Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 March 2004, 19:33   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard bewust kwetsen

wanneer je in een relatie zit

en je hebt diegene met iets gekwetst (iets wat niets met diegene te maken had, maar iets over wat je een keer gedaan hebt), en diegene zegt dat die tijd nodig heeft om het te "verwerken/vergeten", en dan hetgeen gaat doen wat je gezegt hebt waar je het slechtste tegen kan (dus bewust kwetsen).
wat moet je daar dan mee?
(maar je ziet die persoon wel graag..)
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 20:41   #2
Eelcotje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: bewust kwetsen

zeggen dat hij je niet 'bewust'//onbewust' moet kwetsen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 21:06   #3
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: bewust kwetsen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eelcotje
zeggen dat hij je niet 'bewust'//onbewust' moet kwetsen.
maar als ie daar niet op reageert?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 21:14   #4
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard Re: Re: Re: bewust kwetsen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
maar als ie daar niet op reageert?
dan voel jij je genegeerd en open je daar een topic over op dat andere forum?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 21:23   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ken een (ouder) stel dat zich ongeveer al 30 jaar expres kwetst
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 21:32   #6
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Benodigdheden:

1 honkbal knuppel
1 electricity
1 stom vriendje


Bereidings wijze:

achter stom vriendje gaan staan, honkbal knuppel met 2 handen stevig vasthouden en naar achter bewegen, vervolgens met zoveel mogenlijk kracht naar voren bewegen richtig hoofd van stom vriendje. Dit eventueel herhalen totdat stom vriendje goed op smaak is. Vervolgens opdienen met een goed gesprek. In dien gewenst nog mogenlijk om extra op smaak te brengen met een teentje eraf of een bloedende neus.


Mensen express mentaal kwetsen is laag. Ontzettend laag. Als hij jouw verleden neit accepteerd dan is dat zijn probleem. Als hij dit dan bij je doet dan is ie je niet waard.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 21:36   #7
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Benodigdheden:

1 honkbal knuppel
1 electricity
1 stom vriendje


Bereidings wijze:

achter stom vriendje gaan staan, honkbal knuppel met 2 handen stevig vasthouden en naar achter bewegen, vervolgens met zoveel mogenlijk kracht naar voren bewegen richtig hoofd van stom vriendje. Dit eventueel herhalen totdat stom vriendje goed op smaak is. Vervolgens opdienen met een goed gesprek. In dien gewenst nog mogenlijk om extra op smaak te brengen met een teentje eraf of een bloedende neus.


Mensen express mentaal kwetsen is laag. Ontzettend laag. Als hij jouw verleden neit accepteerd dan is dat zijn probleem. Als hij dit dan bij je doet dan is ie je niet waard.


als t zo makkelijk was..

maar aan de andere kant denk ik. ik heb hem ook pijn gedaan, dus dat hij mij nu pijn doet.. dan is t eerlijker...
maar weet niet echt wat ik er mee aanmoet.. hoop dat ie over een paar daagjes dr overheen is.. en dat ik m dan weer mag zien
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2004, 23:09   #8
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
maar aan de andere kant denk ik. ik heb hem ook pijn gedaan, dus dat hij mij nu pijn doet.. dan is t eerlijker...
maar weet niet echt wat ik er mee aanmoet.. hoop dat ie over een paar daagjes dr overheen is.. en dat ik m dan weer mag zien
Sandraatje, doe eens goed nadenken

Je zegt dat omdat jij hem pijn hebt gedaan, hij jou pijn mag doen?
Da's toch onzin, dat weet je zelf ook wel Dat is gewoon pure wraak die hij nu doet.. Dat is geen teken dat hij van je houdt en met je verder wil gaan?

En bovendien.. Jij hebt hem (waarschijnlijk) onbewust gekwetst.. Als hij dan gelijk zo kinderachtig gaat doen...

Maar ik hoop dat hij ermee stopt; dat je een goed gesprek met hem hebt erover ofzo
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2004, 09:19   #9
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity


als t zo makkelijk was..

maar aan de andere kant denk ik. ik heb hem ook pijn gedaan, dus dat hij mij nu pijn doet.. dan is t eerlijker...
maar weet niet echt wat ik er mee aanmoet.. hoop dat ie over een paar daagjes dr overheen is.. en dat ik m dan weer mag zien
Ow meisje toch. Wat hij doet is fout. Dat jij hem gekwetst hebt heb je niet express gedaan, hij doet dat wel express, en dat is gewoon laag. Je moet niet alles pikken. Als hij onder de gordel gaat slaan, dan mag je best achteruitstappen hoor, als je dat neit doet gaat eht alleenmaar fout worden op den duur. Dan heeft hij zoiets van hej, ik kan alles maken en dat werkt niet.

Ik zou zo zeggen, heb er een goed gesprek over met hem dat het werkelijk belachelijk is wat hij doet. Blijft ie er mee doorgaan, zet er dan gewoon een punt achter. Is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar je zal je er wel meer pijn mee besparen dan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.