Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 January 2004, 18:31   #1
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard de nieuwe fb(s)

tot nu toe, alleen saartje nog maar bekend, maar spui hier uw gal of geef complimenten.

ik wacht nog even
Riddler is offline  
Oud 8 January 2004, 18:40   #2
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Well done beep
 
Oud 8 January 2004, 18:40   #3
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en ambypur

wel goed dat er meer vrouwen op staff komen
 
Oud 8 January 2004, 18:40   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

oh 2- D dus
 
Oud 8 January 2004, 18:52   #5
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

jeej 2-d :respect:
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Oud 8 January 2004, 18:53   #6
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gefeliciteerd Saar en Dennis!
 
Oud 8 January 2004, 19:35   #7
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Ik snap persoonlijk helemaal niets van de keuze 2-D als FB Echt onbergrijpelijk. Niet dat ik hem ongeschikt vind, want dat zal nog moeten blijken. Maar het is weer zo'n nietszeggen lid zonder mening. Ik heb hem (net als RandyJC overigens) nog nooit op een mening met betrekking tot het forum weten te betrappen. Daarom vind ik juist dat er eens vers bloed moet komen in de staff! Probeer het eens met Bartje, Phitje of Bazzemans! Mensen die écht wat te zeggen hebben, en een duidelijk, goed onderbouwde mening hebben.

Saartje lag ook wel voor de hand, al had ik toch eerder AmbyPur verwacht. Saartje vind ik al een betere keus. Ze bemoeit zich (positief bedoeld ) met het beleid, ben het niet altijd met haar eens, maar wie ben ik..
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 19:38   #8
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Ze bemoeit zich (positief bedoeld ) met het beleid, ben het niet altijd met haar eens, maar wie ben ik..
Een forum dient toch nog steeds om te discussieren in mijn ogen hé Het is zeker niet mijn bedoeling dat iedereen op mijn manier gaat denken ofzo, maar ik zal altijd wel zeggen wat ik er van denk Net zoals ik van anderen respecteer dat zij op een beschaafde manier hun mening terug zeggen en hun standpunten toelichten
WishfulDreaming is offline  
Oud 8 January 2004, 19:40   #9
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Stevie, AmbyPur zit er ook in
Nightwolf is offline  
Oud 8 January 2004, 19:43   #10
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
Stevie, AmbyPur zit er ook in
Dan loop ik achter.

Maar okee, AmbyPur. Dat was de eerste die ik zeker had verwacht. Vriendinnetje van dext0r en ligt ook goed bij de rest van de crew, en, niet te vergeten, ook bij de rest van het forum. Heeft een korte maar krachtige mening, weet vaak wel waar ze het over heeft, en lijkt me ook een goede forumbaas. Maar wat ik al eerder zei: het is meer van hetzelfde.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 19:44   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Dan loop ik achter.

en ligt ook goed bij de rest van de crew
dat is geen reden, maar ik ben over die 2 wel tevreden ja
 
Oud 8 January 2004, 19:44   #12
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie


Saartje lag ook wel voor de hand, al had ik toch eerder AmbyPur verwacht. Saartje vind ik al een betere keus. Ze bemoeit zich (positief bedoeld ) met het beleid, ben het niet altijd met haar eens, maar wie ben ik..
niet omdat het me vriendinnetje is ofzo, maar het is mij juist opgevallen dat ambypur zich de laatste tijd zich juist inmengt in discussies over het beleid en veelal met ideeen komt voor onderdelen van het forum.


en saar wens ik alvast veel succes in dit topic
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 8 January 2004, 19:44   #13
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Ik snap persoonlijk helemaal niets van de keuze 2-D als FB Echt onbergrijpelijk. Niet dat ik hem ongeschikt vind, want dat zal nog moeten blijken. Maar het is weer zo'n nietszeggen lid zonder mening. Ik heb hem (net als RandyJC overigens) nog nooit op een mening met betrekking tot het forum weten te betrappen. Daarom vind ik juist dat er eens vers bloed moet komen in de staff! Probeer het eens met Bartje, Phitje of Bazzemans! Mensen die écht wat te zeggen hebben, en een duidelijk, goed onderbouwde mening hebben.

Saartje lag ook wel voor de hand, al had ik toch eerder AmbyPur verwacht. Saartje vind ik al een betere keus. Ze bemoeit zich (positief bedoeld ) met het beleid, ben het niet altijd met haar eens, maar wie ben ik..
in mijn gevoel heb ik toch echt wel een mening.
dat ik miscchien niet goed in discussies werpen ben betekent nog niet dat ik niet goed me mening geef over het forum.
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 8 January 2004, 19:46   #14
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Gefeliciteerd
CharmedOne is offline  
Oud 8 January 2004, 19:47   #15
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by RandyJC
in mijn gevoel heb ik toch echt wel een mening.
dat ik miscchien niet goed in discussies werpen ben betekent nog niet dat ik niet goed me mening geef over het forum.
No offence, maar ik vind dat je dan als forumbaas je wel vaker mag betrekken in discussies. Dat is iets dat ik je namelijk zelden zie doen. Je bent immers toch voor een deel een verantwoordelijke voor het forum. Daarom, laat je mening eens wat vaker zien!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 19:47   #16
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
en saar wens ik alvast veel succes in dit topic
Ja ik wens ook iedereen succes enzo
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 19:48   #17
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
No offence, maar ik vind dat je dan als forumbaas je wel vaker mag betrekken in discussies. Dat is iets dat ik je namelijk zelden zie doen. Je bent immers toch voor een deel een verantwoordelijke voor het forum. Daarom, laat je mening eens wat vaker zien!
Randy is verantwoordelijk voor het deel Foto's en Plaatjes en ADB... In mijn ogen doet hij daar ook goed zijn werk, en geeft hij in zijn fora zeker duidelijk zijn mening.
Het is toch niet verplicht dat hij als forumbaas ellenlange discussies op het discussie en actualiteiten moet gaan houden
WishfulDreaming is offline  
Oud 8 January 2004, 19:51   #18
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
Randy is verantwoordelijk voor het deel Foto's en Plaatjes en ADB... In mijn ogen doet hij daar ook goed zijn werk, en geeft hij in zijn fora zeker duidelijk zijn mening.
Het is toch niet verplicht dat hij als forumbaas ellenlange discussies op het discussie en actualiteiten moet gaan houden
idd die discussies die hier vaak gehouden word word ik soms moe van. dat gedoe om iets waar dan heel lang omheen gedraaid word word ik soms helemaal draaierig van.

maar goed het is misschien wel zo dat ik wel wat vaker me mening moet geven. zal ik dan ook wel opletten.

maar zeg iig niet dat ik een nietzeggend lid ben
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 8 January 2004, 19:52   #19
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Thumbs up

Citaat:
Originally posted by Stevie
Ik snap persoonlijk helemaal niets van de keuze 2-D als FB Echt onbergrijpelijk. Niet dat ik hem ongeschikt vind, want dat zal nog moeten blijken. Maar het is weer zo'n nietszeggen lid zonder mening. Ik heb hem (net als RandyJC overigens) nog nooit op een mening met betrekking tot het forum weten te betrappen. Daarom vind ik juist dat er eens vers bloed moet komen in de staff! Probeer het eens met Bartje, Phitje of Bazzemans! Mensen die écht wat te zeggen hebben, en een duidelijk, goed onderbouwde mening hebben.
Ik ben het hier zeeeeeer mee eens. 2-D is echt een nietszeggend lid die gewoon af en toe lang meeting hopt. Dat is dan denk ik ook de enige reden dat die FB is geworden.

Saartje is eigenlijk pas de laatste tijd bezig met een flinke dosis lange posts.
Youssef is offline  
Oud 8 January 2004, 19:53   #20
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by RandyJC
idd die discussies die hier vaak gehouden word word ik soms moe van. dat gedoe om iets waar dan heel lang omheen gedraaid word word ik soms helemaal draaierig van.

maar goed het is misschien wel zo dat ik wel wat vaker me mening moet geven. zal ik dan ook wel opletten.

maar zeg iig niet dat ik een nietzeggend lid ben
Ach, je mag je daar wel vaker laten zien. Ook al geef je de mening zoals hierboven, da's ook goed. Ik zeg niet dat je het zou moeten als forumbaas, maar ik zou toch graag zien dat óók een forumbaas van F&P zich bezighoudt met het beleid.

En over dat nietszeggend: Sorry als je het als een beledeging opvatte
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 19:54   #21
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ik snap de keus van 2-D ook niet helemaal maar dat zal wel mijn onwetendheid zijn
The6thgate is offline  
Oud 8 January 2004, 19:55   #22
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by The6thgate
ik snap de keus van 2-D ook niet helemaal maar dat zal wel mijn onwetendheid zijn
ik snap de keus wel
 
Oud 8 January 2004, 19:56   #23
RandyJC
Lid
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Zwolle
Berichten: 3.569
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC Send a message via Skype™ to RandyJC
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
Ach, je mag je daar wel vaker laten zien. Ook al geef je de mening zoals hierboven, da's ook goed. Ik zeg niet dat je het zou moeten als forumbaas, maar ik zou toch graag zien dat óók een forumbaas van F&P zich bezighoudt met het beleid.

En over dat nietszeggend: Sorry als je het als een beledeging opvatte
mjah ik vatte het op als beledeging jah

maar goed.. ik zal vaker me mening proberen te geven...
__________________
skeflau!
RandyJC is offline  
Oud 8 January 2004, 19:59   #24
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Saartje is eigenlijk pas de laatste tijd bezig met een flinke dosis lange posts.
Ook rekeninghoudend dat ik hier nog niet ZOOO heel lang lid ben... Sommigen vergeten dat af en toe wel eens, maar ik ben pas beginnen posten in mei
WishfulDreaming is offline  
Oud 8 January 2004, 19:59   #25
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
ik snap de keus wel
das mooi
The6thgate is offline  
Oud 8 January 2004, 19:59   #26
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

- Saartje18
- 2-D
- 0vera
- LoeLoe
- RandyJC

Dit vind ik toch echt wel het lijstje wat zorgt voor verloedering. Niets tegen hun FB'schap hoor, en ik bedoel ook zeker niet dat zij geen forums kunnen beheren.

Maar er zit toch een groot verschil tussen forums beheren en beleid voeren. En dat laatste, daar twijfel ik nogal over bij bovenstaande lijstje. Met uitzondering van Saartje, want die doet de laatste tijd wel mee in Feedback. Alhoewel ik voor 2-D dan ook Amby had gekozen, die deed ook mee de laatste tijd.
Youssef is offline  
Oud 8 January 2004, 20:02   #27
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat ik echter niet zie gebeuren is een verandering
 
Oud 8 January 2004, 20:03   #28
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
- Saartje18
- 2-D
- 0vera
- LoeLoe
- RandyJC

Dit vind ik toch echt wel het lijstje wat zorgt voor verloedering. Niets tegen hun FB'schap hoor, en ik bedoel ook zeker niet dat zij geen forums kunnen beheren.

Maar er zit toch een groot verschil tussen forums beheren en beleid voeren. En dat laatste, daar twijfel ik nogal over bij bovenstaande lijstje. Met uitzondering van Saartje, want die doet de laatste tijd wel mee in Feedback. Alhoewel ik voor 2-D dan ook Amby had gekozen, die deed ook mee de laatste tijd.
Ja, ik heb destijds ook vraagtekens gezet bij de aanstelling van 0Vera als fb. Dat blijkt gegrond, want ze doet haar FB taken naar behoren, maar laat zich zelden tot nooit op Feedback of Leden-Staff zien. Saartje moeten we nog zien hoor, want ze doet de laatste tijd goed mee
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 20:04   #29
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Wat ik echter niet zie gebeuren is een verandering
Dan kunnen we blijven wachten tot we een ons wegen..

De bliksemvertoning van Tyskie was veel te kort voor een echte verandering, daarom vind ik dat er nu best een type zoals hem binnen mag komen, de namen die ik al eerder in dit topic aandroeg.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 20:09   #30
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Ambypur wordt gewoon ook forumbaazin maar ze moet even online komen en op mijn emailtje reageren heeft geen haast hoor. komt vanzelf wel goed.

__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline  
Oud 8 January 2004, 20:10   #31
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

toch even @ stevie
Citaat:
Bazzemans! Mensen die écht wat te zeggen hebben, en een duidelijk, goed
onderbouwde mening hebben.
ik had niets tegen aanstelling voor hem als fb, maar waarom jij hem aanhaalt snap ik niet? bazzemans hart hier op het forum ligt bij sport (en daar heeft arthur geen versterking nodig, aldus hem) en ik zie hem sporadisch nog even op F&P, en that about it ?
en als je het dan dus toch over nietszeggende users hebt... kan me vergissen, maar volgens mij heb ik hem alleen in dat topic over FB's aan het woord gezien?

correct me if im wrong..

(overigens snap ik wel heel goed waarom je bartje noemt... )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 8 January 2004, 20:26   #32
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Ik ben het hier zeeeeeer mee eens. 2-D is echt een nietszeggend lid die gewoon af en toe lang meeting hopt. Dat is dan denk ik ook de enige reden dat die FB is geworden.

Saartje is eigenlijk pas de laatste tijd bezig met een flinke dosis lange posts.
dit kan je makkelijk zeggen Youssef, maar ik kan je zeggen dat sinds ik ben begonnen met dit forum(met echt posten) dat ik altijd al mijn mening heb gegeven over de zaken die hier langskwamen. de enige reden waarom jij hier niks van ziet of van weer is dat ik hier meteen mee naar de staff ging. Ik ging niet meteen de discussie aan maar gaf meteen mijn ideeen door aan de FBs.

maar net zoals alle nieuwe staffleden zal ik mijzelf moeten bewijzen. en ik hoop dat ik binnen korte tijd jullie mening over mij heb veranderd.
2-D is offline  
Oud 8 January 2004, 20:29   #33
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
toch even @ stevie


ik had niets tegen aanstelling voor hem als fb, maar waarom jij hem aanhaalt snap ik niet? bazzemans hart hier op het forum ligt bij sport (en daar heeft arthur geen versterking nodig, aldus hem) en ik zie hem sporadisch nog even op F&P, en that about it ?
en als je het dan dus toch over nietszeggende users hebt... kan me vergissen, maar volgens mij heb ik hem alleen in dat topic over FB's aan het woord gezien?

correct me if im wrong..
Sorry, ik heb ook niet heel dat topic over FB's doorgelezen, dus dat wist ik niet.. Klopt trouwens ook wel dat Bazzemans de laatste maanden niet meer zo actief is, maar ik vond em daarvoor toch altijd wel vaak gezien op Feedback. Vooral in de Loeloe-in-het-mannenforum-discussie was hij nadrukkelijk aanwezig. Ik wist dat hij zichzelf kandidaat had gesteld, daarom noemde ik hem dus.

Citaat:
Originally posted by dext0r
(overigens snap ik wel heel goed waarom je bartje noemt... )
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 20:30   #34
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

feliiiiiiiiiii!
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 8 January 2004, 20:32   #35
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Originally posted by 2-D
dit kan je makkelijk zeggen Youssef
Dat klopt
Youssef is offline  
Oud 8 January 2004, 20:45   #36
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Felicitaties aan Amber, Saar en Dennis...

Zouden niet allemaal mijn keuzes zijn, Amber en Saar niet zo veel op aan te merken... 2-D begrijp ik wat minder, is in mijn ogen een typisch geval van een user die geen weerstand oproept en het wordt omdat de rest teveel weerstand oproept... Is al lang lid, zonder bijster veel posts.. De laatste paar weken zie ik hem iets actiever worden, maar vroeger had ik bij hem vooral het idee dat hij het lid was die meer op meetings was dan op het forum postte...
Maar goed, dan kan hij natuurlijk nog steeds een goede forumbaas zijn voor Cybertalk, maar ik vrees dat het een tweede BoP wordt als het om andere -belangrijke- zaken gaat...

Toch alle succes toegewenst...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 8 January 2004, 20:45   #37
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

dat zou pas echt verandering betekenen
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 8 January 2004, 20:48   #38
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
dat zou pas echt verandering betekenen
Dat wil ik zien ja!
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 8 January 2004, 21:02   #39
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kan me er weinig van herinneren dat WIJ, als leden, saartje en 2-d naar voren hebben gedragen als zijnde goede FB's

kon me ook zoiets herinneren dat WIJ, als leden, meer inspraak zouden hebben bij het aanstellen van de nieuwe FB's

van deze 2 dingen is weer niets van terecht gekomen, slechte zaak
 
Oud 8 January 2004, 21:04   #40
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je mocht jezelf ook naar voren schuiven en dat deden beiden personen als ik t me goed herinner.....er is nergens gezegd dat je jezelf niet naar voren mocht schuiven
Nightwolf is offline  
Oud 8 January 2004, 21:05   #41
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
je mocht jezelf ook naar voren schuiven en dat deden beiden personen als ik t me goed herinner.....er is nergens gezegd dat je jezelf niet naar voren mocht schuiven
maar dan nog, heb de rest er weinig over zijn posten, meer over ambypur, pfp, instructo4, youssef en ondergetekende
 
Oud 8 January 2004, 21:06   #42
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

volgens mij hebben de users zelf de kans gehad om zich aan te melden als FB?
denk je dat dat niet allemaal mee is genomen?

en op die aanmeldingen hbe je je kritiek kunnen uiten op dat topic in leden-staff..



maar goed, achteraf mauwen zul je altijd hebben
vooral wanneer je zelf geen fb bent geworden heh

edit:
en bovendien, denk je serieus dat je als staff zijnde de users extra staffleden gaat zitten aanstellen? het blijft natuurlijk de staff die staffaanstelt,... meningen en kritiek wordt enkel wel in zekere zin meegenomen (zoals tyskie leuk zegt ; een wassen neus...) maar zoals ik al zei:
Citaat:
achteraf mauwen zul je altijd hebben
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 8 January 2004, 21:06   #43
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
kan me er weinig van herinneren dat WIJ, als leden, saartje en 2-d naar voren hebben gedragen als zijnde goede FB's

kon me ook zoiets herinneren dat WIJ, als leden, meer inspraak zouden hebben bij het aanstellen van de nieuwe FB's

van deze 2 dingen is weer niets van terecht gekomen, slechte zaak
Hebben JULLIE de regel gemaakt dat er alleen kandidaturen gemaakt mochten worden via het topic zelf?

Ik heb het ge-pm-d omdat ik tégen het topic was.
Ik ben tégen die aanstellerij en slijmerij van sommigen... Sorry moesten mensen zich nu aangesproken voelen, het is niet mijn bedoeling, maar ik vind persoonlijk zo'n heisa niet nodig
WishfulDreaming is offline  
Oud 8 January 2004, 21:07   #44
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ach joh,

dit hele voorstel topic is slechts een wassen neus om de leden het idee te geven dat zij ook enigzins inspraak hebben....

Stel je voor dat ze echt naar de leden zouden moeten luisteren, dat zou de positie van enkele staff-leden aantasten. Dus dat gebeurt nooit...

Overigens zijn de meeste leden ook gewoon te dom (excuus, politiek verantwoord gezien moet ik zeggen 'niet rationeel genoeg') om belangrijke beslissingen aan over te laten..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 8 January 2004, 21:12   #45
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r

vooral wanneer je zelf geen fb bent geworden heh

dat is een flauw argument
 
Oud 8 January 2004, 21:15   #46
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Ach joh,

dit hele voorstel topic is slechts een wassen neus om de leden het idee te geven dat zij ook enigzins inspraak hebben....
das dan wel weer waar, maar het zou wel leuk zijn geweest

ik zie het nog steeds als een dictateur hiero (alleen dan met meer dan 1 man)
de staff regelt alles en de leden hebben geen inspraak
 
Oud 8 January 2004, 21:19   #47
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
dat is een flauw argument
#1 omdat het wellicht waar is?
#2 ik droeg het niet aan als een argument, maar als een statement.

je zult zien dat degene die het liefste fb hadden willen zijn hier de grootste bekken gaan zitten trekken als het erop aankomt. en dan is het schijnbaar per definitie zo dat de staff weer zijn werk niet goed doet...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 8 January 2004, 21:22   #48
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper

ik zie het nog steeds als een dictateur hiero (alleen dan met meer dan 1 man)
ja dat klopt, is het toch ook? het is iig geen democratie , wat ook nergens op zou slaan.
we hebben het hier over een forum..geen rechtsstaat.


Citaat:
de staff regelt alles
Ja, tuurlijk...users hebben daar de rechten niet voor
Citaat:
en de leden hebben geen inspraak
why the f*ck denk je dat leden-staff bestaat.. volgens mij heb je een stalen plaat in je kop waardoor de signalen niet overkomen ofzo (vat dit niet verkeerd op aub ) leden uiten hun mening hier op dit subforum, (En tevens ook feedback) en die wordt derhalve zeker wel meegenomen in de eindoverwegingen.
daar hoef je verder als user niets van te merken, noch feedback over te verwachten.....
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 8 January 2004, 21:23   #49
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
#1 omdat het wellicht waar is?
#2 ik droeg het niet aan als een argument, maar als een statement.
het is gewoon een dooddoener
 
Oud 8 January 2004, 21:23   #50
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

De staff als geheel doet zijn werk ook niet goed...

Maar dat hoort thuis in dat sticky topic.

Ik kan wel leven met deze nieuwe FB'en, maar ik kan begrijpen dat anderen zichzelf liever FB zouden willen zien worden...
Is die macht zo aantrekkelijk dan?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.