Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 11 February 2009, 01:46   #1
Breakit
Lid
 
Geregistreerd op: 11 February 2009
Berichten: 1
Question wat wil ze nou...

Hey wie dit ook leest

er is een meisje uit mn klas op wie k verliefd was/ben (gemengde gevoelens)
en t is moeilijk om haar uit me hoofd te halen als ik elke schooldag gedwongen ben haar te zien. ze zegt dat ik raar ben en laat merken dat ze geen vrienden wil zijn maar toch spreekt ze me steeds aan of bemoeid ze zich met iets wat ik tegen iemand anders zeg. vorige week zei ze dat k cool was omdat k op kung fu was gegaan.

door haar voel ik me de hele dag klote. laatst met gym bijvoorbeeld deden we judo. en alleen zij en ik hadden niemand. kprobeerde nog beetje weg te schuivelen zeg maar, maar ze vroeg of ik dus mt dr wou oefenen. of ze vroeg ook een keer of we zouden zwemmen, dan doet ze alsof ze het nooit gevraagd heeft en dan komt ze gister oppeens aanzetten met we zouden nog een keer zwemmen, en dan denk ik echt van, wat vind je nou eigenlijk van me? wil je vrienden zijn? zoniet laat me dan gwn alleen weetje...

en nee ze lijkt me niet echt t type om een player te zijn vertrouw me daarin. kheb echt geprobeerd te denken van ja het is beter zo, maar toch gaat dat akelige gevoel maar niet weg. verder heb k thuis ook nog zeeën met problemen, spijt en verdriet en dan kan ik dit er eigenlijk niet bij hebben. ik vraag me gewoon af waarom meiden soms zo doen en wat ik er tegen kan doen. en ja ik weet dat dit soort dingen dagelijks zijn voor jullie en dat jullie al diezelfde vragen zat zijn, maar toch ik weet niet aan wie k t anders moet vragen..

weet iemand wat ik moet doen?

groetjes Breakit

ps: vergeten te vertellen, ze is bang omdat we veel gemeen hebben denk ik...een beetje teveel dat t idd gwn eng is

Laatst aangepast door Breakit : 11 February 2009 om 01:55
Breakit is offline  
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:45.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.