Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 February 2004, 11:54   #1
Albertje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Probleem door verzonnen smsje

Heej,

Sinds een tijdje wil ik heel graag met een leuk meisje, ik had haar een paar kreeg gevraagd of ze ook met mij wil.
Helaas zei ze dan steeds dat ze het niet wist.
Hier zat ik dus erg meej, want ik wist niet hoe ik hiermee aan moest.
Dus had ik samen met een vriendin van haar het idee bedacht om haar jaloers te maken, om zo een idee te krijgen wat ze van mij vind (Wat dus helemaal niet leuk is! Had het ook niet moeten doen, maar ik moest gewoon wat doen?!)
Ik heb dus tegen het meisje wat ik leuk vind gezegd dat ik een smsje had gekegen van een ander meisje en dat ze smste dat ze graag iets leuks met me wilde doen.
Natuurlijk was ik heel erg benieuwd hoe ze hierop zou reageren, ze vertelde over msn aan haar beste vriendin dat ze het niet leuk vond etc... (die kopieerde alles naar mij toe).
Dat gesprek heb ik toen opgeslagen en naar een beste vriend van me gestuurd om te zien wat hij er van dacht (dus of ze wou willen of niet).
Dit heb ik dus allemaal gedaan, omdat ik echt niet meer wist hoe ik ermee aan moest.
Naja dat gesprek dacht ik dus dat ze wel zou willen en het ging ook heel goed met ons (ze zei zelf al dat ze me heel leuk vond etc...)
Maar helaas is ze gisteren er achtergekomen dat ik dat gesprek naar die beste vriend van me gestuurd had.
Dat vond ze helemaal niet leuk, omdat het is tussen mij en haar was en ze vond het niet leuk dat ik haar had voorgelogen.
Nu hebben we een klein beetje ruzie gehad, maar dat is gelukkig alweer bijgelegd.
Eigenlijk wou ik haar eerst ook maar uit msn verwijderen, omdat ik dacht dat het toch niks meer zou worden.
Alleen dat wilde ze helemaal niet!
Toen ze nog wat ruzie met mij had, wou ze eigenlijk ook alweer met me praten, alleen durfde niet te beginnen.....
Ik praat nu dus wel weer met haar, maar tis niet echt meer zoals eerst.
Maar nu zei ze zo van dat ze het eerst nog niet wist of ze nog wel met me zou willen nemen, want ze was hierdoor erg teleurgestelt in mij (wat natuurlijk wel logisch is).
Ze zei ook dat ze nog wel een klein beetje om me gaf, maar helaas niet meer zoveel als eerst.
Toch stuurde ze gisteren weer een smsje met alleen 'welterusten', wat ze in een paar dagen al niet meer had gedaan (gesmst).
Nu is eigenlijk mijn vraag aan jullie, hebben jullie tips zodat alles weer goed kan komen?

Laatst aangepast door Albertje : 17 February 2004 om 11:57
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2004, 11:59   #2
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Misschien is het beter gewoon te blijven doen wat je altijd al deed. Ze is blijkbaar geschrokken van het feit dat er misschien wel een ander meisje verliefd op je was. Dus hoogstwaarschijnlijk voelt ze toch meer voor je dan dat ze toe durft te geven. Als ze gek op je is zal ze het je wel vergeven hoor het heeft alleen wat tijd nodig .
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2004, 12:41   #3
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=750208

Ben jij dat ook?
Als dat zo is, dan weet je mn antwoord al
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2004, 14:31   #4
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik denk dat ze hard to get speelt
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2004, 15:18   #5
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by biffyclyro
ik denk dat ze hard to get speelt
Mmz... Misschien wel... Misschien niet

Misschien vond ze het gewoon niet leuk omdat hij al voor ze een relatie hebben tegen haar begon te liegen. Ze kan best op haar tenen getrapt zijn volgens mij. Verder vind ik het persoonlijk ook niet leuk als m'n privélogs van mij gaat doorsturen onder vrienden

Langs de andere kant.. Dat smsje... Nu toch ook niet zo'n big deal. Oké, het is niet leuk, maar als ze echt om je geeft geraakt ze er wel over. Het is geen ramp hoor

Geef ze gewoon wat tijd
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2004, 10:28   #6
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Je bent dom geweest.

Ja, dat was het eigenlijk. Gewoon dom. Laat d'r even met rust en kijk het aan. Niet gaan zeiken

__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 10:12   #7
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

sjah slim was het niet, maar geef haar wat tijd en blijf gewoon normaal en lief doen, niet extra, zodat het op slijmen lijkt, maar lieve smsjes sturen enzo, en op msn zeggen dat je haar nog altijd leuk vind.

Geef het wat tijd, het komt vanzelf wel weer goed. Ze ziet je zitten maar moet voor zichzelf nog wat dingen op een rijtje zetten, en daar moet je haar ook gewoon de gelegenheid voor geven; des te sterker is je relatie straks
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 10:21   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verwijder haar uit msn en telefoon want ze houdt je overduidelijk aan het haakje. Zeggen dat ze niet weet of ze iets met je wil, is gewoon op de aandacht geilen maar niets met je willen.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 February 2004, 10:26   #9
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Zoals ik het nu bekijk heeft hij haar gewoon ff met de neus op de feiten gedrukt. Doordat ze nu de indruk kreeg dat er een ander meisje was werd ze een beetje bang dat het niets meer ging worden. Dat is opzich wel goed. Alleen om dan die gesprekken door te gaan sturen naar een vriend is weer niet zo skim natuurlijk.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.