Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 January 2007, 00:02   #251
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
nu ik erover nadenk zou een slimme wolf jou idd nooit zo verdedigen...
Beetje laat om te beginnen met denken, maar hou vooral niet op nu. Dan wordt er misschien nog een weerwolf opgehangen.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 01:47   #252
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Goed. Dat was een interessant spel tot nu toe. Weer een aantal dingen in dit spel geleerd. Mooi om mee te nemen naar de volgende ronde.
Dan kan ik nu eindelijk mijn wat beknopte analyse posten.

Succes, prutsers.

Ash-hoole.
Vertouw ik niet echt. Post weinig. Inhoudelijk is ze heel erg oppervlakkig. Ze doet wel de moeite om mee te praten, omdat ze anders door de mand zou vallen.

Niemand.
Vertrouw ik niet echt. Springt te snel in op namen om die verdacht te maken. Was in de speelronde dat de wolven laat waren ook vrij afwezig, maar niet afwezig genoeg om het stemmen te vergeten.

PFP
Gedraagt zich raar, maar zo gedraagt hij zich altijd wel. Veel geschreeuw, weinig wol. Kan hem niet echt doorgronden, hij laat zijn echte karakter uberhaupt te weinig zien om te zien of hij nu ook weer een rol speelt of dat dit de echte PFP is.
Mijn gevoel gaat naar wolf.

Headliner.
Kan weinig met die gast. Mogelijke wolf.

Frox
Komt op mij redelijk oprecht over, hoewel tactisch zwak.

Amby
Ik had het idee dat ze te stil was. Maar met vlagen heeft ze toch een paar redelijke posts gepost. Ze post en speelt nu toch anders dan de vorige keer dat ze wolf was. Verwacht niet dat ze een wolf is, of ze heeft geleerd van de vorige keer.

AMF
Denk dat zij oprecht is als dorpeling.

Bruggi
1) Of ze doorziet en snapt het spelletje erg goed... en kwam zo tot de conclusie dat ik geen wolf was.
2) Of ze speelt het spel geniaal en is zelf een weerwolf. Door mij als zwaar verdachte, maar onschuldige dorpeling te verdedigen zal ze waarschijnlijk voor de rest van het spel buiten schot blijven.

Ik verwacht het eerste, maar het tweede zou ik zwaar geniaal vinden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 01:55   #253
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Overigens heb ik tot nu twee keer op Niemand gestemd en de eerste keer op Anneke.
Anneke: die voegt echt helemaal niets toe. Als zij niet preventief geweigerd wordt, dan stem ik graag in de eerste ronde mee.
Niemand: vertrouwde hem toen al absoluut niet. Insanity vond ik een domme keuze en omdat een gelijkspel niet echt aan de orde leek heb ik gewoon naar mijn gevoel gestemd.
Niemand: het was wel duidelijk dat ik de lul zou zijn. Misschien dat er nog enkele stemmen voor ash-hoole waren, maar ik ben mijn gevoel richting Niemand weer gevolgd.

Komende ronde zou mijn stem zeker naar Ash-Hoole gaan. En wel omdat ik nu pas echt zie dat de wolven in de eerste ronde Babydress hebben opgegeten. Waarom??
Een slimme wolvengroep zou dit NOOIT doen. Babydress is wel een van de zwakste dorpelingen. Die zou ik zeker tot het einde er in houden. Waarom zou een wolf haar er dan wel uitstemmen? Ik denk dat je dat zou kunnen doen als je een persoonlijke band met iemand hebt. Ash-Hoole en babydress zijn zusjes/ bekenden (dat volg ik allemaal niet zo goed ).
De andere wolven lieten het ook nog afweten.. Daarom denk ik dus dat Ash Hoole op dat moment de beslissing heeft genomen om babydress te elimineren.
De volgende ronde kwamen wat slimmere wolven erbij en die hebben de keuze gemaakt om Stevie te doden. Goede keuze, omdat Stevie een slimme en gevaarlijke dorpeling is (als je zelf wilt blijven leven).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 02:06   #254
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
Niemand
Niet echt veel van gezien, kan van alles zijn.

Tyskie
nog niet veel van gehoord eigelijk, kan maar zo een wolf zijn. normaal geeft hij wel uitgebreide analyses enzo.

Impressions
Heeft nog niet veel gereageerd, maar ik vertrouw hem wel. Hij is er bijna altijd als eerste uitgestemd, en ik denk dat hij nog even aan het spelletje moet wennen.

Frox
Dit weet ik nog niet helemaal. PFP probeert hem steeds als weerwolf neer te zetten, maar hij heeft steeds goede argumenten waarom hij er geen zou zijn.

Bruggi
ja, ik weet het niet hoor, maar dat geld ook voor ambypur. niet echt vaak gezien.

Headliner
Insanity
Snapt niks van het hele spelletje, maar is denk ik geen weerwolf want dan had hij zichzelf al wel lang verluld

PFP
Schreeuwt de hele tijd dat Frox wolf is, zie hem dus niet aan voor wolf want als Frox inderdaad een wolf zou zijn dan zou je je medeweerwolven niet zo beschermen lijkt me. ik denk dat hij een ziener is die Frox' functie heeft opgevraagd, of gewoon wat in het wilde weg rond bazuint.

AMF
Is wel veel actief en post analyses over wie wolven kunnen zijn, ik denk niet dat ze weerwolf is.

AmbyPur
Geldt hetzelfde voor als Bruggi, kan maar zo wolf zijn. maar ik weet het niet.
Mede op basis van deze post zou ik echt voor AshHoole gaan.
Hier kun je echt zoveel informatie uit halen als zij een wolf blijkt te zijn.


Maar verder, wat een onzin zeg. Zelden zo'n waardeloze analyse van het spel gezien. Als dit een serieuze analyse van een dorpeling dan is dat wel erg triest. Dus ik hoop voor haar dat ze een weerwolf is.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 02:16   #255
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht
ik vind het wel verdacht, impressions verdacht tyskie steeds, en nu is impressions dood...
En weer een post waarom ik absoluut voor ash-hoole zou gaan. Was benieuwd wie dit ook alweer als eerste had gepost.
Dat dit er te dik bovenop ligt hoef ik niet uit te leggen he?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 02:24   #256
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Zo. Nu alles weer goed doorgelezen is, is dit mijn voorlopige hitlist. Al heb ik weinig meer te 'hitten'

1. Ash-Hoole
2. Niemand
3. PFP
4. Frox
5. AMF
6. Headliner
7. Amby
8. Bruggi

Nadat de weerwolven nog iemand hebben opgegeten blijven er nog maar 4 dorpelingen over tegenover 3 weerwolven.. Als er de komende ronde geen wolf opgehangen wordt dan hebben we dus hopeloos gefaald.
En dan is er nog de ziener.. Ik heb wel een voorgevoel wie dat zou kunnen zijn, maar ik denk dat hij nog maar erg weinig relevante informatie heeft weten op te vragen.

De wolven zullen dit trouwens goed doorlezen.. Als Bruggi de volgende is die zij opeten dan weet ik genoeg op basis van de weegschaaltheorie... :8 Dus ik ben benieuwd...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 03:32   #257
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Bij deze wil ik oprecht mijn excuses aanbieden tegen over Tyskie.
Ik had echt het gevoel dat het dit keer wel een deel zou zijn met tyskie als wolf, ik had het dus echt he-le-maal mis.
Dit maakt voor mij bruggi wel betrouwbaarder.
mijn volgende stem gaat iig ook naar Asshoole, omdat ik van mijzelf weet dat ik geen wolf ben en gezien de posts van haar weet ik ook zeker dat zij niet de ziener is. Dit maakt het voor mij wel een 'veilige' keuze.
Want ik denk dat als ziener zijnde je als een van de eerste functies die je opvraagt, op de een of andere manier toch die van tyskie is.

blijven pfp, headliner, AMF, Amby en Frox over.
Bij hun kan ik echt geen pijl trekken wat ze zijn en hoe ze het spel spelen..
pfp beschuldig telkens Frox van het wolf zijn en kijkt naar mijn mening niet naar andere deelnemers.
Amby is onopvallend in mijn ogen (kan me iig niet zo snel een post van haar voor de geest halen)
AMF is bij vlagen actief en niet-actief, is ook weinig over te zeggen.
Headliner heeft het spel geloof ik al opgegeven, want die zie ik ook amper.
En Frox die post veel al ontkenningen tegen over pfp (terecht ook) maar kan me ook van hem niet veel posts voor de geest halen..

Wie van de bovenstaande de ziener zou kunnen zijn, weet ik niet.
Heb wel een vermoedde maar die houd ik voor mijzelf.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 11:04   #258
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

zozo tyskie, lekker bezig geweest
Ik heb ook wel een idee wie de ziener is, blijkbaar heeft diegene nog niet echt veel geluk gehad En moet nu ook oppassen met wat hij/zij zegt want anders ligt diegene meteen met zijn/haar ingewanden op straat
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 11:14   #259
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik heb niet gestemd druk bezig met voorbereiden van feest en feesten...

sukkels dat jullie op tyskie hebben gestemd, ik denk dat bruggi de ziener is en ons heel duidelijk probeerde te maken dat ze wist dat tyskie een dorpeling was, maar niemand geloofde haar ik heb de posts vóór de uitslag gelezen en op basis daarvan zou ik ashhoole niet vertrouwen. ik zal straks nog even de laatste dingen lezen en met mijn analyse komen

ik las trouwens opmerkingen over mij dat ik wat stiller zou zijn, klopt maar ik ben gewoon wat minder aanwezig op het forum (niet alleen hier dus) omdat ik heeel druk ben
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 11:36   #260
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

maak het anders de wolven nog makkelijker
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 12:16   #261
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Stomme Eigenwijze (tov mij ) Elkaar Nablatende Sukkels Dat Jullie Zijn!

(ok hier mag je dus een flinke capslock en VEEL uitroeptekens bijdenken)

Laatst aangepast door bruggi : 21 January 2007 om 12:23
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 12:30   #262
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
maak het anders de wolven nog makkelijker


stelletje papegaaien hier ook zeg
2 keer heb ik mijn keuze op een mogelijke wolf laten vallen en beide keren stemmen jullie een dorpeling eruit

en dat er dan ook nog wordt geroepen dat ik 't heb opgegeven.... hoe zou dat dan komen

Laatst aangepast door Headliner : 21 January 2007 om 12:54 Reden: edit
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 12:52   #263
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Mede op basis van deze post zou ik echt voor AshHoole gaan.
Hier kun je echt zoveel informatie uit halen als zij een wolf blijkt te zijn.


Maar verder, wat een onzin zeg. Zelden zo'n waardeloze analyse van het spel gezien. Als dit een serieuze analyse van een dorpeling dan is dat wel erg triest. Dus ik hoop voor haar dat ze een weerwolf is.
dit was ergens aan het begin van het spelletje, hoe kun je dan ooit zeggen wie wat is? Je moet toch ergens beginnen met mensen verdenken.
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 13:07   #264
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
En weer een post waarom ik absoluut voor ash-hoole zou gaan. Was benieuwd wie dit ook alweer als eerste had gepost.
Dat dit er te dik bovenop ligt hoef ik niet uit te leggen he?
Ja ik reageerde dus eerder precies hetzelfde op deze post van Ash-hoole .
Mededorpelingen moeten gewoon wat beter naar mij luisteren, zo stom ben ik echt niet , wat jou betreft klopte mijn theorie ook.
Wat betreft je hitlist: Ash-hoole bovenaan idd. Ik ben er niet zeker van dat ze weerwolf is, maar ik verdenk haar steeds sterker.
Maar met je nummer 2 en 3 ben ik het absoluut NIET eens. Waarom ik PFP niet (meer) verdenk heb ik al eerder uitgelegd. Hij heeft een grote mond maar that's it.
Wat Niemand betreft: ik denk dat hij niet samenwerkt met Ash-hoole en dat hij zichzelf nu serieus voor zijn koppie slaat dat hij jou verdacht. OF Ash-hoole heeft in willen spelen op het feit dat Niemand jou (Tyskie) verdacht, waardoor ik dacht dat ze misschien samenwerkten en waardoor een aantal sukkels dachten dat jij een wolf was. OF Ash-hoole is zelf ook onschuldig, maar kleine kans.
Maar Niemands excuses lijken me dus echt oprecht, ik vertrouw hem.

(edit: vergat ff wat)

Laatst aangepast door bruggi : 21 January 2007 om 15:11
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 13:09   #265
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht


stelletje papegaaien hier ook zeg
2 keer heb ik mijn keuze op een mogelijke wolf laten vallen en beide keren stemmen jullie een dorpeling eruit

en dat er dan ook nog wordt geroepen dat ik 't heb opgegeven.... hoe zou dat dan komen
Niet opgeven! Het begint nu idd een beetje een kansloos verhaal te worden, maar kom op, ik doe ook nog m'n best .
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 13:37   #266
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht


stelletje papegaaien hier ook zeg
2 keer heb ik mijn keuze op een mogelijke wolf laten vallen en beide keren stemmen jullie een dorpeling eruit

en dat er dan ook nog wordt geroepen dat ik 't heb opgegeven.... hoe zou dat dan komen
ja prutser! nu verknal je het dus gewoon voor jezelf...
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 14:00   #267
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
ja prutser! nu verknal je het dus gewoon voor jezelf...
Hij kan toch ook gewoon doelen op dat het zo slecht gaat. Lijkt me wel errrrg stom om dat te zeggen als weerwolf, zo stom is niemand toch
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 14:08   #268
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

neeee
ik doelde op de 2e zin van die post
niet de laatste
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 14:50   #269
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ach ja shit happens
ze mogen wel weten dat ik een dorpeling ben

volgende keer probeer ik het spel wel goed te spelen, het is nu toch al zo goed als verloren
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 14:59   #270
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
maak het anders de wolven nog makkelijker
je moet wel heel dom zijn als wolf om het zelf niet te merken sterker nog als ze zo stom zijn snappen ze jouw opmerking ook niet
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 15:00   #271
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

op basis van de analyses van tyskie en bruggi zou ik de volgende keer voor ash-hoole gaan.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 15:06   #272
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

en nu wel ineens met ze meegaan he
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 15:12   #273
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het wordt tijd zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 15:13   #274
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja ik weet het niet meer ik stem nu gewoon maar met de wijze bruggi mee als ik er nog in zit
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 20:56   #275
Spelleider
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bruggi had zich vandaag over Headliner ontfermd. Moeder Ash-hôôle moest vandaag naar een andere stad om haar dierenarts-praktijken uit te voeren, dus het kwam haar erg mooi uit zo. Het schattige kind was het lievelingetje van alle dorpelingen, en Bruggi had allemaal leuke dingen bedacht om vandaag met Headliner te doen. In het dorp was een enorme speeltuin met allemaal spannende klimrekken enzo, en Headliner liet gauw Bruggi’s hand los en rende naar al die leuke objecten toe. Bruggi nam een foto van hem terwijl hij ondersteboven aan het hoogste klimrek hing, en ze hadden de grootste schik. Niemand, die zich ondanks zijn leeftijd nog altijd erg kinds voelde, kwam aanhuppelen en slingerde samen met Headliner door de klimrekken. Bruggi voelde zich een beetje ongemakkelijk, want ze moest nodig naar de wc en nergens in de buurt was er één. Dus besloot ze het bos, dat aan de rand van de speeltuin lag, in te gaan en daar haar behoefte te doen. Ze zag Headliner en Niemand zo gezellig samen spelen, dat ze wel even weg durfde te lopen. Niemand verzekerde haar ervan dat hij goed op de kleine deugniet zou passen, en kneep Headliner in zijn wangetjes, die rood waren van de inspanning.

Met een veilig gevoel wandelde Bruggi fluitend het bos in. Ze deed haar broek naar beneden, ging op haar hurken zitten, maar had daar direct spijt van. Een stuk verder, zo zag zij vanaf de grond door de bosjes heen, lag iets dat Bruggi de stuipen op het lijf joeg, al had ze geen idee wat het was.. Vlug ritste ze haar broek weer dicht en behoedzaam sloop ze tussen het dichtbeboste gebied naar datgene wat daar op de grond lag..
Na een tiental meters begon haar hart in haar keel te kloppen, de vage vormen werden steeds duidelijker, en wat ze zag was vooral bloed, heel veel bloed.. Dat kon niets goeds betekenen. Bruggi begon zachtjes te snikken toen ze zag dat het het lichaam van Tyskie was dat doordrenkt was met bloed..
Bruggi stond stokstijf stil, en durfde eigenlijk niet dichterbij te komen. Tyskies lichaam was nu al walgelijk om te zien, laat staan als ze het van dichtbij zou bekijken. Toch won de nieuwsgierigheid het, en Bruggi stapte nog iets verder naar voren. Ze slaakte een ijselijke gil, die door merg en been sneed.

Niemand kwam aanrennen, want vanaf het speelplein had hij de schreeuw van Bruggi nog gehoord. “WTF!” riep hij toen hij het verminkte lichaam van Tyskie zag. Hij begreep waarom Bruggi moest gillen: iemand had Tyskie welgeteld 34 keer gestoken, een messteek op elke mogelijke plek op zijn lichaam. De uitdrukking op Tyskies gezicht was er een van pure verbazing.. Het bloed dat rijkelijk uit elke wond was gegutst, was inmiddels opgedroogd, dus de moord was waarschijnlijk gisteren al gepleegd. Plots dacht Bruggi aan Headliner, die nu alleen was achtergelaten op het speelplein! “o nee!” riep ze, met een schuldige uitdrukking op haar gezicht, “er zal toch niets met hem gebeurd zijn? Er zijn al zó veel doden gevallen..”. Op dat moment hoorden ze een harde grom, en Niemand en Bruggi trokken wit weg. Headliner.. dacht Bruggi. De galopperende voetstappen die ze daarna het bos in hoorden stampen, stierven langzaam weg, en ze voelden aan dat er niet veel van het arme kind over zou zijn.. Ze renden als de wiedeweerga naar de speelplaats, en toen ze daar aankwamen zagen ze bloed van de klimrekken, schommels en wippen druppelen.. Stukjes Headliner lagen verspreid over het grote plein.. Botten, hier en daar een vinger en een afgekloven stukje enkel.. Deze weerwolf werd met de dag moordlustiger..

1) Saarah (wolfsbane)
2) Niemand
3) Tyskie (dorpeling)
4) Anneke01 (dorpeling)
5) Impressions (tovenaar)
6) Ash-hôôle
7) Babydress (dorpeling)
8 ) Frox
9) Stevie (dorpeling)
10) Bruggi
11) Headliner (dorpeling)
12) Insanity (dorpeling)
13) PFP
14) AMF
15) AmbyPur

Gedood door dorpelingen
Opgegeten door weerwolven

De dorpelingen mogen mij voor morgenavond 22u PMen wie ze op willen hangen. Denk erom, jullie móeten een weerwolf wegstemmen om in the running te blijven! Stem dus ook ALLEMAAL!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 21:02   #276
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bruggi, samenwerken nu
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 21:08   #277
frox
pudiecat
 
frox's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 April 2003
Locatie: lo·ca·tie (de ~(v.)~s)
Berichten: 7.966
Standaard

pff
het lijkt wel feyenoord hier die missen ook 3x voor open goal
__________________
zuurkool ≠ koolzuur
Dat je het weet.
frox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 21:56   #278
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Ja ik reageerde dus eerder precies hetzelfde op deze post van Ash-hoole .
Mededorpelingen moeten gewoon wat beter naar mij luisteren, zo stom ben ik echt niet , wat jou betreft klopte mijn theorie ook.
Wat betreft je hitlist: Ash-hoole bovenaan idd. Ik ben er niet zeker van dat ze weerwolf is, maar ik verdenk haar steeds sterker.
Maar met je nummer 2 en 3 ben ik het absoluut NIET eens. Waarom ik PFP niet (meer) verdenk heb ik al eerder uitgelegd. Hij heeft een grote mond maar that's it.
Wat Niemand betreft: ik denk dat hij niet samenwerkt met Ash-hoole en dat hij zichzelf nu serieus voor zijn koppie slaat dat hij jou verdacht. OF Ash-hoole heeft in willen spelen op het feit dat Niemand jou (Tyskie) verdacht, waardoor ik dacht dat ze misschien samenwerkten en waardoor een aantal sukkels dachten dat jij een wolf was. OF Ash-hoole is zelf ook onschuldig, maar kleine kans.
Maar Niemands excuses lijken me dus echt oprecht, ik vertrouw hem.

(edit: vergat ff wat)
Dus volgens jou:
Ash-Hoole: weerwolf
Bruggi: dorpeling
PFP: dorpeling
Niemand: dorpeling

Frox/ Amber/ AMF: 2 wolven en een 1 dorpeling?

Ash-Hoole moet gewoon een wolf zijn, anders is het spel over. Dus ik zal zo haar posts eens op een rij gaan zetten. Ergens werd ik gesterkt in de connectie met Niemand, maar ik weet zo niet meer waar...
Maar goed, het zou niet de eerste keer zijn dat ik het fout heb.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 22:10   #279
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

waarom moest ik eigenlijk de snotneus spelen
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 22:12   #280
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door frox Bekijk Bericht
pff
het lijkt wel feyenoord hier die missen ook 3x voor open goal
Mooie poging om een dorpeling te lijken Froxie .

Ok PFP... damn we zijn er echt bijna geweest . Komt ie:
We hebben nog 7 mensen over, waarvan 3 weerwolven.
Ik ben dorpeling. Van de andere 6 vertrouw ik PFP en Niemand (zie eerdere posts, ga ik niet weer op in).
Dan blijven over: Ash-hoole, Frox, AMF en Amby. Onder die 4 zijn dus de 3 wolven naar mijn mening. Ik ben er bij geen van hen helemaal van overtuigd dat diegene weerwolf is, maar:

Ash-hoole gedraagt zich het meest verdacht. Heb ik het al over gehad. Poging tot nep-meedenken was erg slecht, wat Tyskie al zei. Is daar niet zo goed in als (denk ik) AMF.

Amby lijkt tot nu toe compleet weg te komen met haar drukke afscheidsfeestjes en het niet online zijn daardoor... maar dit pleit haar eigenlijk natuurlijk niet vrij. Ze lijkt me toch het meest onschuldig van de vier, ook omdat ze zegt dat ze denkt dat ik de ziener ben en de wolven lijken te doen alsof ze dat niet denken. Kan ook een goed bedachte tactiek zijn natuurlijk, maar misschien iets te omslachtig. Ik weet het niet zeker.

Frox. Door bovenstaande opmerking zou het kunnen dat de wolven bedacht hebben om mij expres in leven te laten. Waarschijnlijk een poging om de laatste andere dorpelingen mij alsnog te laten verdenken! Frox maakt hier dan zogenaamd een opmerking over als dorpeling 'missen voor open doel'... Leuk bedacht maar wat mij betreft niet overtuigend. Post wel lekker mee (wat ik goed vind om te proberen als weerwolf), maar echt analytisch meedenken heeft ie (ik denk dus expres) niet gedaan. Noemt Amby nog even verdacht na Tyskies dood... de volgens deze theorie enig overblijvende onschuldige in dit rijtje?

AMF speelt het (volgens mij) als weerwolf behoorlijk goed. Ze post niet te veel (en dat komt niet doordat ze het extreem druk heeft ofzo want ik kreeg van de week nog 2 leuke mailtjes van d'r .) en ze doet het lijken alsof ze toch goed meedenkt. Maar als zij echt een dorpeling zou zijn, denk ik dat ze niet op Tyskie had gestemd de vorige keer. Ik kan me nl eigenlijk niet voorstellen dat ze op basis van al die post van mij en Tyskie hem echt zou verdenken. Ik verwacht nl niet dat ze echt zou denken dat ik zo stom zou zijn om Tyskie zo opvallend als wolf te verdedigen. Ze lult zich er in de post waarin ze zegt dat ze toch op Tyskie stemt wel leuk naartoe, maar als wolf denk ik dus. Toch weet ik het niet zeker bij AMF, waardoor ik toch ook weer aan Amby twijfel. Als AMF wolf is: mijn complimenten!!

Van Ash-hoole en Frox ben ik het meest zeker en AMF lijkt me de 3e. PFP, Niemand, van wie zijn jullie het meest zeker, wie moeten we nu kiezen?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 22:36   #281
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ik ben het meest zeker van Ass-Hoole eigenlijk.
En daar gaat dan ook mijn stem heen.

Frox maakt zichzelf erg verdacht in mijn ogen, doordat (net zoals Bruggi zegt) hij heel erg overdreven over het missen van kansen begint.
AMF vertrouw ik ietsjes meer dan Ambypur.

Maar het laten leven van Bruggi terwijl die toch voor velen overkomt als de ziener, kan slim zijn.
Wat ook mogelijk is, is dat Bruggi zelf een wolf is. Want dan weet ze ook dat tyskie een dorpeling is en is het wel redelijk safe om hem te verdedigen.
Aan de andere kant zou het ook niet heel erg slim zijn, gezien de stemmen dan naar een ander gaan, waardoor de kans weer groter wordt dat er dan wel een wolf uitgaat.
MAAR ik vertrouw er op dat Bruggi een dorpeling is, ik wilde dit gewoon even kwijt.
(de reden dat ik dit hier neer zet is puur voor mijzelf hoor bruggi! Dit is, mocht het toch ineens wel het geval zijn dat je een wolf bent, voor mij mijn bewijs dat ik hier wel aan heb gedacht )

Maar anyway, mijn stem gaat naar kontgat deze ronde.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 22:57   #282
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Bruggi moet de ziener zijn, anders zou de echte ziener een enorme flater slaan. Zeer opmerkelijk dat ze nog leeft. En de redelijk verdachte headliner wordt wel geslachtofferd??

Dus... eerst ff afwachten of Ash-hoole daadwerkelijk wolf blijkt te zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:04   #283
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Bruggi moet de ziener zijn, anders zou de echte ziener een enorme flater slaan.
Daar heb je een punt, mocht bruggi het ineens niet blijken te zijn (wat ik niet verwacht) Dan heb ik het gevoel dat het pfp is puur omdat ie het spel niet snapt/niet serieus neemt
Citaat:
Zeer opmerkelijk dat ze nog leeft. En de redelijk verdachte headliner wordt wel geslachtofferd??
Erg opvallend, zal wel een tactische stap zijn geweest.. poging op ons op een dwaalspoor te zetten

Citaat:
Dus... eerst ff afwachten of Ash-hoole daadwerkelijk wolf blijkt te zijn.
Als ze het niet is, heb ik geen zin meer in een volgend deel
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:05   #284
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door ash-hôôle Bekijk Bericht

Frox
Dit weet ik nog niet helemaal. PFP probeert hem steeds als weerwolf neer te zetten, maar hij heeft steeds goede argumenten waarom hij er geen zou zijn.

AMF
Is wel veel actief en post analyses over wie wolven kunnen zijn, ik denk niet dat ze weerwolf is.

AmbyPur
Geldt hetzelfde voor als Bruggi, kan maar zo wolf zijn. maar ik weet het niet.

Kunnen we hier iets uithalen?
Ze beschermt Frox.
Ze beschermt AMF.
Ze beschermt Amby niet.


Als Ash Hoole wolf blijkt en ik vertrouw Bruggi in haar opvatting dat PFP en Niemand geen weerwolven zijn, dan zou ik op basis van deze pruts-analyse van Ash-Hoole Frox en AMF stemmen. Ik zie Ash Hoole er wel voor aan om het spel zo te spelen dat ze haar medewolven zo opzichtig probeert te beschermen. 100% zekerheid biedt dit niet. Zeker niet als het om een 'slimmere' wolf zou gaan, maar omdat het Ash Hoole betreft lijkt het de gok waard te zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:07   #285
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Daar heb je een punt, mocht bruggi het ineens niet blijken te zijn (wat ik niet verwacht) Dan heb ik het gevoel dat het pfp is puur omdat ie het spel niet snapt/niet serieus neemt

Erg opvallend, zal wel een tactische stap zijn geweest.. poging op ons op een dwaalspoor te zetten


Als ze het niet is, heb ik geen zin meer in een volgend deel

@2: een slechte tactische zet, dat werd in het spel van twee rondes terug al bewezen toen men de meest waarschijnlijke ziener (sander) veel te lang liet leven. Dat heeft ze mede de kop gekost.

@3: ik wel. Deze ronde kwam langzaam op gang, maar de wolvenjachtkoorts is weer volledig aanwezig. Aub geen koelkastperiode meer!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:10   #286
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Kunnen we hier iets uithalen?
Ze beschermt Frox.
Ze beschermt AMF.
Ze beschermt Amby niet.


Als Ash Hoole wolf blijkt en ik vertrouw Bruggi in haar opvatting dat PFP en Niemand geen weerwolven zijn, dan zou ik op basis van deze pruts-analyse van Ash-Hoole Frox en AMF stemmen. Ik zie Ash Hoole er wel voor aan om het spel zo te spelen dat ze haar medewolven zo opzichtig probeert te beschermen. 100% zekerheid biedt dit niet. Zeker niet als het om een 'slimmere' wolf zou gaan, maar omdat het Ash Hoole betreft lijkt het de gok waard te zijn.
scherp, hier heb ik weinig aan toe te voegen..
Als Ash hoole de wolf is, heb ik het gevoel dat dit rijtje klopt.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:13   #287
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
@2: een slechte tactische zet, dat werd in het spel van twee rondes terug al bewezen toen men de meest waarschijnlijke ziener (sander) veel te lang liet leven. Dat heeft ze mede de kop gekost.
Zo had ik het nog niet bekeken, misschien hopen ze dat ie nu wel werkt.

Citaat:
@3: ik wel. Deze ronde kwam langzaam op gang, maar de wolvenjachtkoorts is weer volledig aanwezig. Aub geen koelkastperiode meer!
Ik bedoelde dat ik mijzelf dan wel erg slecht vind in het spel als ik na het verkloten van jouw deelname, nu ook weer fout stem.
Na deze ronde komt er wat mij betreft geen koelkastperiode, anders bloed ie misschien nog wel dood.
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:19   #288
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Mooie theorie Anke

Ash-hoole is ook mijn hoofdverdachte momenteel, frox weet ik zo net nog niet, maar op basis van bruggi haar theorie zou het wel goed kunnen. Maar dan moet het nog maar net zo zijn dat bruggi oprecht is. Van de mensen die er nu nog over zijn vertrouw ik niemand het meest. Bij PFP gok ik erop dat hij ook een dorpeling is, en gewoon niet zoveel zin meer heeft in het spelletje. Tenzij hij en bruggi onder één hoedje spelen en allebei weerwolven zijn, maar dat denk ik haast niet als ik terugdenk aan het begin van het spelletje toen bruggi en PFP toch wel redelijk tegen elkaar in gingen. Op basis hiervan blijven er dan dus nog 2 mensen over die dorpeling moeten zijn (als PFP en niemand dorpelingen zijn dus). Hier ben ik er zelf een van, en de ander daar ben ik nog niet uit.

ash-hoole
Tsja, zelfde verhaal eigenlijk als wat Anke heeft getypt. Heeft zich vooral de laatste paar rondes onwijs verdacht gemaakt, omdat ze toen ze beschuldigd werd veel meer in de verdediging schoot dan ze in de rest van het spel heeft laten zien.

frox
Zou op basis van de theorie van bruggi inderdaad heel goed een weerwolf kunnen zijn. Toch twijfel ik erg aan de oprechtheid van bruggi. Het zou me trouwens ook niets verbazen als zowel bruggi als frox weerwolven zijn, en dat de theorie van bruggi haar tactiek is om er zelf zo lang mogelijk in te blijven. Bruggi haar argument is o.a. dat frox niet echt analytisch meedenkt, en daar moet ik haar gelijk in geven, maar aan de andere kant heeft hij dat in vorige spelletjes ook niet echt gedaan (al werd hij er de vorige keer wel eerder uitgestemd/opgegeten als ik het me goed herinner).

bruggi
Ik zou bijna haar eigen theorie over mij hierheen kunnen verplaatsen en mijn naam kunnen vervangen voor die van haar Ook bruggi heeft niet bijzonder veel gepost, en maar een paar keer echt een analyse gepost. Als ze een wolf is speelt ze echt erg goed, en weet ze ook de aandacht van zichzelf af te leiden.

AmbyPur
Komt inderdaad goed weg onder het mom van drukdrukdruk en feestjesfeestjesfeestjes (en het is je gegund! ) Als bruggi een weerwolf is/blijkt te zijn weet ik bijna 100% zeker dat Amber er ook een is omdat bruggi haar gedurende het hele spel al min of meer 'in bescherming heeft genomen'. Ik denk zelf dat Ambi een wolf is en de tactiek toepast van weinig posten en op de achtergrond blijven.

Ash-hoole is sowieso een wolf, geen twijfel over mogelijk dacht ik zo, en daar gaat mijn stem deze ronde dan ook naar. Verder ben ik er ook bijna zeker van dat Amber een wolf is, en de derde wolf is dan frox of bruggi, waarvan ik bruggi het meest verdacht vind omdat ik haar in staat acht het spel onwijs tactisch te spelen.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:45   #289
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Weerwolf probeert hoogstwaarschijnlijke ziener verdacht te maken. Lijkt mij de verkeerde tactiek.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2007, 23:54   #290
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Tyskie Bekijk Bericht
Weerwolf probeert hoogstwaarschijnlijke ziener verdacht te maken. Lijkt mij de verkeerde tactiek.
Indeed. AMF iets verdachter bij deze. Amby daardoor iets minder als ik m'n eigen gedachtengang aanhoud.

AMF: ik heb Amby helemaal niet verdedigd. Ik heb haar gewoon tot nu toe niet eerder verdacht.
Quote van Amby: "in dat geval is bruggi een wolf". Zou ze heus niet zo direct zeggen aan het begin van het spel als ik haar medewolf zou zijn.

Maargoed, laten we voor Ash-hoole gaan nu.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 10:18   #291
Xeina
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wil iemadn pmen als er een nieuwe ronde is?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 11:02   #292
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

nee
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 11:13   #293
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door niemand Bekijk Bericht
Daar heb je een punt, mocht bruggi het ineens niet blijken te zijn (wat ik niet verwacht) Dan heb ik het gevoel dat het pfp is puur omdat ie het spel niet snapt/niet serieus neemt

Erg opvallend, zal wel een tactische stap zijn geweest.. poging op ons op een dwaalspoor te zetten


Als ze het niet is, heb ik geen zin meer in een volgend deel
Mag ik even groeien, voor jou is dit je 10e keer en voor mij mn eerste


Asshole dan maar, hoewel ik het verdacht vind dat amf plots ook haar als verdachte ziet.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 12:02   #294
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

jammer dat ik er zo snel uit ging dit keer nu is het wel spannend.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 14:10   #295
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Headliner Bekijk Bericht
waarom moest ik eigenlijk de snotneus spelen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 14:23   #296
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

PFP is dr nog steeds niet uit?
insanity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 15:20   #297
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

AMF en Bruggi stemmen ashole?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 15:22   #298
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik heb even alles doorgelezen en als ik dit lees
Citaat:
Origineel gepost door AMF Bekijk Bericht
Mooie theorie Anke
AmbyPur
Komt inderdaad goed weg onder het mom van drukdrukdruk en feestjesfeestjesfeestjes (en het is je gegund! ) Als bruggi een weerwolf is/blijkt te zijn weet ik bijna 100% zeker dat Amber er ook een is omdat bruggi haar gedurende het hele spel al min of meer 'in bescherming heeft genomen'. Ik denk zelf dat Ambi een wolf is en de tactiek toepast van weinig posten en op de achtergrond blijven.
dan zijn de theoriën dat AMF met Ash-hoole een wolf is helemaal gegrond. Ik weet natuurlijk 100% zeker dat ik een dorpeling ben, en het feit dat AMF mij hier verdenkt op basis van (in mijn ogen) slechte argumentatie zegt voor mij genoeg. Daarbij komt nog (wat Tyskie al zei) het verdacht maken van de mogelijke ziener, plus de verdedigingspoging voor mogelijke wolf Frox.

Ik denk dat AMF en Ashhoole in ieder geval wolven zijn, de derde kan ik zelf niet goed plaatsen maar afgaande op Bruggi zou dat dan Frox moeten zijn.

Deze ronde ga ik in ieder geval voor Ashhoole.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 18:16   #299
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Mag ik even groeien, voor jou is dit je 10e keer en voor mij mn eerste


Asshole dan maar, hoewel ik het verdacht vind dat amf plots ook haar als verdachte ziet.
Dat is idd wel wat verdacht, maar ik denk dat AMF Ash-hoole opoffert om zichzelf te redden. De wolven zullen ook wel denken dat Ash-hoole toch niet meer te redden is.

Als ze nou onschuldig blijkt te zijn zijn we natuurlijk echt kneuzen met z'n allen , maar ik ga nu definitief op Ash-hoole stemmen.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 January 2007, 18:40   #300
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door bruggi Bekijk Bericht
Dat is idd wel wat verdacht, maar ik denk dat AMF Ash-hoole opoffert om zichzelf te redden. De wolven zullen ook wel denken dat Ash-hoole toch niet meer te redden is.
Ik heb in een van mijn eerdere theorieën aan het begin van het spel ook al gezegd dat ik ash-hoole verdacht vond, alleen in mindere mate dan niemand. Op basis van de rest van het spel en op basis van een aantal door jullie geposte theorieën ben ik er nu inderdaad meer van overtuigd dat ash-hoole een wolf is en niemand niet, en daar komt bij dat het sowieso een onzinargument is dat ik nu ash-hoole opeens verdenk, wat dat geldt voor de rest ook.

Citaat:
Origineel gepost door AmbyPur
dan zijn de theoriën dat AMF met Ash-hoole een wolf is helemaal gegrond. Ik weet natuurlijk 100% zeker dat ik een dorpeling ben, en het feit dat AMF mij hier verdenkt op basis van (in mijn ogen) slechte argumentatie zegt voor mij genoeg. Daarbij komt nog (wat Tyskie al zei) het verdacht maken van de mogelijke ziener, plus de verdedigingspoging voor mogelijke wolf Frox.
Ja ik weet net als alle mensen die nog in het spelletje zitten ook 100% zeker dat ik een dorpeling ben, dus over slechte argumentatie gesproken Bovendien vind ik het opmerkelijk dat je nu je echt verdacht wordt als wolf met een theorie komt, terwijl je je de rest van het spelletje nogal op de achtergrond hebt gehouden.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.