Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 February 2005, 15:45   #1
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Liefdevolle momenten

Soms heb je van die momenten dat je denkt: * Zucht * dit is zo'n mooie tijd!
Nog niet eens met je geliefde, het kan ook met familieleden of een van de beste vrienden geweest zijn.

Dat je een dag gepraat hebt, waardoor je een nog betere band krijgt met die persoon. Een leuke trip gehad, waar je heimwee naar hebt ( en vooral om de persoon waarmee je bent geweest ), een romantisch diner met je vriend of vriendin omdat jullie zo lang bij elkaar zijn, verjaardagsfeest?

Wat zijn jullie liefdevolle momenten ?

Op de middelbare school waren we met een grote vriendinnengroep, en als we ergens mee zaten konden we het aan iedereen binnen die groep vertellen, en erover meepraten.

Vakantie in Disneyland Parijs: Ik was met mijn vriend en ouders daarheen. In Parijs hangt zo'n romantisch sfeertje, en ik heb er toch zo'n heimwee naar.
Er hing zo'n leuke sfeer, niks viel tegen. Lekker weer, leuke dingen doen!

De bruiloft van mijn ouders, inmiddels bijna 4 jaar geleden. Zo'n fijn gevoel om te weten dat je ouders zo van elkaar houden. Het komt zo vaak voor dat ouders gaan scheiden.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2005, 19:37   #2
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toen ik een heel goed gesprek had met mijn zus. En we bijna tegelijk zeiden dat we heel veel van elkaar houden. En toen hebben we eens goed geknuffeld. Ik besef heel goed dat ik een ontzettend bijzondere band heb met mijn zussen. En ik hou heel veel van hun!

En een ander moment was toen ik samen met mijn vriend wakker werd, naast elkaar. Toen keken we elkaar echt tien minuten diep in de ogen aankeken zonder iets te zeggen.

Op allebei die momenten werd ik zo overgoten door liefde. Zoiets voelt zo apart. Daar kun je niet aan wennen.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2005, 19:47   #3
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

krijg een "vreemd"gelukkigachtig gevoel gewoon als ik smorgesvroeg met de fiets rij, de wind waait door m'n haar en de zon schijnt vrolijk... vooral dat mooie weer doet zoooooveel! dan zie ik echt hoe mooi het leven is
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2005, 15:28   #4
sJur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toen mijn nichtje was overlede....was de familie heel close met elkaar dat vond ik wel heen fijn,ondaks alles wat er gebeurt was.

en ja ik heb wel meer van dat soort momenten. gelukkig maar
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2005, 16:48   #5
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Recent liefdevol moment was toen mijn beste vriendinnetje me laatst opbelde om te zeggen dat ze eigenlijk niets te vertellen had maar dat ze even wilde zeggen dat ze het fijn vindt dat er iemand is met wie ze alles kan delen. Ik kreeg toen eventjes een heel warm gevoel van binnen <3 Zo fijn als je samen rotmomenten kunt delen maar ook absoluut gek kunt doen.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 15:38   #6
sprankle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard ...

Week vakantie geweest met beste vriendin, zal ik echt nooit vergeten.... samen gefeest totdat we er ( letterlijk ) bij neervielen, en gehuild om alles, en gelachen om alles echt heeerlijk nooit gedacht dat dat kom sow mooi :-P
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 21:14   #7
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als ik 's morgens door de vogeltjes gewekt word & dat het zonnetje door de kiertjes van de rolluik doorschijnt.

Gewoon zalig. De hele dag goed gezind.

Hopelijk is het onderhand weer zover
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 22:24   #8
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Laatst op een feestje, had ik zo'n moment met iemand die ik niet kende, en dan dans je en houd je elkaar vast, en is het op dat moment zo mooi. Maar dan weet je dat het daarbij blijft omdat je niet gneoed van elkar weet en te ver uit elkaar woont.
Vreemd zit de mens wat dat betreft in elkaar, dat je zo'n ongelooflijke fijn en liefdevol moment met iemand kan hebben zonder dat je precies weet wie het is...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 22:30   #9
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
waarom zou t niet kunnen?

is zelfs een woord voor

one-night-stand
Nee, one night stand is iets heel anders...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 22:43   #10
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Misschien kom je ooit zoiets nog een keer tegen, dan weet je wat ik bedoel...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 09:05   #11
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Als ik samen met Amanda op bed lig en we gewoon met elkaar kunnen praten ... het gaat dan ook echt over van alles en dat vind ik dus echt fantastisch
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 March 2005, 13:28   #12
Me-little-girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jup, me vriendin was net weer vrijgezel en daar as ze erg ondersteboven van, toen is ze bij mii langs gekomen n heeft ze in me armen liggen huilen, dat soort dingen versterken een band alleen maar. Of niej dawn?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2005, 19:53   #13
xLesjuhx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

* Soms ...als ik door de tuin loop.. vooral als het zonnetje schijnt en onze hond naast me huppelt

* Als ik bij mijn vriendje lig en we uren kletsen en knuffelen
En dat warme gevoel dat je soms zo krijgt..die kriebels..

* Op van die familiefeesten...Ik moet altijd huilen bij de videoband van mijn ouders 12,5 jaar huwelijksfeest..hehe..

* Als je elkaar (vrienden/familie/vriendje) steunt bij moeilijke dingen..en je dan opeens echt een heel goed gevoel krijgt..*zucht*
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 17:49   #14
Joeltja
just myself
 
Joeltja's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 October 2004
Locatie: Lunteren
Berichten: 632
Standaard

op een zaterdag avond toen er iets ergs was gebeurt in het dorp waar ik woon, en we waren met de hele vriendengroep bij elkaar, en toen hebben we echt gewoon heel erg open gepraat met elkaar enzo, hoe het soms kan lopen enz. dat voelde ook echt zo goed, helemaal omdat we ons toen allemaal enorm ''klote'' voelden door wat er gebeurt was...

werd echt duidelijk dat we altijd bij mekaar terecht kunnen als er wat is...

vrienden betekenen echt heel erg veel voor me....
__________________
If you could be everything you want to be...
Would you complain that it came to you to easy?
Joeltja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2005, 19:40   #15
miss hutspot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

T0en ik 0p vakantii was met mn vriendin meej,, was gwo0n suprr deeldde alles met elkaar enzz!

maarrr daar leerde ik een j0nge kenne,, die 100 km vrdr op wo0nde,, en waar ik dus verliefd op werd! mar het was s0 leuk op vakantii we d88 van we zien elkaar t0g nii meer terug,, mar we ware allebei eg vlieft gwo0rde =D (we zijn n0g bij elkaar! ) t'is elke x een heel mo0i m0ment om hem van het station te hale,, of als hij me daar op staat te wachte met een ro0s ofz0

o0k vind ik het een mo0i m0ment nu ik bij mn vadr wo0n omdat ik veel gezuer had met mn m0edr enz0 als ze zegt dat ze me mist klinkt mayB btje raar marg0ed,,

byee
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.