Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 September 2003, 20:18   #1
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Thumbs down 't Zijn altijd diegene die je 't minst van verwacht...

Vrienden...

Echt... Het betert er deze week echt niet meer op vrees ik.
Krijg ik van iemand te horen dat mijn BESTE VRIENDIN een heel jaar poging gedaan heeft om mijn vriendje te verleiden...

't draait nie om het feit dat het NU uit is of niet... Ik kan er niet tegen dat ze toen zo schijnheilig in mijn gezicht gedaan heeft, en zo achterbaks achter mijn rug... Ze zegt nu alles goed te praten omdat *hij haar toch niet wil en hij was verliefd op mij* Ik haat ze... Ik haat ze gewoon... Hoe kan je nu zoiets doen Ik vertrouwde haar

't Is altijd hetzelfde... En het blijken echt ALTIJD diegene te zijn waar je't minst van verwacht
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:20   #2
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: 't Zijn altijd diegene die je 't minst van verwacht...

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Vrienden...

Echt... Het betert er deze week echt niet meer op vrees ik.
Krijg ik van iemand te horen dat mijn BESTE VRIENDIN een heel jaar poging gedaan heeft om mijn vriendje te verleiden...

't draait nie om het feit dat het NU uit is of niet... Ik kan er niet tegen dat ze toen zo schijnheilig in mijn gezicht gedaan heeft, en zo achterbaks achter mijn rug... Ze zegt nu alles goed te praten omdat *hij haar toch niet wil en hij was verliefd op mij* Ik haat ze... Ik haat ze gewoon... Hoe kan je nu zoiets doen Ik vertrouwde haar

't Is altijd hetzelfde... En het blijken echt ALTIJD diegene te zijn waar je't minst van verwacht


Ja dat klopt, waar je het niet van verwacht, doen de raarste dingen

hopelijk komt alles weer goed voor je saar
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:20   #3
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

klopt uiteindelijk kan je alleen jezelf vertrouwen
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:21   #4
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe meis
maar jah beter alles in een week horen en er dan weer over heen zijn dan alles gespeit!
maar dan nog het zijn je familie of je vrienden van wie je het 't minst verwacht! maar 't komt 't harts aan!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:27   #5
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by dupke
hehe meis
maar jah beter alles in een week horen en er dan weer over heen zijn dan alles gespeit!
maar dan nog het zijn je familie of je vrienden van wie je het 't minst verwacht! maar 't komt 't harts aan!
Het is al LANGER DAN EEN HALF JAAR bezig... Weet ge wel?
Had die dat in 't begin gezegd, of had ik dat in't begin geweten, had ik haar gewoon gezegd wat ik vond en gezegd dat ik haar nie meer wou zien... maar 't is gewoon telaat
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:28   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Klote voor je Saartje.. Ken nog zo'n mensen..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:30   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Klote voor je Saartje.. Ken nog zo'n mensen..
Jah en wete... Nu zit ze te doen alsof alles nu in orde is, omdat ik het toch uitgemaakt heb met bert... Die snapt totaal niet dat het om haar ging... en niet om... pffff... Ik gaf om haar, ik vertrouwde haar, ik heb haar staan troosten... maar pfff echt... Ik geraak er echt nie over
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:34   #8
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by chalyken
owja als je es wil klage tege iemand ofzow voeg je me maar toe op msn....kan es opluchten ofzo
Ik heb haar net op MSN gesproken... Heb haar op een deftige manier, maar toch beleefd (vraag maar aan steefje) gezegd hoe dat ik er over dacht...

Eigelijk ben ik best wel fier op mezelf, want normaal begin ik te freaken en sla ik tilt. Ik denk dat ik het op een vrij volwassen manier aangepakt heb
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:35   #9
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Ik heb haar net op MSN gesproken... Heb haar op een deftige manier, maar toch beleefd (vraag maar aan steefje) gezegd hoe dat ik er over dacht...

Eigelijk ben ik best wel fier op mezelf, want normaal begin ik te freaken en sla ik tilt. Ik denk dat ik het op een vrij volwassen manier aangepakt heb
laten we't op vrij volwassen houden paar momenten dat je ff uitgevlogen bent,maar t was deftig
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:38   #10
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny
laten we't op vrij volwassen houden paar momenten dat je ff uitgevlogen bent,maar t was deftig
Ik ga het echt nog leren

't Was gewoon... Dat ze zo'n dingen zei... En die excuses... Kmoet wel toegeven dat ik me soms moest inhouden... Mja, ik snap het gewoon nie. Ik kan er nie bij... Da je zoiets kan doen...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:53   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

wat een stomme vriendin
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:04.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.