Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Bekijk resultaten enquête: Moeten crewleden altijd op VISIBLE staan>?
Ja, ze moeten altijd op visible staan. 18 60,00%
Nee, dat is niet nodig. 10 33,33%
Geen mening ofzo. 2 6,67%
Stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 April 2004, 14:03   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Staff invisible

Naar aanleiding van deze quote en een mening die ik al langer heb...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Youssef
Bedankt Nightwolf, ik zou het wel op prijs stellen wanneer ik kon weten of er iemand van de Staff online is. (Invisible mode )

Vind ik dat de Staff altijd op visible moet staan. Hier heb ik twee argumenten voor:
• Je moet altijd kunnen zien welke forumbaas/ beheerder online is om forummisbruik te kunnen melden. MSN-argumenten zijn kul, want lang niet iedereen heeft staffleden in zijn msn.
Als ik een Adolf racistische posts zie maken dan moet ik een beheerder online kunnen zien staan om de posts te melden...
• Misbruik door de beheerders wordt zo wel erg makkelijk gemaakt. Let op, dit is geen motie van wantrouwen tegen de beheerders, maar feit is wel dat het voor de beheerders wel erg makkelijk is om misbruik te maken van hun functie. Alleen zij kunnen zien wie op invisible staan en toch op het forum zijn. Ze kunnen in principe dus rustig wachten tot ze de enige beheerder online zijn, dan Meidenforum checken en weer weggaan. Geen mens die het in de gaten heeft.

Argumenten tegen?
• Toen BW nog beheerder was kon hij zijn invisible functie gebruiken om te controleren of verdachte IP's het meidenforum binnengingen en dit had ook succes. De huidige beheerders kunnen dat niet, doen het niet of willen het niet, dus om die reden hoeven ze het te doen.

Overige argumenten kan ik niet verzinnen, hooguit dat ze niet willen laten zien hoe vaak ze online zijn, maar dat kan in mijn ogen natuurlijk nooit worden gebruikt als argument om op invisible te blijven staan.

Dus: ik ben ervoor dat de hele Staff op visible moet staan!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 14:17   #2
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard Re: Staff invisible

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Argumenten tegen?
• Toen BW nog beheerder was kon hij zijn invisible functie gebruiken om te controleren of verdachte IP's het meidenforum binnengingen en dit had ook succes. De huidige beheerders kunnen dat niet, doen het niet of willen het niet, dus om die reden hoeven ze het te doen.
doe ik nog wel regelmatig wanneer ik echt op internet zit, net als dex zoals ik laatst hoorde.

overigens kan iedereen ook standaard 's nachts erop gaan aangezien er dan weinig mensen nog wakker zijn of thuis (uitgaan e.d.)
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 14:19   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Re: Re: Staff invisible

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
doe ik nog wel regelmatig wanneer ik echt op internet zit, net als dex zoals ik laatst hoorde.

overigens kan iedereen ook standaard 's nachts erop gaan aangezien er dan weinig mensen nog wakker zijn of thuis (uitgaan e.d.)
Dan heeft het dus geen resultaat en heeft het dus geen zin en kun je het dus niet als argument opvoeren.

En met je tweede stelling ontkracht je het eerste stukkie...

Zit jij 's nachts trouwens niet altijd te gamen?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 14:27   #4
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ik heb idd ook ff op invisible gestaan toen ik aan het controleren was wie er allemaal op meiden ging, maar voor de rest heb ik altijd visible gestaan en ik vind ook dat de staff dat moet doen.

geeft een duidelijker en beter beeld.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 14:28   #5
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

soms half te gamen aangezien niet alle stukken allemaal even interessant zijn of ik ze al gehad heb en dat t dan ff saai is maar er toch doorheen moet, ga ik af en toe toch stiekem op t forum zitten

en als gevolg daarvan, heeft dit voor mij niet alleen een zakelijke reden maar ook een persoonlijke reden

en over jouw eerste stukje, we zitten alle 3 niet constant op t forum
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 14:30   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf


en over jouw eerste stukje, we zitten alle 3 niet constant op t forum
Ik heb het ook over de gehele staff... Niet over alleen jullie drie.

Als er iets aan de hand is, want dringend een reactie van de staff nodig heeft of als er vragen zijn, moet het duidelijk zijn wie je een PM kunt sturen...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 14:58   #7
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Ik ben het eens met de stelling () Het is gewoon erg handig om te weten wie er op een bepaald moment de leiding heeft. En ik mag hopen dat de forumbazen en beheerders op zo een manier op elkaar zijn ingespeeld dat er altijd wel een paar van hen online zijn.

(en niet zeuren over een sociaal leven, want daar heb je voor gekozen )
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 17:50   #8
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

- werking van controlle van beheerder.

Juist omdat ik op invisible sta kunnen figuren die kwaat in de zin
hebben nooit echt weten of ik er nu wel of niet ben. Als een groepje of 1 kwaadwillende user kwaad in de zin heeft of van plan is aan de bar vol te spammen dan zou hij even kunnen kijken bij who is online. Niemand van de staff mooi knallen met spammen of beginnen met kloten. Nu hebben ze een echt risico dat 1 van de beheerders of crew leden er wel is en worden ze meteen gepakt. (zoals bobba die mij en saar niet online zag staan zijn kans schoon zag maar wel gepakt werdt direct)



- Tegen misbruik en valse aangiftes van screenshots.

Er zijn al een aantal gevallen bekend waarin screenshots werden vervalst zodat het leek dat beheerders of staff leden in meiden zaten of in mannen forum.

- duidelijkheid wie aan te spreken is onzin.

Op het knopje drukken report post kun je altijd de betreffende crew member krijgt direct een email. als deze online is kan deze er dus ook direct op reageren.

Je kan altijd een PM zenden als je dat nodig vind. een beheerder die op dat moment online is krijgt die ook meteen binnen. Als je direct een beheerder nodig hebt maar niet weer hoe en wie er online is kun je desnoods een PM naar alle 3 zenden.

Wil je geen PM zenden naar 3 beheerders omdat je de ; niet kan vinden op je toetsenbord en 3 namen invullen te veel vind wel open dan een topic op feedback daar is het tenslotte voor.

- ip vergelijking en proxy vinden.
Mensen die snoode dingen van plan zijn wachten tot er geen crew leden online zijn en gaan kloten met proxys in en uitloggen enz. mensen gaan dat niet doen als ze zien dat een beheerder zit te kijken bij who is online.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 18:30   #9
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Als mensen mij willen bereiken dan kan dat via MSN, email of PM..

Ben ik er zal ik direct reageren.. mensen zien snel genoeg of ik online ben..

Als ik na 5 min na de post niet meer post dan ben ik waarschijnlijk niet meer op het forum.. doe ik dat wel dan ben ik er gewoon..

Simpel..
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 18:36   #10
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Forumbazen moeten gewoon zichtbaar zijn, ze zijn er om mensen te helpen, en dat doe je niet door je te verstoppen.

Je kan zo een bericht sturen naar alle Fbs ook om zeker te zijn dat de snelste reageert maar dat is gewoon belachelijk en onnodig als die mensen gewoon online gaan staan.

Je eerste bezorgdheid moet zijn om zo goed mogelijk de 'goede' users te helpen, maar zoals jullie dit hier laten uitschijnen is jullie eerste bezorgdheid om zo vlug mogelijk de 'slechte' een ban te geven.

Van beheerders is het op zich nog discussieerbaar of ze invisible mogen staan of niet, maar Fbs moeten gewoon zichtbaar zijn.
as easy as that
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 18:48   #11
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
- werking van controlle van beheerder.

Juist omdat ik op invisible sta kunnen figuren die kwaat in de zin
hebben nooit echt weten of ik er nu wel of niet ben. Als een groepje of 1 kwaadwillende user kwaad in de zin heeft of van plan is aan de bar vol te spammen dan zou hij even kunnen kijken bij who is online. Niemand van de staff mooi knallen met spammen of beginnen met kloten. Nu hebben ze een echt risico dat 1 van de beheerders of crew leden er wel is en worden ze meteen gepakt. (zoals bobba die mij en saar niet online zag staan zijn kans schoon zag maar wel gepakt werdt direct)
Dat maakt dus uiteindelijk geen bal uit. Als mensen willen spammen doen ze dat toch wel, en straffen kun je ze toch altijd.

Je zou net zo goed de preventieve werking kunnen beargumenten: dat mensen juist niet gaan spammen omdat ze zien dat crewleden online zijn.

Je gaat toch ook geen vandalisme plegen als een agent in de buurt is? En je gaat niet je onthouden van vandalisme omdat een agent om een hoekje zou kunnen zitten.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

- Tegen misbruik en valse aangiftes van screenshots.

Er zijn al een aantal gevallen bekend waarin screenshots werden vervalst zodat het leek dat beheerders of staff leden in meiden zaten of in mannen forum.
Haha, dat is een kulargument... Hier hoef ik niet eens op in te gaan hoop ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

- duidelijkheid wie aan te spreken is onzin.

Op het knopje drukken report post kun je altijd de betreffende crew member krijgt direct een email. als deze online is kan deze er dus ook direct op reageren.

Je kan altijd een PM zenden als je dat nodig vind. een beheerder die op dat moment online is krijgt die ook meteen binnen. Als je direct een beheerder nodig hebt maar niet weer hoe en wie er online is kun je desnoods een PM naar alle 3 zenden.

Wil je geen PM zenden naar 3 beheerders omdat je de ; niet kan vinden op je toetsenbord en 3 namen invullen te veel vind wel open dan een topic op feedback daar is het tenslotte voor.
Als de crew gewoon zichtbaar is, maak je het iedereen veel makkelijker. Als je op straat hulp van een agent nodig hebt, ga je toch ook niet het alarmnummer bellen, als je ook de agent aan de overkant van de straat kunt aanspreken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast

- ip vergelijking en proxy vinden.
Mensen die snoode dingen van plan zijn wachten tot er geen crew leden online zijn en gaan kloten met proxys in en uitloggen enz. mensen gaan dat niet doen als ze zien dat een beheerder zit te kijken bij who is online.
Je kunt sowieso wachten tot midden in de nacht, of een keer vroeg in de ochtend tot je een keer alleen online bent. Daarbij zijn er sinds het vertrek van BW geen gevallen meer van mensen die op deze manier gepakt zijn. Oftewel, als dit je reden is dan faal je.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 19:13   #12
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Mjah ik vind ook dat de mensen van de staff zichtbaar moeten zijn voor de leden.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 19:20   #13
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
Bluewolf schreef voor het eerst wat zinnigs.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:04   #14
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Ik ben het eens met BlueWolf

Forumbazen wel, beheerders is niet echt nodig lijkt me

De meeste forumbazen kunnen ook direct een beheerder contacteren... Dus...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:05   #15
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Goedglovig als ik was dacht ik dat de topicstarter open stond voor een echte discussie. helaas bleek dat weer ijdele hoop. argumenten bedoels als serieus wordt slechts mee gespot en afgedaan als hier ga ik verder niet serieus op in.

Bij deze voel ik me dan ook niet genoodzaak verder serieus in te gaan op een discussie die niet serieus bedoeld is. Gaarne dan voortaan niet serieuse dingen plaatsen in aan de bar.

Jammer ik denk er serieus over na, kom met serieuse argumenten en dan moet er weer om gelachen en gedolt worden. Daarmee verlies je in mijn ogen flink wat credits in geloofwaardigheid.

Maak me maar wakker indien er een serieuse vraag is dan.
__________________
Je moet niet zeggen wat je meent, maar menen wat je zegt!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:17   #16
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Typerend weer.

Jammer dat niemand hier op ingaat trouwens:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
• Misbruik door de beheerders wordt zo wel erg makkelijk gemaakt. Let op, dit is geen motie van wantrouwen tegen de beheerders, maar feit is wel dat het voor de beheerders wel erg makkelijk is om misbruik te maken van hun functie. Alleen zij kunnen zien wie op invisible staan en toch op het forum zijn. Ze kunnen in principe dus rustig wachten tot ze de enige beheerder online zijn, dan Meidenforum checken en weer weggaan. Geen mens die het in de gaten heeft.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:22   #17
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Typerend weer.

Jammer dat niemand hier op ingaat trouwens:
het is ook nooit goed

maar kies gewoon voor het poldermodel
een paar wel en een paar niet, stel NW en dex wel en KK niet, of NW wel, dex en KK niet

zo zijn er 6 mogelijkheden, dus genoeg keuze
en normale crew members moeten gewoon online zichtbaar zijn, is wel zo makkelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:27   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar ik zie nog steeds geen argumenten die pleiten voor invisible... Tot nu toe valt voor alles genoeg tegenargumenten te bedenken, ook al ziet Koelkast liever zijn eigen waarheid, like usual.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:48   #19
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

voordelen zijn er niet
ik ben zelf ook invisible, weet alleen niet waarom, maar ben te lui om dat aan te passen

het is wel zo dat je leuk screenshots kan maken van mensen die ergen zitten waar ze niet mogen zitten, maar dat is dan ook alles, voor de rest is de hele functie invisible overbodig
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:48   #20
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar ik zie nog steeds geen argumenten die pleiten voor invisible... Tot nu toe valt voor alles genoeg tegenargumenten te bedenken, ook al ziet Koelkast liever zijn eigen waarheid, like usual.
En waarom wij jij expliciet kk op visible?

Valt wel op
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:49   #21
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
En waarom wij jij expliciet kk op visible?

Valt wel op
ken je geschiedenis

  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 20:54   #22
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
ken je geschiedenis

So?

Er zitten hier nog wel meer mensen met een boeiende geschiedenis... Zelfs waarvan je het niet verwacht dat ze dat hebben

Beetje achterlijke stelling vind ik...
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 21:13   #23
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
En waarom wij jij expliciet kk op visible?

Valt wel op
Dat is toch helemaal naast de kwestie ?
Het gaat niet over KK persoonlijk het gaat over de staff, en dat is meer dan KK alleen.
Ik snap niet dat KK zit te lullen dat het niet serieus is ofzo, er is gewoon gereageerd op zijn argumenten .. hij zou beter gewoon terugreageren als hij vindt dat de argumenten die hier gegeven zijn tegen invisible niet voldoende zijn.

gewoon zeggen dit is niet serieus kom eens terug als je een serieuze vraag hebt is je er wel heel goedkoop vanaf maken.
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 21:21   #24
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
Dat is toch helemaal naast de kwestie ?
Het gaat niet over KK persoonlijk het gaat over de staff, en dat is meer dan KK alleen.
Ik snap niet dat KK zit te lullen dat het niet serieus is ofzo, er is gewoon gereageerd op zijn argumenten .. hij zou beter gewoon terugreageren als hij vindt dat de argumenten die hier gegeven zijn tegen invisible niet voldoende zijn.

gewoon zeggen dit is niet serieus kom eens terug als je een serieuze vraag hebt is je er wel heel goedkoop vanaf maken.
Nickske kijk eens verder dan je neus lang is.
Stapper zegt het duidelijk, en Tyskie verwijst er ook naar.

Maar oké, ik zwijg er over. Mijn mening is hierboven te vinden
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 21:52   #25
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Nickske kijk eens verder dan je neus lang is.
Stapper zegt het duidelijk, en Tyskie verwijst er ook naar.

Maar oké, ik zwijg er over. Mijn mening is hierboven te vinden
Oh gut, een zwak voor iedere vrouw. Iemand waar je een crush op hebt waarmee je moet discussiëren. Nee, dat slaan we maar even over. (er schoot me iets te binnen over subjectief en objectief enzo )
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 22:14   #26
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik heb het ook over de gehele staff... Niet over alleen jullie drie.

Als er iets aan de hand is, want dringend een reactie van de staff nodig heeft of als er vragen zijn, moet het duidelijk zijn wie je een PM kunt sturen...
iedereen kan instellen of je een popup krijgt of niet als je een pm krijgt en je ziet toevallig op dat moment op t forum. als ik dat niet aan zou hebben of iemand van Staff (ik weet niet wie van Staff die optie wel aan heeft gezet), dan zou je dus bij wijze van spreken die hele pm missen en er pas bij omkijken als je weer bij je pm's kijkt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Youssef
Ik ben het eens met de stelling () Het is gewoon erg handig om te weten wie er op een bepaald moment de leiding heeft.
je bedoelt wie er allemaal forumbazen zijn en wie beheerders zijn? of wie er van Staff op dat moment online zijn? zit een verschil tussen voor die eerste moet je helemaal onderaan zijn en op Forum Medewerkers klikken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Haha, dat is een kulargument... Hier hoef ik niet eens op in te gaan hoop ik.
weet je anders nog dat er een screenshot werd bewerkt dat BW zogenaamd in Meiden zou zitten? hoe lang was dat nou wel niet aan de gang? persoonlijk zou ik dan ook t liefst dat gezeik willen vermijden

Citaat:
Je kunt sowieso wachten tot midden in de nacht, of een keer vroeg in de ochtend tot je een keer alleen online bent. Daarbij zijn er sinds het vertrek van BW geen gevallen meer van mensen die op deze manier gepakt zijn.
nee tegenwoordig gaat t helaas meer op een andere manier

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Goedglovig als ik was dacht ik dat de topicstarter open stond voor een echte discussie

....tot en met....

Maak me maar wakker indien er een serieuse vraag is dan.
alsjeblieft, als je nergens op in gaat, reageer dan niet :-/ dat is net zo makkelijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Typerend weer.

Jammer dat niemand hier op ingaat trouwens:
dat heet toch vertrouwen? als mensen een pebaalde beheerder niet vertrouwen, kunnen ze daar gewoon een discussie over openen of een pm naar een anders Stafflid sturen, lijkt mij iig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
maar kies gewoon voor het poldermodel
een paar wel en een paar niet, stel NW en dex wel en KK niet, of NW wel, dex en KK niet

zo zijn er 6 mogelijkheden, dus genoeg keuze
en normale crew members moeten gewoon online zichtbaar zijn, is wel zo makkelijk
kan iemand mij uitleggen wat een poldermodel is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar ik zie nog steeds geen argumenten die pleiten voor invisible... Tot nu toe valt voor alles genoeg tegenargumenten te bedenken, ook al ziet Koelkast liever zijn eigen waarheid, like usual.
vergeet mijn argumenten niet ook al vind jij dat geen goeie, voor een ander (in dit geval ikzelf) vind ik dat wel belangrijk, ook al kan ik dat dan weer niet goed uitleggen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
voordelen zijn er niet
dan ben je blind als jij dat zegt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
En waarom wij jij expliciet kk op visible?

Valt wel op
en waarom verdedig jij expliciet KK?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
ken je geschiedenis

wauw ik mis iets

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
Nickske kijk eens verder dan je neus lang is.
Stapper zegt het duidelijk, en Tyskie verwijst er ook naar.

Maar oké, ik zwijg er over. Mijn mening is hierboven te vinden
tzelfde als voor KK, als je nergens diep op in gaat, zeg dan alsjeblieft niks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Youssef
Oh gut, een zwak voor iedere vrouw. Iemand waar je een crush op hebt waarmee je moet discussiëren. Nee, dat slaan we maar even over. (er schoot me iets te binnen over subjectief en objectief enzo )
laten we maar niet persoonlijk worden, dat is niet goed voor de sfeer ook al heb je idd een punt maar dat terzijde op dit moment
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 22:24   #27
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk idd ookniet dat het nodig is dat alle staff online staat.

daar is report post toch voor.
en als je iemand nodig hebt dan gil je een keer op msn.

dan kan je idd zeggen dat nie iedereen iedereen op msn heeft, maar dan stuur je een pm.
ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 22:27   #28
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
kan iemand mij uitleggen wat een poldermodel is?
dat is economie en typisch voor nederland, gewoon een beetje van alles nemen, zo stel je iedereen een beetje tevreden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dan ben je blind als jij dat zegt
*zoekt stok en blinde geleiden hond*
  Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 22:33   #29
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb het verkeerde gestemd, had nee is niet nodig, maar ik dacht dat de stelling andersom was
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 22:34   #30
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Ik heb het verkeerde gestemd, had nee is niet nodig, maar ik dacht dat de stelling andersom was
Ik heb ook het verkeerde gestemd... Sgoed, onze stemmen heffen elkaar dan op
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 22:53   #31
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
dat is economie en typisch voor nederland, gewoon een beetje van alles nemen, zo stel je iedereen een beetje tevreden
dan ben ik eerlijk en moet ik zeggen dat ik nog niet snap waar jij op doelt.....tenzij je t hebt over beheerderschap
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 23:02   #32
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
dan ben ik eerlijk en moet ik zeggen dat ik nog niet snap waar jij op doelt.....tenzij je t hebt over beheerderschap
Gewoon verdelen, een paar beheerders invisible zetten en andere niet, bv jij en dex komen visible te staan, KK blijft invisible.. of je doet het net omgekeerd.
Een oplossing tussen de beiden dus.

Dat wordt vaak toegepast om beide partijen gelukkig te stemmen maar hier lijkt het me niet echt handig
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2004, 23:53   #33
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

zo, ik word ook even wakker

ik stond voorheen als stafflid juist altijd op visible, juist omdat ik voor users beschikbaar wilde/zou zijn mocht er iets 'wezen'.
toen ik beheerder werd heb ik vernomen dat iedere beheerder op invisible staat. en heb dat al gauw ook daarop gezet toen men begon te zagen dat ik als beheerder in een zgn. 'moderator notes' topic zat te lezen en daar nog reply'de ook. dit bleek, kwam ik achteraf achter, een topic in meidenforum (moderator notes) te zijn. en dit alleen omdat ik niets vermoedend een link volgde bij 'new topics/last posts'.
bleek het niet dat er 10 minuten later alweer een screenshot van online stond

anyway, ik kan niet goed beslissen of ik het nodig vind. voor forumbazen zou ik zeggen nee, voor beheerders; twijfelachtig.


ik vind het argument 'dan kan een beheerder als andere beheerders weg zijn' in een prive fora..zo achterhaald, want het is vrijwel onmogelijk om als beheerder niets mee te krijgen van het meidenforum. Ik hoef maar een search te volbrengen en er vliegen me al dingen van meidenforum/(mannenforum) om de oren, het is dan denk ik aan de beheerder om die te negeren.

het zou bovendien natuurlijk ook een zeer kwalijke zaak zijn mocht een beheerder 'prive-info' naar buiten toe spelen.

een beheerder hoort in dit geval gewoon de regel te hanteren: weten is #1, je kop houden is #2 .

maar wellicht vinden sommige mensen dit een bekrompen mening

anyway, ik zou er geen problemen mee hebben om visible te staan, ware het niet dat als ik per ongeluk iets fout doe, of ik controleer iets, whatever. dat ik me gelijk ten opzichte van tien screenshots moet verdedigen.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 02:02   #34
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

van mij mogen ze, ik sta het ook
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 13:55   #35
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Standaard

Dat zogenaamde poldermodel verhaaltje lijkt me ook niets. De beheerders zijn naar mijn weten een beetje op elkaar afgestemd en zodoende is er misschien altijd wel 1 beheerder online. Dan heb je er naar mijn idee niets aan als 1 op invisible staat en 1 niet. Want dan heb je alsnog 'dooie' momenten waarop je geen hulp kunt krijgen.
Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 14:34   #36
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
En waarom wij jij expliciet kk op visible?

Valt wel op

Ik denk dat het soms beter is als jij even stil houdt, Saartje, dan kom je intelligenter over.

En je kunt wel zeggen dat de beheerders een bepaalde vertrouwenspositie hebben. Dat klopt inderdaad, maar dat betekent niet dat je misbruik in de hand moet werken. Voorkomen is beter dan genezen en je hebt inderdaad een vertrouwenspositie, dus als je je aanwezigheid kunt verklaren, zoals dus bij Dext0r het geval was, is er nog niets aan de hand.

En waarom ik dat argument met die screenshots een kulargument vind zal ik dan ook maar even verklaren. Het is inderdaad 1x gebeurd dat een screenshot vervalst is, maar ik kan me niet herinneren dat BW daar echt ooit mee is aangevallen... O ironie trouwens dat degene die zelf een handje heeft van het vervalsen van screenshots hier mee kwam.

Kortom: ik blijf vinden dat men gewoon zichtbaar moet zijn, dan is men altijd aanspreekbaar voor de leden. En de staff is er tenslotte voor de leden, en niet voor het eigen plezier en de machtsfunctie.

De staff zijn niet alleen speurneuzen en politieagenten, maar hebben ook een service-functie en om die goed te kunnen uitoefenen moeten ze zichtbaar zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 16:53   #37
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Offtopic verwijderd

*serieus dan maar verder*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 17:13   #38
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
De staff zijn niet alleen speurneuzen en politieagenten, maar hebben ook een service-functie en om die goed te kunnen uitoefenen moeten ze zichtbaar zijn.
daarom ben ik er juist voor dat een deel visble is en een klein deel invisible mag zijn zo heb je t ene deel als 'service' en de anderen als 'speurneuzen'
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 21:11   #39
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Nee, ik vind het niet nodig.

Ben het grotendeels met Koelkast eens. Als je vind dat je hulp nodig hebt op het forum, en er reageert geen staffmember.. druk dan op het kruisje
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 22:00   #40
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
druk dan op het kruisje
en sluit je explorervenster ?
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 22:22   #41
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueWolf
en sluit je explorervenster ?
*applaus*

en kun je niet van het forum wegblijven, ga je naar een ander topic weet ik wat..

wat ik een betere oplossing zou vinden in dit geval, is dat FB's de mogelijkheid hebben in elk forum topics te kunnen sluiten ofzo.. zodat het forum niet afhankelijk is van 3 personen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 22:48   #42
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dus iedereen FB+ maken?!!?

En zeggen dat je dan maar weg moet gaan is natuurlijk grote onzin, Amber...

Als ik in een winkel ben en ik heb hulp nodig (serviceverlening) dan zou ik ook graag iemand aan kunnen spreken, op een simpele manier... Niet dat ik op allerlei manieren moet gaan proberen om contact te krijgen met een medewerker..

Voorbeeld. Als ik op School een zekere user absoluut ontolereerbare uitingen zie doen en het forum zie verneuken, dan wil ik dat melden aan het beheer. Dan kan ik wel een report doen, maar als LoeLoe niet online is gebeurt er nog niets.
Als ik in een oogopslag kan zien dat LoeLoe niet, maar Koelkast wel online is, kan ik door middel van een simpele PM Koelkast waarschuwen, die kan onmiddellijk de schade herstellen en de boosdoener bannen.

Als er niemand online is, dan kan er natuurlijk altijd nog een topic in Feedback geopend worden.

Ik kan natuurlijk ook elk betrokken stafflid een PM gaan sturen, maar dat lijkt me nogal overtrokken. Als het al opgelost is, dan krijgt de rest onnodige PM's, het veroorzaakt verwarring en onnodige vertraging, terwijl het zoveel makkelijker kan.


En natuurlijk is dit een voorbeeld wat niet zovaak voorkomt, maar er zijn legio voorbeelden te bedenken waarin het een stuk makkelijker zou zijn als je gewoon een PM zou kunnen sturen naar het stafflid dat op dat moment online is...

Ik heb het idee dat sommigen uit de staff (en dan met name koelkast) te weinig in de gaten hebben dat ze hier zijn om het zoveel mogelijk leden zo goed mogelijk naar de zin te maken op een manier die door de beugel kan... En daarbij is een correcte manier van service verlenen essentieel. Een goede service levert simpelweg meer consumenten op; een forum waarin de staff in dienst van de users staat levert een goed forum op. Een forum waarop het lijkt dat de staff er vooral is voor hun eigen macht levert een forum met relletjes en dus meer mensen met minder plezier op.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 22:57   #43
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Voorbeeld. Als ik op School een zekere user absoluut ontolereerbare uitingen zie doen en het forum zie verneuken, dan wil ik dat melden aan het beheer. Dan kan ik wel een report doen, maar als LoeLoe niet online is gebeurt er nog niets.
Als ik in een oogopslag kan zien dat LoeLoe niet, maar Koelkast wel online is, kan ik door middel van een simpele PM Koelkast waarschuwen, die kan onmiddellijk de schade herstellen en de boosdoener bannen.

Als er niemand online is, dan kan er natuurlijk altijd nog een topic in Feedback geopend worden.

Ik kan natuurlijk ook elk betrokken stafflid een PM gaan sturen, maar dat lijkt me nogal overtrokken. Als het al opgelost is, dan krijgt de rest onnodige PM's, het veroorzaakt verwarring en onnodige vertraging, terwijl het zoveel makkelijker kan.
Je kunt ook nog 112 bellen

Citaat:
Ik heb het idee dat sommigen uit de staff (en dan met name koelkast)
waarom koelkast? omdat hij (als enige ) serieus op je in gaat?
Citaat:
te weinig in de gaten hebben dat ze hier zijn om het zoveel mogelijk leden zo goed mogelijk naar de zin te maken op een manier die door de beugel kan... En daarbij is een correcte manier van service verlenen essentieel. Een goede service levert simpelweg meer consumenten op; een forum waarin de staff in dienst van de users staat levert een goed forum op. Een forum waarop het lijkt dat de staff er vooral is voor hun eigen macht levert een forum met relletjes en dus meer mensen met minder plezier op.
je maakt er heel wat van, tyskie..

'een correcte manier van service verlenen' het klink wel mooi maar service verlenen kan op heel veel verschillende manieren, nu moet je niet doen alsof het (in)visible staan van beheerders/staffmembers (waar doel je op?) daar vanaf hangt. En de veronderstelling dat een beheerder die op invisible staat op het forum is voor zijn eigen macht is ook nogal uit de lucht gegrepen.

kom jij anders eens met nuttige argumeten behalve op deze ene door te zeuren

Laatst aangepast door AmbyPur : 4 April 2004 om 22:59
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 23:05   #44
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Laat op deze manier dan maar zitten Amber...


Oja, waarom Koelkast.. omdat hij niet normaal kan reageren. Als ik op al zijn argumenten inga, dan ben ik ineens weer de troll, die met hem spot en dergelijk...

Dat hij zich eens aan zijn woord zou houden...

Gooi er nu maar een hekwerk op, ben je hier ook weer van af.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 23:07   #45
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Tyskie's Posts: 5555

Ontopic: Ik vind dat de Staffleden ALTIJD, onder geen enkele uitzondering invisible moeten staan. Ze moeten er zijn voor hun leden, niet dat ze dat nu niet zijn (voor het geval dit verkeerd opgevat werd), maar ik denk dat als ze visible staan, dan zijn ze makkelijker te contacteren (zoals Tyskie al aanduidde)
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 23:13   #46
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Gooi er nu maar een hekwerk op, ben je hier ook weer van af.
ik? jij zul je bedoelen..

ik ga de discussie niet uit de weg
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 23:15   #47
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Tyskie's Posts: 5555

Ontopic: Ik vind dat de Staffleden ALTIJD, onder geen enkele uitzondering invisible moeten staan. Ze moeten er zijn voor hun leden, niet dat ze dat nu niet zijn (voor het geval dit verkeerd opgevat werd), maar ik denk dat als ze visible staan, dan zijn ze makkelijker te contacteren (zoals Tyskie al aanduidde)
ze zijn altijd te contacteren, desnoods via iemand anders.

nu moeten ze op visible. wat is het volgende.. telefoonnummers erbij zitten voor de 'noodgevallen?'
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 23:18   #48
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
nu moeten ze op visible. wat is het volgende.. telefoonnummers erbij zitten voor de 'noodgevallen?'
Het spijt me, maar hier heeft ze een punt
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 23:20   #49
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nee, dat 112 bellen was inderdaad een geweldig argument!

Oke, voor jou... Natuurlijk kun je service verlenen op verschillende manieren, maar een van die manieren is om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn. Daarmee verwacht ik niet dat jullie continu online zijn, maar ik verwacht er wel mee dat ik iemand kan bereiken die online is, niet dat diegene zich verstopt.

En lulkoek als iedereen PM's sturen, of een drogredenering dat het nodig zou zijn ter controle zijn gewoonweg slechte argumenten die ik al weerlegd heb en waarop ik nog steeds geen antwoord heb gehad waarom ik dat fout heb gezien.

Nee, dan antwoordt de geweldige grote leider van dit forum, Koelkast, dat ik hem maar wakker maak als er een serieuze vraag is. Dan ben ik zeker weer de troll?
En dan reageert ons forumbaasje dat ik ook nog 112 kan bellen?

Geweldige argumenten hebben jullie hoor... *proest*

Daarom zijn mijn vooroordelen voor mij persoonlijk weer bevestigd en is het tijd voor:


Overigens hoopte ik dat je het zou zien als een prikkel voor jou, of nog liever die geweldenaar van een Koelkast, om toch maar in te gaan op de argumenten ipv zo denigrerend te redeneren... en het dus niet te zien als een serieus verzoek, want je weet zo onderhand toch wel dat ik geen discussie uit de weg ga..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2004, 23:24   #50
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ze zijn altijd te contacteren, desnoods via iemand anders.

nu moeten ze op visible. wat is het volgende.. telefoonnummers erbij zitten voor de 'noodgevallen?'
Waarom zouden ze via een ander gecontacteerd moeten worden als het simpel kan als ze online te zien zijn?

En als je goed zou lezen zou je zien dat ik helemaal niet verwacht dat ze continu te bereiken zijn. Ik verwacht enkel dat de staff te bereiken is als ze er zijn...

__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:27.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.