Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 March 2005, 17:44   #1
Jus
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Oude vakantieliefde roest niet?

Beste mensen,

In de zomer van 2003 heb ik een meisje leren kenne. Het was direct raak, werden verliefd op elkaar, en een supervakantie was het gevolg. Door een groot misverstand hebben we nu vorige week pas weer contact met elkaar gekregen... En nu blijkt dat we eigenlijk nog steeds wel gek op elkaar zijn, en hoewel het voor mij nogal snel gaat, lijkt zij al volledig in love te zijn

Zij woont in Antwerpen, ik vlakbij Utrecht. Een behoorlijk eind fietsen dus. Maar zonder gekkigheid... ik ben heel erg onzeker over wat ik moet doen... omdat we nog maar zo kort weer contact hebben durf ik nog niet zo naar Antwerpen af te reizen... Zij heeft wel late vallen dat ze naar mij toe wil komen... dus wie weet gaat dat nog gebeuren.

Maar kan het wel werken op deze manier... ik bedoel, ik ben 16, zij ook, en het is zo'n 150 km ertussen... Heeft iemand hier ervaring mee en wil diegene dan zijn/haar ervaring hier delen?

Groeten,
Justin
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 20:34   #2
volumeknopje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik woon in 't zuiden van 't land en had een vakantievriendje die in Friesland woonde. Ook niet bepaald naast de deur.
Voor ons werkte het niet, ik wil mn vriendje namelijk dicht in de buurt hebben. Of, nouja, in ieder geval niet aan de andere kant van het land.
Maarja, je hoort ook hele verhalen van mensen voor wie het wel werkt zo.
En zag bij kopspijkers dat een relatie zelfs in stand te houden is als je man een ter dood veroordeelde amerikaan is
  Met citaat antwoorden
Oud 17 March 2005, 23:17   #3
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Goed voorbeeld van mijn vriend en ik ( ja alweer ): we hebben een tijd gehad in 2002/2003, en toen is het 7 maanden uitgeweest. Nogal een tijd, maar het is daarna wel weer aangegaan doordat we weer contact met elkaar opnamen. We zijn nu een jaar verder en het is nog steeds dik aan Enigste verschil is dat jij zo ver van haar vandaan woont, en wij 2 straten van elkaar.

Maar het kan heel goed hoor dat het weer wat zal worden tussen jullie!
Als het echte liefde is, zou afstand geen struikelblok moeten zijn.

Iemand die ik ken heeft al 1.5 jaar ongeveer met een meisje uit het buitenland. Hij was toendertijd een tijdje in Amerika en heeft haar daar leren kennen. Hij probeert zo vaak mogelijk bij haar te zijn, maar de laatste keer dat ze elkaar hebben gezien was met kerst. Maar het kan wel!
En Belgie is toch een stuk minder ver
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 19:50   #4
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heyy,,

ik ben deze vakantii eg verliefd gw0rde op een j0ngen die ook 100 km van me af woont, in het begin op vakantii gwoon zoene ens0 wtje? nii denke aan dat de gene weer nar huis moest.. maar toen kwamd at moment,, en we bleve maar bellen, msn'n enz. tot dat hij een dagje met mij naar de dierentuin wou! (emmen) nou dat was dus egt leuk,, ging ik x naar hem toe,, hij kwam bij me slape! & nu zijn we al dik een half jaar bij elkaar.. en zien elkaar zowieso elke vakantii + bijna ELKE WEEKEND!

gaat egt suprr,,

succes!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 19:51   #5
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

geloof niet zo in vakantieliefdes ... maar als je wat in haar ziet en het klikt goed ... dan zou ik zeggen ga er voor ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 19:58   #6
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

geloof er niet echt in.. heb er niet "echt" ervaring mee.. wel 1 keer een vakantie "liefde" gehad, maar dat was niet echt ofzo
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 10:48   #7
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je nou een ov had zou het miss wel te betalen zijn, of je moet hele lieve ouders hebben die je willen rijden maar anders kom je daar niet ieder weekend, en zou je bijna een baantje erbij moeten nemen om de reiskosten te kunnen dokken
maar als je echt verliefd bent moet het kunnen, veel succes er mee
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 18:14   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Het zou opzich kunnen werken. Maar ik denk persoonlijk dat uiteindelijk de afstand wint van de liefde. Maar wat ik ook denk, is dat je het gewoon leuk met elkaar moet hebben voor zo lang het leuk is
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 20:18   #9
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

mn oude buurmeisje die is met een stel vriendinnen op vakantie geweest naar kreta, en die leerde daar ook een jongen kennen en woonden ook ver van mekaar af....

maar die zijn gewoon veel naar elkaar toe gegaan enz...
en nu zijn ze getrouwd....

dus het kan wel denk ik....
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 21:08   #10
Me-little-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k begin meestal niej aan vakantie liefde's gw0on jongens uit de buurt dat werk meestal beter
  Met citaat antwoorden
Oud 22 March 2005, 23:48   #11
Dobbo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
Het zou opzich kunnen werken. Maar ik denk persoonlijk dat uiteindelijk de afstand wint van de liefde. Maar wat ik ook denk, is dat je het gewoon leuk met elkaar moet hebben voor zo lang het leuk is

gewoon samen een keer iets afspreken en dan besluiten hoe je verder wil, als vrienden of in een relatie
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2005, 22:08   #12
fasty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat is toch niet leuk
een vriendje/vriendin van zon afstand
als je ergens b.v heel erg mee zit
kan hij je niet troosten
tjah.. mischien in het weekend
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2005, 12:42   #13
elvirah
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zou ook gewoon voor iemand dichterbij gaan ze... ik bedoel, als je dat meisje een keer in de maand ziet ist al veel, en na nen tijd wordt ge da ook beu, neem het van mij aan....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 June 2005, 21:31   #14
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Sorry voor de up, maar ik wil hier toch nog eventjes op reageren.

Ik vind gewoon dat je het moet doen! Ja echt waar. Iedereen kan zijn/haar ervaringen over lange afstands relaties wel vertellen, maar dat is voor elk persoon anders. Als je het niet zou doen vind ik het echt een gemiste kans! Hallo, jullie vinden elkaar na zoveel jaar nog steeds leuk!
Stel dat het dan uiteindelijk toch niet lukt, tja dan heb je het iig geprobeerd en weet je dus dat het helaas voor jou niet werkt.


Ik denk nog steeds dat echte liefde alles overwint. Je moet je er wel echt 100% voor inzetten. En je moet het graag willen.

Succes! Maar misschien lees je dit niet eens meer.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 10:20   #15
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk niet dat het kan werken.
Verliefd oke, maar met 150 KM ertussen is toch wel een probleem denk ik.
Maar veel succes
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 17:25   #16
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk niet dat het kan werken.
Verliefd oke, maar met 150 KM ertussen is toch wel een probleem denk ik.
Maar veel succes
Nee, geloof mij, dat kan echt geen probleem zijn. Het is lastig, je wil gewoon graag bij elkaar zijn.. Dus uitmaken is helemaal geen goeie oplossing lijkt mij .
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2005, 18:21   #17
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Nee, geloof mij, dat kan echt geen probleem zijn. Het is lastig, je wil gewoon graag bij elkaar zijn.. Dus uitmaken is helemaal geen goeie oplossing lijkt mij .
Nou jah zoals ik zei k heb het zelf niet geprobeerd omdat ik weet dat het bij mij zowieso niet werkt, maar kan natuurlijk nooit garantie geven voor anderen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.