Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 May 2004, 16:36   #1
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Cool Lintje voor Mart Smeets





Terecht toch mensen?

Welke sportverslaggevers moeten nog meer een lintje krijgen
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2004, 18:06   #2
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Humberto Tan

Tja en Mart Smeets is wel een aardige presentator, maar alleen bij bepaalde sporten die hij zelf duidelijk leuk vindt, zoals wielrennen en basketbal en bij programma's die voor hem gemaakt zijn, zoals Vak M. Af en toe doet hij wat laatdunkend over andere sporten o en vindt hij zichzelf wel erg grappig/cynisch/poëtisch.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2004, 19:37   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind dat Hans Kraaij Jr ook een lintje dient te krijgen vanwege zijn fantastische carriere als voetballer en zijn overweldigende carriere als journalist.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 May 2004, 23:30   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Mart Smeets heeft bij mij thuis voor de meeste gebroken huisraad gezorgd..

Wij hebben de allerbelabbertste nationale televisiepresentatoren van heel Europa denk ik. Pure minachting voor de kijker en subjectief van hier tot tokio. Mart Smeets is wel de allerslechtste, en ook die Tan voelt zichzelf inmiddels 100x belangrijker dan de kijker.

Kom ik weer met Duitsland, maar daar is het toch tig keer beter dan in Nederland. Volstrekt objectieve journalisten, met aandacht voor de kijker en voor randgebeuren, zoals de supporter of een winnende speler. Wanneer Aachen Bayern uitschakelt dan krijgen we niet eerst Hitzfeld, maar dan krijgen we een tot op de tranen ontroerde Erik Meijer, daar waar de NOS bij een uitschakeling van Ajax door RBC eerst Koeman benaderd om te vragen hoe het toch komt dat het geen 5-0 geworden is..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2004, 01:30   #5
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Zoals Ar-Tuur al zei: Mart Smeets vind enkel Wielrennen en Basketbal leuk lijkt het wel. Voetbal kan ook nog wel maar de minachting die bij de Formule 1 tevoorschijn komt slaat nergens op. Ik citeer hem letterlijk: 'De autotjes hebben hun rondjes weer gereden.'

Sorry maar als sportjournalist hoor je respect voor elke sport te hebben. Ik vind zwemmen om naar te kijken niks aan. Dat is mijn mening maar als ik sportjournalist zou zijn zou ik het niet af kraken omdat ik de mensen die het wél leuk vinden er informatie over moet verstrekken. Beetje triest wel soms ( ) maar hij is opzich wel goed.
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2004, 10:56   #6
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518

Kom ik weer met Duitsland, maar daar is het toch tig keer beter dan in Nederland. Volstrekt objectieve journalisten, met aandacht voor de kijker en voor randgebeuren, zoals de supporter of een winnende speler. Wanneer Aachen Bayern uitschakelt dan krijgen we niet eerst Hitzfeld, maar dan krijgen we een tot op de tranen ontroerde Erik Meijer, daar waar de NOS bij een uitschakeling van Ajax door RBC eerst Koeman benaderd om te vragen hoe het toch komt dat het geen 5-0 geworden is..

Dat heeft niks met Mart Smeets te maken, maar zondag ook weer kreeg je allemaal interviews met van Marwijk, van Bommel, Hiddink en iemand van Ajax en niet met Martin Drent
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2004, 11:01   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Smeets kan er niks aan doen dat hij zo'n ding krijgt. Hij snapte het zelf ook niet dat ie m kreeg.
Maargoed, ik heb m met t wielrennen samen met Jean Nelissen t liefst als commentator, jammer dus dat juist deze 2 geen tour de frans meer doen (okeej, Mart nog een paar berg etappes).
Het jammere van Duitse sportprogramma's is dat ze juist helemaal geen interesse hebben in sport behalve als het duitsers betreft. Daar hebben ze een aantal woorden voor, maar dan noemt men mij weer een zeurpiet als ik deze gebruik. Dus laat ik daar maar geen woorden aan vuil maken, want anders raak ik optopic.
Leuk voor Smeetsje. Hij lijkt me een aardige kerel om een pint mee te drinken en goed mee te ouwehoeren.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2004, 12:47   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
en ook die Tan voelt zichzelf inmiddels 100x belangrijker dan de kijker.
Dit moet je toch even uitleggen Ik vind Humberto Tan toch echt een ander soort presentator dan Mart Smeets en zie niet in waarom hij zichzelf zo belangrijk zou vinden? Bij Smeets kan ik verwijten van arrogantie en minachting nog voorstellen, maar Tan is toch een sympathieke, losse, enthousiaste en humoristische kerel met aandacht voor zijn gasten. Daarnaast blijkt bij hem niet als bij Smeets duidelijk zijn voorkeuren. En dat hij is uitgeroepen tot best geklede man ofzo, daar kan hij ook niets aan doen en ik vind niet dat het hem verwaand heeft gemaakt.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2004, 18:17   #9
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Ik vind Humberto ook de betere.
Heb bij Smeets altijd het idee dat hij belangrijker is dan de sport die hij verslaat, sporter interviewt, of welk programma hij presenteert.
Zijn manier van presenteren vind ik vaak nogal gemaakt en irritant overkomen..
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 May 2004, 19:38   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Humberto Tan was vroeger een prima presentator. Inmiddels lijkt hij wel een Mart Smeets II. Zo zag ik onlangs op mijn kamertje een sportjournaal, gepresenteerd door T. Hij las overdreven ontsprannen (vroeger was het een eer om sport te mogen presenteren voor dagelijks meer dan 1 miljoen kijkers) manier zijn berichtjes op, met een overdreven ontspannen grijns op zijn gezicht. Toen hij eenmaal klaar was kijk hij op zijn blaadje, en zij gemaakt humoristisch (alsof hij niet wist dat hij door zijn nieuws heen was): tja, dat was het dan! Doeggg!! (ondertussen tokkelde hij met zijn handen op zijn bureau).

Verschrikkelijkere minachting voor de kijker is nauwelijks denkbaar
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 00:59   #11
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Humberto Tan was vroeger een prima presentator. Inmiddels lijkt hij wel een Mart Smeets II. Zo zag ik onlangs op mijn kamertje een sportjournaal, gepresenteerd door T. Hij las overdreven ontsprannen (vroeger was het een eer om sport te mogen presenteren voor dagelijks meer dan 1 miljoen kijkers) manier zijn berichtjes op, met een overdreven ontspannen grijns op zijn gezicht. Toen hij eenmaal klaar was kijk hij op zijn blaadje, en zij gemaakt humoristisch (alsof hij niet wist dat hij door zijn nieuws heen was): tja, dat was het dan! Doeggg!! (ondertussen tokkelde hij met zijn handen op zijn bureau).

Verschrikkelijkere minachting voor de kijker is nauwelijks denkbaar
:
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 10:53   #12
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
[b[b]



Slaat echt nergens op
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 10:56   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Humberto ken zo ongelooflijk goed nationaal songfestival presenteren
  Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 10:58   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickchange


Slaat echt nergens op
Komt regelmatig voor hoor, zo'n uitzending, slaat dus absoluut wel ergens op, zeer veel mensen irriteren zich mateloos aan de man
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 11:00   #15
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Komt regelmatig voor hoor, zo'n uitzending, slaat dus absoluut wel ergens op, zeer veel mensen irriteren zich mateloos aan de man
Ja, van de 16 miljoen zeuren er altijd wel een paar als je met je vingers op het bureau tikt of omdat je een zonnenbril op hebt tijdens een uitzending, je kan niet iederen tevreden houden.
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 16:13   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jij was toch die fan van Lijn 4? Tja, dan kan ik me voorstellen dat je Humberto tan wel kicke vindt.. Mensen die vaak buitenlandse programma's kijken weten hoe het ook kan.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 May 2004, 16:15   #17
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Jij was toch die fan van Lijn 4? Tja, dan kan ik me voorstellen dat je Humberto tan wel kicke vindt.. Mensen die vaak buitenlandse programma's kijken weten hoe het ook kan.

Dr. Phil en Oprah zijn buitenlandse progamma's
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2004, 10:25   #18
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

daar is bart toch wel stil van geworden hehe

  Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2004, 13:24   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiKezman
daar is bart toch wel stil van geworden hehe

Bart heeft er niet eens op gereageert
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2006, 10:24   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dit is wel een schandalige up,. maar je hebt wel volkomen gelijk. Overigens hebben de heren Smeets en Ducrot ook het wereldrecord 'verkeerde namen bij verkeerde wielrenners plaatsen' verbroken tijdens het WK. Wat een ellende zeg
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2006, 11:00   #21
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

whehe praat me er niet over, verschrikkelijk. die man heeft echt geen verstand van wielrennen
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2006, 11:51   #22
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

die kakkerlak is wel de minste van het stel. Hij is TOTAAL niet grappig en als hij een grap maakt kijkt hij alsof hij een cowboy is en dat iedereen thuis dubbel ligt. Wat een vies gedrocht.
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2006, 12:58   #23
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Lees ik hier nou goed dat men Humberto Tan de beste sportverslaggever vindt?? Alsjeblieft zeg, als hij van een autocue valt het nog mee. Maar zodra hij 'los' moet presenteren is het echt een ramp. Wat een foutenfestival. En iedere keer als we wedstrijdbeelden ofzo hebben gezien en overschakelen naar Tan in de studio hoor je hem met zijn Surinaamse accentje 'zooo' of 'jaaa'.
Met afstand de slechtste presentator dit.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2006, 13:25   #24
pchamer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Lintje voor Mart Smeets

Als een sportverslaggever tot twee keer toe verkondigd dat het WK-wielrennen 2006 in Stuttgart ipv Salzburg plaatsvindt terwijl hij op de plek zelf aanwezig is dan verdiend hij geen lintje maar een verwijsbrief voor de Geriator.Bovendien zwamt hij regelmatig in de ruimte.Alleen al het oeverloze gezwets over Armstrong die allang met pensioen is hangt me danig de keel uit.
Nee bedankt meneer Smeets gaat u maar wat anders doen....

Laatst aangepast door pchamer : 26 September 2006 om 13:27
  Met citaat antwoorden
Oud 26 September 2006, 17:31   #25
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat heeft zo'n lintje nu nog voor een waarde
  Met citaat antwoorden
Oud 28 September 2006, 12:47   #26
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

geef die gozert een lintworm dan
n0sf3ratu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 15:48   #27
bonfirebuddy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe kan die dikke nou een lint(je!!!!!) krijgen.....Hebben jullie al eens gezien hoeveel lagen kleren die gek over elkaar aantrekt?En er dan nog uitziet als een broer van Bassie........Hij schijnt de geadopteerde broer van Bassie te zijn.
In die grijze haarDrol op zijn kop schijnt de koningin van de processierups te overwinteren!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2007, 20:32   #28
dannynl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mart Smeets is sportsverslaggever, en omdat mn pa veel naar sport kijkt en ik het haat en dan die stem hoor mag ik hem en die andere commentatoren niet, dus ik vind niet dat ie een lintje verdient, hij verdient eerder een muilkort...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:54.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.