Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 September 2003, 22:31   #1
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down Dennis Gerritsen

Een belediging voor iedere hardwerkende burger Dat viel ff tegen hè Dennis, nu je merkt wat een normale burger meemaakt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2003, 22:49   #2
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

best zielig voor die jongen! kop op Dennis!
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 08:06   #3
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

dit heb ik volgens mij al een hele tijd geleden gelezen in de vi
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 09:06   #4
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat was wel een interessante serie verhalen in de VI (Idd een tijdje geleden al), en Dennis was helaas niet het enige schrijnende geval Erg matig en lui verhaal. Wat raar dat men dan verwacht dat je wat gaat ondernemen in plaats van tot je 65e "er weer even inkruipen"
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 09:07   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
dit heb ik volgens mij al een hele tijd geleden gelezen in de vi
Hehe, klopt ja.. Maar ik las m laatst pas, gewoon een ouwe.. Wat een walgelijke vent Heeft jarenlang in de marge bij Fortuna geprofiteerd als één van de slechtste eredivisie-spelers, en is nu nog te lui om gewoon te gaan werken En snapt ook niet waarom ie dan gekort wordt Welkom in de normale wereld, Dennis Gelukkig werd er niet gevraagt naar zijn stemgedrag, volgens mij had ik dan helemaal een beroerte gekregen
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 12:37   #6
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Hehe, klopt ja.. Maar ik las m laatst pas, gewoon een ouwe.. Wat een walgelijke vent Heeft jarenlang in de marge bij Fortuna geprofiteerd als één van de slechtste eredivisie-spelers, en is nu nog te lui om gewoon te gaan werken En snapt ook niet waarom ie dan gekort wordt Welkom in de normale wereld, Dennis Gelukkig werd er niet gevraagt naar zijn stemgedrag, volgens mij had ik dan helemaal een beroerte gekregen
dat was nog veel erger, toen in januari het stemgedrag van die verwende profs werd bekeken... ik heb nog wel zo'n oude liggen denk ik, zal het thuis strax eens inscannen... echt misselijkmakend
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 14:30   #7
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Hij gaat na het weg brengen van zijn kind even in zijn nest liggen :respect:

Geniaal:respect:
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 21:16   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
dat was nog veel erger, toen in januari het stemgedrag van die verwende profs werd bekeken... ik heb nog wel zo'n oude liggen denk ik, zal het thuis strax eens inscannen... echt misselijkmakend
Tja, VVD stemmen an sich vind ik niet misselijkmakend, maar de vaak egoïstische argumentatie (als die er al is? ) is dat wel. Maar weinig voetballers hebben veel sociaal, politiek en/of maatschappelijk besef blijkt daar uit
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 21:22   #9
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Tja, VVD stemmen an sich vind ik niet misselijkmakend, maar de vaak egoïstische argumentatie (als die er al is? ) is dat wel. Maar weinig voetballers hebben veel sociaal, politiek en/of maatschappelijk besef blijkt daar uit
jah daar doelde ik ook op. dan stemmen ze LPF omdat (en ik citeer) "mijn broer zei dat ze goede standpunten hebben". echt zo stom...
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 23:24   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Regilio Vrede ofzo: 'ik heb toch laatst gestemd? Nu alweer?'
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:26.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.