Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 25 January 2012, 12:33   #1
TheRising
Lid
 
Geregistreerd op: 25 January 2012
Berichten: 3
Standaard opleidingen plannen?

dag iedereen ik ben eerstejaars juwelier in opleiding.
heb het niet heel erg naar mijn zin in de klas en heb als droom om een opleiding in amerika te doen.
is het verstandig om nu al met een schuin oog naar een vervolgopleiding te kijken als je nog in zoon vroeg stadium bent van een andere opleiding?
en over mijn klas , ik ben de enige jongen en zit met 10 ''meisjes''(de meeste zijn nog geen dames...)dus heb niet echt een connectie met iemand omdat ik ook nog eens de oudste ben...
als ik ook met een schuin oog naar de mogelijke vervolgopleiding kijkt kan dit misschien extra motiverend werken?

alvast bedankt!
TheRising is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2012, 13:11   #2
Young
Super Lid
 
Young's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 April 2010
Locatie: Uganda
Berichten: 5.544
Standaard

Dat je de oudste bent, zou juist een + zijn met al die meiden. Maargoed.

Je bent waarschijnlijk al te laat om komend half jaar een andere opleiding te gaan volgen (2e semester van 2011/2012 dus).
Als ik jou was zou ik mij gewoon nog volop inzetten voor je huidige studie. Het is welbekend dat het eerste jaar het minst leuke jaar is. Wie weet bevalt het straks wel!

Als aan het eind van het jaar blijkt dat je huidige studie toch niet is wat je zoekt, dan kun je gewoon overstappen.

Daarnaast kun je natuurlijk altijd naar andere studies kijken. Oriënteren kan nooit kwaad!

Laatst aangepast door Young : 25 January 2012 om 13:23
Young is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2012, 20:26   #3
TheRising
Lid
 
Geregistreerd op: 25 January 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt ik bedoel dat ik me misschien meer op het grote doel moet richten om gemotiveerd te blijven dus bijv. vervolgopleidinh in amerika? Want nu is er in de klas niks aan je valt als enige gozer overal buiten bewust of onbewust en geloof me 10 onvolwassen mutsen in je klas word je niet blij van... En als je dan sowieso niet lkkr in je vel zit dan ben je helemasl niet meer te motiveren... Dus nog een keer is het verstandig om een stap vetder te kijken om misschien.meer gemotiveerd te worden en weer zin te krijgen in het dagelijks leven?
TheRising is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2012, 21:07   #4
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Anders doe je een avondstudie Nederlands?
Dan leggen ze uit wat interpunctie is. Je weet wel, het grotere doel.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:25.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.