Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 October 2005, 16:56   #1
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard Verzekering

Is er iemand die zich al heeft verdiept in het nieuwe zorgstelsel dat volgend jaar wordt ingevoerd? Ik dacht het redelijk te begrijpen allemaal en ik zou volgens de OHRA (daar ben ik nu verzekerd, nog bij m'n ouders) gewoon een aanbieding van hun krijgen, dan kon ik m'n ouders machtigen om de nieuwe verzekering voor me af te sluiten omdat ik in Engeland zit.
Maar nu zei mijn begeleidster van Activity International (de organisatie waarmee ik reis) dat het waarschijnlijk goedkoper is om me uit te schrijven bij de gemeente (dan hoef ik geen basisverzekering aan te vragen ofzo ) en dan alleen een reisverzekering af te sluiten die ook ziektekosten etc. in het buitenland dekt. Maar ik heb geen idee hoe dat dan moet als ik terugkom uit Engeland..een nieuwe zorgverzekering moet je voor 1 mei 2006 afgesloten hebben, maar dan ben ik nog niet terug

Heeft iemand enig idee waar ik hier (sites over die basisverzekering ken ik nu wel) meer informatie over kan vinden? Ik word er namelijk zo langzamerhand gek van, want niemand kan me nou precies vertellen hoe en wat
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2005, 17:03   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

op het moment van 1 mei 2006 ben je toch niet woonachtig in Nederland? of officieel wel?
als je je laat uitschrijven bij de gemeente in ieder geval niet.
ik denk eerlijk gezegd dat je hier het beste even ook voor bij de belastingdienst kunt informeren?
als jij zowieso wel een verzekeringspolis moet afsluiten dus, basisverzekering, moet je gelijk ook achter je zorg toeslag aan.

en sites?

voor bijna alles:
www.overheid.nl
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2005, 17:11   #3
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ja die Belastingdienst word ik ook niet wijzer van Ik was zo bezig met m'n formulier van de Belastingsdienst, dat moet voor 1 november opgestuurd worden, maarja ik had nog geen aanbieding van m'n huidige verzekeraar. Dus ik bel op, zegt ze 'vul het formulier maar gewoon in en stuur het op, we doen er nu toch niets mee'
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.