op zn minst het seizoen afmaken), om ervaring op te doen en verder te rijpen? Komt een overstap naar een buitenlandse topclub niet ook hier veel te vroeg, hij is pas 20 dacht ik? Want Van Persie speelt pas sinds 2002 ofzo in Feyenoord, heeft eigenlijk pas sinds kort een basisplaats en kan in de toekomst de nieuwe nummer 10 van Feyenoord worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 12:47   #2
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Veel te vroeg naar mijn mening.

Ik hoop ook echt in het geval van Robben dat als Manchester m koopt, hij nog een jaar verhuurt wordt aan PSV...
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 13:23   #3
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

tjah moet je er van denken..
Ene kant logisch van Feyenoord, 1,5 jaar contract, nieuwe contractbesprekingen zijn al vast gelopen, dus wil Feyenoord hem graag verkopen.

Denk zelf dat het voor hem te vroeg is, en ik had hem graag zien willen samenwerken met een coach die beter overweg kan met talenten als BvM.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 13:53   #4
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van alle kanten zou dat dom zijn

van persie kan naar mijn mening nog wel veel voor Feyenoord betekenen en hij is absoluut nog niet klaar voor zo'n stap naar een topclub

wat heeft hij eraan als hij nog minder speelt en bij arsenal op de bank zit, en af en toe mag opdraven als de echte basisspelers 'moe' zijn?

laat hem eerst bij Feyenoord eens echt iets laten zien en constant spelen (centraal!) en een beetje volwassen worden.

probleem blijft natuurlijk zijn contract, want als hij over een jaar voor nix wegkan dan kan je dus nu misschien nog wel beter nu nog wat geld voor hem vangen

waarom kan er niemand eens goed met die jongen praten?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 14:22   #5
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van Persie had al veel verder kunnen zijn met zijn talent als ie goed werd ingezet, maar van Marwijk kan gewoon niet omgaan met die jongen. Ik vroeger altijd een jongen die een wereldvoetballer zou gaan worden bij van Persie, maar het is jammer dat ie in het eerste niet zo uitblinkt als hij eigenlijk zou moeten. Misschien dat ie beter bij een middenmoter mee had moeten draaien, In die Shell competitie was dat kereltje niet te stuiten en scoorde aan de lopende band, maar ik hoor en zie niet zoveel goeds meer van deze jongen, ik had veel meer van hem verwacht en hoop dat t nog wel zal lukken met die jongen, maar dat zal niet zo vlug gaan onder Bert denk ik.
En Arsenal is gek dat ze zo'n knul nu al wegplukken, ze moeten wat geduld hebben en als hij 22 a 23 jaar is over laten komen. In Nederland moet ie nog veel leren, wat moet t wel niet met m worden als hij nu al naar Engeland gaat? Komt ie misschien nog wel bij Swansea terrecht
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 14:52   #6
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Van Persie naar Arsenal??
ja
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 15:13   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
ja
Is het al in spreekwoordelijke kannen en kruiken dan?

Ik vind het in ieder geval jammer dat de Nederlandse competitie weer een groot Nederlands talent kwijt raakt. Feyenoord zou inderdaad nog veel meer plezier aan hem kunnen beleven, op zijn favoriete positie. Naar het buitenland kan altijd nog, na volgend seizoen ofzo, of het jaar d'r op. Gullit zei het ook al: ik denk niet dat Van Persie bijv. Pires uit het elftal speelt. Door dat drukke programma zal hij best wel eens aan het spelen toekomen, maar bij Feyenoord kan van Persie naar mijn idee zich nog veel verder ontwikkelen.

Snap ook niet waarom van Persie gewoon dat contract tekent, zo slecht zal dat contract toch niet zijn (groot talent dat de club wil behouden) en het grote geld komt later wel. Investeer eens in jezelf.. of ben ik nu te naïef
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 16:52   #8
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

betwijfel het of de club hem echt wil houden, tis immers onze eigen propaganda machine (de Feyenoordkrant) die als eerste met het nieuws komt.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 17:27   #9
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij is neit goed genoeg voor arsenal maar het zal em wel veel geld opleveren en daar gaat het hem om.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 17:37   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Voor Feyenoord is het jammer dat het grote talent van de club nu al weg zou gaan.. Maar aan de andere kant stikt het van de linksbuitens/ aanvallers daar en gezien de moeilijkheden telkens weer rondom van Persie en de problemen met zijn contractverlenging lijkt me dit voor Feyenoord het juist moment om hem met een grote strik bij Arsenal af te zetten en met een leuk bedrag terug naar huis te gaan...

Of het voor van Persie zelf wel verstandig is betwijfel ik.. Pires zal hij niet uit het elftal spelen en voor de linkerflank hebben ze ook nog Micoud en Ljungberg eventueel... Centraal lijkt me realistischer met Bergkamp en Kanu als voornaamste concurrenten, maar centraal heeft van Persie nog helemaal niets bewezen...

Ben benieuwd.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 19:13   #11
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik weet bijna zeker dat hij gaat

ik vind het wel heel jammer voor hem dat hij vertrekt, want ik zie voor hem geen goed scenario in londen... hooguit scenario Seedorf maar als hij dat graag wil, tja.. wie houd hem tegen???
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 19:40   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Scenario Seedorf?

Drie keer de EC1 winnen met drie verschillende clubs?
Ik zou er voor tekenen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 20:17   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Seedorf is nou niet bepaald mislukt in het buitenland inderdaad, ook al ging hij op vroege leeftijd. Of bedoel je dat Seedorf ook vaak op de flank speelde, tegen zijn wil in?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2004, 23:50   #14
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Boehoehoe en ik vind hem zo leuk!!
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2004, 00:37   #15
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah als hij naar engeland verhuisd kan je hem niet meer krijgen

daar balen we denk ik met z'n allen van

naja degenen die op mannen vallen dan, hihi
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 16:57   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
ja
Waarschijnlijk is de transfer afgeketst, Arsenal kiest voor een Spaans talent.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 January 2004, 17:02   #17
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Waarschijnlijk is de transfer afgeketst, Arsenal kiest voor een Spaans talent.
Reyes
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.