Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 December 2003, 19:49   #1
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Plaats hier

het kaartje van je laatst bezochte wedstrijd.. maakt niet uit van welke sport.. (is tog nie f&P??, ik vind sport!!)
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 23:31   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dit is de eerste serie, de meest rescente, met de wedstrijden:
FC Utrecht-Roda 3-1
AZ-Roda 1-5
FC Volendam-Roda 2-1
Willem II-Roda 0-2
De Baronie-Roda 1-0
Vitesse-Roda 1-1



Serie 2 omvat de toegangsbewijzen van de zomer ongeveer, einde vorig seizoen, begint dit jaar:
Zwolle-Roda 0-0
NEC-Roda 1-3
Babberich-Roda 1-3
Feyenoord-Roda 3-1
FC Utrecht-Roda 4-4
Ajax-Roda 4-2



Serie 3 is min of meer de 2e seizoenshelft van het vorig voetbaljaar, een zeer miserabele serie, met 1 zege en 2 puntendelingen. De rest werd allemaal verloren:
Heerenveen-Roda 3-2
AZ-Roda 1-0
De Graafschap-Roda 1-1
Excelsior-Roda 0-2
Willem II-Roda 5-0



En tot slot nog eentje die er net niet oppaste, de bekerwedstrijd tegen Ajax, direct na de winterstop, 1-0.



Moet alleen Boerenveen nog scannen van zaterdag
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 09:23   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

die van AZ-Roda is de laatste waarvan ik kaartje heb, van Ajax - fey had ik gewoon een pasje
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 12:10   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Laatste serie, inclussief vers aangekochte seizoenkaart van Alemannia Aachen, waardoor ik kaarten ga krijgen voor de 1/4 DFB-Bokal tegen Bayern München

Uitslagen: Boerenveen-Roda 2-1
Alemannia Aachen-1. FC Nürnberg 1-0 (geschrapt)
Alemannia Aacen-Rot-Weiss Oberhausen 1-0
Alemannia Aachen-Karlsruher SC 0-0
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 12:26   #5
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Uitslagen:

Utrecht-zwolle: 1-0
Utrecht-AZ: 0-3 (laten we het daar maar niet over hebben)
Utrecht AJ Auxxere: 0-0
Utrecht-RKC: 3-1
Utrecht-Volendam: 3-0

Laatst aangepast door wetering12 : 23 December 2003 om 12:38
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 12:33   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by wetering12

Utrecht-AZ: 0-3 (lateb we het daar maar niet over hebben)
Sta mij enkel toe de correcte uitslag te vermelden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 12:36   #7
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Sta mij enkel toe de correcte uitslag te vermelden
oja, toegestaan.. als ik die uitslag moet invullen word het zwart voor mijn ogen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 13:38   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by wetering12
oja, toegestaan.. als ik die uitslag moet invullen word het zwart voor mijn ogen
Ach, das scorebordjournalistiek
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 19:51   #9
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen kaartjes meer..

ik heb 5 jaar seizoenskaart bij twente

andere wedstrijden -->
PSV-Twente Amstel Cup Finale 0-0 3-4 np
PSV-Twente JC Schaal 3-2
Heerenveen-Twente 3-0
Vitesse-Twente 3-5
Heracles-Cambuur 1-1

verder weet ik het niet meer
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 20:25   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, ik heb ook een seizoenkaart van de Graafschap en de kaartjes die ik heb kan ik niet laten zien want ik heb geen functionerende scannert.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 21:04   #11
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ach, das scorebordjournalistiek
nee dit is scorebordjournalistiek
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 21:25   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by wetering12
nee dit is scorebordjournalistiek
Dat wil niet zeggen dat Gasten dan de betere ploeg was

Nog zo'n sterk staaltje scorebordjournalistiek:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 21:30   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Nog zo'n voorbeeld

__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2003, 21:37   #14
wetering12
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nog zoiets
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 12:59   #15
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kaartjes dit seizoen...

  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2003, 13:12   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Vak ONO Jij hebt flink veel in het bezoekersvak plaatsgenomen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 03:03   #17
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Vak ONO Jij hebt flink veel in het bezoekersvak plaatsgenomen
en waar zit jij dan met al je roda-lui?

dit seizoen is idd het tegenovergestelde van vorige jaar..toen op 2 na alles los gezeten, maar nu dus 'gewoon' de uitvakken op 2 na...

gelukkig maar 2 combis tot nu toe... psv en ado komen daar nog wel bij (lees: gaat ik niet los zitten )
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 11:25   #18
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Kaartjes van de toppers van dit seizoen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 11:33   #19
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vak N?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 12:11   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
en waar zit jij dan met al je roda-lui?

dit seizoen is idd het tegenovergestelde van vorige jaar..toen op 2 na alles los gezeten, maar nu dus 'gewoon' de uitvakken op 2 na...

gelukkig maar 2 combis tot nu toe... psv en ado komen daar nog wel bij (lees: gaat ik niet los zitten )
Ik doelde erop dat ik mar 3 kaartjes zag van uitvakken tussen de rest, dat je dus nog niet zo gek veel wedstrijden geweest was. En bij Roda zat je toch nie in t uitvak?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 12:57   #21
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Vak N?
Jah, die ouwe wilde weer eens mee, die wil dan toch iets rustigers..
Best, maggie wel zelf betalen ook!
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 15:44   #22
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik doelde erop dat ik mar 3 kaartjes zag van uitvakken tussen de rest, dat je dus nog niet zo gek veel wedstrijden geweest was.
kaartjes worden niet altijd omgewisseld voor 'originele' kaartjes van de betreffende club, dus moet ik het maar doen met die afgrijzelijke ticketbox-kaarten..beetje jammer wel

dus uitleg voor bartje : 2x los (hee,gro), 2x combi (omwisselbiljet-->orig.kaartje:ajx,twe) & 3x vrij vervoer (tb-kaartje niet omgewisseld: vol,az,roda)

wat een totaal van 7 uitwedstrijden maakt..zwolle en rkc gemist..

Citaat:
Originally posted by bartje518
En bij Roda zat je toch nie in t uitvak?
wellus
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 16:32   #23
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

ben je goed genaaid bij twente uit, 30 euro voor een buscombi, terwijl de joden voor de helft met een autocombi mochten komen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 16:46   #24
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
ben je goed genaaid bij twente uit, 30 euro voor een buscombi, terwijl de joden voor de helft met een autocombi mochten komen..
en al helemaal genaaid als je dan op de heenweg in een bus zit die kapot gaat en je moet staan in het gangpad van een andere bus...

tsja

maja die joden hebben bv. weer naar groningen, willem II, nec, heerenveen een (gedeeltelijke) combi, terwijl dat voor 'ons' weer vrij vervoer is
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 16:55   #25
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
en al helemaal genaaid als je dan op de heenweg in een bus zit die kapot gaat en je moet staan in het gangpad van een andere bus...

tsja

maja die joden hebben bv. weer naar groningen, willem II, nec, heerenveen een (gedeeltelijke) combi, terwijl dat voor 'ons' weer vrij vervoer is
Jammer dat het bij Feyenoord dat ontbreekt aan een sterke organisatie die dit soort dingen aan de kaak stelt..


Moet superjood met een gedeeltelijk combi naar Heerenveen? Haha, laatste 800 meter verplicht klunen ofzo?

Nec overigens ook maar 600 kaarten dit jaar voor Feyenoord..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 19:51   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Jammer dat het bij Feyenoord dat ontbreekt aan een sterke organisatie die dit soort dingen aan de kaak stelt..


Moet superjood met een gedeeltelijk combi naar Heerenveen? Haha, laatste 800 meter verplicht klunen ofzo?

Nec overigens ook maar 600 kaarten dit jaar voor Feyenoord..
Moeten ze bij Feyenoord nodig zeggen Roda kreeg maar 650 kaarten in de Kuip, de rest had men al aan eigen supporters verkocht En bij Roda moeten ze allemaal zonder combi kennen komen, terwijl wij verdomme alleen bij NEC en Volendam zonder combi welkom zijn, en er gebeurt nooit wat
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 20:17   #27
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Moeten ze bij Feyenoord nodig zeggen Roda kreeg maar 650 kaarten in de Kuip, de rest had men al aan eigen supporters verkocht En bij Roda moeten ze allemaal zonder combi kennen komen, terwijl wij verdomme alleen bij NEC en Volendam zonder combi welkom zijn, en er gebeurt nooit wat
Bart wat kan ik als Feyenoordsupporter er aan doen dat jullie door ons bestuur dmv een belachelijke regeling genaaid worden? Als roda een sterke vertegenwoordiging had gehad, dan hadden ze die regel gewoon bij de Knvb aangekaard, net als Den Haag dat heeft gedaan. Die zijn ook in het gelijk gesteld door de voetbalbond, die verklaard heeft dat het bij Feyenoord om een commercieel probleem gaat waar ze zelf maar een oplossing voor moeten zoeken, dus waar de tegenstander niet de dupe van moet worden.

Bij Feyenoord ontbreekt het dus ook aan een sterke vertegenwoordiging, zodoende kunnen clubs en burgermeester doen en laten wat ze willen.
't Zelfde geldt voor de SOVS, die zo trots zijn op hun ledenbestand, maar niet verder komen dan stoeltjes tellen in Groningen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 20:29   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Bart wat kan ik als Feyenoordsupporter er aan doen dat jullie door ons bestuur dmv een belachelijke regeling genaaid worden? Als roda een sterke vertegenwoordiging had gehad, dan hadden ze die regel gewoon bij de Knvb aangekaard, net als Den Haag dat heeft gedaan. Die zijn ook in het gelijk gesteld door de voetbalbond, die verklaard heeft dat het bij Feyenoord om een commercieel probleem gaat waar ze zelf maar een oplossing voor moeten zoeken, dus waar de tegenstander niet de dupe van moet worden.

Bij Feyenoord ontbreekt het dus ook aan een sterke vertegenwoordiging, zodoende kunnen clubs en burgermeester doen en laten wat ze willen.
't Zelfde geldt voor de SOVS, die zo trots zijn op hun ledenbestand, maar niet verder komen dan stoeltjes tellen in Groningen..
Zeg ik ergens dat de schuld ligt bij r_i_vanthof? Nee dus Ik zeg alleen dat het overal een puinzooi is, en dat feyenoord niet zo moet zeuren wanneer ze zelf eens genaaid worden, aangezien ze zelf ook de clubs naaien door gewoon kaarten te verkopen aan eigen aanhang (dus de schuld ligt bij het F-bestuur).

Onderhandeling bij Roda komt toch nooit meer goed. De ruggegraat van de verantwoordelijke roda-onderhandelaar is te vergelijken met die van een afgeblakkerde lucifer van de Aldi.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 20:53   #29
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Dan eis je toch meer van je Supporters vereniging? Zeker nu Den Haag het wel voor elkaar heeft gekregen.

Ik vind ook niet dat je uit moet gaan van het standpunt, dat als iedereen een paar keer genaaid wordt dan heft dat elkaar op je moet uitgaan van het standpunt dat zoveel mogelijks clubs zo min mogelijk worden genaaid.

Ik zie namelijk het liefst zoveel mogelijk uitsupporters komen, is altijd wel lekker voor de sfeer. Ik zie liever 3.000 uitsupporters, dan dat er voetbalteams, basisscholen, kantklosclubjes, breinaaldverenigingen en jappen op die tribune plaatsnemen.

Maar ja in Nederland zal het nog wel even duren voordat we zo ver zijn. Zeker als we dan als supporters niet mogen klagen, omdat onze besturen er een grote bende van maken, zo schiet je nooit een meter op..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2003, 22:44   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Verstandige woorden, Theo Maar het draait bij ons niet alleen om de diverse Supportersverenigingen (Officiële, Fanproject, Westside Ultra's en Rodafans Belgium), maar met name om de politie Kerkrade, die totaal niet tegen bepaalde belachelijke combi's (Willem II!! Heerenveen, AZ !!!) Bovendien blijken ze totaal zinloos, in Alkmaar was stad en cafébezoek geen enkel probleem. Maar het houdt eerst wél in dat veel supporters dan maar thuis blijven.

Inderdaad, uitsupporters zorgen meestal voor de sfeer in het stadion. Weinig publiek van de bezoekers betekend vaak ook dat de thuisclub weinig motivatie tot zingen kan opbrengen, en dus wordt de sfeer steeds gezapiger. Een gemiste kans! Want als er altijd wat te doen is, dan komen die schoolkinderen, en breinaaldverenigingen vanzelf wel!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:08.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.