Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Films, Tv en Radio
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 February 2005, 15:28   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard [Centraal] Acteurs & Actrices.

Hiermee wil ik een paar regisseurs naar voren schuiven die zeker evenveel aandacht verdienen als Tom Cruise en Johnny Depp of Nicole Kidman. Wat ik WEL leuk zou vinden is als mensen iets over Cruise schrijven en dan met reden er bij dat hij niet alleen een hollywoodneuker is maar OOK een goeie acteur probeer elkaar maar te overtuigen!

Acteur:

Benicio Del Toro. Ik volg hem nu al 2 jaar. En damn wat is hij goed! In the Usual Suspect was voor hem zijn eerste filmjaar (1995) Zijn rol zou eingelijk een rustige karakter zijn maar hij improviceerde alles en wat komt eruit? Een brutale, gladde karakter wat alleen door Del Toro uit te voeren valt. Hij kwam later met o.a Snatch, waar hij alweer een gladde rol neerzet. Zijn films die zeker bekeken moeten worden:

- The Usual Suspects
- 21 Grams
- Snatch
- Traffic
- Fear and Loathing in Las Vegas

Op het moment is hij bezig met The Rum Diary en Che.

Actrice:

Juliete Lewis. Ik heb haar 'ontdekt' toen ik Kalifornia zat te kijken. Ze speelde de lieve kinderlijke vriendinnetje van Brad Pitt. Ik wist niet of het accent gespeeld was en of ze gewoon zo kinderlijk was van dr zelf. Vooral na From Dusk Till Dawn had in mijn twijfels of ze wel talent had. Maar ze verbaasde me dus enorm toen in Natural Born Killers voor het eerst zag. Ik zag hier iemand die heeeeel anders was en ik wou eerst niet geloven dat het dezelfde actrice was. Wie de ultieme bitch in een film wilt casten, moet zeker Juliette Lewis benaderen, want daar is ze het best in. Maar mocht je een amerikaanse Amelie nodig hebben, is zij ook weer geschikt. Ik noem op:

- Natural Born Killers
- Too young to Die
- Kalifornia
- From Dusk Till Dawn
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2005, 16:16   #2
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

benicio del toro vind ik ook geniaal, vooral in fear and loathing in las vegas! wjow enne natuurlijk in the usual suspects ja, hij heeft daar nog een golden globe(?) voor gewonnen of zoiets? ik denk nog even na over mijn acteur en actrice
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 February 2005, 23:38   #3
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
benicio del toro vind ik ook geniaal, vooral in fear and loathing in las vegas! wjow enne natuurlijk in the usual suspects ja, hij heeft daar nog een golden globe(?) voor gewonnen of zoiets? ik denk nog even na over mijn acteur en actrice
oscar nominatie haha zelfs een oscar in traffic
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2005, 12:47   #4
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Dit topic heeft meer aandacht nodig Ik post dan alweer ff iets over een acteur

Philip Seymour Hoffman:



Ik vind hem dus the king van de kleinere of bijrollen. Ik zag hem voor het eerst in the Big Lebowski. Hij viel me niet zo zeer op maar zette wel een rol neer die toch wat vrolijkheid uitstraald in deze best wel sombere film Pas toen ik Punch Drunk-Love zag, ging ik steeds meer op hem letten. Hij komt er ook maar heel even in voor maar het is wel de geschikte rol voor hem blijkbaar. In Big Lewboski was hij een rustige kalme gozer en in Punch Drunk-Love was hij een opvliegende, brutale, arrogante verkoper. Net als Juliette Lewis ken ik niet echt veel acteurs die dat kunnen. Zo speelt hij bijvoorbeeld in Red Dragon een wanhopige journalist. Ik vind zijn uitstraling echt perfect. Bij de ene rol denk ik van ooh wat een kutgast maar bij de andere is hij gewoon niet weg te denken. Zijn films:

Magnolia
Almost Famous
The Big Lebowski
Boogie Nights
Punch-Drunk Love
Red Dragon

Let wel op, dit zijn kleine rollen
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2005, 12:14   #5
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken


leuk weetje...hij was origineel de eerste keus om ryan in saving private ryan te spelen maar wou de rol niet
dat wist ik niet! jammer hij was toch wel een goede ryan geweest denk ik die man kan zoveel verschillende personages spelen. maar hij is vooral goed als hij een beetje een raar personage moet spelen. zijn debuut als schizofrene (quasi-onschuldige) moordenaar was overweldigend. zijn rollen in american history x en fight club zijn ook GEWELDIG. super acteur!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2005, 12:22   #6
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

ik vond zn debuut echt geweldig. goeie crimineel zeg damn zeer goed gespeeld. Fight Club ook geweldig gedaan. Ik denk dat hij wel in het rijte van Pacino, De Niro, Nicholson, Hopper enz kan passen over een jaar over 10? misschien eerder? iig veel hoop voor hem
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.