Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 July 2004, 16:38   #1
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard en dan krijg je deze kut melding

Ik heb een sky pc met zo'n standby recovery partitie, als je je pc opnieuw wilt instaleren kan je op f10 douwen, en heb je de keuze uit 3 opties.
- non destructive recovery
- semi destructive recovery
- destructive recovery

Bij de eerste wordt alleen de windows bestanden en alle programmas teruggeplaatst, alleen instellingen etc. blijven behouden. (deze wil k niet aangezien 9ik een schone lei wil hebben)

Bij de tweede wordt je hele c map in een backupmap gegooid en vervolgens wordt je hele pc opnieuw geinstalleerd( deze wil ik dan ook draaien)

Bij de derde wordt de gebruikers partitie geheel geformateerd, je bent dus alles kwijt (en dat wil k nu ook even niet)

Mijn probleem is dat als ik de tweede optie kies, alles eerst goed gaat tot hij klaar is, en als je de pc dan opstart krijg je de melding NTLDR is compressed, press ctrl+alt+del om de computers opnieuw op te starten. dat doe ik bvraaf maar het blijft maar gebeuren, de enige oplossing is dan om de derde optie te kiezen en geheel te formateren, en dat wil ik nou net even niet. Iemand dus oplossingen/suggesties.

En nee ik heb geen andere harddisk(s) om eventueel wat op te plaatsen, en nee ik heb momenteel geen vriend die een groot genoege schijf heeft om alles even over te zetten, en nee partities aanmaken wil niet lukken
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2004, 16:40   #2
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

ow ja, ik insr=taleer het liever ook allemaal zelf, maar ik heb al die cds er niet bijk gekregen, moet het dus met die recoovery partitie doen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2004, 01:50   #3
-trixz-
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

staat je schijf gecompressed als NTFS?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.