Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 May 2002, 20:24   #1
sanne87
Guest
 
Berichten: n/a
Question geile bui

Hye,

Ik heb een vriend, en we zijn al wat verder dan zoenen.
We zijn dan allebei flink geil, maar wat ik het irritante vind is dat als ik geil ben, (en wild) dan na een tijdje ben ik weer uit die geile bui, net alsof ik word afgeleid en dan geen zin meer heb. Maar ik heb dan juist nog wel zin!! alleen ben ik dan niet meer zo geil en is het minder leuk. Het lijkt me ook niet leuk voor mijn vriend, want dan blijft hij geil en ik ben dat dan niet meer. Ik heb na een tijdje dan ookgeen behoefte meer om verder te gaan.

Heeft iemand dat nou ook? en kan ik er iets aan doen ofzo? ik vind het namelijk nogal vervelend.

xxx Sanne
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 21:02   #2
Linnea
athanatos
 
Linnea's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 March 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.910
Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

hmmz.. nee sorry geen ervaring mee. ik denk dat je het gewoon rustig moet opbouwen, dan komt en gaat het voor beide, maar niet al te wild meteen. gewoon rustig opbouwen.
__________________
She's back...!!

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2002, 22:08   #3
LifeSucks
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als ik als een gek tekeer ga ben ik de geilheid ook zo kwijt.

als ik het relaxed doe duurt het langer
  Met citaat antwoorden
Oud 25 May 2002, 12:19   #4
Smarthezz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Geile bui..

Hmmm nou kijk, ik denk dat iedereen dat wel eens een beetje heeft. Het is namelijk wel eens zo, dat als ik met mijn vriendin lig te krikken en één van de twee een gek geluid maakt ofzoiets, dan kan het best dat we daar met z'n 2en dubbel liggen van het lachen. Das nou ook niet echt bevorderlijk voor je geilheid. Vervolgens gaan we elkaar weer een beetje zitten opgeilen (gewoon blijven liggen, maar dan heftig zoenen, of een beetje spelen ofzoiets) en kunnen we weer vrolijk verder..

Trouwens, als je vriend nogsteeds zwaar geil is en jij niet meer, maar nog wel zin hebt is dat toch geen probleem? Dan doe je lekker rustig aan, plaagt hem hier en daar, je kent dat wel. Hij zal daardoor waarschijnlijk helemaal gek worden, en jij "wint aan" geilheid..

Just some thoughts..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:31.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.