Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 June 2005, 21:06   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Vanmiddag in de stad

wemelde het van de Marokkanen En een teringherrie dat ze maakten joh..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:12   #2
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Racist
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:16   #3
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Straks zijn ze vrij stil..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:19   #4
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben ik lekker america's army aan het downloaden ... nog (maar) een uurtje te gaan ... valt de verbinding weg en begint het weer opnieuw
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:23   #5
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Thumbs down

vieze kuitentrappers zijn het
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:47   #6
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En dat is het aanmaken van een topic waard?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:05   #7
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
En dat is het aanmaken van een topic waard?
Wel wanneer je bedenkt dat ze ons hele stadion hebben lopen slopen; allemaal Nederlanders in elkaar hebben gemept en nu met de ME aan het knokken zijn Ik had het kunnen weten. Al die maloten kapotschoppen gewoon
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:14   #8
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou bijna willen zeggen: kom maar eens hier in utrecht kijken dan. Maar toen realiseerde ik me dat je een hekel hebt aan utrecht. Een mens onthoudt de gekste dingen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:17   #9
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Naja, Bartje, zo kan ie wel weer. Ze zijn gewoon onsportief en een beetje onvolwassen. Al die maloten kapotschoppen.. Net alsof een wedstrijd Feyenoord-Ajax zonder slag en stoot plaatsvindt.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:18   #10
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Naja, Bartje, zo kan ie wel weer. Ze zijn gewoon onsportief en een beetje onvolwassen. Al die maloten kapotschoppen.. Net alsof een wedstrijd Feyenoord-Ajax zonder slag en stoot plaatsvindt.
Ajacieden zijn vooral molukkers Hollanders zijn onschuldig als de motherfcuk.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:25   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Naja, Bartje, zo kan ie wel weer. Ze zijn gewoon onsportief en een beetje onvolwassen. Al die maloten kapotschoppen.. Net alsof een wedstrijd Feyenoord-Ajax zonder slag en stoot plaatsvindt.
Een beetje onvolwassen? Een stadion slopen noem jij een beetje onvolwassen? Onschuldige mensen compleet in elkaar meppen noem jij een tikje onsportief? Je hebt alleen de beelden op TV gezien, intussen is het nog steeds onrustig (een neef van mij werkte rondom de wedstrijd )

@ Karliene: ik heb aan zoveel een hekel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:31   #12
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Wel wanneer je bedenkt dat ze ons hele stadion hebben lopen slopen; allemaal Nederlanders in elkaar hebben gemept en nu met de ME aan het knokken zijn Ik had het kunnen weten. Al die maloten kapotschoppen gewoon
In wat voor rare steden kom jij?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:32   #13
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat jij je er nog extra aan stoort omdat het 'jouw' stadion is Bart. Dat die supporters de hele boel lopen te slopen betuigt gewoon hoe onsportief (erg onsportief) ze zijn. En onvolwassen ja. Hoe wil jij het noemen?


En verder heb ik er niets over te melden. Ik vind het ook gewoon dikke losers namelijk. Maar we moeten niet overdrijven.

edit;
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:34   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jij zit zometeen niet met de schade. Ik ben benieuwd wie dat gaat dokken; waarschijnlijk mijn cluppie dus. Dan heb ik het niet eens over de emotionale schade van alle normale mensen die gewoon een pot voetbal kwamen kijken en meestal hier uit de buurt komen. En geloof maar niet dat veel van die gasten vervolgd zullen worden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:36   #15
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, dat is nog het ergste. Veel zullen er ongestraft vanaf komen. Wat mij betreft mogen ze zelf de kosten voor een nieuw stadion (als dat nodig is) betalen en een vette taakstraf krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:36   #16
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karliene
Ik zou bijna willen zeggen: kom maar eens hier in utrecht kijken dan. Maar toen realiseerde ik me dat je een hekel hebt aan utrecht. Een mens onthoudt de gekste dingen
hehe in Utrecht was het afgelopen vrijdag hetzelfde verhaal, ook toen wemelde het van de Marokkanen. Maar toen was het nog wel gezellig eigenlijk
Maar Bart heeft inderdaad een hekel aan Utrecht (me stadsie ), daar staat mij ook nog wat van bij. Waarom is me een raadsel
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:38   #17
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ze maar met hun tengels van Rodarulezzz af zijn gebleven
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:38   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Tja, dat is nog het ergste. Veel zullen er ongestraft vanaf komen. Wat mij betreft mogen ze zelf de kosten voor een nieuw stadion (als dat nodig is) betalen en een vette taakstraf krijgen.
Nou, een nieuw stadion zal niet nodig zijn Maar wel duizenden nieuwe stoeltjes en wat er buiten nog allemaal gesloopt is. Maar waarschijnlijk zullen ze toch wel niet gepakt kunnen worden, de politie Kerkrade kennende
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:39   #19
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
hehe in Utrecht was het afgelopen vrijdag hetzelfde verhaal, ook toen wemelde het van de Marokkanen. Maar toen was het nog wel gezellig eigenlijk
Maar Bart heeft inderdaad een hekel aan Utrecht (me stadsie ), daar staat mij ook nog wat van bij. Waarom is me een raadsel
Normaliter niet wil je zeggen?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:39   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arie-Kanarie
Als ze maar met hun tengels van Rodarulezzz af zijn gebleven
Omg ja, die zal er wel bij geweest zijn
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:40   #21
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karliene
Normaliter niet wil je zeggen?
Wil jij zeggen?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:41   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik verheug me nu al op de pot tegen Galatasaray komende maand Of zouden die Marokkanen gewoon hebben willen meehelpen aan het creëeren van staanplaatsen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:42   #23
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Omg ja, die zal er wel bij geweest zijn
Ah, dat is zielig man. Ben dr naam kwijt kon vast niet wegkomen in dr rolstoel, Tweety zn pet hebben ze gejat, en koffieboer hebben ze in zn dikke buik gestoken.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 23:25   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Volgens verschillende ooggetuigenverslagen is er van één tribune weinig meer over aan stoeltjes. Ook zijn er verschillenden ernstig gewond geraakt. Er wordt gesproken van 25 tot 50 arrestaties..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 12:27   #25
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

En in elk geval 85.000 euro schade, wat toch wel niet op die losers verhaald zal worden...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 12:47   #26
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hiero dan wat foto's van de wedstrijd in he stadion Van buiten zijn er blijkbaar (nog?) geen beschikbaar..

Marokkanen richting ingang..


Net als de Nigerianen..


Toch ruim 90% van de aanwezigen Marokkaans, hier nog feestend..


Maar na de wedstrijd gingen enkelen het veld op en vlogen stoeltjes richting stewards..


.....


Niemand die mij uitlegd wat hier precies de lol aan is


Overigens heb ik begrepen dat Utrecht Marokko niet meer wil ontvangen voor de 3/4e plaats? Dat zou niet meer dan terecht zijn!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 29 June 2005 om 12:50
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 12:55   #27
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

Da's idd wel het minste wat er gedaan kan worden, ook al vrees ik dat er dan evengoed wel rellen gaan plaatsvinden in Utrecht...
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 15:03   #28
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Enkele krantenartikelen..

Arrestaties na duel Marokko-Nigeria in Kerkrade

Negen supporters zitten nog in de cel na de ongeregeldheden die gisteravond uitbraken na de wedstrijd Marokko-Nigeria.

In totaal zijn 25 mensen aangehouden. De mensen die nog vastzitten, worden vandaag verhoord. De groep wordt verdacht van openlijke geweldpleging en vernielingen. De ongeregeldheden begonnen in het Roda-stadion in Kerkrade, na de derde treffer van Nigeria. De Marokkaanse aanhang vernielde een groot aantal stoeltjes en ging daarna op strooptocht. In de omgeving van het stadion vernielden ze veel auto's. Vertrekkende fans terroriseerden en plunderden daarna een aantal tankstations aan de N281 in Heerlen en de A2 bij Sittard. Ook daar is de schade groot. Bij het tankstation Ten Eschen in Heerlen joeg de ME een grote groep supporters op de vlucht.

Chaos op tankstations in Limburg na Marokko-Nigeria

Bij de tankstations Swentibold bij Born en Ten Esschen in Heerlen wordt vanmiddag de schade opgenomen, die gisteren veroorzaakt is door voetbalsupporters.

De fans kwamen terug van de WK-wedstrijd Marokko-Nigeria en gingen op strooptocht langs de tankstations. Ze plunderden de winkels en veroorzaakten een ravage op de parkeerplaatsen. Bij Ten Esschen werd de ME ingeschakeld om de supporters weg te jagen. Bij Swentibold was de chaos zo groot, dat het tankstation op last van de politie drie uur werd gesloten. Niet alleen bij tankstations waren er ongeregeldheden, ook tijdens en na de wedstrijd in Kerkrade bij het Parkstad-Limburg stadion. De politie hield 25 mensen aan, negen van hen zitten nog vast.

Minister Verdonk die alles gade heeft geslagen vanuit een veilige positie boven in het stadion gaf te kennen er niet aan te denken om straffen uit te delen, laat staan om Nederlandse paspoorten in te nemen.
Op het Texaco Tankstation aan de stadsautobaan in Heerlen zijn al afgelopen zaterdag bedreigingen geuit richting het personeel dat dinsdag maar beter dicht kon zijn, want het tankstation zou geplunderd worden. Dit was reeds al in Doetichem gebeurd. Inderdaad stond daar later op de avond een ware politiemacht.


Het zal mij benieuwen zaterdag...... Stelletje onvolwassenen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 29 June 2005 om 15:06
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 16:43   #29
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind ik dit een beter stuk van LN

Citaat:
Selectieve verontwaardiging?

Gisteravond werd in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade de laatste halve finale op het WK < 20 afgewerkt; Marokko - Nigeria. Nigeria won met 3-0 en speelt zaterdag de finale tegen het jeugdteam van Argentinië.

De wedstrijd werd echter ontsierd door wangedrag van de Marokkaanse supporters. Zo had de politie voor de wedstrijd al de handen vol aan supporters die over hekken klommen om zo in andere vakken te komen. Zowel tijdens als na de wedstrijd ging een deel van de Marokkaanse supporters met elkaar op de vuist. Na de wedstrijd betraden zo'n tien supporters het veld en werden circa honderd stoeltjes gesloopt en op het veld gegooid.

De media blijft echter opvallend stil. Ook vanuit Den Haag hebben wij nog geen geluid gehoord. Geen voorpaginanieuws. Geen foto's bij Opsporing Verzocht en zelfs nog geen Kamervragen. Hoe anders was het geweest als het bij Feyenoord of een andere Nederlandse profclub was gebeurd? Er is natuurlijk geen sprake van selectieve verontwaardiging, de Marokkaanse supporters reageerden gewoon wat overenthousiast.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 22:43   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

100 stoeltjes? Het aantal is inmiddels al over de 1000 and still counting..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 23:34   #31
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
and still counting..
En ik altijd maar denken dat jullie Duits spraken.

Maargoed, nog 10.000 extra stoeltjes eruit en dan is er ook een keertje een wedstrijd van Roda uitverkocht.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 08:47   #32
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind marokanen wel leuk (somige zijn mijn vrienden), maar voor de meeste haat ik die wel..., alles wat ze willen doen is alleen maar kapot maken, en kapot slagen en sex, das al wat ze over denken...niet echt racistisch bedoeld, maar...Ik haat hun wel..., die verspesten alles,..
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 10:03   #33
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
Ik vind marokanen wel leuk (somige zijn mijn vrienden), maar voor de meeste haat ik die wel..., alles wat ze willen doen is alleen maar kapot maken, en kapot slagen en sex, das al wat ze over denken...niet echt racistisch bedoeld, maar...Ik haat hun wel..., die verspesten alles,..
nu geloof ik best dat er marokkanen zijn die zich zo gedragen, maar je scheert de bubs nu wel heel erg over een kam.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 11:39   #34
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Inderdaad. Je scheert Marokkanen nogal allemaal over een kam. En er toch bij zeggen dat je wel Marokkaanse vrienden hebt, tis allemaal best wel typisch.

Ik heb er ook zo'n hekel aan als ik met Nederlandse collega's (of gewoon andere mensen) aan het praten ben en ze iets zeggen als: 'Goh, je spreekt goed Nederlanders! Je bent wel anders dan andere Marokkanen, die kunnen een voorbeeld aan je nemen.'
Dan denk ik echt, fuck uff man. Omdat ik toevallig goed mijn best doe op school en nederlands spreek, ben ik anders dan alle andere Marokkanen, een uitzondering. Maar er hoeft maar één Marokkaan iets slechts te doen en we zijn allemaal zo. Dan is het opeens geen uitzondering meer.

Pffs, allemaal te typisch gewoon.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 12:36   #35
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Inderdaad. Je scheert Marokkanen nogal allemaal over een kam. En er toch bij zeggen dat je wel Marokkaanse vrienden hebt, tis allemaal best wel typisch.

Ik heb er ook zo'n hekel aan als ik met Nederlandse collega's (of gewoon andere mensen) aan het praten ben en ze iets zeggen als: 'Goh, je spreekt goed Nederlanders! Je bent wel anders dan andere Marokkanen, die kunnen een voorbeeld aan je nemen.'
Dan denk ik echt, fuck uff man. Omdat ik toevallig goed mijn best doe op school en nederlands spreek, ben ik anders dan alle andere Marokkanen, een uitzondering. Maar er hoeft maar één Marokkaan iets slechts te doen en we zijn allemaal zo. Dan is het opeens geen uitzondering meer.

Pffs, allemaal te typisch gewoon.
sorry, ik vind hun gwon ... zeg maar allemaal bandieten, die alleen zelfde doen,..alles vernietigen, iemand kapot slagen, en meisjes prberen te versieren, die al een vriendje heeft
Die zijn wel messh stoer met 3-5 (in groep dus) zeg maar zoals ratten, alleen doe ie niks, maar int group doet ie alles....
zie ik vaak ze...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 12:37   #36
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maarja,... niet allemaal, maar toch wel de meesten! zijn zo!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:04   #37
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
maarja,... niet allemaal, maar toch wel de meesten! zijn zo!
jij kunt niet weten of de meeste marokkanen zo zijn. Hou het dan in ieder geval op de meeste die jij kent.

ik zeg toch ook niet dat geen enkele belg fatsoenlijk nederlands kan...nouja geen een.....misschien een paar wel....maar de meesten niet!!!

nee, van de belgen die ik ken zijn er een paar die niet fatsoenlijk nederlands lijken te kunnen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:37   #38
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
jij kunt niet weten of de meeste marokkanen zo zijn. Hou het dan in ieder geval op de meeste die jij kent.

ik zeg toch ook niet dat geen enkele belg fatsoenlijk nederlands kan...nouja geen een.....misschien een paar wel....maar de meesten niet!!!

nee, van de belgen die ik ken zijn er een paar die niet fatsoenlijk nederlands lijken te kunnen.
ja sow?..., als je in belg was zou je dat ook over nederlanders zegen, wat hier ...(niet op jullie uit te schelden) maar hier lachen ze wel om jullie uitspraak, vooral op "g", en "gh" enzo....
ofwel kaaskoppen noemen...
Maarja, toch Ik haat wel marokanen, ik denk zelfs turken beter zijn...
ahh!, ik weet dat niet!, toch de meesten zegen van wel...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:39   #39
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
ja sow?..., als je in belg was zou je dat ook over nederlanders zegen, wat hier ...(niet op jullie uit te schelden) maar hier lachen ze wel om jullie uitspraak, vooral op "g", en "gh" enzo....
ofwel kaaskoppen noemen...
Maarja, toch Ik haat wel marokanen, ik denk zelfs turken beter zijn...
ahh!, ik weet dat niet!, toch de meesten zegen van wel...
Ja, wat is het nou? . Ga eerst maar even op zoek naar je mening, voor je ons lastig valt met je geblaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:43   #40
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
ja sow?..., als je in belg was zou je dat ook over nederlanders zegen, wat hier ...(niet op jullie uit te schelden) maar hier lachen ze wel om jullie uitspraak, vooral op "g", en "gh" enzo....
ofwel kaaskoppen noemen...
Maarja, toch Ik haat wel marokanen, ik denk zelfs turken beter zijn...
ahh!, ik weet dat niet!, toch de meesten zegen van wel...
wat lul je nou!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:45   #41
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wtf, ik val jullie total niet lastig,...ik zeg gewoon mijn mening over marokanen dat ie z'n bandieten, en players zijn (wat hun niet lukt)
Meer niet... maarja marokanen die ik ken, vallen wel mee, die zijn grappig...en doen z'n stome dinges
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:47   #42
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
wat lul je nou!
,
Mag ik soms geen mening geven ofwa???? en jullie wel???!!!
Ik ben ook wel eens mens hoor!, je geeft jouw mening, ik geef m'n mening!...je hoeft hier niet z'n professor uit te hangen !
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:47   #43
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
wtf, ik val jullie total niet lastig,...ik zeg gewoon mijn mening over marokanen dat ie z'n bandieten, en players zijn (wat hun niet lukt)
Meer niet... maarja marokanen die ik ken, vallen wel mee, die zijn grappig...en doen z'n stome dinges
praat ff gewoon nederlands man
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 13:51   #44
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
praat ff gewoon nederlands man
Ik praat zoals ik wil, ok?! ,heb problemen ofzo???
Damn!... je bent hier echt de enige die op mijn zenuwen begint te werken man!..., en altijd die z'n professor probeert te zijn...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 14:00   #45
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
Ik praat zoals ik wil, ok?! , heb problemen ofzo???
Damn!... je bent hier echt de enige die op mijn zenuwen begint te werken man!..., en altijd die z'n professor probeert te zijn...
nee man, dat is niet waar, alleen je typt vrij veel spelfouten en onduidelijke zinnen, zodat ik er geen moer van snap.


doe ee beetje rustig

edit: bekijk je pms eens!

Laatst aangepast door luie-donder : 30 June 2005 om 14:07
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 22:03   #46
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
Ik praat zoals ik wil, ok?! , , heb problemen ofzo???
Damn!... je bent hier echt de enige die op mijn zenuwen begint te werken man!..., en altijd die z'n professor probeert te zijn...
Doe eens even rustig. Ongenuanceerd geblaat zitten we hier niet op te wachten. Probeer duidelijk en helder je mening te ventileren of zeg verder niks.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 22:57   #47
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Doe eens even rustig. Ongenuanceerd geblaat zitten we hier niet op te wachten. Probeer duidelijk en helder je mening te ventileren of zeg verder niks.
Probeer je weer eens de professor uit te hangen, Bart?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 23:09   #48
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ar-Tuur
Probeer je weer eens de professor uit te hangen, Bart?
das is wat ik nu bedoel...
  Met citaat antwoorden
Oud 30 June 2005, 23:10   #49
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi_1
das is wat ik nu bedoel...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 July 2005, 13:13   #50
Chinesepinguin
Erik
 
Geregistreerd op: 26 June 2005
Locatie: Ede
Berichten: 109
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arie-Kanarie
En ik altijd maar denken dat jullie Duits spraken.

Maargoed, nog 10.000 extra stoeltjes eruit en dan is er ook een keertje een wedstrijd van Roda uitverkocht.
Lol
__________________
Liefde is er om te delen.
Chinesepinguin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.