Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 March 2010, 20:06   #1
Anoniem_
Lid
 
Geregistreerd op: 2 March 2010
Berichten: 1
Standaard Zelfmoord help aub?!

Luister even ... Ik ben hier niet om aandacht te trekken, noch om preken te aanhoren om het niet te doen. Zit er al tijdje mee in mijn hoofd en mijn besluit staat vast. Praten helpt niet, medicatie niet en ook geen behandeling.

Ik zou gewoon heel graag inslapen en nooit meer wakker worden. Ben zelfs te laf om me pijn te doen. Nu zou ik graag willen weten hoe ik aan cyaankali geraak. Blijkbaar werkt dit zeer snel, pijnloos en effectief. Kan iemand mij aub helpen hieraan te geraken of een evengoed pijnloos en effectief alternatief.

Ben al een tijdje zwaar depressief, 's morgens geraak ik niet op tijd uit mijn bed en kom dus elke dag te laat (en ik kan het echt niet helpen, ben al maand thuisgeweest hiervoor) en elke dag is puur overleven. Ben echt op nu. Ik kan niet meer.

Aub?!
Anoniem_ is offline  
Oud 2 March 2010, 20:08   #2
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

Hmm vervelend voor je, al zou ik weten hoe je er aan kunt komen. Dit is niet de plek om er te zijn, daarom ook even een berichtje aan iedereen omdat ik niet dit topic kan sluiten. Antwoord maar niet hoe je aan cyaankali kunt komen.
Chitesel is offline  
Oud 2 March 2010, 21:44   #3
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Als je toch niks meer te doen hebt met je leven, zou je dan even mijn vragen willen beantwoorden?
-Waarom is je leven volgens jou niks meer waard?
-Hoe kom je er bij dat je uitgerekend hier aan cyaankali zou kunnen komen?
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 2 March 2010, 22:14   #4
Mr. Macphisto
Lid
 
Mr. Macphisto's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2008
Locatie: Rome.
Berichten: 10.493
Standaard

Vet wintopic.

Ik zou zeggen. Maak er wat van ofzo? Je leeft in een land waar je een goed bestaan kan opbouwen en op een minimum levensstandaard kan rekenen. Mensen in arme landen (komtie ) snakken naar een goed leven en jij wilt je in laten slapen? Beetje ondankbaar hé

Heb je niet toevallig andere medicijnen die je slikt waar je depressief kan worden? Zoja, ga dan naar je huisarts of praat met een vertrouwenspersoon. Je zit tenslotte in een diepe put om er weer uit te klimmen. Het is misschien een hele uitdaging maar je moet ergens beginnen.

Bedenk ook goed wat voor leed je anderen aan doet door zelf uit het leven te stappen. Ik ken mensen die ernstig ziek zijn geweest en geen goed woord over hebben voor mensen die zelfmoord plegen. Ik ben zelf ook zodanig ziek geweest dat men niet meer wist wat ze moesten doen, en ik ben degenen die mij beter maakten dankbaar. Daarvoor dacht ik ook niet zo cru over zelfmoord maar nu is dat anders. Ik kan het ook moeilijk uitstaan. Ik probeer je heus geen schuldgevoel aan te praten maar denk er eens over na.
__________________
Alles heeft een eind en een worst wel twee.
Mr. Macphisto is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.