Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Actueel > Even voorstellen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 March 2009, 15:50   #1
voor vriendin
Lid
 
Geregistreerd op: 10 March 2009
Berichten: 4
Thumbs up even voorstellen

ik ben kunstenares en voel veel...en daarom komen ook veel mensen bij mij.
Nu is er een vriendin van mij en die heeft een dochter die zichzelf snijdt.

Ik wist niet precies welke redenen er kunnen zijn om jezelf wat aan te doen. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen.

Oja, ik heb zelf de nodige dingen meegemaakt en in het verleden heb ik vaker een zelfmoordpoging ondernomen, maar nooit alleen maar in mezelf gesneden, maar wel mijn polsen proberen door te snijden met als doel er een eind aan te maken. Het is toen niet gelukt. De littekens zijn er nog wel. Maar gelukkig is het me toen niet gelukt.

Ik voel veel pijn en verdriet op dit forum. Maar ook vooral veel onbegrip en eenzaamheid. Het gevoel er niet toe doen. Ook het gevoel minderwaardig te zijn, schaamte...
voor vriendin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 15:54   #2
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

en je punt...?
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:19   #3
voor vriendin
Lid
 
Geregistreerd op: 10 March 2009
Berichten: 4
Standaard

Het gaat over het snijden wat ik allemaal lees en soms ook het disrespect hierover.

als er nu eens begonnen werd om met respect en acceptatie met elkaar om te gaan. die oproep wil ik aan iedereen doen in ieder geval.

En ik merk dat de grootste gemene deler toch eenzaamheid e.d. is waardoor gesneden wordt.

Ik wil een hart onder de riem steken voor al diegenen die snijden: accepteer jezelf en gun jezelf het beste wat een ander ook ervan zegt en je misgunt.

Je hebt alle recht om aandacht, begrip, acceptatie en ruimte te vragen.
Ook dat meisje dat een vriendin met overspannen vriend heeft. Het overspannen zijn is niets vergeleken bij zulke zielepijn dat je uit nood in jezelf gaat snijden.

Ook denk ik dat het snijden naast dat het beter te verhappen is dan de geestelijke pijn, een vorm van hulpvraag is. Van gehoord en begrepen worden...
voor vriendin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:23   #4
tommy almighty
pastafari
 
tommy almighty's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 March 2009
Locatie: ken je toch niet
Berichten: 1.593
Standaard

ik ken iemand die zich snijd en er dan deo op spuit
beetje aandacht tekort denk
__________________
just because i'm losing, doesnt mean i'm lost.
I will be what I set out to be, without a doubt undoubtely!
tommy almighty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:31   #5
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

die boodschap is over het algemeen niet aan dit forum besteed ben ik bang.
bereid je er op voor om doodgeflamed te worden.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:33   #6
tommy almighty
pastafari
 
tommy almighty's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 March 2009
Locatie: ken je toch niet
Berichten: 1.593
Standaard

__________________
just because i'm losing, doesnt mean i'm lost.
I will be what I set out to be, without a doubt undoubtely!
tommy almighty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:40   #7
voor vriendin
Lid
 
Geregistreerd op: 10 March 2009
Berichten: 4
Standaard

is dat zo? Klinkt nogal somber. Zijn er zoveel wanhopige niet vertrouwende mensen?

Als je niets zegt, word je ook niet gehoord! Al is t er maar 1 of 2 die er wat aan hebben, dan is dat ok
voor vriendin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:41   #8
tommy almighty
pastafari
 
tommy almighty's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 March 2009
Locatie: ken je toch niet
Berichten: 1.593
Standaard

't meeste leed dat op dit forum voorkomt de laatste tijd is:
newbie: "ik denk dat mijn penis te klein is"
__________________
just because i'm losing, doesnt mean i'm lost.
I will be what I set out to be, without a doubt undoubtely!
tommy almighty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:44   #9
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
is dat zo? Klinkt nogal somber. Zijn er zoveel wanhopige niet vertrouwende mensen?

Als je niets zegt, word je ook niet gehoord! Al is t er maar 1 of 2 die er wat aan hebben, dan is dat ok
meer dat op dit forum rond de term "emo" een negatief beeld bestaat.
dit wordt vaak gelinkt aan automutilatie, wat een zo mogelijk NOG negatiever beeld heeft.
Dit wordt gelinkt aan het beeld dat mensen die automutileren mensen zijn die op verkeerde wijze met normale problemen omgaan en alleen maar aandacht willen.

Dit is een wijdverspreide opvatting op dit forum, en iedereen die er anders over denkt kan op weinig sympathie rekenen.

Ik denk dus niet dat je veel verschil zult maken.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 16:50   #10
tommy almighty
pastafari
 
tommy almighty's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 March 2009
Locatie: ken je toch niet
Berichten: 1.593
Standaard

emo's

Mijn hele school is aan 't emoniseren, word gewoon echt te veel. En ik snap nog steeds niet wat die mensen bezield.

kees word wakker en zegt: "weet je wat ik denk dat ik vandaag emo word"

Bijvoorbeel 2 meisjes die ik ken, zijn super knap en toen in een week tijd gingen ze ineens zwarten kleren dragen en bij de emo's staan (zijn nu trouwens weer aan het ontemoën.)
(emo's zijn lelijk)

* je kunt zelf wel bedenken wat sommige (niet bestaande) woorden uit deze tekst betekenen voordat ik commentaar krijg.

Dit is trouwens een forum voor leerlingen, zit je nog op school?
__________________
just because i'm losing, doesnt mean i'm lost.
I will be what I set out to be, without a doubt undoubtely!
tommy almighty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 17:01   #11
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
is dat zo? Klinkt nogal somber. Zijn er zoveel wanhopige niet vertrouwende mensen?
Nee Maria de Heilige Maagd. Het interesseert ons gewoon geen zak. Je kan precies één serieuze, inhoudelijke reactie verwachten (naast die van Dark) en die komt van onze eigen emo. Voor de rest, flame!
DKVTTZWN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 17:05   #12
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Hoi.

Ik vind het aardig dat je dit wil doen, maar het werkt wss voor geen donder
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 17:38   #13
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Pas je wel op dat je niet teveel poep gaat praten met je 'voelen'?
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 17:57   #14
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wattefok, ja net alsof het zo via dit forum zin heeft om ''anderen te helpen''.
Zit cker alleen maar zielige dingen van anderen te benadrukken zodat haar eigen gedoe minder erg lijkt. Wat een onzin dit.
Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
meer dat op dit forum rond de term "emo" een negatief beeld bestaat.
dit wordt vaak gelinkt aan automutilatie, wat een zo mogelijk NOG negatiever beeld heeft.
Dit wordt gelinkt aan het beeld dat mensen die automutileren mensen zijn die op verkeerde wijze met normale problemen omgaan en alleen maar aandacht willen.

Dit is een wijdverspreide opvatting op dit forum, en iedereen die er anders over denkt kan op weinig sympathie rekenen.

Ik denk dus niet dat je veel verschil zult maken.
yeah en weetje wat dan al helemaal dom is, zo'n meisje bij mij op school zat een beetje te krassen telkens, ging ze ook nog eens zegmaar emo muziekjes luisteren en zich er helemaal naar kleden. dat is nogal eens vooroordelen bevestigen..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 18:26   #15
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 18:28   #16
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
ik ben kunstenares en voel veel...en daarom komen ook veel mensen bij mij.
Nu is er een vriendin van mij en die heeft een dochter die zichzelf snijdt.

Ik wist niet precies welke redenen er kunnen zijn om jezelf wat aan te doen. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen.

Oja, ik heb zelf de nodige dingen meegemaakt en in het verleden heb ik vaker een zelfmoordpoging ondernomen, maar nooit alleen maar in mezelf gesneden, maar wel mijn polsen proberen door te snijden met als doel er een eind aan te maken. Het is toen niet gelukt. De littekens zijn er nog wel. Maar gelukkig is het me toen niet gelukt.

Ik voel veel pijn en verdriet op dit forum. Maar ook vooral veel onbegrip en eenzaamheid. Het gevoel er niet toe doen. Ook het gevoel minderwaardig te zijn, schaamte...
Wat mij betreft, en dat is in voorgaande topics al naar voren gekomen, is dat snijden in jezelf gewoon een zielige handeling is voor een persoon die snakt naar aandacht. Dat soort infantiel volk kunnen beter meteen ergens onder een bus of een trein springen, dat scheelt de maatschappij een hoop geld en ellende. ( dan reken ik de kosten om de asfaltpannekoek weg te halen nog niet eens mee.)

De pijn & verdriet op dit forum is misschien in jouw 'kunstenaarsoog' allemaal heel gemeen en hard, maar er bestaan mensen die hier posten omdat ze het gewoon leuk vinden. Een kunstenaar zijn is in mijn ogen gewoon beroepswerkloosheid, dus ga maar weer gauw wat schilderen voordat je weer iets doms en onnozels post.

En nu ga ik mezelf verhangen.

__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 18:35   #17
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Zoals hier al duidelijk is geworden; de meningen over am zijn hier nogal... niet handig voor mensen die hier komen om anderen daarmee te helpen. Ik vind het aardig dat je het probeert, maar nogmaals, dit forum is daar waarschijnlijk niet zo geschikt voor.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 18:46   #18
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
is dat zo? Klinkt nogal somber. Zijn er zoveel wanhopige niet vertrouwende mensen?

Als je niets zegt, word je ook niet gehoord! Al is t er maar 1 of 2 die er wat aan hebben, dan is dat ok
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 18:46   #19
De-Emo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2009
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
ik ben kunstenares en voel veel...en daarom komen ook veel mensen bij mij. Nu is er een vriendin van mij en die heeft een dochter die zichzelf snijdt.
Ik vind dat nogal een vreemde gedachtegang. Een kunstenaar voelt toch niet per se veel? Sorry, ik lees het verkeerd, dat zeg je niet.

Dat moet een zware situatie zijn voor je vriendin.

Citaat:
Ik wist niet precies welke redenen er kunnen zijn om jezelf wat aan te doen. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen.
Ik weet niet of je die redenen wel wil kennen. Er zijn over het algemeen redelijk vaak mensen die snijden, omdat ze aandacht willen. Maar er zijn genoeg mensen die verborgen snijden, er niet zonder kunnen en helemaal niet willen dat iemand in hun omgeving erachter komt.

Citaat:
Het gaat over het snijden wat ik allemaal lees en soms ook het disrespect hierover.
Je hebt wel een punt. Ik lees heel veel vijandige reacties op AM. Mensen beseffen vaak niet dat het wel degelijk een groot probleem is voor bepaalde mensen.

Citaat:
als er nu eens begonnen werd om met respect en acceptatie met elkaar om te gaan. die oproep wil ik aan iedereen doen in ieder geval.
Ik weet niet hoe jouw oproep verschil zou moeten maken, maar veel succes met je missie, desondanks.

Citaat:
En ik merk dat de grootste gemene deler toch eenzaamheid e.d. is waardoor gesneden wordt.
Daar heb je gelijk in.

Citaat:
Je hebt alle recht om aandacht, begrip, acceptatie en ruimte te vragen.
Ook dat meisje dat een vriendin met overspannen vriend heeft. Het overspannen zijn is niets vergeleken bij zulke zielepijn dat je uit nood in jezelf gaat snijde
Met alle respect, maar jij gaat hier vergelijkingen trekken met andere gevallen die buiten de AM staan. Ik probeer je niet te beledigen, maar jij hebt niet het recht om mensen terecht te wijzen op hun problemen. Als jij, zoals je zelf zegt, voelt, dan zou je dat ook moeten weten. Je helpt mensen daar niet mee. En vergelijkingen trekken met mensen uit een ander topic is eigenlijk niet netjes.

Citaat:
Dit is een wijdverspreide opvatting op dit forum, en iedereen die er anders over denkt kan op weinig sympathie rekenen.
Ik denk er anders over. Er zijn absoluut mensen die het puur en alleen vor de aandacht doen, maar er zijn ook echt wel mensen die het doen omdat ze niet met hun pijn, geestelijke, kunnen omgaan.

Citaat:
Wat mij betreft, en dat is in voorgaande topics al naar voren gekomen, is dat snijden in jezelf gewoon een zielige handeling is voor een persoon die snakt naar aandacht. Dat soort infantiel volk kunnen beter meteen ergens onder een bus of een trein springen, dat scheelt de maatschappij een hoop geld en ellende. ( dan reken ik de kosten om de asfaltpannekoek weg te halen nog niet eens mee.)

De pijn & verdriet op dit forum is misschien in jouw 'kunstenaarsoog' allemaal heel gemeen en hard, maar er bestaan mensen die hier posten omdat ze het gewoon leuk vinden. Een kunstenaar zijn is in mijn ogen gewoon beroepswerkloosheid, dus ga maar weer gauw wat schilderen voordat je weer iets doms en onnozels post.
Niet iedereen die AM't of het heeft gedaan, doet hof deed het voor de aandacht.
__________________
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins
Blood flowing through the valley under the cross
For the freedom of our lands, for the vigor living within
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 18:56   #20
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door De-Emo Bekijk Bericht
Ik vind dat nogal een vreemde gedachtegang. Een kunstenaar voelt toch niet per se veel? Sorry, ik lees het verkeerd, dat zeg je niet.

Dat moet een zware situatie zijn voor je vriendin.


Ik weet niet of je die redenen wel wil kennen. Er zijn over het algemeen redelijk vaak mensen die snijden, omdat ze aandacht willen. Maar er zijn genoeg mensen die verborgen snijden, er niet zonder kunnen en helemaal niet willen dat iemand in hun omgeving erachter komt.



Je hebt wel een punt. Ik lees heel veel vijandige reacties op AM. Mensen beseffen vaak niet dat het wel degelijk een groot probleem is voor bepaalde mensen.



Ik weet niet hoe jouw oproep verschil zou moeten maken, maar veel succes met je missie, desondanks.



Daar heb je gelijk in.



Met alle respect, maar jij gaat hier vergelijkingen trekken met andere gevallen die buiten de AM staan. Ik probeer je niet te beledigen, maar jij hebt niet het recht om mensen terecht te wijzen op hun problemen. Als jij, zoals je zelf zegt, voelt, dan zou je dat ook moeten weten. Je helpt mensen daar niet mee. En vergelijkingen trekken met mensen uit een ander topic is eigenlijk niet netjes.


Ik denk er anders over. Er zijn absoluut mensen die het puur en alleen vor de aandacht doen, maar er zijn ook echt wel mensen die het doen omdat ze niet met hun pijn, geestelijke, kunnen omgaan.


Niet iedereen die AM't of het heeft gedaan, doet hof deed het voor de aandacht.

Waarvoor dan?
Omdat het hier zo ellendig is?
Blijft kansloos.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:01   #21
De-Emo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2009
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Waarvoor dan?
Omdat het hier zo ellendig is?
Blijft kansloos.
Nee, het is een manier om pijn te verlichten. Dat klinkt paradoxaal, maar AM verlicht geestelijke pijn door je eigen lichaam te verwonden. Geestelijke pijn is vaak veel erger dan de pijn van een snee. Kansloos wil ik het niet noemen. Zinloos is het wel, omdat het hoe langer hoe erger wordt.

Maar ja, er zijn mensen die het doen omdat ze niet met hun eigen geestelijke pijn kunnen omgaan.
__________________
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins
Blood flowing through the valley under the cross
For the freedom of our lands, for the vigor living within
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:02   #22
voor vriendin
Lid
 
Geregistreerd op: 10 March 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik wil hier niemand de les voorschrijven, laat dat duidelijk zijn!

Heb slechts mijn indruk gegeven en geweldig dat ik zoveel reacties krijg van hoe het nou zit.

En inderdaad what comes around, goes around, waarheid als een koe. Ik kan ook best wat van julie leren. En wat zo geweldig is: je kunt zijn wie je wilt zijn: emo, gothic, poep, shit, cowboy,indiaan, kakker en wat er allemaal nog meer voor stromingen zijn. Dus whatever. .

Maar wat je voelt vanbinnen of waar je mee zit, dat kun je niet zo gemakkelijk (uit)wisselen en daar kom je ook niet zo gemakkelijk van af.

Trouwens MOFO, je hebt wel humor zeg!
voor vriendin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:20   #23
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Ik heb gehoord dat je in een soort trance geraakt bij het snijden van je polsen zoals wiet maar dan minder erg.Daarom dat het verslavend is,klopt dat ?
Icarus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:37   #24
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Mensen die snijden doen dat echt niet voor aandacht hoor. Dan deden ze het wel midden in hun gezicht ofzo, waar iedereen het kan zien.
Buiten dat om zijn er zat andere, makkelijkere, effectievere manieren van aandacht krijgen.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:46   #25
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
Ik wil hier niemand de les voorschrijven, laat dat duidelijk zijn!

Heb slechts mijn indruk gegeven en geweldig dat ik zoveel reacties krijg van hoe het nou zit.

En inderdaad what comes around, goes around, waarheid als een koe. Ik kan ook best wat van julie leren. En wat zo geweldig is: je kunt zijn wie je wilt zijn: emo, gothic, poep, shit, cowboy,indiaan, kakker en wat er allemaal nog meer voor stromingen zijn. Dus whatever. .

Maar wat je voelt vanbinnen of waar je mee zit, dat kun je niet zo gemakkelijk (uit)wisselen en daar kom je ook niet zo gemakkelijk van af.

Trouwens MOFO, je hebt wel humor zeg!
yeah ze quote mn sig, ik voel me vereerd. Justin Timerlake

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Ik heb gehoord dat je in een soort trance geraakt bij het snijden van je polsen zoals wiet maar dan minder erg.Daarom dat het verslavend is,klopt dat ?
endorfine, lichaamseigen drug/pijnstiller die gelukkige emoties hoe zeg je dat, motiveert ofzo. En die maakt je lichaam aan als je bijvoorbeeld pijn hebt, das dus een soort automatisch zelfbeschermingssysteem van je lichaam. Maar het wordt bijvoorbeeld ook aangemaakt als je gaat hardlopen. Dat is dus het verslavende gedeelte ervan.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 19:56   #26
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

En zo zijn er ook nog andere lichaamseigen stoffen waar je verslaafd aan kunt raken.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 21:26   #27
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door De-Emo Bekijk Bericht
Nee, het is een manier om pijn te verlichten. Dat klinkt paradoxaal, maar AM verlicht geestelijke pijn door je eigen lichaam te verwonden. Geestelijke pijn is vaak veel erger dan de pijn van een snee. Kansloos wil ik het niet noemen. Zinloos is het wel, omdat het hoe langer hoe erger wordt.

Maar ja, er zijn mensen die het doen omdat ze niet met hun eigen geestelijke pijn kunnen omgaan.
jump.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 22:31   #28
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

nee, emo heeft gewoon gelijk.
verder wil er ik er nog aan toevoegen dat mensen vaak gaan snijden uit machteloosheid.
Ze menen geen controle meer te hebben over hun leven, en proberen op deze manier toch nog iets van een controle over zich zelf uit te oefenen ("ik kan in ieder geval zelf bepalen wanneer ik pijn heb").
Maar dit topic is aan het verzanden in een automutilatie discussie en dat is niet de bedoeling.
Ook is dit forum er niet de geschikte plaats voor.
Degenen die hier over door willen gaan mogen mij PMén, maar voor de tussentijd verzoek ik vriendelijk om een slotje.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2009, 23:02   #29
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

GOD en zijn volgelingen staan lijnrecht tegenover elkaar...
DKVTTZWN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 10:19   #30
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

slotje, --> kunst.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 14:06   #31
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
nee, emo heeft gewoon gelijk.
verder wil er ik er nog aan toevoegen dat mensen vaak gaan snijden uit machteloosheid.
Ze menen geen controle meer te hebben over hun leven, en proberen op deze manier toch nog iets van een controle over zich zelf uit te oefenen ("ik kan in ieder geval zelf bepalen wanneer ik pijn heb").
Maar dit topic is aan het verzanden in een automutilatie discussie en dat is niet de bedoeling.
Ook is dit forum er niet de geschikte plaats voor.
Degenen die hier over door willen gaan mogen mij PMén, maar voor de tussentijd verzoek ik vriendelijk om een slotje.
We hebben hier zat discussies gevoer over automutilatie. Waarom zou dat nu inneens niet meer mogen? En dat iets off-topic is hier normaal.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 14:16   #32
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

omdat op dit forum dat altijd afglijdt naar een flame war.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 14:49   #33
De-Emo
Lid
 
Geregistreerd op: 5 January 2009
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
jump.
Waarom?

Citaat:
verder wil er ik er nog aan toevoegen dat mensen vaak gaan snijden uit machteloosheid.
Ze menen geen controle meer te hebben over hun leven, en proberen op deze manier toch nog iets van een controle over zich zelf uit te oefenen ("ik kan in ieder geval zelf bepalen wanneer ik pijn heb").
Inderdaad. Machteloosheid is een grote drijfveer.

Citaat:
Maar dit topic is aan het verzanden in een automutilatie discussie
Duly noted.
__________________
For the glory of a thousand men, for mercy of their sins
Blood flowing through the valley under the cross
For the freedom of our lands, for the vigor living within
Graced by the love of God, their sacred lives scattered across
De-Emo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 15:00   #34
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
omdat op dit forum dat altijd afglijdt naar een flame war.
Als het een flame war word, kunnen de fb's d'r toch een slotje op zetten?
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 15:02   #35
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

dat doen de FB's niet.
check maar eens alle topics met snijden/emo erin.
de FB's laten iedereen flamen en flamen zelf ook.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 15:04   #36
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Ew.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 15:47   #37
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
ik ben kunstenares en voel veel...en daarom komen ook veel mensen bij mij.
Nu is er een vriendin van mij en die heeft een dochter die zichzelf snijdt.

Ik wist niet precies welke redenen er kunnen zijn om jezelf wat aan te doen. Zo ben ik op dit forum terecht gekomen.

Oja, ik heb zelf de nodige dingen meegemaakt en in het verleden heb ik vaker een zelfmoordpoging ondernomen, maar nooit alleen maar in mezelf gesneden, maar wel mijn polsen proberen door te snijden met als doel er een eind aan te maken. Het is toen niet gelukt. De littekens zijn er nog wel. Maar gelukkig is het me toen niet gelukt.

Ik voel veel pijn en verdriet op dit forum. Maar ook vooral veel onbegrip en eenzaamheid. Het gevoel er niet toe doen. Ook het gevoel minderwaardig te zijn, schaamte...
Naked pics pl0x?
Vollemaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 15:52   #38
Vollemaan
Lid
 
Geregistreerd op: 6 December 2008
Berichten: 644
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door voor vriendin Bekijk Bericht
Ik wil hier niemand de les voorschrijven, laat dat duidelijk zijn!

Heb slechts mijn indruk gegeven en geweldig dat ik zoveel reacties krijg van hoe het nou zit.

En inderdaad what comes around, goes around, waarheid als een koe. Ik kan ook best wat van julie leren. En wat zo geweldig is: je kunt zijn wie je wilt zijn: emo, gothic, poep, shit, cowboy,indiaan, kakker en wat er allemaal nog meer voor stromingen zijn. Dus whatever. .

Maar wat je voelt vanbinnen of waar je mee zit, dat kun je niet zo gemakkelijk (uit)wisselen en daar kom je ook niet zo gemakkelijk van af.

Trouwens MOFO, je hebt wel humor zeg!
Bij deze verontschuldig ik me dat ik u hierop zal moeten wijzen:

poep,shit,cowboy of indiaan is toch even echt geen stroming in onze samenleving En dan zegt u dat MOFO humor heeft!
Vollemaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 16:46   #39
Deegbal
Visitor Message Moderator
 
Deegbal's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 September 2008
Locatie: Grunn, mien jong!
Berichten: 17.275
Standaard

Ze is een dikke grappenmaakster.
__________________
Luxus ductus a curiu crato.
Deegbal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 17:38   #40
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
dat doen de FB's niet.
check maar eens alle topics met snijden/emo erin.
de FB's laten iedereen flamen en flamen zelf ook.
Toen was ik nog geen fb, remember?
En Flames hebben we amper de laatste tijd.
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 17:39   #41
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

dat heeft er meer mee te maken dat Liam er niet is volgens mij.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 18:23   #42
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Ik dacht Liam je maatje was?
Wat is er trouwens mis met een flame-war?
DKVTTZWN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2009, 23:12   #43
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Liam is ook mijn buddy, maar ook de grootste flamer van ons allemaal, feit.
En met flamen zelf is niks mis, zolang het maar een gefundeerde reden heeft.
een flame zonder reden is een...flame flame.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2009, 15:37   #44
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Maraska Bekijk Bericht
Bij deze verontschuldig ik me dat ik u hierop zal moeten wijzen:

poep,shit,cowboy of indiaan is toch even echt geen stroming in onze samenleving En dan zegt u dat MOFO humor heeft!

heb ik ook, dus ik weet niet wat je bralt?
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2009, 15:53   #45
Icarus
Super Lid
 
Icarus's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 February 2009
Locatie: Moskou
Berichten: 5.834
Standaard

Yeah right humor ?
Icarus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2009, 15:54   #46
DKVTTZWN
Fail God's Lawyer
 
Geregistreerd op: 24 November 2008
Berichten: 997
Standaard

Citaat:
Liam is ook mijn buddy, maar ook de grootste flamer van ons allemaal, feit.
En met flamen zelf is niks mis, zolang het maar een gefundeerde reden heeft.
een flame zonder reden is een...flame flame.
Gefundeerd flamen is toegestaan? Tof.
DKVTTZWN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2009, 16:16   #47
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door DKVTTZWN Bekijk Bericht
Gefundeerd flamen is toegestaan? Tof.
dat was het altijd al.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2009, 21:01   #48
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Icarus Bekijk Bericht
Yeah right humor ?
Ja.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.