Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 August 2006, 11:36   #1
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation De dood.

Ik heb dit onderwerp gemaakt omdat het iets is waar ik zelf wel eens over pieker. Ik wil graag weten hoe andere mensen hier over denken.

Ik denk dat als je dood gaat je in een soort hemel komt. Met alle (overleden) vrienden en familie om je heen. Je let dan op de (levende) vrienden en familie van je. Dus er is altijd wel iemand die aan je denkt als je nog leeft. Je vrienden en familie nemen volgens mij vooral je rol van God over.

Hoe denk jij erover. Geloof jij in Reïncarnatie? Of heb jij ander ideeen?
Vertel het hier.
En graag serieuze reacties.
 
Oud 7 August 2006, 13:17   #2
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof niet in een hemel, ik geloof niet in god.
Het klinkt cliché, maar ik geloof dat er iets is, en niemand komt ooit te weten wat het is. Alleen doden weten wat het is,maar die kunnen het moeilijk aan ons vertellen.
 
Oud 7 August 2006, 14:57   #3
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het ook vaak eng om te denken dat als je dood bent je weg bent. Helemaal weg. Alles wat jou uniek maakt...

Maarja, jij hebt dus geen speciale gedachten erover?
 
Oud 7 August 2006, 15:49   #4
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Neuh niet echt.. en eerlijk gezegd vind ik dat ook niet nodig. Je merkt het vanzelf wel.. ik blijf nu lekker lol maken, en dan ga ik vanzelf wel dood
 
Oud 7 August 2006, 17:25   #5
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Volgens mij is er niks, als je dood bent houdt alles gewoon op. Niets geen geouwehoer met een ziel of weet ik wat. Ik moet er ook niet aan denk dat ik op wat voor manier dan ook "doorleef" als ik dood ben.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 7 August 2006, 19:53   #6
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Volgens mij is er niks, als je dood bent houdt alles gewoon op. Niets geen geouwehoer met een ziel of weet ik wat. Ik moet er ook niet aan denk dat ik op wat voor manier dan ook "doorleef" als ik dood ben.
Wel rot ja, als je het zo zegt. Maar ik moet er juist niet aan denken om weg en verloren te zijn. Bovendien, als je rust hebt...
 
Oud 7 August 2006, 19:55   #7
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik geloof in reincarnatie en in entiteiten en lichtgidsen
 
Oud 7 August 2006, 20:07   #8
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melisss
ik geloof in reincarnatie en in entiteiten en lichtgidsen
Entiteiten en lichtgidsen?
 
Oud 7 August 2006, 22:07   #9
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melisss
ik geloof in reincarnatie en in entiteiten en lichtgidsen
Wat heb je nu aan reincarnatie, dat je zogenaamd in iemand anders terug komt? Heb je niets aan want je weet dan toch niets van je vorige leven. En nee ga niet zeggen dat je wel wat weet van je vorige levens.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 7 August 2006, 22:10   #10
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Wel rot ja, als je het zo zegt. Maar ik moet er juist niet aan denken om weg en verloren te zijn. Bovendien, als je rust hebt...
Stel, je bent 90, je hebt alles in het leven gedaan wat je wil doen, er is niets meer wat je echt graag wil doen, je leeft nog wel, vind je ook niet erg, maar aan de andere kant zit je er ook niet mee als je dood gaat.
Ga je uiteindelijk dood, kan je nog eeuwig als een of andere ziel in een "andere wereld" doorgaan. Nee daar wordt je blij van...
Daarnaast is je "ziel" niet zoveel, het is hoe je hersen met je lichaam omgaan en alles wat daar op afkomt. Als je dood gaat doet je lichaam het niet meer, inclusief je hersenen, dus is die zogenaamde "ziel" er ook niet meer.
Dus zoals ik al zei; als je dood bent houdt het gewoon allemaal op
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 8 August 2006, 01:39   #11
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het wel gedeeltelijk met Chrizly eens, al moet ik zeggen dat ik wel de hoop heb mijn dierbaren weer terug te vinden daarboven.
 
Oud 8 August 2006, 12:04   #12
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Stel, je bent 90, je hebt alles in het leven gedaan wat je wil doen, er is niets meer wat je echt graag wil doen, je leeft nog wel, vind je ook niet erg, maar aan de andere kant zit je er ook niet mee als je dood gaat.
Ga je uiteindelijk dood, kan je nog eeuwig als een of andere ziel in een "andere wereld" doorgaan. Nee daar wordt je blij van...
Daarnaast is je "ziel" niet zoveel, het is hoe je hersen met je lichaam omgaan en alles wat daar op afkomt. Als je dood gaat doet je lichaam het niet meer, inclusief je hersenen, dus is die zogenaamde "ziel" er ook niet meer.
Dus zoals ik al zei; als je dood bent houdt het gewoon allemaal op
Dat bedoel ik ook niet. Je zwerft niet eeuwig rond ofzo. Je hebt dus rust.

En ik denk dat jij met deze post gewoon duidelijk wil maken dat je niet gelovig bent.
 
Oud 8 August 2006, 15:42   #13
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Na er enigzins over na gedacht te hebben;

Ik vind dat chrizlybeer wel gelijk heeft.. Maar ik hoop dus net zoals Jamiel dat ik dierbaren terug vind... en ik denk ook dat niet veel mensen die hoop niet hebben..
En oja, stel dat er wél een hemel zou zijn.. En iedereen zou daar heen gaan als ie dood is, dan zou het toch een drukke boel worden en ze zeggen ook dat het er mooi is,maar dan zullen er dus veel verschillende hemels moeten zijn, want niet iedereen houd van hetzelfde.. De één zou een witte hemel willen, en bijv. een goffik(sorry,moest even) wil een pikzwarte hemel..
 
Oud 8 August 2006, 18:47   #14
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kut_Aap
Ik vind dat chrizlybeer wel gelijk heeft.. Maar ik hoop dus net zoals Jamiel dat ik dierbaren terug vind...
Dat zou ik ook willen, maar ik kan dat rationeel gezien niet hopen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 8 August 2006, 19:00   #15
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Volgens mij is er niks, als je dood bent houdt alles gewoon op. Niets geen geouwehoer met een ziel of weet ik wat. Ik moet er ook niet aan denk dat ik op wat voor manier dan ook "doorleef" als ik dood ben.

het verhaal is natuurlijk eeuwige rust, zou me wel prettig lijken met al je dierbaren, jammer dat ik er niet in geloof
 
Oud 8 August 2006, 20:04   #16
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

Ik weet het niet, echt niet. Ik heb wel het idee dat er iets is, maar ik denk dat niemand er ooit zal achterkomen wat het is. Ik denk dat het voor ons niet te bevatten is ofzo.. Kan t niet zo goed uitleggen wat ik denk

Ach ik zie wel.. duurt hopelijk nog heel lang
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline  
Oud 8 August 2006, 21:12   #17
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kut_Aap
Na er enigzins over na gedacht te hebben;

Ik vind dat chrizlybeer wel gelijk heeft.. Maar ik hoop dus net zoals Jamiel dat ik dierbaren terug vind... en ik denk ook dat niet veel mensen die hoop niet hebben..
En oja, stel dat er wél een hemel zou zijn.. En iedereen zou daar heen gaan als ie dood is, dan zou het toch een drukke boel worden en ze zeggen ook dat het er mooi is,maar dan zullen er dus veel verschillende hemels moeten zijn, want niet iedereen houd van hetzelfde.. De één zou een witte hemel willen, en bijv. een goffik(sorry,moest even) wil een pikzwarte hemel..
Hou het simpel!
 
Oud 8 August 2006, 21:22   #18
Satanisch_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof er in dat als je dood bent jouw gewoontes,karakter,...
blijven bestaan door de mensen die dan nog leven en steeds aan je denken. in de hemel geloof ik niet. ik denk dat je verder leeft door je familie en vrienden omdat ze typische dingen van jou zullen voortzetten. zegt jou moeder nooit eens "jij bent net je overgrootmoeder die reageerde ook altijd zo"of zo van die dingen?
 
Oud 8 August 2006, 22:08   #19
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Satanisch_girl
zegt jou moeder nooit eens "jij bent net je overgrootmoeder die reageerde ook altijd zo"of zo van die dingen?
Zoiets heet een familie trekje. Dat kan ik de familie zitten,bijv. koppigheid ofzo, en dat heeft niks met je ziel of weetikveelwat te maken. Dat zit gewoon in je genen.
 
Oud 9 August 2006, 19:34   #20
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kut_Aap
Zoiets heet een familie trekje. Dat kan ik de familie zitten,bijv. koppigheid ofzo, en dat heeft niks met je ziel of weetikveelwat te maken. Dat zit gewoon in je genen.
Het is wat je geloofd, hè. Er zit waarschijnlijk een diepere betekenis achter. Ik vind het wel een mooi idee dat je via vrienden en familie blijft voortleven.
 
Oud 10 August 2006, 14:10   #21
Ella
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben Christen en geloof dat j na de dood voor God moet verschijnen en Hij zal dan een oordeel over je uitspreken.
Hemel of Hel dat ligt aan jou hoe je je leven hebt geleefd op aarde
 
Oud 10 August 2006, 16:29   #22
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Saduf
dat kan ik dus niet begrijpen hè....hoe kom je in godsnaam bij zo'n idee. Omdat het in de bijbel zou staan? wie heeft die bijbel geschreven dan, daarvoor moet je toch echt dood zijn denk ik dan. Ik vind zoiets echt kwats. Dat je in een hogere macht gelooft kan ik me nog enigsins voorstellen, maar een kerel die jou naar de hemel of de hel stuurt
.
 
Oud 10 August 2006, 17:29   #23
Ella
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De Bijbel is geschreven door God zelf. Natuurlijk niet in hoog eigenpersoon maar hij heeft door Zijn Geest het op laten schrijven door Zijn knechten (denk aan Zijn Dicipelen, Profeten)
Nou, spot er maar mee je zult het vanzelf wel zien !
 
Oud 10 August 2006, 17:55   #24
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ella
De Bijbel is geschreven door God zelf. Natuurlijk niet in hoog eigenpersoon maar hij heeft door Zijn Geest het op laten schrijven door Zijn knechten (denk aan Zijn Dicipelen, Profeten)
Nou, spot er maar mee je zult het vanzelf wel zien !

ja niet dus
 
Oud 10 August 2006, 18:01   #25
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ella
Nou, spot er maar mee je zult het vanzelf wel zien !
Ik ben benieuwd..
 
Oud 10 August 2006, 22:22   #26
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Ella
De Bijbel is geschreven door God zelf. Natuurlijk niet in hoog eigenpersoon maar hij heeft door Zijn Geest het op laten schrijven door Zijn knechten (denk aan Zijn Dicipelen, Profeten)
Nou, spot er maar mee je zult het vanzelf wel zien !
Jij bent goed geindoctrineerd!
Maar we zullen wel zien he, wat krijg ik van je als dus blijkt dat het allemaal onzin is?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 11 August 2006, 11:41   #27
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Jij bent goed geindoctrineerd!
Maar we zullen wel zien he, wat krijg ik van je als dus blijkt dat het allemaal onzin is?
Laat haar geloven wat ze wil. Dit soort opmerkingen zijn zinloos.
 
Oud 11 August 2006, 16:55   #28
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Dunja
Laat haar geloven wat ze wil. Dit soort opmerkingen zijn zinloos.
Neuh, hij heeft wel gelijk.
 
Oud 11 August 2006, 17:49   #29
Ella
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Van mij krijg je nix, j krijgt je straf zelf wel !
 
Oud 12 August 2006, 13:57   #30
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jeej!
 
Oud 12 August 2006, 19:49   #31
TwenteGirl65
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Ik ben Christen en geloof dat j na de dood voor God moet verschijnen en Hij zal dan een oordeel over je uitspreken.
Hemel of Hel dat ligt aan jou hoe je je leven hebt geleefd op aarde
ben zelf katholiek(maar ga (bijna) nooit naar de kerk en leef niet volgens de bijbel). Denk ook wel dat Hij een oordeel over je uit zou spreken maar niet dat je echt voor hem komt oid. Dat van naar de Hemel of de Hel gaan geloof ik ook enigsins, maar niet zo erg dat sommigen zeggen dat de Hel beneden is zeg maar en de Hemel boven. Wel denk ik dat als je eenmaal in de Hemel bent je daar ook een soort van leven leidt en later weer terug keert op aarde(dus een soort van cirkel *aarde, hemel, aarde, hemel enz..
 
Oud 15 August 2006, 01:30   #32
Psycho_Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Melisss
ik geloof in reincarnatie en in entiteiten en lichtgidsen
Teveel Charmed gekeken?

Ik geloof net zo in de hemel/hel als dat ik geloof in een god. Eerst bewijzen dan zien we wel verder.
 
Oud 15 August 2006, 12:04   #33
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Psycho_Killer
Teveel Charmed gekeken?

Ik geloof net zo in de hemel/hel als dat ik geloof in een god. Eerst bewijzen dan zien we wel verder.
Je gelooft niet en zult nooit geloven.
 
Oud 16 August 2006, 01:21   #34
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ten eerste om te komen op het gedeelte als je dood zou gaan moet je voor god verschijnen!
Dit slaat naar mijn idee echt totaal nergens op, ik ben dan ook totaal niet gelovig maar ik kan me ook niet bepaald voorstellen dat een man op mijn manier van leven ff gaat beslissen of ik naar de hemel of de hel ga.
Vaak zitten er namelijk ook redenen achter de beslissingen die je gemaakt hebt dus blijf je zo niet bezig dan?

Dan naar het gedeelte over het wederzien van je dierbaren, aan de ene kant lijkt me dat ontzettend tof omdat je namelijk ook de mensen eigelijk leert kennen die al overleden waren voor je eigen geboorte (overgrootouders en dergelijken) aan de andere kant denk ik dan dat me opa me als eerst een paar flinke meppen gaat geven aan me en zeer veel vragen gaat stellen over sommige beslissingen die ik genomen heb
 
Oud 4 September 2006, 19:16   #35
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard dood?

Citaat:
Ik denk zelf dat als je doodgaat er gewoon niks meer is. En dat is een geruststellende gedachte, want als er niks is, weet je ook niet wat je moet missen. Dus is het goed.
Ik geloof ook dat er niks meer is net als voor je geboorte eigenlijk. helaas lukt het niet helemaal om te over zien wat het inhoud. Domweg omdat het dan niets meer inhoud. Maar wat is niets? Ik vind het wel geruststellend de rust die je er mee hebt dat er niks meer is. ik denk stiekem maar dan ga ik me toch vervelen.

Hel en hemel. iedereen doet weleens iets wat niet mag. maar als god bestaat kan ik me niet voorstellen dat je voor de eeuwigheid in de hel brand omdat je een appeltje gestoelen hebt. Of niet gelooft hebt. al met al was je wel een goed mens toch. En god is toch aardig(zou die moeten zijn) en geen rotzak.
 
Oud 4 September 2006, 21:25   #36
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door MrInsane
Ten eerste om te komen op het gedeelte als je dood zou gaan moet je voor god verschijnen!
Dit slaat naar mijn idee echt totaal nergens op, ik ben dan ook totaal niet gelovig maar ik kan me ook niet bepaald voorstellen dat een man op mijn manier van leven ff gaat beslissen of ik naar de hemel of de hel ga.
Vaak zitten er namelijk ook redenen achter de beslissingen die je gemaakt hebt dus blijf je zo niet bezig dan?

Dan naar het gedeelte over het wederzien van je dierbaren, aan de ene kant lijkt me dat ontzettend tof omdat je namelijk ook de mensen eigelijk leert kennen die al overleden waren voor je eigen geboorte (overgrootouders en dergelijken) aan de andere kant denk ik dan dat me opa me als eerst een paar flinke meppen gaat geven aan me en zeer veel vragen gaat stellen over sommige beslissingen die ik genomen heb
Aan dit soort opmerkingen hebben we iets.

En little girl, het is niet de bedoeling om oude topics te gaan openen.
 
Oud 15 October 2006, 10:57   #37
.yorick.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, maar niet echt in een hemel of in de hel komt ofzo.
Het kan gewoon niet plotseling over zijn naar mijn mening.
Het enige waar ik over inzit is dat ik niet schijndood ben en ik wakker word in me graf
Zit er gewoon niet teveel over in, geniet van het leven er is nog zoveel wat je niet gedaan/gezien heb!
 
Oud 15 October 2006, 12:27   #38
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Ik denk dat als je dood bent dat gewoon afgelopen is en dat is moeilijk voor te stellen Maar zelfde als voor je geboorte (alleen dan dan je niet leeft, maar dat je er niks van kan herrinneren gewoon niks.. ja
Pakspul is offline  
Oud 15 October 2006, 15:08   #39
Lottte
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk wel dat er iets is tussen hemel en aarde. volgens mij als je dood gaat ga je naar een soort van andere wereld ( je zou het de hemel kunnen noemen, maar ik ben niet christelijk ofzo zegmaar ) en dan leeft je ziel daar voort. je krijgt volgens mij ook de kans om je geliefden op aarde te steunen als ze het moeilijk hebben met jou dood, en om ze te laten weten dat je er nog steeds voor ze bent zegmaar. ik ben ook niet echt bang om dood te gaan omdat het toch allemaal wel goed komt als je eenmaal dood bent denk ik, zegmaar ja ik WIL natuurlijk absoluut niet dood! maar als ik bang ben om dood te gaan dan is het omdat het vreselijk zou zijn voor de mensen die van me houden , en omdat ik graag nog mijn leven zou willen leven zoals ik van plan ben hem te gaan leven haha
 
Oud 9 October 2007, 23:23   #40
wtr
Lid
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Berichten: 34
Standaard

ik zie de dood als een droomloze slaap.
wtr is offline  
Oud 10 October 2007, 09:14   #41
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik geloof wel dat je in een soort hemel komt..
maar die je na een tijdje weer 'verlaat' zegmaar..
en terug gaat naar de aarde met een ander leven..
om daar weer van te leren enzo..

maar je weet het natuurlijk nooit zeker

en over god.. god is een energie.. Het goede in een mens..
het is geen mannetje die je bij een.. 'goude poort' staat op te wachten..
 
Oud 10 October 2007, 09:26   #42
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
ik geloof wel dat je in een soort hemel komt..
maar die je na een tijdje weer 'verlaat' zegmaar..
en terug gaat naar de aarde met een ander leven..
om daar weer van te leren enzo..
Toen je geboren werd had je toen ook al het gevoel dat je ergens anders vandaan kwam dan van aarde?
Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
maar je weet het natuurlijk nooit zeker

en over god.. god is een energie.. Het goede in een mens..
het is geen mannetje die je bij een.. 'goude poort' staat op te wachten..
"Een energie" ?
Welke energie zorgt voor het goede in een mens dan?
En hoeveel mensen kunnen er in de hemel?
Pakspul is offline  
Oud 10 October 2007, 14:32   #43
Daan!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben ik opzich ook wel benieuwd naar, hoeveel mensen passen d'r eigenlijk in?
En dan krijg je ook 'n 2e geert wilder met z'n vol=vol of wat moet ik me daarbij voorstellen?
 
Oud 10 October 2007, 15:15   #44
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Toen je geboren werd had je toen ook al het gevoel dat je ergens anders vandaan kwam dan van aarde?
"Een energie" ?
Welke energie zorgt voor het goede in een mens dan?
En hoeveel mensen kunnen er in de hemel?
Een soort batterij? Dan is ie wel leeg hoor.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 10 October 2007, 16:13   #45
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de hemel kan niet 'vol' rake.
er zijn toch '7 hemelen//hemels' what ever.. weetje
ze zeggen toch soms 'ik ben in de 7e hemel' ..

op de weg naar de 7e hemel.. word je hele leven weer uitgestippelt.. en als je dan in de 7e hemel bent ben je klaar om weer naar de aarde te gaan.. zegmaar..

net als wiskunde

het hoofdstuk is verdeelt in paragraven... waar je elke keer iets nieuws leert.. en uiteindelijk heb je dat allemaal nodig voor je proefwerk..
 
Oud 10 October 2007, 17:08   #46
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Oh, je hebt je eigen versie op het Christendom.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 10 October 2007, 17:47   #47
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo denk ik er gewoon over..
 
Oud 10 October 2007, 22:56   #48
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Dat was me al duidelijk zoals je uit mijn vorige post kan opmaken.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 10 October 2007, 23:22   #49
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Dood = dood

Raar maar waar.
Zeespons is offline  
Oud 11 October 2007, 08:33   #50
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm.. ik vind van niet..

mijn moeder was een keer naar een paranomaal iemand geweest.. om 'contact' te krijgen met mijn overlede tante en oom.. maar toen zei ze dat als mijn moeder heel sterk aan m'n tante zou denke dat ze haar dan kon zien ofzoiets.. weet niet meer precies..

maar toen diezelfde avond ging mijn moeder dat probere enzo.. en toen snachts werd ze wakker van een fel licht.. en toen keek ze naar de deuropening van haar slaapkamer.. en daar zag ze een soort wolk.. maar ze is snel onder de dekens gaan liggen omdat ze bang was..

PS. geloof wat je wilt geloven.. maar verzin dit niet, dit is ECHT gebeurt..
 
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.