Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 October 2005, 19:00   #51
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kurobu
1 met nederland heb ik nieks te maken .. woon in belgie.
2 alle mensen die naar belgie werden gehaald om hier te werken waaren afrikaanen die toen nog een belgishe colonie waren.
dus fuck off ik weet ook wel waar ik over praat .
ga niet zomaar dingen rond bazuinen hoor.
Zou je je iets minder willen opwinden?

Even over je tweede punt:
De personen die naar hier werden gehaald waren niet alleen Afrikanen: er zijn zeer veel mensen uit Italië overgekomen om in de mijnen te werken in de 19de eeuw.

Bovendien doen de allochtonen gewoon wat wij enkele eeuwen geleden ook hebben gedaan: ik heb vorig jaar tijdens de geschiedenislessen cijfers gezien van migraties vanuit west-Europa. Tijdens de kolonisatiegolven zijn miljoenen mensen naar "het nieuwe continent" en Azië getrokken. Mensen gaan pas migreren als ze omkomen van ellende. Of denk je werkelijk dat ze zomaar voor hun plezier hun hebben en houden opgeven om een reis te maken naar het onbekende?

Wie zijn wij om te oordelen of ze hier wel of niet mogen komen wonen? De manier waarop ze zich gedragen is een andere zaak.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 7 October 2005, 19:26   #52
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Simpelweg omdat die mensen inmiddels ook gewoon Nederlander zijn. Het enige dat de huidige regering nog kan doen is ervoor zorgen dat het er niet nog veel meer worden.

Waarom sluiten ze dan nu niet gewoon de grenzen? En zijn ze neit wat sneller met het uitzetten? Waarom staan ze dan nog toe om gezinsherreniging toe te passen?
 
Oud 7 October 2005, 20:08   #53
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Mensen gaan pas migreren als ze omkomen van ellende. Of denk je werkelijk dat ze zomaar voor hun plezier hun hebben en houden opgeven om een reis te maken naar het onbekende?
ik zeg 1 woord : geld
 
Oud 7 October 2005, 21:59   #54
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
ik zeg 1 woord : geld
ik zeg 1 woord: true
 
Oud 8 October 2005, 12:01   #55
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
Waarom sluiten ze dan nu niet gewoon de grenzen? En zijn ze neit wat sneller met het uitzetten? Waarom staan ze dan nog toe om gezinsherreniging toe te passen?
Omdat er ook nog steeds 'echt' vluchtelingen zijn die in hun eigen land hun leven niet zeker zijn. En daarnaast lopen er nog een heleboel zaken op het gebied van verblijfsvergunningen.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 8 October 2005, 12:46   #56
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het topic blijft open omdat ieder z'n mening moet kunnen geven, uiteraard mee eens. Maar inmiddels gaat het van kwaad tot erger. Ik zie al in geen tijden meer een fatsoenlijk beargumenteerde mening maar daarentegen alleen wat one-liners en opruïende teksten (ook ik zelf laat mij ertoe verleiden). Deze lui vált niks bij te brengen en al helemaal niet te overtuigen. Het enige waar men hier nog op uit is, is zoveel mogelijk schokkende dingen roepen, om te laten zien hoe stoer ze irl wel niet zouden zijn. Komop, dit heeft toch werkelijk niets meer met dit topic te maken?
 
Oud 8 October 2005, 13:19   #57
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Het topic blijft open omdat ieder z'n mening moet kunnen geven, uiteraard mee eens. Maar inmiddels gaat het van kwaad tot erger. Ik zie al in geen tijden meer een fatsoenlijk beargumenteerde mening maar daarentegen alleen wat one-liners en opruïende teksten (ook ik zelf laat mij ertoe verleiden). Deze lui vált niks bij te brengen en al helemaal niet te overtuigen. Het enige waar men hier nog op uit is, is zoveel mogelijk schokkende dingen roepen, om te laten zien hoe stoer ze irl wel niet zouden zijn. Komop, dit heeft toch werkelijk niets meer met dit topic te maken?
Die laatste 2 posts voor de mijne voegen inderdaad helemaal niets meer toe. Ze zijn weggehaald (had ze nog niet gelezen, alleen gereageerd op een eerdere uitlating ).

Bovendien gaat het langzamerhand ook niet meer over het onderwerp. Mensen die nog iets willen bijdragen aan dit topic: doe dit over het oorspronkelijke onderwerp over de stationsposters en anders open je maar een ander topic (mits er sprake is van fatsoenlijke argumenten)..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 8 October 2005, 18:34   #58
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
(ook ik zelf laat mij ertoe verleiden).
precies, dus doe niet zo schijnheilig
 
Oud 8 October 2005, 18:57   #59
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
precies, dus doe niet zo schijnheilig
Waarom verwacht ik altijd alleen replies van jou op zulke dingen
 
Oud 8 October 2005, 19:04   #60
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Tja, blijkbaar is het niet mogelijk dus Dan maar een slotje!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.